9:03 pm - Cuma Ocak 20, 2017

Türkçe 6. Sınıf 1. Dönem 2. Yazılı Soruları

Salı, 3 Aralık 2013, 18:20 | Güncel | 39 Yorum

2016 2017 Eğitim Öğretim yılı İlköğretim 6. Sınıf Türkçe dersi 1. Dönem 2. Yazılı sorularını bu sayfadan indirebilirsiniz. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kaynak olması amacıyla sitemizde yayınladığımız bu soruları aşağıdaki sürenin sona ermesinden sonra belirecek olan linke tıklayarak indirebilirsiniz. Yazılı sorularının düzgün görüntülenebilmesi için Microsoft Word programını kullanınız. Linkin görünür hale gelmesi için sürenin dolmasını bekleyiniz .İşte sorular:

.

6. Sınıf Türkçe 1. Dönem 2. Yazılı Soruları

 

          
Aşağıdaki Sürenin Sona Ermesinden Sonra Tıklayın İndirin

6. Sınıf Türkçe 1. Dönem 2. Yazılı Soruları ve Cevapları İndir,6. Sınıf Türkçe Yazılı Soruları 2016 2017,6. Sınıf Türkçe Dersi Birinci Dönem 2. Sınav Soruları 2016 2017, 6. Sınıf Türkçe Yazılı Soruları 2016 2017,6. Sınıf Türkçe Dersi Birinci Dönem 2. İkinci Sınav Soruları 2016 2017, 6. Sınıf Türkçe Örnek Yazılı Soruları Klasik ve Test soruları ,Türkçe Yazılı Soruları Cevap Anahtarı Cevapları

 2017 YGS Soruları ve Yorumlar İçin Tıkla

39 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Türkçe 6. Sınıf 1. Dönem 2. Yazılı Soruları"

  1. payiz dedi ki:

    yaw bu site açılmıyor nasıl bir yönemse artık site yapacaksanız adam gibi site yapın

  2. gül dedi ki:

    bence berbat bi site zaten bizim hocada bu sorularda
    kat kat dah farkli soru soruyo hangi hoca burdan
    alirki sorulari yaa hicmi ogrenciler interneten bakmaz
    bu sorulara diye dusunmumisler !!!!!!!!!!!- :D:D:D

  3. gizliğğğ dedi ki:

    hiç beğenmedim çok kötüüüü ve dandik

  4. bbbbb dedi ki:

    2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI HACI SAİT KORKMAZ İLKÖĞRETİM OKULU
    6. SINIFLAR 1. DÖNEM 2. YAZILI SINAVI
    Adı Soyadı : Aldığı Not:
    Sınıf-Numarası:

    ŞEHİRLER
    Şehirler mevsimleri unutmuştur. Mevsimler değişir de kimsenin haberi bile olmaz. Çünkü onlardan bir haberci, bir işaret yoktur şehirlerde. Şehrin kendine has akışı, yapıları, kurumları, ciddiyeti ve öldüren kalabalıkları bahara ve onun işaretçilerine gelecek yer bırakmamıştır. Yalnız bahara mı? Bütün mevsimlere… Mevsimlerin değiştiğini takvimlerden izler şehirliler. Ne gülünç değil mi? Kış, bahar, yaz ve sonbahar… Nelerle gelir bunlar, ortalığı nasıl değiştirir, dünyayı hangi renklere boyar… Takvim sayfalarında “Baharın ilk günü, kış başlangıcı” filan yazar… Siz de inanırsınız.
    (1, 2, 3 ve 4. soruları yukarıdaki metne göre cevaplayınız.)

    1.

    2.

    3.

    4.

    5. . Aşağıdaki sözcüklerin köklerini yazın, isim yada fiil kökü mü belirtin.Aldığı eki yazıp, yapım eki çekim eki diye X işaretiyle belirtin. (10 puan)
    Kelime Kökü ve Ne Kökü Kelimenin Aldığı Ek Yapım Eki Çekim Eki
    Yolcu yol İsim k. -cu X
    Batmanlı
    Çalışmış
    Boyadık
    Anahtarlık
    Silgi

  5. kjo dedi ki:

    idare eder işte ne yapalım bununla idare edeceğiz artık

  6. berke dedi ki:

    ben beğendim çok güzelmiş 100 çektim

  7. fresh346 dedi ki:

    indirme olmasın be

  8. elif dedi ki:

    senin puanların 100 olabilir ama 95 de alabilirsin

  9. zeynep selin dedi ki:

    bana hiç gerek yok çünkü bütün yazılılarım 100

  10. onur dedi ki:

    öğretmenim bu siteden çıkartıyor bence çok iyi bir site

  11. melisa. dedi ki:

    Arkadaşlar açanlardan birisi soruları (kopyala yapıştır yaparak) yazabilir miii

  12. yusuf emir yılmaz dedi ki:

    açması çok basit orada bir süre var o süre bittikten sonra indire giriyorsun aça basıyorsun çok kolay.

  13. eda dedi ki:

    bu ne yaa açılmıyoo

  14. Recep Tayyip Erdoğan dedi ki:

    Açılmıyosa Şikayetlerinizi Bekliyorum :D

  15. melike dedi ki:

    size katılıyorum bencede ACILMIyor

  16. şeyma özgün dedi ki:

    açılmıyor da yardımcı olur musunuz

  17. tolga dedi ki:

    çok basitt şifresi yazıyo orada

  18. melis dedi ki:

    ya açamıyorumda yardımcı olun lütfen!!!!!!

  19. şeval dedi ki:

    ben açamadım ya
    yardımcı olur musunuz ??

  20. şeval dedi ki:

    ben açamadım

  21. batuhan dedi ki:

    çok iyi 100 adım sağolun

  22. /////Sniper///// dedi ki:

    Sİte Süper fakat cvp anahtarları yok muu ?

  23. samet fettah dedi ki:

    arkadaşlar bir busiteyi tavsiye ederim birde ilkokuma.com süper öğretmenlerin %90’ı ordan çıkartıyor

    sevgilerimle

    6-d burası 1.ler yuvası .)

  24. +++++++++++++++ dedi ki:

    çok kolaY BEBEK OYUNCAĞI

  25. eda dedi ki:

    cevapları yokumu

  26. şerife günyüz dedi ki:

    siteye bak ya süper

Yorum Yazın