Kağıt İsrafıyla İlgili Neler Düşünüyorsunuz? Açıklayınız.

Bu yazımızda kağıt israfıyla ilgili neler düşünüyorsunuz açıklayınız kısaca olarak bilgi aktaracağız.

Kağıt, selülozdan elde edilen bir maddedir. Kağıt, en önemli yazı gereçlerinden biridir. Yazının gelişmesinde oldukça etkili olmuştur. Bilginin saklanmasında, taşınmasında önemli bir yere sahiptir. Günümüzde kağıt oldukça yaygın olarak kullanılmaktadır. Kağıt geri kazanımı mümkün olan bir maddedir.

Kağıt israfı günümüzde en önemli israflardan biridir. Ağaçlardan elde edilen kağıdın israf edilmesi doğaya da zarar vermektedir. Doğal kaynakların tükenmesine neden olmaktadır. Doğal kaynakların doğru kullanılması gerekir. Geri dönüşüm, geri kazanım tesisleri ve sistemleri kurulmalıdır. Geri dönüşüm için kağıt toplamanın gerekliliği oldukça önemlidir. Bu nedenle kağıt toplama merkezleri oluşturulmalıdır. Kağıt israfının üstesinden gelinmelidir.

“Kağıt İsrafıyla İlgili Neler Düşünüyorsunuz? Açıklayınız.” için bir yanıt

  1. sema

    Valla hiçbir yerde doğru düzgün bulamıyordum burada buldum öğretmen bana 97 puan filan verdi. teşekkürler.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir