9:14 pm - Perşembe Aralık 8, 2016

Tarih 9. Sınıf 1. Dönem 2. Yazılı Soruları

Salı, 3 Aralık 2013, 18:19 | Güncel | 35 Yorum

2016 2017 Eğitim Öğretim yılı Ortaöğretim Lise 1 –  9. Sınıf Tarih dersi 1. Dönem 2. Yazılı sorularını bu sayfadan indirebilirsiniz. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kaynak olması amacıyla sitemizde yayınladığımız bu soruları aşağıdaki sürenin sona ermesinden sonra belirecek olan linke tıklayarak indirebilirsiniz. Linkin görünür hale gelmesi için sürenin dolmasını bekleyiniz .İşte sorular:

.

Lise 1 Tarih 1. Dönem 2. Yazılı Soruları

 

          
Aşağıdaki Sürenin Sona Ermesinden Sonra Tıklayın İndirin

9. Sınıf Tarih 1. Dönem 2. Yazılı Soruları ve Cevapları İndir, 9. Sınıf Tarih Yazılı Soruları 2016 2017, 9. Sınıf Tarih Dersi Birinci Dönem 1. Sınav Soruları 2016 2017, 9. Sınıf Tarih Yazılı Soruları 2016 2017,9. Sınıf Tarih Dersi Birinci Dönem 2.  İkinci Sınav Soruları 2016 2017, 9. Sınıf Tarih Örnek Yazılı Soruları Klasik ve Test soruları ,Tarih Yazılı Soruları Cevap Anahtarı Anadolu Lisesi ve Meslek Lisesi Yazılı Soruları MEB

 2017 YGS Soruları ve Yorumlar İçin Tıkla

35 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Tarih 9. Sınıf 1. Dönem 2. Yazılı Soruları"

  1. nurgülll dedi ki:

    9.sınıf tarih konuları iğrenççççç

  2. tuğçeee dedi ki:

    cevapları yok mu arkadaşlar bu site en iyi siteee

  3. alparslan dedi ki:

    cevap anahtarı komadıysann soruları neye koydunn teker teker ona bakcama çalışırımm daha iyii

  4. cansu dedi ki:

    arkadaşlar bende bu sene mezun oldum liseden ama tarihim iyidir bence siz bu tarih sınavını geçersiniz inş iyi notlar alırsınız allah yardımcınız olsun :)))))

  5. nazlı dedi ki:

    aslında kolaymış sorular arkadaşlar abartıyo biraz bence ama …….kendi düşüncem

  6. cem dedi ki:

    ya cevapları yokmu

  7. apo dedi ki:

    bizim icin cok kolay özel okulda tarıh im 74 den 4 bu sen teş. alcm senyed işalaha taktir

  8. sümeyyenur dedi ki:

    çok kolay benim gibi 8.sınıfta 497 alan birisine göre bu sorular çok ama çok basit ben günde en az 6 saat ders çalışıyorum hafta sonu ise 8 saat dershanede ders dinliyorum yani demek istediğim zor diye bir şey yoktur çalışan insan zoru bile başarır.Çok çalışın iyi not alın…

  9. turgut ali dedi ki:

    hocam beni sınıfta bırakmayın yhaa off :( tarihten bile 0 aldım 5 tane 0’ım var ne yapacağım ben ya babam okulum için o kadar para verdi de özel okullarda okuttu… babama takdir götürmem gerek yoksa babam evden atar beni

  10. yaşar can metin oktay ferik dedi ki:

    bunlar çok zor sorular bu soruları kimse yapamaz aslında o sorulara birde şu soruyu eklemelisiniz çünkü bana sınavda şu soru çıktı ve ben bu soruyu çok ama çok zor oldağu için yapamadım işte size o bahsettiğim soru —> Jul sezar’ı öldüren kişi kimdir?
    işte bu soruyu kimse bilemez bu soruyu bilene ve yapabilene helal olsun diyorum çok zor bir soru ben yapamadım 0 aldım

  11. vcxxc dedi ki:

    wayh fuck

  12. kadir dedi ki:

    çok basit bunlar keşke bunu sorsa tarihçi bize çok zor sordu düz lisedeyim 9.sınıf hatay hacı ali nurlu lisiei düz lise

  13. hasan dedi ki:

    slm

  14. ebru başak mete dedi ki:

    9.sınıf tarihinin konuları çok derin

  15. halis dedi ki:

    bizim hocalar ortak yapıcaklar çok basit bu sorular başka yokmu

  16. eee dedi ki:

    tari yazılı sorusu istiyorum

  17. ebru kayış dedi ki:

    saçmalık

  18. enila dedi ki:

    allah yardım cınız olsun gardaşlar :D

  19. yunus dedi ki:

    arkadaş düz lise

  20. yunus dedi ki:

    işte bu liselerin ayrımını sevmem ben tarihten 1. yazılıdan 75 aldım anadolu lisesinda arkadaşım günde 8 saat bilgisayar oynar tarihten 97 aldı döşeyin kek soruları cezasını anadolu liseleri fen liseleri çeksin (düz lisedekilere kesinlikle hakaret yok )

  21. irem dedi ki:

    of allah yardımcımız olsun ya :) :) :)

  22. melek dedi ki:

    aynen kardeşim.

  23. iremm dedi ki:

    cok basit sorular bizim tarihci böyle sorsa cok ii olur

  24. emre dedi ki:

    cewap larını yazarmısın kardeş

  25. Ali dedi ki:

    Bizim Sınavlardada BÖle Sorular Çıksa Çok Güzel Olurda Çıkmıyor Rica Etsem 75. Yıl cumhuriyet lisesi sorularını bulabilirmisiniz ? ANTALYA…

  26. eyyup dedi ki:

    başarırız işallah

  27. tuncay dedi ki:

    aynen zor allah yardım etsin yorlar

  28. sultannn dedi ki:

    bu ne yaw mecburuz sanki indirmeye yawww :D

Yorum Yazın

Yararlı Bağlantılar