Web sitemize hoşgeldiniz, 01 Ağustos 2021

LYS-1 Matematik Soru Çözümleri ve Cevapları Video 16 Haziran 2012

16 Haziran 2012 LYS-1 Matematik Soruları Çözümleri / Haberturk Video :

870 binden fazla adayın ter döktüğü Lisans Yerleştirme Sınavlarının (LYS) ilki bugün gerçekleşti.

LYS1 Soru Çözümleri Video , Lys-1 Soruları ve Cevapları Matematik Soru Çözümleri cevap Anahtarı

2012 LYS-1 Matematik Sorularının Çözümleri / Video :

[pro-player width=’550′ height=’390′ type=’video’ image=’http://2.bp.blogspot.com/-6mV4qUH-0p4/TfvbFJTshiI/AAAAAAAABp4/0RjFdr6WTgU/s320/trt-lys-sorulari.jpg’]http://ciner.mncdn.net/ht/2012/06/16/3C033C80F9A70D952F84963E6FCD38ED_c.mp4[/pro-player]

Matematik Soruları Çözümleri 16. Sorudan Devam 

[pro-player width=’550′ height=’390′ type=’video’ image=’http://2.bp.blogspot.com/-6mV4qUH-0p4/TfvbFJTshiI/AAAAAAAABp4/0RjFdr6WTgU/s320/trt-lys-sorulari.jpg’]http://ciner.mncdn.net/ht/2012/06/16/A3FB021D8F5834A20F31D2E91A6370B7_c.mp4[/pro-player]

Matematik Soruları Çözümleri 31. Sorudan Devam

[pro-player width=’550′ height=’390′ type=’video’ image=’http://2.bp.blogspot.com/-6mV4qUH-0p4/TfvbFJTshiI/AAAAAAAABp4/0RjFdr6WTgU/s320/trt-lys-sorulari.jpg’]http://ciner.mncdn.net/ht/2012/06/16/2CEFC7D52BB7770BD3E25ED7327954A0_c.mp4[/pro-player]

Matematik Soruları Çözümleri 45. Sorudan Devam

[pro-player width=’550′ height=’390′ type=’video’ image=’http://2.bp.blogspot.com/-6mV4qUH-0p4/TfvbFJTshiI/AAAAAAAABp4/0RjFdr6WTgU/s320/trt-lys-sorulari.jpg’]http://ciner.mncdn.net/ht/2012/06/16/D2C3700904B68C5F6B72B3D78A7B58C3_c.mp4[/pro-player]

LYS-1 Geometri Soru Çözümleri İçin Tıklayın

Sabah saat 10:00’da başlayan LYS-1 sınavında öğrenciler matematik ve geometri sorularını yanıtladı.

LYS-1 sınavının soru ve cevapları ilk önce ve en hızlı olarak Habertürk TV ekranlarında. Habertürk LYS Özel, Müge Arda’nın sunumu ve uzman öğretmenlerin eşliğinde LYS-1 Matematik soruları çözüldü. LYS 1 Soruları ve Cevap Anahtarı 16.06.2012

LYS-1 Matematik Soruları Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz …

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. rojda dedi ki:

    arkadaslar ben bu yıl sınava girecem sizce bu yıl sorular nasıl olacak ha o asegül arkadasın yorumunu okudum ole kendını bılmısce seyler soleyp kendınızı yukseklere kaf daglarına koyamazsınız yapmıssan yapmıssındır senn ıcın basıt gelen baskası ıcın kabus olabılur ve asegül dısında bu yıl kı sınav hakkında yorum yapabılır msnız

  2. lys miş dedi ki:

    1 doğru gerise hep yanlış çok çalıştık olacak o kadar.

  3. kübra dedi ki:

    çok kolaydı çok kolaydı diye sallayan arkadaşlara o kadar sinir oluyorum ki sırf moral bozmak için yapıyorlar ego tatmini işte.Uğraştırıcıydı sorular şahsen benim kötüydü ve tek umudum edebiyat tm ciyim ve bu ikinci senem.Allah herkesin gönlüne göre versin.Hayırlısı olsun demekten başka çare yok.Hayatımızı iki parça kağıt, iki kalem ve ne kadar zor sorabiliriz diye çok düşünen ösymcilerin eline bırakan sisteme lanet olsun…

    1. ercan dedi ki:

      hey senin ağzına sağlık sorular çok zordu tek umudumuz edebiyattır

    2. adanall dedi ki:

      allahına gurban

  4. ensar dedi ki:

    çok kolaydı 75 net yaptım

    1. YELİZ dedi ki:

      hıhıhh evet ensar oyle kolaydıkı bende ful cıkardım :)

  5. erkan dedi ki:

    şıkların yerleri farklımıydı? bilen var mı?

  6. saa ne dedi ki:

    Fen lisesinden insanlar zorlanmış be salak salak konuşmayın. Kolaydı diyosanız matematikten anlamıyosunuz.

  7. salla dedi ki:

    ya arkadaşalr herkesin bi kapasitesi ve çözdü soru vardı adam onları yapmıssa tabi kolay der ona yeticek kadar net cıkarmıssa kolay der siz neyin derdindesiniz hersey kendine baksın ya uğrasmayın böle seylerle

  8. serkan dedi ki:

    çok güzel geçti çok mutluyum 70 netim var

  9. ali dedi ki:

    sorular çok kolaydı bence mat ful geo 2 boş var bu sınavı yapamayan hangi sınavı yapacak

  10. netçen adımı dedi ki:

    sınav zordu daha doğrusu çok uğraştırıcıydı… bide yorumları okuyunca farkettim bütün birinciler burda ha..! bu sınavdan full yaptm 1 yanlış yaptım diyenler sallamayın be abi çok belli oluyo salladığnz o kadar iyi yapanlar derecelik öğrenciler olur onlarda buraya full yaptıklarını yazmaz oturur 2. sınava çalışır ..

  11. ahmet dedi ki:

    Ben ygs de 90 bindeyim bundanda 50 net bekliyorum ankarada olur mu ? yardımcı olursanız sevinirim..

  12. İÜ hukuk dedi ki:

    SINAVI KÖTÜ GEÇENLER NE BU ŞİDDET BU CELAL .P.P İYİ GEÇENLER OLCAK TABİ BU KADAR HIRS SAGLIGINIZA ZARAR ONLAR ADINA SEVİNECEGİNİZE KISKANÇLIK YAPIYORSUNUZ BOSU BOSUNA. TANIMADIĞINIZ ETMEDİĞİNİZ İNSANLAR ONLARIN KOLAY DEMESİYLE SINAV KOLAY OLMUYOR . AYRICA GERÇEKÇİ OLALIM MATEMATİK TAM LYS DÜZEYİNDE OLMUS GEOMETRİ O SINAV STRESİNDE YAPILACAK KOLAYLIKTA DEGİL MALESEF ZORLAMIŞLAR AMA ZORSA HERKESE ZORDUR ÖNEMLİ OLAN DOGRU SAYINIZ DEGİL SIRALAMANIZ ÖNÜMÜZDEKİ SINAVLARDA HERKESE BASARILAR

  13. hande kübra dedi ki:

    full çekenlerin moralini bozmak gibi olacak ama ben matematikte elli soruyu çok az buldum ve hepsini de doğru yaptım yetmedi bir de altına kendim soru yazıp çözdüm.

  14. emel dedi ki:

    ben de matematikten 40 yapabilcek bi ögrenciyken 35 soru işaretleyebildim ve bunun da 4 ü dikkatsizlik sonucu yanlış çıktı süreyi kullanamadım ne diyim sağlık olsun 3.senem bunun da hayır vardır geometri de analitik bana zor geldi o kadar çalışmama rağmen 3 soru felan yaptım analikten toplamda 15 soru işaretledim onda da vardır yanlış 4 tane bu sınavlar hızlı işlem beceresi gerektiriyor ki ben de o yok:(

  15. tuba dedi ki:

    burada full yaptım,kolaydı gibi kelimeler kuranlar hee tamam inandık siz zekisiniz bizde çocuğuz ya kesin inandık. buraya miiletin canını sıkıp saçma sapan yazılar yazmayın ha gerçekten yaptıysanız edebinizle susun oturun ..

  16. zeynep dedi ki:

    Oofff off keşke sözelden girseydim sınava,eşit ağırlık öğrencisiyim ama gerçekten çok zordu sınav en azından bana göre zordu,bi kaç tane kolay mat 1 sorusu vardı ama onlarda uğraştırıcıydı ama yinede tabiki kolaydı.Şimdi sözelden girmediğime pişmanım,sınıf öğrtmenliği istediğim için eşit ağırlıktan girdm sözeldn girseydim daha kârlı çıkardım :(

  17. muhammed ali dedi ki:

    arkadaşlar sorular kolay değildi ama aşırı zor da değildi..ama bi hayli uğraştırıcıydı
    her ne yapmış olursak olalım önümüzdeki sınava iyi konsantre olup elimizden gelenin en iyisini yapmak zorundayız

  18. Abdullah dedi ki:

    Yukarda birisi ‘matematik 50/50 yaptım geometride 30/29 yaptım diyor bide nasıl o yanlışı yaptım off diyor’ .Eger burdaki insanların moralini bozmak için yapmıyorsa işte…
    Arkadaşlar sorular zordu ama herkes kabul etsinki geçen seneye göre daha kolaydı.Ama nasip herşey herkesin hakkında hayırlısı olsun bu bir sınav…

  19. sammi dedi ki:

    mat 49 net geo 18 net :) süper

  20. zeynepp dedi ki:

    zordu,,hem de çok zordu!

  21. deniz dedi ki:

    arkadaşlr kmse hava olsn diye kly moly dmsn .yok yani havanz kme anlmyoruzkii…snav zamanı yettiremedi.sorular uğraştırıcıydı çünki..bide herkes zmn sıkıntısı çekmiceksinz lysde diyolardı.pff!

    KADER YİNE BİR KALEME İKİ PARÇA KAĞIDA BİZİ KURBAN GÖTÜRDÜ…TEŞEKKÜRLER HAYAT..TEŞEKKÜRLER KAZANACAGIMA ASLA İNANMAYAN ABLAM…TEŞEKKÜRLER OSYM..

    1. RAMÇO dedi ki:

      Dört yanlışın bir doğruyu götürdüğü yerde/Beşinci yanlışım sendin ÖSYM/Soruları anlamakla uğraşırken/En mantıksız soruydun ÖSYM. Soruların anlamsızdı/Şıkların cevapsız/Dön dolaş oku/Yine de faydasız. Soruyu sorup/Beş şıktan birini seç diyorsun/Sorduğun sorular/Adaletten yoksun/Bir de cevap mı bekliyorsun ÖSYM. Derdin sınav mıydı? /Yoksa macera mı? /Bana göre hayatın anlamı kalmadı,/Sen geç dalganı ÖSYM.

      Faruk Nazmi Cebe

  22. zelal dedi ki:

    o full çekenlere seslenıyrum soruları almşsınsz rahatsnz heralde neresı kolaydı yav sacmalamayın resmen çalştıklarımzdann degıl salak salak yerldern sorular çımştı arkadaslar hiç morlanızız bozmayın benımde aynı berbat yaa emın oldgm şıklar bıle yanlış benım gordgm sınıfta mıllet offlaıp pufluyrdu düşnn artıkk yaa ınsaf yaa bıız nendn bu kadar zorşuyrlarr yeter artık yaa vala sınava gırmekten bıktıkk artıkk

  23. ayşe dedi ki:

    hepsini doğru yaptım geo ful mat ful (not: slm ben 0 çeken öğrenci.)

  24. Atilla Burak dedi ki:

    Ben 41.75 mat, 22 net geo yapan biri olarak Türkiye sonuncusu olucamsanırım. Mãlum herkes ya full çekmiş yada 1, 2 yanlısı var.

  25. ömer dedi ki:

    Sınav kolay diyenler yalnaları batsın mı bizim bi arkadaş sorularda 50 mattan 50sini yapardı ama bu sınavda 2 boş 48 dogru ve geodanda 23 dogru 1 boş ben ise 50 net yapmışşasam geo ile mattan çok iyidir ilk senem ama zordu bence azcıkta olsa kolay diyenler 10 net ypmamıştır kesin …!

  26. nalaan dedi ki:

    valla basitti ya çalışan yapar meslek lisesi çıkışlı olmama rağmen iyiydi

  27. metin arık dedi ki:

    küme sorusu olmamış.çok uzun ve bıktırıcı

  28. metin arık dedi ki:

    sorular acaipti lise öğrencisi ne anlar ispattan.küme sorusu çok aptalcaydı

  29. metin arık dedi ki:

    sorular gene her zaman ki gibi bazıları kolay sıradan bazılarıda cins .küme sorusu çok uzun ve saçma.lise öğrencisinin ispatla ne işi olur

  30. deniz dedi ki:

    mat ve geometri ful hepsi doğru

    1. Damla dedi ki:

      1011 cvp bende ole yaptım

    2. yusuf dedi ki:

      süpersin tebrikler

  31. melek dedi ki:

    hyr sınav zordu analıtık kolaydı sadece….:(((((

    1. Semra dedi ki:

      Haklısın analitik kolaydıı

  32. burçak dedi ki:

    doğru diyenleri fulleyenli görecez sonuçlar açıklanınca

  33. burçak dedi ki:

    saçmalamayın ya sınav gerçekten kastı . ayrıca sözel öğrencisi o kadar doğru yapamaz kolaydı diyenlerde atmasın bi zahmet

  34. Damla dedi ki:

    Cok kolaydı ama zorlar da vardı fena dgldı yanı

  35. ali dedi ki:

    hay baslıyım sizin yaptıgınız işe

  36. Emre dedi ki:

    buraya moral bozmak için yalandan 1-2 yanlış yazanların uydurdukları yere ben …

    1. tuana dedi ki:

      yaa aynen işleri güçleri nispet

  37. ... dedi ki:

    Matematik soruları bana kolay geldi 11 sınıf olmama rağmen

  38. hilal dedi ki:

    ben okul ikincisiyim ve bence de sınav zordu öyleki fuule yakın yapardım ben hep o arkadaşlar gerçekten o kadar iyi yapmişlarsa alınlarından öpmek lazım

    1. Damla dedi ki:

      Ful yapanlara sesleniyorum ben size inanmıyorum :) açıkcası 1 yanlısınız oluo he ben 30 net ancak yaptım matematıkten geometrıden de 18

  39. aysegul dedi ki:

    ınanılmaz kolay bı sınavdı bu kadar kolay olammalıoydı sımdı tum salaklar one gecıcek olmaz kı boyle osymye lanetler yagdırıyorum. bosuna mı calıstım 13 yıl yazıklar olsun 80de 80 yaptım.

    1. Abdullah dedi ki:

      Ayşegül sana tekrar soru kitapcıgını versek yeniden yap desek yinede 80 yapamassın.Milleti burda kafalama güzelim

    2. zeynep dedi ki:

      bence salak olan sensin hayaller dünyasındasın çalışan yapar senin gibi salak olmaz aslında çalışmanda boşa

  40. gaga dedi ki:

    matden 1 yanlıs geodan 5 yanlıs var :(

  41. Ahmet dedi ki:

    arkadaşım 50 sorudan 45 tane yapabildim ama 1 veya 2 net bekliyorum :/ bu kadar zor sorulur mu ya :/..

  42. diablo lucifer dedi ki:

    mattan 11 soru geo dan 7 soru yaptım .. lys girdi yaa pff aslında tmc olmalıymışım, neyse morali bozmamak lazım, önemli olan katılmaktı :D

  43. faik dedi ki:

    İnanmayin fullucek adam burda durmaz oturur lys 2 veya 3 une calisir :) kendini tatmin eden gencler bunlar

    1. nazlı esmer dedi ki:

      katılıyorum kesinlikle

  44. kaFam girsin dedi ki:

    ösym e kafam girsin.
    tarihinin en saçma sınavını yaptı.
    binlerce öğrenci sınavlarda bayılıp kaldılar.
    kolay diyenler sallamış.
    ben 10 mat 8 geo yaptım.
    ygs puanım 413 lys 320 olursa sevinicem xD

  45. zeki dedi ki:

    ilk sorunun cevabi 2 tabanında
    (1011)

    1. AYŞE dedi ki:

      (1101) cevap

  46. şenay dedi ki:

    sorular çok zordu sıkmayın arkadaşlar ben sınıf birincisi olduğum halde böyle düşünüyorum siz belki çalışkansınız ama tembellere sesleniyorum bana zorsa size ne?

    1. şenay dedi ki:

      Sorular çok kolaydı su gibi içtim full yaptım internetten baktım

  47. özberk dedi ki:

    Sınava girmesek inanıcaz ha :)
    Her şeye rağmen yıkılmadık ayaktayız, hem bu işler şans işleri. Hukuk okursun açıkta kalırsın, işletme okursun ayda 10 bine çalışırsın. Hak işleri bunlar, ösym zor soru sorsada engelleyemez arkadaşlar bozmayın moralinizi benim ikisinden toplam 15 net belki çıkar belki çıkmaz :)

  48. ayşenur dedi ki:

    kötüydüüüü.yorumları görünce daha kötü oldum.sagolun

  49. no name dedi ki:

    sıkın abi sıkın moral bozun, hepinizi görücem ben sıralamada

  50. utku dedi ki:

    bakıyorum da birinciler burda toplanmı :)
    yok full yapmışım, yok 1 boş var!!!!!!

  51. zeki dedi ki:

    matdan 0 yanlış geoda 0 yanış gerisi full:))))hatta hızımı alamadım lys2 3 4 5 …..9999 da yapmışım farkın da delim

  52. asim dedi ki:

    yalan soyleyip insann moralini bozmayin beaa.. adam olun

  53. selen dedi ki:

    benim hepsi dogru ful yaptim felan filan.. bi gidin ya adam gibi yaziyosaniz yazin abi sallamayin zordu iste eginuzu tatmin etmeyin delikanli olun…

  54. jiyan dedi ki:

    neyi kolaydı yaa dalga mı geçiyorlar

  55. jiyan dedi ki:

    neyi kolaydı yaa kötüydü…

  56. iskender özkn dedi ki:

    şu 1 boş bilmem full çektim diyen gerzkler sınav öncesi bir okull puanı olayıı çıktı diye hepiniz ağladınız kendiniz batırmışsınız galiba sınava gelince matemetk basitti önceki 2 sene gibi ben yetiştiremedim soruları fazla geometri zordu 7 8 boşum vardı hukuk fakültesne oynayan bir öğrenci için gayet düşük ama moral bozmaya gerek yok edebiyattn dewam başarılar herkese ::::::::::

  57. iskender özkn dedi ki:

    şu 1 boş bilmem full çektim diyen gerzkler sınav öncesi bir okull puanı olayıı çıktı diye hepiniz ağladınız kendiniz batırmışsınız galiba sınava gelince matemetk basitti önceki 2 sene gibi ben yetiştiremedim soruları fazla geometri zordu 7 8 boşum vardı hukuk fakültesne oynayan bir öğrenci için gayet düşük ama moral bozmaya gerek yok edebiyattn dewam başarılar herkese

  58. burak dedi ki:

    la bi gidin neresi kolaydı o konusları da gorecez sırf moral bozmaya calısıyorlar komıksınız

  59. Özge dedi ki:

    Ya he he. hepiniz matematik profesörüsünüz zaten. Çok kolaymış 1 boşu varmış 30 dakikada bitirmiş. Yok öyle bi dünya kardeş. Egonuzu böyle mi tatmin ediyosunuz, bu ne gereksizlik?

  60. hayki dedi ki:

    matı full çektim hepsi doğru geo ise hafif zorladı 3 yanlışım olabilir.

  61. @BiHeych dedi ki:

    Calis calis yine yalan olduk boyle snavin

  62. atakan dedi ki:

    geoda 1 yanlışım var matdan 1 boş var dierleri full

  63. Abdullah dedi ki:

    Ne biçim sınavdı ya ilk 30 dk de matematik bitti geoda inanılmaz kolaydı

  64. Tahir dedi ki:

    10 dogru 9 yanlış bi sözel öğrencisi için fena değil :)

  65. asd dedi ki:

    ben 35 soru geldimm saate bi baktım 5 dk kalmış bi tanede integral yaptım kitapçığı kapattım siz nasıl yetişdirdiniz arkadaşlar..

  66. fatih dedi ki:

    matematikten 1 yanlışım var geometriden 3 yanlışım var süre yetseydi tamamını cevaplardım :)

  67. fatih dedi ki:

    çok kolaydı matematikten 1 yanlışım var geometriden 3 yanlışım var süre olsaydı biraz fuul çekerdim :) çok güzel kolay sormuşlar

    1. Hakan dedi ki:

      Sizin buradaki amacınız sadece bu yazdığın yorumu okuyan insanların moralini bozmak. Çok güzel kolay sormuşlar ha, burada öğretmenler uzmanlar bile bütün senelerden daha zordu derken senin çok kolaydı demen gerçekten hiç inandırıcı değil biliyor musun? Eğer gerçekten dediğin netleri yapmışsan zaten türkiye de ilk yüze girersin doğru söylüyorsan isim ve soyismini açıkca yaz sonuçlar açıklandığında görelim palavracılığını …

  68. sabrı dedi ki:

    geometri 39. soru mu ? :D

  69. merve dedi ki:

    mat ın son 5 sorusu nerdesin ? ve geometri 39.sorunun cevabı ne (şıkkı söylüyorsunuz ama bizi ilgilendiren cevabı; )

    1. muhammet dedi ki:

      geometrı 39. soru oda guzel sınav arkadasta fena kafa yapmışşş:D

  70. sabrı dedi ki:

    Neden 45. sorudan itibaren yok ? onlarıda eklerseniz iyi olucak ! tşk.ler

  71. pınar dedi ki:

    ya arkadaşlar bence çok zordu

  72. pınar dedi ki:

    ya çok zordu ben hiç yapamadımm off ya

  73. elanur dedi ki:

    artistlik yapmayın be..

  74. Burak dedi ki:

    Ahh full çıkacaktı. Lanet olsun geometride açı sorusunu yanlış yapmışım. scheisse

  75. gamze dedi ki:

    neden 45. sorudan sonrası ve geometri yok?

  76. esra dedi ki:

    matematik çok kötüydü ya 4 yanlışım var geometride hiç yanlışım yok ama :D

  77. fulya dedi ki:

    bencede çok kolaydı benim hepsi doğru

    1. RAMÇO dedi ki:

      insanlar köprü kuracakları yere duvar örerse yalnız kalırlar…

      1. moucha dedi ki:

        aynen katılıyorum.. burada insanların moralini bozmaktan başka hiç bir halta yaramayan insanlar var yazıkk.. allah akıl fikir versinn…

    2. mustafa dedi ki:

      yalannnnn… moral bozmaktan başka amacın yok aptal

    3. saa ne dedi ki:

      Yaptığın bütün mat 1 soruları mı doğru :D hani 5 tane falan yaptıysan :D

  78. fulya dedi ki:

    bncede çok kolaydı hepsi doğru bnm :)

    1. gizem dedi ki:

      atma recep din kardeşiyiz

  79. tuba dedi ki:

    matematik iyiydide geometri çok kötüydü ya hayırlısı olsun

  80. Beyza Çiçek dedi ki:

    Matematik soruları çok kolaydı, 30. soruda yanlışım var. Ama gene olarak iyi , sizin durum nasıl arkadaşlar, matematik yorumları ?

    1. Emre dedi ki:

      Ben 45 net yaptım ama zaten öylesine girdim.Üniversite okuyorum,sınamak amaçlı girdim.

      1. Burak dedi ki:

        oha nereye attın göremedim :S

        1. murats dedi ki:

          çok zordu….

        2. minnoş dedi ki:

          OĞLUM BAK GİDİNNNNNN :D ya moral bozmak için yazanlar ilk önce gerçeklerle bi yüzleşsinler artık….ünkü sınav öyle çocuk oyuncağı değildi…

      2. ayşe dedi ki:

        ay çok zeki diyecekmişiz :) amanda amann :)

Yorum Yaz