Web sitemize hoşgeldiniz, 22 Şubat 2019

Ders ve Çalışma Kitabı Cevapları 2018 2019

Değerli öğrenciler çalışma kitabı cevapları ile yeni ders kitabı cevapları tüm sayfalar olarak e-okul sayfamızda sizler için yayınlanmaya başladı. Bilindiği üzere gerek ilkokul, ortaokul ve lise olsun birçok kademede ders ile çalışma kitaplarında sorular bulunuyor. Bunları öğrenci kardeşlerimiz bazen çözmekte zorlanıyor. İşte bu noktada derszamani.net ekibi olarak dört bir koldan çalışarak sizlere bu hizmeti getirdik. 10 Kişilik dev öğrenci ekibimiz sizler için kitapların yanıtlarını sürekli hazırlayarak sisteme gireceklerdir.

3. Sınıf Ders ve Çalışma Kitapları ile Cevapları

  • 3. Sınıf MEB Yayınları Türkçe Ders Kitabı Cevapları İçin TIKLA**
  • 3. Sınıf Dikey Yayınları Türkçe Ders Kitabı Cevapları İçin TIKLA**
  • 3. Sınıf Evrensel İletişim Yayınları Hayat Bilgisi Ders Kitabı Cevapları İçin TIKLA**
  • 3. Sınıf MEB Yayınları Hayat Bilgisi Ders Kitabı Cevapları İçin TIKLA**
  • 3. Sınıf MEB Yayınları Fen Bilimleri Ders Kitabı Cevapları İçin TIKLA**
  • 3. Sınıf Anadol Yayınları Fen Bilimleri Ders Kitabı Cevapları İçin TIKLA**
  • 3. Sınıf MEB Yayınları İngilizce Ders Kitabı Cevapları İçin TIKLA**
  • 3. Sınıf Ada Yayınları Matematik Ders Kitabı Cevapları İçin TIKLA**

4. Sınıf Ders ve Çalışma Kitapları ile Cevapları

  • 4. Sınıf Ata Yayıncılık Fen Bilimleri Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 4. Sınıf Semih Ofset Yayınları Trafik Güvenliği Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 4. Sınıf Tuna Yayınları Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 4. Sınıf MEB Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 4. Sınıf İlke Yayınları Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 4. Sınıf Ata Yayınları Matematik Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 4. Sınıf MEB Yayıncılık İngilizce Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 4. Sınıf MEB Yayınları İngilizce Çalışma Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Meb Yayınları Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla
  • 4. Sınıf Semih Ofset Trafik Güvcnliği Ders Kitabı Cevapları İçin TIKLA **

5. Sınıf Ders ve Çalışma Kitapları ile Cevapları

  • 5. Sınıf MEB Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 5. Sınıf Ada Yayınları Fen Bilimleri Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 5. Sınıf MEB Yayınları İngilizce Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 5. Sınıf Özgün Yayınları İngilizce Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 5. Sınıf SDR Dikey Yayınları Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 5. Sınıf MEB Yayınları Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 5. Sınıf MEB Yayınları Kuran-ı Kerim Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 5. Sınıf Mevsim Yayınları Kuran-ı Kerim Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 5. Sınıf MEB Yayınları Matematik Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 5. Sınıf SDR Dikey Yayınları Matematik Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 5. Sınıf MEB Yayınları Peygamberimizin Hayatı Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla
  • 5. Sınıf Anadol Yayınları Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 5. Sınıf MEB Yayınları Temel Dinî Bilgiler (İslam 1-2) Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla
  • 5. Sınıf MEB Yayınları Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla
  • 5. Sınıf MEB Yayınları Arapça Çalışma Kitabı Cevapları İçin Tıkla

6. Sınıf Ders ve Çalışma Kitapları ile Cevapları

  • 6. Sınıf MEB Yayınları Din Kültürü Ders Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA **
  • 6. Sınıf Gün Yayınları Din Kültürü Ders Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA **
  • 6. Sınıf Berkay Yayınları Matematik Ders Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA**
  • 6. Sınıf MEB Yayınları Matematik Ders Kitabı 1. ve 2. Kitap Cevapları İÇİN TIKLA**
  • 6. Sınıf MEB Yayınları İngilizce Ders Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA**
  • 6. Sınıf Ada Yayınları İngilizce Çalışma Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA
  • 6. Sınıf Eksen Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA **
  • 6. Sınıf MEB Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA **
  • 6. Sınıf Sevgi Yayınları Fen Bilimleri Ders Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA **
  • 6. Sınıf MEB Yayınları Fen Bilimleri Ders Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA **
  • 6. Sınıf MEB Yayınları Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA **
  • 6. Sınıf MEB Yayınları Kuran-ı Kerim Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 6. Sınıf Dikey Yayınları Kuran-ı Kerim Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 6. Sınıf Dörtel Yayınları Hz. Muhammed’in Hayatı Ders Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA
  • 6. Sınıf Meb Yayınları Arapça Ders Kitabı Cevapları İÇİN TIKLA 

7. Sınıf Ders ve Çalışma Kitapları ile Cevapları

  • 7. Sınıf MEB Yayınları Din Kültürü Ders Kitabı cevapları İÇİN TIKLA**
  • 7. Sınıf Aydın Yayınları Fen Bilimleri Ders Kitabı cevapları İÇİN TIKLA **
  • 7. Sınıf MEB Yayınları Fen Bilimleri Ders Kitabı cevapları İÇİN TIKLA **
  • 7. Sınıf Koza Yayınları Matematik Ders Kitabı cevapları İÇİN TIKLA **
  • 7. Sınıf MEB Yayınları 1 ve 2 Türkçe Çalışma Kitabı cevapları İÇİN TIKLA **
  • 7. Sınıf Dersdestek Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı cevapları İÇİN TIKLA **
  • 7. Sınıf SDR Dikey Yayınları İngilizce Ders Kitabı cevapları İÇİN TIKLA**
  • 7. Sınıf MEB Yayınları İngilizce Ders Kitabı cevapları İÇİN TIKLA**
  • 7. Sınıf MEB Yayınları Sosyal Bilgiler Ders Kitabı cevapları İÇİN TIKLA **
  • 7. Sınıf MEB Yayınları Kuran-ı Kerim Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**
  • 7. Sınıf Ata Yayınları Kuran-ı Kerim Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla**

8. Sınıf Ders ve Çalışma Kitapları ile Cevapları

  • 8. Sınıf MEB Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ **
  • 8. Sınıf Ekoyay Yayınları Matematik Ders Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ **
  • 8. Sınıf MEB Yayınları Matematik Ders Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ **
  • 8. Sınıf Top Yayınları İnkılap Tarihi Ders Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ **
  • 8. Sınıf MEB Yayınları İnkılap Tarihi Ders Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ**
  • 8. Sınıf Tutku Yayınları Fen Bilimleri Ders Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ **
  • 8. Sınıf MEB Yayınları Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ**
  • 8. Sınıf Tutku Yayınları İngilizce Ders Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ**
  • 8. Sınıf MEB Yayınları İngilizce Ders Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ**
  • 8. Sınıf MEB Yayınları Kuran-ı Kerim Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 8. Sınıf Dikey Yayınları Kuran-ı Kerim Ders Kitabı Cevapları İçin Tıkla **
  • 8. Sınıf Meb Yayınları Temel Dini Bilgiler Ders Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ
  • 8. Sınıf Meb Yayınları Hz. Muhammed’in Hayatı Ders Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ
  • 8. Sınıf Meb Yayınları Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı cevapları İçin TIKLAYINIZ

 

9. SINIF DERS VE ÇALIŞMA KİTABI CEVAPLARI

10. SINIF DERS VE ÇALIŞMA KİTABI CEVAPLARI

 

11. SINIF DERS VE ÇALIŞMA KİTABI CEVAPLARI

Eklenmesini İstediğin Ders Kitapları veya Sayfaları ( Kaçıncı  Sınıf Hangi Kitap ve Hangi Yayın Olduğunu) Yorumdan Yazabilirsiniz.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. isimsiz adam dedi ki:

    acayip hayvanlara benzirsen cilveli kadınlara benzirsen

    1. edep yahu dedi ki:

      boş boş yazılar göndermeyi bırakırsan seviniriz…

      1. Sena Ulu TÜRK dedi ki:

        haklısın sana katılıyorum…

  2. ezgi dedi ki:

    neden boş atıyosunuz madem cevapları yok atmayın abi ya

  3. Anonim dedi ki:

    Açıköğretim ingilizce 1 gelsin lütfen

  4. ezgi dedi ki:

    off bu ne ya madem cvp lerini yazmıyosunuz neden koyuyosunuz ?

  5. akıllı kız dedi ki:

    madem site yaptınız o zmn cvpları da verin yaaa

    1. esra dedi ki:

      aynen sana katılıyorum bu ne böyle

  6. Hayal dedi ki:

    Bari cevap yazsaydınız gerizekalılar

  7. Gaye GÜRBÜZ dedi ki:

    Allahım yaarabbim allah akıl fikir versin bu ne lan diğer bütün sayfalar varken neden sadece bu sayfa yok bunye lan feyk mi?

    1. Beyza dedi ki:

      Harbiçok sinir oldum diğerleri var ama bu yok

  8. Iphone xs dedi ki:

    Çok iyi

  9. İsimsiz dedi ki:

    Reklam yapçaz diye sayfayı yazmıyo lar bide kizlar çalışkan diyorlardı tüm kızlar burdan mi bakıyo

    1. Iphone xs dedi ki:

      Elbette bizim sınıfta 2kız çalışkan 2side buradan bakıyo

      1. Ecemsu dedi ki:

        Sanane kızlar nereden bakıyorlar baksınlar sen ne karışıyorsun

        1. Sefa dedi ki:

          ecemsu naber :D

        2. Anonim dedi ki:

          la yürü asıl sanane

    2. Anonim dedi ki:

      Ne konuşuyor!

  10. Gizli dedi ki:

    Ne kadar saçma site var cevap yok

  11. Selen dedi ki:

    Offf!!! Biraz da vicdanlı olsunlar be. Bi ton ösevim var. Anasını nasılll yapayımmm

    1. Anonim dedi ki:

      Ya iyide butda zaten birsey yoki yapilacak

  12. Anonim dedi ki:

    yetr ya of böyle yapmayın aman neyse benim aklım var zaten yaparım bunların sitesine kalmadım hıı

    1. Birisi dedi ki:

      Matematik yapabiliyorsan ve doğruysa muhteşemsin de ben bulamıyorum da yapamıyorum da yardım :(

  13. İNCİ dedi ki:

    Off Bu neya

  14. Anonim dedi ki:

    Cevapları yok

  15. dersci dedi ki:

    74.sayfaya basıyorum din cevapları yerine bütün sınıfların ve derslerin linkleri var
    yardım!

  16. isimsiz dedi ki:

    senin beyin bile ona yetmez canım

  17. Ayşe Sarıkaya dedi ki:

    Valla ben akıllı olduğum için sıkıntı yok! 😀

    1. Ne bilm dedi ki:

      Ozaman neden burdasın

    2. Ebru Demirezen❤ dedi ki:

      Burada ne işin var da bende akıllı olmadığım için falan yazmıyorum ortalamam 98 .
      Ama bunu senin gibi havalanarak yazmıyorum ve bu siyeyede sırf hoca beni görevlendirdiği için girdim.

    3. 1yeleve dedi ki:

      kendini akllı hisseden herekes salakmış

  18. Ttrrrtttrrttrtrr dedi ki:

    Bence herkes susun

  19. Tttttt dedi ki:

    Bence herkes sussun odevine baksinn merve sende ortaligi karistirma hep sen konusuyonn susun bikmadinizmi yaaaa

  20. Anonim dedi ki:

    Her şeyin cevabını veriyorsunuz barusta bu sayfankişide vetseydiniz

  21. Gecenin Yıldızı dedi ki:

    la olum herkes birbirine laf sokma derdinde

  22. Sılanın kankası dedi ki:

    Siz mademki site iceriği atmıyirsunuz o zaman neden böyle bir site kurdunuz.

    1. Anonim dedi ki:

      Bencede site içeriği atmiyorlar o zaman site kurmasalardı.

    2. Anonim dedi ki:

      yav sanane milletin sitesinden ister atar ister atmaz

    3. Anonim dedi ki:

      aynn kaç kere girdim çıldıracaktım

  23. KURU KAFA dedi ki:

    Sananey laannnn!

    1. Anonim dedi ki:

      olum ecelinemi susadın

  24. EMİRHAN dedi ki:

    matematik sorusunun cevapları çıkmıyo\-\

  25. iphonem varrr dedi ki:

    arkadaşlar suanda bu yorumu iphone x ile yazıyorum çokkk güzweeeeeeeeeellll bu sayfa İPHONE X

    1. Anonim dedi ki:

      Çok büyük bir şey mal benimde var gerizekalı havan kime sg

    2. Ttrrrtttrrttrtrr dedi ki:

      Herkese hava atma lan benimde varrr

    3. naz dedi ki:

      görgüsüz hayvan

    4. Erdem dedi ki:

      Iphone almış ama insanlığı alamasın

    5. İnsan ol! dedi ki:

      İphone’un olmasıyla adam olunmuyo bunu bil.önce insan olmalısın ama olamamışsın ne yazık ve ayrıca bende şuan iphone’la yazıyorum ama senin gibi abartmıyorum.

    6. eben dedi ki:

      yav heheheh

    7. Anonim dedi ki:

      görgüsüz olma..

    8. SENA ULU TÜRK dedi ki:

      havan kime yabancı???
      iphonen var da insanlık yok yazık olmuş.

  26. zekalı kız dedi ki:

    Hiç olmamış sıraya giremiyorum

  27. Su dedi ki:

    O zaman sen niye girdin bu siteye allah allah defolun gidin ulan.

  28. merve dedi ki:

    Ulan erkek mileti degilmisiniz hepiniz aynisiniz iste ha ha ha diye gülmeyeceksin lan hah haah haah diye güleceksin

    1. oyun delisi dedi ki:

      hayırdır la siz kodglarım

  29. gaye dedi ki:

    sayfa 124 un cevaplarini yayinlayabilir misiniz ?

  30. Sıla💋Enes dedi ki:

    Ben 7. Sınıf din k. Ve ahl.bil.ders kitabını 96. Sayfasını bulamadım ya cevaplarım yanlışsa hiç beğenmedim

  31. Anonim dedi ki:

    Herkez ingilizceyi anlamıyor bari cevap anahtarına girelim bı siteden

  32. Azat dedi ki:

    Çok fazla konuşmadızmı?

  33. Anonim dedi ki:

    Yav ingilizce cevaplari acilmoyor neden oglanlar

  34. Qwert dedi ki:

    Ne konuşuyosunuz siz ya

    1. Anonim dedi ki:

      Sananey laannnn!

  35. ectreg dedi ki:

    offfff bu ne yaaa çıkmıyor 119 nasıl bişey yaaa,

  36. Isimsin dedi ki:

    Iğrenç bir site

    1. Anonim dedi ki:

      o zaman niye girdin

      1. Kelebek dedi ki:

        Girmeden nasıl olduğunu anlanilmiyo bay beyinsiz

  37. Anonim dedi ki:

    Cevaplar nerede acaba bu site açıyoruz am cevap yok site açmaya üşenmiyonuz ama cevap yazmaya üşeniyorum

  38. Ece dedi ki:

    Okusanız anlarsınız çünkü zaten orası konu anlatımı

    1. Anonim dedi ki:

      Katiliyorum

    2. Zeki iphonelı dedi ki:

      Sayfa 96 ya bir bak bakalım konu anlatımı mı o zaman görürsün bok suratlı

    3. isimsiz dedi ki:

      senin beyin bile ona yetmez canım

  39. Yok dedi ki:

    Hep aynı şey oluyor cevapları vermiyordu kontrol edicem açılmıyor ayrıca cevaba bakmak için gelenler yani yapmayipta internetten yapanlar sadece kendinizi Kandırıyorsunuz ama siz bilirsiniz

    1. Bilinmeyen dedi ki:

      Biz okuyupta yapıyoruz canısı

      1. Anonim dedi ki:

        Biz okumuyoruz canisi

      2. Anonim dedi ki:

        Ben belki okuyup yapmak istemiyom

        1. kazım dedi ki:

          yav sanane milletin sitesinden ister atar ister atmaz. yapmasan yapma çokta tın

    2. bayrampaşalı dedi ki:

      ben beynimi kullanıyorum emanet vereyimde düzgün yorum yazarsın sonra geri verrisin kb velet
      bu ortam senin gibileri sewmez

    3. juılya dedi ki:

      bu sana kalmiş bir şey değil ama emin ol biz de kontrol için ariyoruz

  40. kerem dedi ki:

    boş boş konuşmayın kimin ne aldığı beni ilgilendirmez işinize bakın yoksa aklıınızı alırım

    1. Havalı cevap veren dedi ki:

      Havalı ses tonuyla oku
      Niye senin aklın yokmu?

      1. Anonim dedi ki:

        Lütfen çok havalı aman tanrım kdkdjd

    2. Umutcan dedi ki:

      Akili olmayinca bizden akil istiyon (:

  41. kerem dedi ki:

    bize gerçekleri sööyleyin bu sitede ders hakında hi.ç bişey yok ve 100 aldıysanız banane ben de kendi okulumda okul birincisiyim üstelik gtar yarismasında 3 okulda birinci oldum bence bu size yetr susun hepiniz

    1. bilinmeyen dedi ki:

      senin yaptığın hava atmalar beni hiç ilgilendirmez.Ha bu arada gitar yarışmasında kazandıysan ne olmuş

    2. Sivasli dedi ki:

      Keşke annenin kızlık soyadini söyleseydin

    3. bayrampaşalı dedi ki:

      gtar yarışmsında 3. olman bizi ilgilendirmez yada okul birincii olman eni ilgilendirmez tek sorduğum şey şşu rabbiniz gözünde nesin ve ahiret ınavını geçtin mi?

      1. Anonim dedi ki:

        Helal be 👈👍

        1. Bok anonime gelsin bu laff dedi ki:

          Anonim herkese karisma bokkk sen kimsin yaaa

        2. skrm dedi ki:

          Sen çok konusuyom hee

    4. league of legends oyuncusu dedi ki:

      gitar yarışmasında 3.sün kerem Eğer ben güneş isem sen aysın. Benim doğduğum yerde sen batarsın.

  42. odev dedi ki:

    site için tesekur ederim adamsın odevlerimi burdan yapıyorum

    1. cansu dedi ki:

      kendin niye yapamıyomusun

    2. Kanser dedi ki:

      Acaba cevaplar nerede niye göremiyorum?

  43. Anonim dedi ki:

    Arkadaşlar bu sizin ödev veremezler çünkü eğer öğretmen sorarsa hiç bir şey yapamazsınız ve öğretmen internet yaptığınızı anlar

    1. Anonim dedi ki:

      Sen cok zekisin

      1. İnsan dedi ki:

        NEDEN TÜM TÜRK VATANDAŞLAR LAF SOKMAYA ÇALIŞIYO?!
        Onu bırak bi de devlet din kitabının cevaplarının yazdığı sayfada ne alaka?!Kısacası
        NEDEN?!

