Sizce Kütüphaneye Gitmek Bir İhtiyaç mıdır? Neden?

Bu yazımızda sizce kütüphaneye gitmek bir ihtiyaç mıdır neden kısaca olarak bilgi aktaracağız.

Kitap okumak bir alışkanlıktan çok bir ihtiyaçtır. Kitap okuyan insanlar bilgi dağarcıklarını genişletirler. Kitap okumak, insanı özgürleştirir. Bilginin hazzı baldan tatlıdır. Bu nedenle kitap okumak beslenmek gibi temel bir ihtiyaç haline dönüşmektedir. Kitapların okumaya müsait hale getirildiği ve kaynak eserlerin insanların istifadesine sunulduğu yerler kütüphanelerdir.

Kitap okumak bir ihtiyaç olduğu için kütüphaneye gitmek de bir ihtiyaçtır. İlaç kullanmak nasıl sağlıklı olmak için gerekliyse ve hastane gitmek tedavi sürecini başlatıyorsa, kitap okumak da insanın bir ihtiyacı ve kütüphaneye gitmek de bu ihtiyacın yerine getirilmesinde bir araçtır. Kütüphaneler bu nedenle çok önemli ve değerlidir.

“Sizce Kütüphaneye Gitmek Bir İhtiyaç mıdır? Neden?” için 5 yanıt

  1. Adem

    Da kısa olabilirdi

    1. E

      Bence çok iyi olmuş uzunluğu

  2. Anonim

    Bence biraz daha kısa yapabilirdiniz

  3. Tülay.

    Merhaba evvel işime çok yarıyosun. Ama etkinlikleri
    Kendim yapıyorum. Ama yinede teşekkürler.

  4. Bu feg

    Çok kötü şeyler atmayın lütfen

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir