Web sitemize hoşgeldiniz, 20 Kasım 2017

Takdir Teşekkür Hesaplama

Online Bir dönemin daha sonuna geldik. Bir yanda öğrencilerin karne heyecanı bir yanda takdir teşekkür hesaplama heyecanı. İlkokul, Ortaokul ve Lise öğrencileri yaz tatiline girmeye hazırlanıyor. Yorucu ve yoğun bir okul döneminin ardından birçok öğrenci 9 Haziran 2017 Cuma günü yani karne günü takdir ya da teşekkür belgesi alıp alamayacağını öğrenmeye çalışıyor. İşte bu noktada bizler de siz değerli öğrenciler için 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., ve 12. sınıflar için yani belge alınabilen bütün sınıfların kullanabileceği e okul ile uyumlu takdir teşekkür hesaplama robotunu sitemize ekledik. İşte Takdir Teşekkür Hesaplama :

takdir-tesekkur-hesaplama

Hesaplamak İçin Alttaki Linklere Tıklayın

5. Sınıf Takdir teşekkür Hesaplama

6. Sınıf Takdir teşekkür Hesaplama

7. Sınıf Takdir teşekkür Hesaplama

8. Sınıf Takdir teşekkür Hesaplama

Lise 1-2-3-4 Takdir teşekkür Hesaplama

 

Sevgili öğrenciler online e okul takdir teşekkür hesaplama sistemimiz ile ilgili sorularınızı ve yorumlarınızı aşağıdan hemen yazabilirsiniz.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. SEDA dedi ki:

    Allah herkese takdir almayı nasip eylesin

  2. selçuk dedi ki:

    70,37 ile alıyorum 6. sınıfa gidiyorum bidahaki seneye inşallah takdir alırım Allah nasip ederse inşallah alıcam belge alamayan arkadaşlarım üzülmesin bidahaki seneye çok çalışıp alırlar herkeze iyi tatiller mutlu yıllar..

  3. mete dedi ki:

    arkadaşlar haftada 35 saat ders işliyoruz 1 ders rehberlik hesaplarken rehberliği katıyormuyuz

  4. enes dedi ki:

    arkadaşlar 2 tane ikim var ortalamam da 71,07 belge alabiliyormuyum.

    1. ertan dedi ki:

      evet alıyorsun bnm 4 tane iki ile 71 düşüyor. alıyorum hocalara sordum.

  5. eda dedi ki:

    arkadaşlar ortalamam 69.83 teşekkür alabilirmiyim nolur acil söyleyin :( :(

    1. ertan dedi ki:

      arkadaşlar ortalamam 69.33 düşüyor ekstra puan verirler mi ?

  6. KADİR dedi ki:

    HAVA ATMAYIN LAN TOPLAR BEN 100 DEN TAKTİR ALIYORUM AYIK OL YEqEN

  7. cennet dedi ki:

    ya hatalı gibi bu site burdan hesaplıyorum aldınız diyo başka yerden hesaplıyorum hiçbişey demiyo :) kesin bi bilgi verebilir misiniz?

  8. birol dedi ki:

    100 den takdir aldım

  9. zeynep dedi ki:

    diploma puanım 100 taktir aldım… hocalarla resim çektim çünkü ben 8. sınıf sondum zil çaldı işte bu taktir aldım diye bağırdım…………

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları