2012 JANA Soruları ve Cevapları 14 Nisan 2012

2012 jana sınav soruları ne zaman yayınlanacak, 2012 janu sınav soruları ne zaman yayınlanacak ? ÖSYM (Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi) 2012 resmi sınav takviminde açıkladığı üzere 2012 JANA (Jandarma Okullar Komutanlığı Jandarma Astsubay Temel Kursu Giriş Sınavı ) 14 Nisan 2012 Cumartesi günü yapıldı.

Jandarma Okullar Komutanlığı Jandarma Astsubay Temel Kursu Giriş Sınavı ( Jana ) 14 Nisan 2012 Cumartesi günü ÖSYM tarafından tüm yurtta yapıldı. Sınav soru ve cevapları ÖSYM tarafından açıklanmıştır.

İşte  14 Nisan 2012 JANA Soruları ve Cevapları  

14 Nisan 2012 tarihinde yapılan 2012-Jandarma Okullar Komutanlığı Jandarma Astsubay Temel Kursu Giriş Sınavının (2012-JANA) temel soru kitapçığı ve cevap anahtarına aşağıdaki bağlantıdan erişilebilir.

Adaylara duyurulur.

2012-JANA Soru Kitapçığı ve Cevap Anahtarı İçin Tıklayın


2012 JANA  Sınav Soruları İle İlgili Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Anında Yazabilirsiniz..( ÖSYM soruları yayınlayana kadar hatıladığınız soruların paylaşımı yapabilirsiniz… )

“2012 JANA Soruları ve Cevapları 14 Nisan 2012” için 644 yanıt

  1. yakupo

    mobılya ve dekarasyon bolumu gırebıolıyormu

  2. 17mehmet

    bende tırnak batması var sorun olurmu

  3. seda

    iyi günler arkadaşlar jana hangi bölüm mezunlarını alıyor

  4. yc64

    arkadaşlar jana sınavının konu dağılımı nasıl bilen varmı?

  5. ahmet

    Ne zaman sınav olcak bittimi cevap verin lutven nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  6. ari

    Beyler yedekten 77. sıradaım gelme ihtimali varmı birde geçen sene kaçıncı yedeklere kadar geldi sıra bilgilendirin lütfen.

  7. kürşat hasan şahin

    53,500 sagligi gçtim gelme şansii varmii

  8. hasan

    53,500 sagligi geçtim gelme şansi varmiii

  9. DemirEzer

    Herkes Astsubaylığı İş Olarak Görüyor. Gelince Görürsünüz Akla Karayı ! Orası Disiplinden Anlayan Sert Çocukların Yeridir. Zırlayıp Geri Kaçmak Yok. :) ;Polislik memuriyettir Astsubaylık öyle 657’ye benzemez. ;)

  10. Tarihçi

    naptınız arkadaşlar sözlü mlakata giren varmı aranızda bana üç soru sordular

    1. Tolga

      Ne Sordular Kardeş?

      1. Tarihçi

        terör,sakarya savaşı

    2. cebrail

      bend gırdım artı 2 sefer gırıyom .bana 1 soru sordular bırde
      .bolum ne falan ..nıcın gırdın

    3. ARİF

      sözlü ne zaman açıklanacak bilgisi olan varmı

    4. kelkitli

      girdim kardeşim iyi geçti yedeğim 13 temmuzu bekliyorum ne olun bilemiyorum heyecan dorukta yedekten giren kimse burda birşey yazmamışlar ya nasıl geçti hiç birşey söylememişler hadi hayırlısı

  11. boşver

    yedeklere sıra gelecekmi beyler bilgilendirsin birisi lütfen

    1. Ebnk

      geldi kardeş

    2. Tolga

      Arkadaşlar ben bu 2. aşama sınavını anlamadım.
      2. aşamaya hak kazandım ama nerde gireceğim nerde yazıyor?

    3. Tarihçi

      yedeklerin isimleri jandarmanın sitesinde açıklandı dün

  12. burak02

    yurt ta kalacak olan varmı ben yurt ta kalacao

    1. çetin

      kardeş nerden geliyorsun ve bu öğrenim durum belgesini elle mi dolduruyoruz

  13. Tarihçi

    benim 26 haziran 9.30 da.yani 9.30 da sözlü mülakatmı var spor ve ön sağlık ne zaman yapılacak arkadaşlar yardımcı olab,lirmisin,z ne zaman beytepede oluyum ben

    1. burak02

      tam bilgim yok ama tahminen 26 sında evrak teslimatı yaparsin.aynı gün mulakati sana söylerler

    2. beyler pazar gunku komısyona karabükten gidecek olan varmı

      1. veya zonguldaktan

    3. arkadaşlar terhis askerlik jdurum belgesini askeriyeye onaylatacaz mı. önlisans mezunuyum tecilli herhangi bir onaylatma işlemi yapmam gerekiyorm.

  14. burak02

    beyler belgelerin asli varsa yanımızda noter onayına gerek var mi
    öğrenim belgesini kursun kalemle mi dolduruyoruz?

    1. Tarihçi

      Aslı olduktan sonra noter onaylısına gerek kalmaz kardeş zaten noter aslına bakarak onaylar

      1. burak02

        eyvallah ortak

  15. mehmet10

    arkadaşlar bu öğrenim durum belgesinde bulunan mezun olduğumuz myo yada fakulte bilgilerinin doldurulması gereken kısımda aday numarası diye bir yer var. orayı neye göre doldurcaz bi bilgisi olan varmı acaba ? başvuları yaptığımız andan beri hiç aday numarası verilmedi ! yardımcı olursanız çok sevinirim. TEŞEKKÜRLER.

  16. metin

    arkadaşlar yedekler 27 haziranda belli olacak ama mülakata çağırırlarsa eğer ne zaman çağırırlar yoksa 27 hazirandamı çağıracaklar bilgisi olan varsa benide aydınlatsın teşekkürler

  17. ugur

    arkadaşlar öğrenim belgesini okullara onaylatıyoruz mu? belgede onay kısmı falan da yok

    1. cebrail

      yok bu yıl degısmıs.sadece kendın doldurup ımzalatacan

  18. mehmet10

    mrb arkadaşlar Ankarayı bilen varsa beytebe civarlarında kalacak otel veya pansiyon tarzı biyerler varmı bilgilendirebilirmi acaba?

    1. burak02

      jana kyk ayarla mis ordan randevu alabilirsin

      1. mehmet10

        iletişim için yardımcı olablirmisinn numarasını falan nerden bulabilirim?

        1. burak02

          03122875778(4hat) bu yurdu ara yer ayırt ama daha erken ben aradım bu cuma falan ara dedi

  19. mehmet10

    arkadaşlar 2. aşama sınav yerleri açıklanmış daha sitenin ana sayfasına gelmemiş ama personel alımları linkine tıkladığınızda yeni acılan sayfanın solunda devam eden müracatlar kısmında gözüküyor. Benim 26 haziran 8.30da 3 komisyon beytepe. sadece gelirken hangi evrakları getirmemiz gerekiyor onları bulamadım. bulan arkadaşlar varsa paylaşırlarsa çok memnun olurum şimdiden herkese başarılar dilerim

    1. burak02

      uyg.jandarma.tsk.tr/PTS/Aday.aspx burdan 2 cıaşama ya hak kazanan lar link e tıkla pdf dosyasını indir gerekli tüm bilgi yazıyor.ben de 25 de mülakat 9 30 da

      1. kadir

        benimde 25 i 9:40

        1. salocan

          kadir senin puan kaç yazabillir misin?

  20. burak02

    1 haziran da geldi hadi açıklansın artık ..arkadaşlar fdtk çalışmaları nasıl gidiyor .

  21. mehmet

    yedek sıralamaları açıklandı bilgisi olan var mı arkadaşlar

    1. molla90

      kardeş nerde açıklandı

    2. burak02

      27 haziranda aciklanacak

  22. serkan

    öncelikle 2012 jana sınavına giren arkadaşlara başarılar benim bi sorum olacaktı bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen beni bilgilendirsin yazılı puanım 58.250 asile girebilirmiyim

    1. mehmet

      asildesin dostum . dalga mı geçiyorsun gitmedin mi mülakatlara…

      1. burak02

        daha mülakatin tarihi aciklanmadi

  23. erkan01

    beklenen acıklama yapıldı alım 2009 kısıden 290 kişi. 524 yedek cagrılacak.alım cok az giren arkadaslara basarılar..

  24. ihsan42

    merhaba arkadaslar kendınızı bu kadar kasmayın bır subayla gorustum alınacak ogrencı sayısı mısal 2000 ıse 4000 5000 ogrencı cagırıyorlar zaten secılıp bıtıyormus yedeklere gelınce mucıze beklemelerı gerekıyormus

  25. tokatlı

    14 Nisan 2012 tarihinde ÖSYM tarafından yapılan Jandarma Astsubay Temel
    Kursu Yazılı Giriş Sınav sonucunda 52.750 ve üzerinde puan alan adaylar ikinci
    aşama seçme sınavlarına çağrılmaya hak kazanmıştır. Sınavlar muhtemelen
    25-26 Haziran 2012 tarihlerinde yapılacaktır. Adaylar; hangi tarih ve saatte sınava
    gireceklerini, sınavlara gelirken neler getirmeleri gerektiğini 01 Haziran 2012 tarihinde
    http://www.jandarma.tsk.tr internet adresinden yapılacak duyuruda öğrenebileceklerdir.
    Adaylar belirtilen tarihte sınavların Ön Sağlık Muayene ve Fiziki Kabiliyet
    Değerlendirme Testi (FKDT) aşamasına katılacaklardır. Başarılı olan adaylar ertesi
    gün Mülakat aşamasına katılacaklar ve sınavlar iki gün içinde tamamlanacaktır.
    FKDT dört aşamalı olarak yapılacaktır.
    (l) Barfikste Kol Çekme : 3 çeken,
    (ll) Mekik : 1 dakikada yardımlı 25 tekrar yapan,
    (III) Durarak Uzun Atlama : 190 cm. ve daha fazla atlayan,
    (IV) Koşu : 400 metre mesafeyi 75 saniye ve daha kısa sürede koşan
    adaylar başarılı sayılacak, diğer adaylar elenecektir.
    İkinci aşama seçme sınavlarına katılımın yetersiz olması durumunda ÖSYM
    tarafından açıklanan yazılı sınav sonucuna göre 52.500 ile 50.250 puan aralığında
    olan ikinci aşama seçme sınavlarına sonradan çağrılabilecek muhtemel adaylar için
    (sınav sonucunda “Yazılı sınavda başarılı olan adaylarla kontenjan
    doldurulamadığı takdirde Jandarma Okullar Komutanlığınca ayrıca internetten
    duyuru yapılacaktır” ifadesi yazanlar) 27 Haziran 2012 tarihinde saat 10.00’da
    http://www.jandarma.tsk.tr internet adresinden duyuru yapılacaktır.

    1. tokatlı

      siteyi takip atsenize arkdaşlar buraya yorum yapıyorsunuz milletin aklını karıştımayın

      1. YONCA

        Tokatlı hemşerim bayanlar ne yapacak bu spor mülakatlarin da ve matematik soruları çıkacak mı genel kültür olarak ne tür sorular var.. Koskoca Ankara jandarma okulu komutanlığni arıyoruz adamlar internete yönlendiriyor sanki bizim aklımız yok buraya bir işleri bile adam akıllı değil bunların ya.

  26. ömerrr

    yedek sıralamsı ne zamn belli olur kesin bilgi varmı arkdşlar

    1. molla_90

      kardeş jandarma genel komutanlğının sitesinde yazıyo 27 haziranda belli olcak
      kaç puan aldın sen ? 50.250 ile 52.500 arasında alanlar yedekten girebilecek,tabi kontenjan açığı olursa

      1. ömer

        50.75 kardeş benim.sıra gelir mi sence

  27. mehmet 10

    slm arkadaşlar k.bakmayın ama sizce klavuza aldıkları spor elemelerini pas dedirtirler mi ? var mı böyle bir mantık! orada neler yazıyorsa hepsine zorunlu olarak gireceğiz. yani oradaki seçim bizim elimizde değil Tsk’nın elinde teşekkürler.

  28. mersin_33

    S.A. herkese arkadaslar spor mukatında herhangı bırıne pas deme hakkımız var mı? bılenler cvb yazsın.

    1. uğur

      yaw arkadaş ne pası ya hepsin yapmak zorundasın

    2. burak02

      pas deme şansın yok hadi pas dedin diyelim elenirsin sana tavsiyem biran önce spora başla

  29. mersin_33

    S.A arkadaslar.. bırsey soracaktım…bu spor mulakatında mesala barfıxe pas deme sansımız var mı bılen arkadaslar cvb atsınnnnn.tesekkurler..

    1. erkan01

      güzel soru sormussun kardes tecrubelı arkadaslar tam bıseyler yazsalar da ögrensek.hıc cekmemeyı bosver 2 tane cektın dıyelım yada 1.90 atlayamadın 1.80 atladın. es mı gecıyorlar yoksa gozunun yasına bakmıyorlarmı:)

  30. kubilay

    selam arkadaşlar..1 haziranda sınava hangi komisyonda nerede gireceğimiz ve gerekli belgeler açıklanacak ..herkes için hayırlısı beyler

  31. Anamurlu

    Arjadaşlar 2 aşama jandarmanın sitesine eklenmiş ama aktif olmayan linkler var. Normalda anasayfada eklenmiş bilginize bugün yarın acılır herhalde.

  32. mehmet 10

    hala açıklanmamış sitede. başvuru formunda yazılı sınavın açıklanması üzerine 3 gün içinde nerede ne zaman olacağı açıklanıyormuş. bilgisi olan arkadaşlar varsa cvp bekliyorum teşekkürler.

    1. metin

      ben aradm ankarayi yedklerin duyurusu 27 haziranda ddi

  33. Cm Özcan

    Arkadaşlar Puanım 52.250 Yedekten kazanmışım yedeklerin girme ihtimali nedir herkes yüksek yapmış azda olsa umut varmı.
    Birde yedeklerin çağırılacağını hangi siteden öğrenebiliriz

    1. molla_90

      yedeklerden kazandığını nerden öğrendin sen kardeş ??????
      liste açıklanmadıki daha

      1. Cm Özcan

        Kontenjana bağlı sonuçta yedek kardeş kazanma kısmına takılma.
        Benim srumda o zaten yedeklerin gitme ihtimali nedir?

  34. Anamurlu

    Arkadaşlar asil lerin barajı tahminime göre 52,50 civarı yedeklerinki 50,25 çünkü bu ikisinin arasında kalanlara kontenjan dolmazsa cağrılacaksınız diyor. Galiba bu ikisi arasındakiler yedek olur. 50,00 alanlara kazanamadız. yazıyor. 52,75 puandakiler ikinci aşamaya katılmaya hak kazandınız yazıyor. 52,75 ve üstü asil oluyor. 2 ay sonra temmuz başlarında mülakatlara çağırıyorlar diye biliyorum. 70 saniyede 400 metre koşusu 6-7 tane barfiks 50 tane mekik 30 un üstünde de şınav istiyorlar diye biliyorum. sonra sözlü mülakat, bunlarda başarılı olanlara sağlık taraması yapılıyormuş. Hepsinde başarılı olanlar 2013 nisan ayında okula kayıt yaptırılıyormuş. 6 Ay eğitimden sonra göreve başlanılıyor diye öğrendim. 2. aşama sınav yerini tarihini şu linkten takip edilecekmiş. Ama kesin ve net bilgiyi jandarmanın resmi web sayfasından öğrenebiliriz 1 hafta süresinde yayımlanır dıye tahmın ediyorum. Şu linkten takip edecegiz. jandarma.tsk.tr/personel/jatek.htm

    1. karakartal

      birader nerden ögrendiysen hep yanlış öğrenmişsin 400 mt 75 sn kosu 3 barfiks 25 mekik işletmişler seni

      1. Anamurlu

        Böyle işletmeye can kurban. Kardeş doğru söylüyor olabilirsin. Duyduklarımı yazdım. Böylece En kötüsüne hazırlıklı olmak daha mantıklı değil mi?

  35. turgay 02

    arkadaşlar ben 60,250 almaşım ikinci aşamaya çağırıyorlar ben bu puanla yedektemi kalırım asıl mi olurum bir bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim ya şimdiden sağolun ayrıca kazananlara hayırlı olsun kazanamayanlar da canlarını sıkmasınlar bir dahaki sefere olur kısmet .

    1. Anamurlu

      Asilsin kardeş.

  36. 06 angaralı

    arkadaşlar benim sonuçtada jandarmadan bi açıklama yapılacak kontenjan doldurulamadığı zaman yazıyor geçen senede girdim yine yedekteydim bu senede yedek galiba ilk önce kazananları çağırcaklar baktı elenen oluyor yedeklerden temin edecekler yani 50.25 e kadar olanların hala şansı var demek oluyor buda herkesin hakkında hayırlısı olsun kazanamaskta dünyanın sonu değil nasip kısmet işleri bunlar herşeyin hayırlısı herkese başarılar diliyorumm….

  37. mehmet 10

    arkadaşlar 60 puanla ikinci aşamaya gitmeye hak kazandım bende herkes gibi bundan sonraki aşamaları merak ediyorum. siteyi takip etmekten başka yapacak bir şey yok anlaşılan. ben daha önce bu sınava giren varsa o arkadaşlardan şu konuda ricada bulunucam bundan sonraki aşamada ilk olarak ne yapılıyor? yani Ankara’ya gidince boy kilo işte fiziki uygunluk daha sonra sağlık ondan sonra sözlü mülakatmı oluyor? Eğer bu konuda net bir bilgiye sahip olan varsa bilgilendirmesini rica ederim Allah cümlemizin yolunu bahtını açık eylesin

    1. mersin

      kardeş aynen dediğin gibi . spor da ise önce barfiks sona mekik sona uzun atlama sona koşu ertesi gün sözlü mülakat . Allah yardımcımiz olsun

      1. salocan

        mersin kardeş mehaba,
        sana sormak istediğim konu şınav yok mu spor mülakatında. Sadece barfiks, mekik, atlama ve koşu mu var?
        Bazı yerlerde şınavda yazıyor. Arada kaldım. Bilgi verirsen sevinirim.

        1. mersin

          sınav yok kardeş kara kuvvetlerin de var o. jandarma da yok

          1. salocan

            Çok teşekkürler kardeş.

          2. mersin_33

            S.A kardes.. bırsey soracaktım…bu spor mulakatında mesala barfıxe pas deme sansımız var mı bılen arkadaslar cvb atsınnnnn.tesekkurler..

          3. mersin_33

            S.A kardes.. bırsey soracaktım…bu spor mulakatında mesala barfıxe pas deme sansımız var mı bılen arkadaslar cvb atsınnnnn.tesekkurler..

  38. arda

    kardeş bende 51 aldım yedek mi oluyoruz.ydekte olursak bızıde asıllarla beraber mı çağrıyolar

    1. memet

      sizi asillerden boşluk olursa çağırırlar

  39. mehmet

    arkadaşlar, yedekler kaç puana kadar çağırırlar, bilgisi olanlar var mı..

