Web sitemize hoşgeldiniz, 26 Mayıs 2019

6. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Cevapları MEB Yayınları 2019

Türkçe 6. Sınıf MEB Yayınları ders kitabı ve cevapları şu amaçlarla hazırlandı. Amerikan Bilimsel Gelişme Derneği bu şekilde bir liberal eğitimi şöyle tanımlıyor: “İdeal olarak, liberal bir eğitim, açık fikirli, taşradan, dogmadan, önyargılardan ve ideolojiden, fikir ve kararlarının bilincinde, düşüncelerinin ve kararlarının farkında olmayan, Eylemlerini ve sosyal ve tabiat dünyalarındaki yerlerini bildiklerini “belirtti. Özgürce eğitimli insanlar kendi geleneklerine kuşkuyla bakıyor; Kendilerini yüksek makamlara uymak yerine düşünmek için eğitilirler Sevgili öğrencilere çalışmalarında rehberlik etmek gayesiyle 6. Sınıf Türkçe çalışma kitabının cevaplarını aşağıdan paylaştık. MEB Yayınları 6. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı ve Cevapları 2018 2019 etkinlikleri yaparken, aynı zamanda anlatılanları anlamaya çalışınız.

Aşağı kısımda 6. Sınıf Türkçe MEB Yayınları Çalışma Kitabı ve cevaplarına göz atabilirsiniz …

Türkçe 6. Sınıf MEB Yayınları çalışma kitabı ve cevapları ,  Öğrencilerimizin okul derslerine rehber olmaya and içtik. Bu sayfamızda MEB yayınları 6. Sınıf Türkçe çalışma kitabı ve cevapları 2018 2019 çözümlerine göz atabilirsiniz. 6. Sınıf MEB yayınları Türkçe çalışma kitabı sayfa 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ,27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ,41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60,61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ve diğer çalışma kitabı sayfalarına buradan göz atabilirsiniz. İşte sayfa sayfa 6. Sınıf MEB yayını Türkçe Ders Kitabı Çalışma Kitabı cevapları : Kampus dışındaki topluluk hizmetleri, stajlar, araştırma ve yurtdışında eğitim yoluyla “aktif vatandaşlığı” geliştirir. Bazı fakülte, bu hareketi geleneksel sınıftaki öğretimden daha pedagojik olarak “sivil katılım” a doğru görüyor ancak muhalifler, akademik bir kurum içerisinde yapılan eğitimin tamamen entelektüel ve bilimsel olması gerektiğini savunuyor

6. Sınıf Türkçe Ders Kitabı ve Cevapları MEB yayıncılık

6. Sınıf MEB Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları , Ders Kitabı Hakkında Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz …

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. 6D dedi ki:

    Bu site herkes için çok yararlı ama aklımızı kullanamıyoruz

  2. sude dedi ki:

    burası çok harika ödevi yaptım diye hoca her gün aferin diyo

  3. cuguli dedi ki:

    okuldayım bilişim dersindeyiz türkçe ödevini yapıyoz :D

  4. Kübra Hergül dedi ki:

    Yaa burası aşk sitesimi gidin saçma konuşmanızı başka yerde yapın lütfen böyle olmaz.

  5. Anonim dedi ki:

    Yararlı bir site. Harika!

  6. 6e dedi ki:

    siteyi cok seviyorum

  7. 6e dedi ki:

    ben bu siteyi cok seviyorum

  8. 6e dedi ki:

    ben bu siteye bayildim mutis yubbi

  9. Anonim dedi ki:

    Benim de cidden çook işime yariyor sağolun varolun

    1. Asi dedi ki:

      Aynen benimde işime yariyor çok sağolun

  10. Asena dedi ki:

    Beğenmediyseniz çıkış tuşu hazır basın ve güle güle…

    1. Anonim1 dedi ki:

      Ama 240 ‘tan 249 a kadar sayfa cevapları yok!!!!

  11. Elif dedi ki:

    Hiç güzel değil

    1. fatma dedi ki:

      hiç güze değil diyorsun ama buradan cevap alıyorsun o zaman bu yorumu yazmıyacaktın o*****

  12. Ada nur yildiz dedi ki:

    Cok güzel ya ah be hemen yaziyorum hic uğraşmayıp 🤣😎😘😎😊

  13. Şerafettin dedi ki:

    Allah seneen razı olsun meb ödevler senle daha kolay xd

  14. gizli dedi ki:

    çok güzel bir uygulama

  15. Anonim dedi ki:

    6. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Cevapları MEB Yayıncılık Sayfa 288 Tıkla

  16. Merve dedi ki:

    Beğenmedim çünkü ömür törpüsü hikayesinin etkinlikleri yok yani beğenmedim

    1. Zeynep dedi ki:

      Beğenmezsen beğenme sana beğen diyen birisi yok 😡😡

  17. BURAK dedi ki:

    site çok iyi saolun

  18. Aleyna Tümer dedi ki:

    Çok güzel bir sayfa .

    1. SÜMEYYE dedi ki:

      Beğenmedin zaten ben internetten yapıyom.SADECE GİRİP SİZİN GİBİLERİN YAPTIĞI YORUMLARI OKUYORUM…

      1. İlkay dedi ki:

        Benim arkadaşlarim hep burdan bakıyorlar geçen 2 arkadaşım burdan yapmış ikiside el kaldırıyor hoca ilk önce Ayşe’yi sonrada onu kaldırdı ikiside aynı şeyi okuyunca eyvahhhh!!! Hoca anladi

  19. Anonim dedi ki:

    Çook güzel bir site çok işe yarıyor kontroller için özellikle

  20. Esma dedi ki:

    Hiç güzel değil çocuklar kopya cekiyor

    1. Bilinmeyen kişi xd dedi ki:

      Bu seni ilgilendirmez kuzum bizim işimize yarıyor.Hem saane

    2. İsmimi veremem bazı kişilere şu dönemde pek güven olmuyor dedi ki:

      Sakince söylüyorum. Buradan ben kontrol ediyorum.Çünkü kitabı okulda bitirdik geçen hafta.Ama nasıl ki sen bana inanıp inanmayacagindan emin değilsen bende senin kopya cekmediginden emin değilim.Esma Hanım.

    3. Hayat dedi ki:

      Çocuklar kopya çekiyor diyosun ama o zaman senin burda ne işin var
      Neden buradasın ❓❓
      😛😛😛

    4. Türkçe dedi ki:

      Katılıyorum

    5. elif naz dedi ki:

      sana katılıyorum ama bende yaptım

  21. Site Kurucusu dedi ki:

    KARDEŞ AŞI KOLMA YOK ÖLEE!!

  22. Serdar dedi ki:

    Iyiki bu site var yoksa odev yapamazdik

    1. EFBİAY OPIN DI DOR dedi ki:

      Nasıl Sınava giriyorsun

  23. Güzel yani dedi ki:

    Yani iyi her zaman ödevimi burdan yapıyorum ama bazı eksik etkinlikler var.

    1. iprahim dedi ki:

      valla ben bilgisayardan girdim de bu nasıl cevap

  24. Muhammet Baran Karaman dedi ki:

    İşte iyi ama eksik pek beğenmedim ama %58 verim adamın hakkını almim

  25. Anonim dedi ki:

    bu siteyi yapanın varya hiç bir sorunun cevabı yok sayfa eksik hiç begenmedim

    1. ❤DÜNYA GÜZELİ❤ dedi ki:

      Hayır canım bende hiç öyle olmadı ki

    2. asi dedi ki:

      SORU OLMAYAN SAYFALARDA MANTIKEN CEVAPTA OLMAZ HABERİN OLSUN ^_^

  26. ali dedi ki:

    çok teşekürler çok işime yaradı nnjugbmhj

  27. ali dedi ki:

    çok teşekürler çok işime yaradı

  28. DJ AHMET dedi ki:

    Bütün odevlerimi bu kurumdan yapıyorum 💯💯💯💯💯 puan

    1. sananeeee dedi ki:

      bu senin ödevlerini yaparken kopyadan faydalanmış olduğunu gösteriyor

      1. Sonsuz dedi ki:

        Olamaz mı

  29. Süper zeka dedi ki:

    Çok işime yaradı teşekkürler sizin yüzünüzden hocadan artı aldım

    1. Site kurucusu dedi ki:

      Siteniz çok güzel olmuş ellerine emeğine yüreğine sağlık teşekkürler arkadaşlar iyi dersler ve kurslar.

    2. Selina mai repede dedi ki:

      Bu yüzden bugün derse gelemiyor ve kurslar düzenlenecek törenle açıldı iyi dersler için teşekkürler arkadaşlar iyi dersler

  30. berna dedi ki:

    bu site güzel ama bazı cevapların vermiyo

    1. Hazalimmm dedi ki:

      Evet yaa çok güzel ama bazı say fahri vermiyor ama çok işe yarıyor ve muhtişim

  31. dilara naz kılıç dedi ki:

    aşık oldum sana fıratım ya buluşalımmı bir yerde mesela tek bir oda yani banyo olsun yeter bize aşkım niye yetmezmi aşkımm seni öpüyorum canım

    1. htoıkuc dedi ki:

      bence byle dememelisinö

  32. yasin dedi ki:

    iyiki var busite

  33. Anonim dedi ki:

    1.cilik bu sitenin

  34. ela nur dedi ki:

    biliyormsiniz ben ve arkadasim cok guzel vakit gecerdek arkadasim ismi cegdem

  35. Bir pop şarkıcının kardeşil dedi ki:

    Birşey anlamadım valla villa tekrar yapın

    1. ceylin dedi ki:

      bend yokda yani başka bi cevap veriyo

  36. nisa dedi ki:

    cevaplar nerede

    1. furkan dedi ki:

      böyle ödev olmaz olsun

      1. Anonim dedi ki:

        Evet çok haklısın

    2. Anonim dedi ki:

      Sen yapamiyosun normalde beşi birebir var

  37. Kişi dedi ki:

    Bazı etkinliklerin cevapları yok.Ama olduğu kadar güzel.

  38. suganın kocapoposu dedi ki:

    cevaplar harika bu arada cumhuriyet bayramınız kutlu olsun

  39. aleyna tilkinin Kardeşi dedi ki:

    ben çok beğendim şahsen her sitede başak yayını var ama bizimki meb yayınıydı buradan yapıyom hep teşekkürler :)

    1. Anonim dedi ki:

      Sen aleyla tilkinin kardeşimisin

      1. Asla ismimi bilemiceksiniz dedi ki:

        Hayır tabi

        1. hiç bilmeyeceksiniz dedi ki:

          doğru söylüyorsun

          1. Medine dedi ki:

            evet ya benim de işime yaradı

    2. Derya dedi ki:

      AYY ne güzel aleyna tilki yeni bayılıyorum. Ayçacım alaeyna beni aşkım gibi ona selam şöyle alışını heryerden takip ediyorum şöyle yeni bir klib daha çıkarsın

      1. sjsjsjjsj dedi ki:

        Derya harbi inandın mı??

      2. Ali dedi ki:

        Senin adın derya incimi ? Yada derya kenan incimi? Hangisi?

  40. Elanur dedi ki:

    Güzel ders zamanı çok güzel bir yayın ben oraları tek başıma yaparim

    1. Anonim dedi ki:

      hangi okulda okuyosun

  41. Serpil dedi ki:

    Yaa ben acamadim nasil aciliyo bu şey yaa!!

  42. Ömer dedi ki:

    Çok güzel benim hoşuma gitti hep aynı sayfaları ben de yaptım.

    1. berkacan dedi ki:

      bende öyle şeyler çıkmadı

      1. Leyla dedi ki:

        Çok sacmasınız

  43. Anonim dedi ki:

    Cevaplar neden gelmiyor acaba?

    1. İsimsizOyuncu dedi ki:

      Abi benim bunlara ihtiyacım yok ya!! Benim tüm derslerim 100 … Mesela: Türkçe’ m 100 , matematiğim 100 , fenim 100 , temel dini bilgilerim 100 , dinim 100 , sosyalim 100 , bilişimim 100 , müziğim 100 , okur yazarlığım 100 , görselim 100 , hele hele İngilizce’ m 100 . Ben Alanya 1.siyim yani ihtiyacım yok boş boşuna girdim bu siteye mal gibi yapmışlar çok kötü bana cevap yazanların kendisini benim BFF ‘ m yapacağım… ??

      1. Rümeysa dedi ki:

        İngilizce zaten kolay bende 100 aldım örnek örenci ödülüm var

      2. Ali Kaan dedi ki:

        Egolu olduğunun farkında mısın tamam Alanya birincisisin de bizene kardeşim senden ozaman neden buradasın .

      3. Şampiyon dedi ki:

        Bende Türkiye birincisiyim senin havan kime

        1. Ahmet dedi ki:

          Ne diyon lan

      4. İsmim seni alakadar etmez😂 dedi ki:

        Peki bundan bize ne

      5. Masmeli Adam dedi ki:

        Tamam egona yenik düstük tmm yav heheh

      6. Sinem dedi ki:

        Tamam bizde birinciyiz yani me yapcan

  44. deniz güler dedi ki:

    MEB 6. sınıf türkçe çalışma kitabı çözümlerine bakacağıma başka yayına bakmışım bende diyom niye değişik sonra burayı gördüm hemen yaptım arkadaşlar yayına dikkat edin. Bu arada kendi aklından yapan enayilere söylüyorum boşverin bakın burada hazırı var !!!

    1. Hiç dedi ki:

      Ama bizim hocamız bizi burdan yapıp yapmadığımızı biliypr kontrol ediyor

    2. ıhjıkjüjü dedi ki:

      sensin enayi

      1. Anonim dedi ki:

        Aynen enayi

  45. Adınız ... dedi ki:

    Sayfa 188
    Sayfa 49 Sayfa 119 Sayfa 189
    Sayfa 50 Sayfa 120 Sayfa 190
    Sayfa 51 Sayfa 121 Sayfa 191
    Sayfa 52 Sayfa 122 Sayfa 192
    Sayfa 53 Sayfa 123 Sayfa 193
    Sayfa 54 Sayfa 124 Sayfa 194
    Sayfa 55 Sayfa 125 Sayfa 195
    Sayfa 56 Sayfa 126 Sayfa 196
    Sayfa 57 Sayfa 127

    1. Ravza dedi ki:

      bu site çok güzel

  46. NERGİS dedi ki:

    cevap yokki guzel olsun irenççççç

    1. Yusuf dedi ki:

      yürü git çok güzel Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları daha ne istiyorsun ne olsun diliyorsun?

      1. serdar dedi ki:

        yusuf yaşa sen misin

    2. sjdjdjd dedi ki:

      çok bilyosan git kendin yap

    3. Anonim dedi ki:

      Zaten Türkçe bilmiyorsun gerizekalı sus yorum yapma.

    4. esmakoç dedi ki:

      göstermiyo ki
      cevapları

    5. bella dedi ki:

      biz kitabı bitirdik ve hepsinin cevabı var gözlerin iyi görmüyor galiba bence sen bir göz doktoruna git ama sakın kulak burun boğaza girme

  47. aşk adamı fırat dedi ki:

    hakkınızı ödeyemem ama belki de ödeyebilirim bu yorumum ile …
    gerçekten çok güzel ayrıntılarıyla muhteşem emeklerinize/emeğine saygım sonsuz ben çok beğendim

    1. kezban dedi ki:

      aşk adamı fırat sana sözlerinle sana aşık oldum kaç yaşındasın

      1. aşk adamı fırat dedi ki:

        18 sen

        1. aşk adamı fırat dedi ki:

          15 ama mühim diğil seni seviyom bir resim atsana

          1. aşk adamı fırat dedi ki:

            saçmalama benim o işlerle işim bile olmaz gerizekalı yaşına başına bakmadan gelmiş salak bebek

        2. Seni seviyorum fırat dedi ki:

          Ben de 17 adresini söylesene♡♡♡

        3. dilara naz kılıç dedi ki:

          ben sana aşık oldum yarın evde tekim canım sıkılıyor gel seni yıkarım aşkım

          1. Hjkk dedi ki:

            Banyoda iki ust uste binme tamam isimiz bitti

          2. En iyi arkadaş dedi ki:

            Buraya böyle yorumlar yapmaya gelinmez. Gidin başka yerden konuşun böyle şeyleri. Burası eğitim yeri. Edepsizlik yeri değil.

    2. seni seviyom fırat dedi ki:

      ben 17 telefon numaranı söylermisin

    3. Anonim dedi ki:

      sen benim hakkımı ödersin aşkım adım dilara

  48. Yunus emre dedi ki:

    Cevapları vermiyor ki

  49. esma dedi ki:

    Birincilik bu sitenin hakkı olmalı çünkü her sayfa var ve iyi çözülmüş elinize sağlık :)

    1. Anonim dedi ki:

      Yooooooo tema sonu değerlendirme yok

  50. Elif dedi ki:

    Bana göre çok güzel olmuş ;-)

    1. dilşad dedi ki:

      Sen öyle zanned

      1. Anonim dedi ki:

        Ne dediğini sanıyon sen bence en iyi site bu

        1. Aylin dedi ki:

          Bende evde tekim bugün

  51. Sabri dedi ki:

    ben cevapları beğenmedim çünkü eksik sayfalar var hepsini neden eklemiyorsunuz

    1. yorumcu dedi ki:

      hadilan tingil

    2. Anonim dedi ki:

      aynen kardeş

      1. Fatmanur dedi ki:

        Akıllı isen burada olmaz

    3. Elif dedi ki:

      Hiç güzel değil

      1. leyla dedi ki:

        sanane sanamı sorucam yazacağımı yazmayacağımı sen kendini ne sanediyorsun😠😠😠😠

Yorum Yaz