        1. İsme ne gerek var dedi ki:

          Tipik türk zihniyeti işte

    2. Sanane dedi ki:

      Onuda düşündüm ödevleri burdan alıp yazıyorum hoca sorduğunda da türkçe çevirilerini yapıyorum

  44. BENDE BI YORUM ATAYIM dedi ki:

    ADAM CEVAP VERMEMEKTE HAKLI BU SAYFADA SADECE OKUCAN ANLICAN BU SAYFADA SANA SORUCOZDURTMUYO KI SORUNUN DA ALTINDA COZULUSU VAR MAL MAL ADAMA KIZIYONUZ

  45. Asdfghjkl dedi ki:

    Bişe söylicem sadece cevapları alıp ödev yaptm demek için değil belki yaptıklarımızı kontrol etmek için bakıyoruz madem çok biliyosunuz yok hocaya ben yaptm diyip burdan bakıyosunuz fln diyosunuz sizin burda ne işiniz var neden cevap arıyosunuz

    1. Gözde nur 👄💍 dedi ki:

      Ne diyorsun sen ben dünya birincisiyim ve sizin neden buraya girdinizi araştırma içerisindeyim

  46. sanane amk dedi ki:

    cevapları yok aq
    :xD

    1. Hilal dedi ki:

      Katılıyorum

      1. Melek dedi ki:

        Hiç güzel değil olmamış bu ne biçim bir şey ya istesisi şey yok

        1. Emirhan dedi ki:

          Aynen bi sitenin ben varyaaaaaaa

          1. Emirhan dedi ki:

            Sana laf sokardım ama
            Sokulacak yer in kalmamış

  47. Sıla dedi ki:

    Lütfen Hazırlık Sınıfı kitaplarını da indirin.
    Örneğin, Progress preparatory class workbook ve Progress preparatory class student’s book

  48. sincap dedi ki:

    cevaplatı atarmısınız istenirse atıcaz yazmısınız cok fazla isteyen var cevapları lütfen atın çok yardımcı olyor çözümleri atmanız

  49. Serdar yuksel dedi ki:

    İyi bi site herkese tavsiye ediyorm. Bende gozukuyo cevaplar arkadaslar eyw bu siteden cok teskr ederim

  50. kadir dedi ki:

    çok kötü

    1. Anonim dedi ki:

      ne kötü

  51. TALHA EFE İNCE dedi ki:

    kendiniz yapsanıza niye cevaplarına bakıyorsunuz sonra konuları anlamazsınız

    1. Anonim dedi ki:

      Kusura bakma ama 20 sayfa odev verilince insana koyuyo isteigim gibi bakarim

    2. Lali dedi ki:

      Aynen canım

    3. hayal çelik dedi ki:

      pardonda ödev veriyorlar hem sen bakmayın diyosun senin ne işin var bakmıyorsan bakanlar baksın

      senden ne bişe eksilecek ne artıcak insanlara karışan önyargılı davranan birçok kişi var lütfen yapmayın sizene size ne yararı ne zararı var karışmayın bakan baksın belki anlamadıkları var olamazmı

      1. Nane dedi ki:

        Ben hiç bişey anlamadım

      2. bayrampaşalı dedi ki:

        beyni var ama kullansa öyle yorum yapmazdı katılıyorum bro

    4. Anonim dedi ki:

      Sen neden buradasın o zman

  52. bilinmiyor dedi ki:

    allahın cezaları bari cevapları yazsaydınız

    1. bdjwbwjwbıwnw dedi ki:

      cevapların acılmamasının nedenı konu baslıgından sanrakı etkınlıgı gosterıyorlar 1. 2. 3. 4. 5. 6. etkınlık dıye ıstedıhınde 2. etkınlıge gıremıyorsun yqnı ben cozdum :)

  53. agajp.gj dedi ki:

    cevabı yasaydınız… AMKLAR

  54. jamhmdg dedi ki:

    işe yaramaz bir site matematik kitabını göstermiyor :-Q :-C

  55. aleves dedi ki:

    bari kendiniz yapın daha yayınlamamışlar

    1. Asdasdasdas dedi ki:

      Sıra sizde olduğu için bro

  56. Anonim dedi ki:

    bari kendimiz yapalım buradan bakmayıp

  57. elif dedi ki:

    niye yazılmıyo lütfen yoksa eksi alırım

  58. Başak dedi ki:

    Yorumunuz iğrenç hem ayni sey çikiyor

  59. Çehov dedi ki:

    Çok yazık

  60. Aâasssdddvvv dedi ki:

    Bende gözüküyo ama sizi bilmiyorum

    1. Çehov dedi ki:

      Çok yazık o zaman cevapları yaz sende

      1. alev dedi ki:

        cevapları bulduğunda banada yaz ozaman

        1. arif dedi ki:

          cevapları buldumm

  61. Altuf dedi ki:

    Bu Ne din kültüründe 67inci sayfa acilmiyor lütfen hızlı cevap verin😢😢😢

    1. Anonim dedi ki:

      Evet haklısın bendede

      1. Eredem dedi ki:

        Bence herkes haklı

      2. B dedi ki:

        Evet açılmıyooo :(😢

        1. Anonim dedi ki:

          Lokman hekim tarafından yapılan açıklamada bulunan iki tane daha güzel olacakta ben de bu konuda çok iyi

          1. Sanane dedi ki:

            Olum niye cevapları yok ben bunu anlamıyorum bir daha size girmicem sorular için Allah’tan bugün Cuma siz o zaman görürdünüz ………

    2. Anonim dedi ki:

      4.sınıf matematik sayfa 114 den 120 te kadar açılıyordu ama şimdi açılmıyor

  62. Off dedi ki:

    Bune yaa çok güzel okadar güzelki 100 aldım

    1. Anonim dedi ki:

      Neyden 100 aldın burda sadece ödev yayınlanıyor hatta bu sefer yayınlanmamış bile

  63. Comolokko dedi ki:

    Bir an önce cevapları yazmaya başlayın bence ödev yapamıyorum ya

    1. merve dedi ki:

      niye senin beynin yokmu

      1. Anonim dedi ki:

        Demeki senin beynin yok buraya bakıyon insanları eleştirmek sana düşmemiş

      2. Gupnetyt dedi ki:

        Var ama gereksiz şeylerle uğraşmam

  64. Anonim dedi ki:

    çok saçma

  65. GHJKGY dedi ki:

    HİÇ UTANMIYORLAR İNSANLARI KANDIRIRKEN TERBİYESİZLER

    1. merve dedi ki:

      sen hocana ben yaptım ödevi diye götürürken utanmıyosunda bunlar zorunlu olmadığı cevapları yayınlamamktamı utncak.

      1. mer yem sarmalı dedi ki:

        katılıyorum ayn

      2. Bffbroejro dedi ki:

        ben ödevi kendim de yapsam cevap anahtarı danda baksam yarım artı atıyor enayi gibi niye kendim yapiyimki

      3. Mona Roza dedi ki:

        Ya herkese cevap yazmaktan bıkmadın mı Merve?

    2. ProOyuncu704 dedi ki:

      sensin terbiyesiz

    3. Jsjsnxj dedi ki:

      Terbiyesiz diyeceğine ödevi yapsaydın şuan da artın olcaktı

  66. aycan dedi ki:

    niye cikmiyor cok sacma

    1. Anonim dedi ki:

      Niye cikmio sasiriom. İki saattir bakiom

  67. Anonim dedi ki:

    Guzel degil lan cevap yok

  68. user2007 dedi ki:

    bir saattir site için uğraşıyorum boşuna bakmayın site işe yaramaz

  69. İrem dedi ki:

    Site kuruyonuz bari cevap yassaydınız

    1. Anonim dedi ki:

      Yorumunuzaynen

      1. Anonim dedi ki:

        Arkadaşlar boşuna ugraşmayın girilmiyor.

        1. BLA BLA dedi ki:

          Arkadaşlar okuyacağınız sayfaya değil yapacağınız sayfaya girin

          1. Hayal dedi ki:

            Katılıyorum👍

        2. Rana dedi ki:

          size katılıyorum

Yorum Yaz