Web sitemize hoşgeldiniz, 24 Nisan 2017

10 Tane Edat Cümlesi Örnekleri

10 Tane Edat Cümlesi Örnekleri

İçinde Edat Bulunan 10 Cümle Örneği, 10 Tane Edat Cümlesi Örnekleri

Tek başına kullanıldığında anlamı olmayan ancak cümle içinde diğer sözcüklerle öbekleşerek göreve giren kelimelere edat adı verilmektedir. Aşağıdaki cümlelerde edat örneklerine yer verilmiştir.

  • Senin gibi başarılı bir insan nasıl olur da bu işin sonunu göremez.
  • Evden okula kadar koşarak gitmişti.
  • Herkes ailesine önem verdiği için bu teklifi hiç kimse kabul etmemişti.
  • Her şeye rağmen hayat devam ediyordu bunun için üzülmeye de gerek yoktu.
  • Birden sanki gök yarıldı ve yağmur gök gürültüsü ile yağmaya devam etti.
  • Akşama doğru haber geldiğinde hepimiz meraktan çılgına dönmüştük.
  • Senden başka ne gidecek bir yerim ne de açacak bir kapım var.
  • Bana göre bu işin bu şekilde yapılması çok yanlıştı.
  • Bu dersten yalnız sen geçebilirsin, sınıfın geri kalanı kalır.
  • Derslere katılmamasına karşın sınavdan yüksek puan aldı.

10 Cümlede Edat Örnekleri Hakkında Görüşlerinizi Aşağıdan Hemen Paylaşabilirsiniz

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Burcu dedi ki:

    Çok beğendim ama keşke 20 Tane Edat Cümlesi örneği olsaydı.

  2. filiz dedi ki:

    Çok teşekkürler edat cümlesi ile ilgili örnekler ödevim vardı yeterli yani.

    1. Burhan dedi ki:

      Benim de ödevim vardı. Bana 5 tane edat cümlesi lazımdı yaptım süper bir sayfa.

  3. esma dedi ki:

    10 örnek var iyi bakın süper bir yazı elinize sağlık.

  4. Nehir dedi ki:

    Çok sağolun siz olmasanız ben nasıl bu ödevi yapıcaktın.

  5. berfin dedi ki:

    değin dende 10 tane cümle yazın lütfen

  6. Anonim dedi ki:

    değin edatındanda yazın cümle

  7. Mahmut dedi ki:

    9 örnek varr😈😈

    1. burcu dedi ki:

      Edat cümlesi için 10 tane örnek var kör müsün?

  8. bilgili adam dedi ki:

    10 Tane Edat Cümlesi örneği çok güzel olmuş teşekkürler.

  9. bilgili adam dedi ki:

    Cokk guzel boyle testlere bayiliyorum

  10. Anonim dedi ki:

    Çook işime yaradı çook sağolun

  11. Ayıldızlı dedi ki:

    9 örnek var orda ontane yazıyordu

  12. eren can dedi ki:

    9 örnek var ama

  13. otobüs kafa dedi ki:

    Teşekkürler çok iyi olmuş örnekleri sevdim. Bu arada ben öküzün biriyim.

  14. Berfi dedi ki:

    Çok beğendim ödevlerim de bitti.

  15. Hakan dedi ki:

    Çok beğendim Türkçe ödevimi bitirdim edatları zaten biliyordum.

    1. nurgül dedi ki:

      Çok teşekkür ediyorum. ben de bir örnek ekleyeyim. İşine yarayan kullansın. “Karşıdaki çocuk bana -doğru- koşmaya başladı.”

  16. ece dedi ki:

    Slm bence ben beğenmedim çünkü istediğim şeyleri bulamadım

  17. bera dedi ki:

    Çok güzel bilgi.

  18. Cemre dedi ki:

    Bence güzel beğendim madem 9 diyorsunuz 1 tane de kendiniz yazın. Tembeller( şikayetçi olanlar için söylüyorum)

    1. Melek dedi ki:

      Sen demeden önce 9 tane oldugunu fark etmemistim bile bu arada tembel bi insanim ama şikayetçi degilim😀😀😀😀

  19. Beyzanur dedi ki:

    Ben hiç beğenmedim hepsi çok saçma

  20. Enes dedi ki:

    Salarlar 9 tane var 10 tane değil

    1. Anonim dedi ki:

      bir cümlede iki tane yazıyor

      1. gizli dedi ki:

        Bir cümlede 2 tane adat var.

  21. admin dedi ki:

    sıkıntı yapıyprsa bakmayın siteye

  22. umut dedi ki:

    dikkatli bakın 5. maddede 2 tane var o cülede mantıklı olarak ayırın , tabi aklınız varsa ,sonrada alın 10 cümle .Çokkkk güzel bir siteymiş çok beğendim

    1. NUR dedi ki:

      ÇOK MANTIKLI SAOL

    2. Adınız ... dedi ki:

      ama biz 10 cümle diyoruz 10 edat değil

      1. Serkan dedi ki:

        On edat cümlesi diyor.10 cümle demiyor. Yani 10 tane edat 10 cümle değil.içinde 10 tane edat geçen cümle.😀

    3. Prenses Çiçek dedi ki:

      Aynen sana katılıyorum tebrikler 😊

  23. seda dedi ki:

    bune ya burda 9 tane var

    1. eda dedi ki:

      haklısın canısı

      1. yunus dedi ki:

        bencede kızlar

    2. Derin dedi ki:

      Emin misin ?bir cümlede iki tane kullanmışlar.

    3. Anonim dedi ki:

      Bence de 10 tane

  24. muhammed dedi ki:

    e burada 9 tane var ama ödevlerime çok yardımcı oluyo

    1. Admin dedi ki:

      10 tane var bi maddede 2 tane kullanılmıs yani 5. madde

  25. eren dedi ki:

    valla saolun sizin sayenizde ödev den artı alcam

    1. Mehmet dedi ki:

      Knk senmi sin

  26. Eda dedi ki:

    Ne olduğuna yazıyor

  27. Eda dedi ki:

    Güzel ödevimi bitti

  28. Öyküm dedi ki:

    Hayır 9 tane varrrrr

  29. meöet dedi ki:

    20 tane hoca odew werdı ama 10 tane

    1. ps dedi ki:

      10 tane dikkatli bak

    2. Selin dedi ki:

      Doğru 9 tane var

  30. ahmet dedi ki:

    cok ıyıydı tesekkur ederım

  31. Aleyna dedi ki:

    Az daha olsaydi iyiydi tesekkur ederim.☺?

  32. Gizem dedi ki:

    Ben ce 15 tane olacaktı am guzell

  33. ASDASDA dedi ki:

    9 tane var ama cümleler güzelmiş…

    1. sehat dedi ki:

      çok teşekür ederim

  34. abc... dedi ki:

    10 tane demişsiniz ama 9 tane yazıyor…

  35. lise delisi dedi ki:

    Akıllılar bir cümlede iki tane varya ayrı ayrı yazın ben öyle yaptım

  36. meryem dedi ki:

    Bence çok güzel teşekkür ederim çok güzel siteymiş. :):)

    1. napacan dedi ki:

      10 taneeee bi kere haberleri sil

  37. Buse Crazy dedi ki:

    10 tane yazmışsınız,9 tane var.Bu nasıl bir sitedir kardeşim.Tebrik ederim ya sizin yüzünüzden öğretmenim tarafından eksi aldım !!!

    1. Bu ne yaa ! ! ! dedi ki:

      aynen yaa !!! :/

    2. boşver dedi ki:

      olum hoca size kendiniz yapın diye vermiş ödevi internetten bakın diye değil çok biliyosanız kendiniz bulun 10 tane

      1. dhghgfjfgjd dedi ki:

        farkında mısın bilmiyorum ama bazıların öğretmeni internetten bakabilirsiniz de demiş olabilir…maden çok biliyorsun sende kendin yapsaydın belliki sende bakmışın yoksa böyle sitelere neden giresinki

        1. ASDASDA dedi ki:

          Aynen:)

    3. Fyjfldd dedi ki:

      Ve edatlarin hangisi olduğu verilmemiş

    4. sjsjsjsss dedi ki:

      Ulan 9tane örnek gördün de bir tane cikaramadınmı

  38. Azra dedi ki:

    9 tane.Bu nası bir sitedir kardeşim.Ödevim eksik kaldı!!!

    1. enesAdınız ... dedi ki:

      HERKES 9 TANE VAR YAZMIŞ NASIL BİR AKIL VARDIR ANLAMADIM.1.Sİ O KADAR CÜMLE VAR 1 TANE ÇIKARTAMADIN MI ? 2.Sİ 1 CÜMLEDE 2 TANE VAR.ONLARI AYRI AYRI YAZIN 10 TANE OLSUN AZCIK BEYNİNİZ OLSUN LAN !

  39. Busee dedi ki:

    on tane var bir cümlede iki tane var.Teşekkürler ödevim çok güzel oldu.<3

    1. Burcuu dedi ki:

      aynn Buse on tane var.

  40. Meliss dedi ki:

    ödevim eksik kaldı bu nasıl bir sitedir kardeşim :/

    1. Azra dedi ki:

      kanka dikkatli bak on tane

    2. mehmet dedi ki:

      ayyynnen yya çok az sormuşlar keşke bi 100 tane daha örnek verseler

    3. Melek dedi ki:

      Aynen bre nasıl bir site bu insan sözcüklerin ne anlamda kullanıldığınıda söyler.

  41. bgtfgkj dedi ki:

    9 cümle var 10.cümle ‘bile’ olması garekirdi

  42. mustık dedi ki:

    bok gibi 2 tane siz yazın ibine

    1. bgtfgkj dedi ki:

      sen çok terbiyesizsin belli saygı öğrenmemişsin

  43. havvanur dedi ki:

    neden 9 tane cümle var

  44. nur dedi ki:

    ana 7 tane var

    1. ASDASDA dedi ki:

      9 tane ne 7si ya

  45. deniz pozkuert dedi ki:

    doğru kardeşim

  46. deniz değirmen dedi ki:

    7 tane iyi sayın

    1. zaaaaaaa dedi ki:

      Hayır 9 tane 1 tanesi eksik.ulan zaaaaaaaaa

      1. esma dedi ki:

        aynen doğru

    2. ASDASDA dedi ki:

      Saymayı öğretiyimmi ??

  47. burak can can dedi ki:

    hayır arkadaşlar yanlıış sayıyonuz 9 tane

  48. Ecem dedi ki:

    Yaaa ne biçim site kapatılsın hem de yanlışşşşş hiç ödevime leazım olmadııı hem9 tane kapatılsııı nnn hadi canlar . Kapatın hem kolay gelsinnnn yaaa adam olunmn akıllı olun ödevinizi kendiniz yapın yolsa eksiyi alırsınız akıllı olun aklınızı alırım….mallarrr

  49. begüm şafak dedi ki:

    9 tane var bide 10 yazmışsınız sizin sayenizde eksi aldım çok saolun gerçekten yani
    bi cümlede 2tane olabilir ama tam 10 cümle olmalıydı

  50. blablaa dedi ki:

    Arkadaşlar 9 tane verilmiş ama dikkatli bakarsanız bir cümlede 2 tane edat verilmiş. On diye sayın.

  51. Ödev yapan şahıs dedi ki:

    doğru düzgün yazın yav.Ödevime hiç yardımcı olmadınız.Boşuna girdik siteye.Of kine of.

  52. merhaba dedi ki:

    evet ödevim yarım kaldı sadece 8 tane var

  53. melisa yıldız dedi ki:

    9 tane verilmiş o yüzden ödevi eksik yaptımm bide 10 tane var yazmışsınız

    1. enes dedi ki:

      Benimle cikarmisin

      1. buse dedi ki:

        olur facen varmı konuşalım

        1. ikbal dedi ki:

          Enes benimle çık seksi erkeğim benim

      2. aleyna dedi ki:

        1 Q cümlede 2 tane edat var o yüzden 9 tane yazılmış

      3. cansampiyon dedi ki:

        /vala odevime ysrdim eti keske ingilizceyefe yardim edin

        1. Almina dedi ki:

          Aynen aşkım 9 tane bebeğim

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları miraç kandili mesajları