    1. Mersin33

      Asillerin 2 katı kadar yedek cağırıyorlarmış. yedek ilk 50-100 sansı var diyorlar. Bence 50,25 ile 52,75 puanları arasında 700-800 kişi vardır. Bunlarda yedek olabilir.

  40. tokatlı

    mülakatlar tahmini nezaman olur giren arkadaşlar bilgilendirebilirmi?

    1. mersin

      mülakatlar haziran temmuz aylari içinde olur ağustos eylül de sağlık raporu

      1. tokatlı

        sağol arkadaşım..

  41. Tarihçi

    benim puanımda 57.250 sınava ilk girşim ikinci aşamaya hak kazaındınız yazıyo acaba ikinci aşamalar ankaradamı yapılacak yoksa herkes kendi memleketindemi girecek sınavına,daha önceden giren arkadaşlar sözlü mülakatlarda neye dikkat ederler tecrübeliler bilgilerini paylaşırlarsa çok seviniriz

    1. mersin

      :-) tabi sınav ankara da olacak kardeş . sözlü mülakat için rek yorum yapmaz gir cik o kadar gerisi kismet. birde kimse yok burda ya millet gitmeyin :-(:-(:-(

  42. mersin

    arkadaşlar herkese geçmiş olsun. bu sene alımlarla ilgili tam birşey kesin olmadığı için siralama yapmamışlar. muhtemelen yarın jandarma sitesi sınav yerleri ile ilgili duyuru yapacak takip edin. kimse umidini yitirmesn Yiyecek ekmeğimiz varsa her türlü nasip olur, yoksa zorlasakta olmaz. benim 4. girişim 3.kez sınavı geçiyorum bakalım.

  43. erkan01

    mülakat tarihlerinden tahmini bilgisi olan varmı tecrubelı arkadaslar bılgılendırırse sevınırım..

  44. metin

    bi insanda şans olmazsa demekki olmuyomuş 52.500 puan ya çeyrek netle kalmakda adama koyuyo

    1. molla_90

      kardeş inş. gireriz ya bende 1.250 ile kacırdım asilliği bu yıl daha çok almaları lazım aslında uzman jandarma sınavını kaldırdılar zaten nerden temin edecekler bu kadar açığı anlamış değilim uzmanların yerine astsubay almaları lazım

    2. arif

      ya olum yok oo çağıracaklar hikayesi yalan adamlar 300 kişi alacak zaten çağırdıkları 1000 kişi 1000 kişinin içinden 300 kiş temin edemezse ki bu imkansız bizleri çağıracaklar benimde puanım 52.500 nasip kısmet yinede belli olmaz ama zor bol bol dua edin ümidinizi kaybetmeyin…

      1. memet

        arkadaşım geçen yıl 450 kişi aldılar bu yıl daha fazla kişi alırlar bende 54.500 aldım yerleştim

  45. mehmet

    arkadaşlar , yedekler kaç puana kadar çağrılır .bilgisi olan var mı. …

  46. çerkes

    55 netim var kazanamadınız yazıyor bu nasıl iş anlamadım

    1. arif

      55 doğrudur oo :D

  47. karakartal

    ARKADAŞLAR ben bu sene ilk defa girdimde önceki senelerde basarı sırası falan varmış şimdiki sonuçlarda öylebişey yok bu ne anlama geliyo bilen varmı…

    1. karakartal

      yani benim puan 54 eger öyle bi sıralama varsa en sonlardayım sıra gelme ihtimalide çok düşük doğrumudur..

  48. ESKİ ÇAĞ

    arkadaşlar bende 55 almışım ıkıncı asama çağrıldınız dıyor asıl bundan sonra baslıyor hersey benım bır dıs eksık sıkıntı yaratırlar mı bılgısı olan varsa yazsın ….

  49. erkan01

    52.750 ıle ıkıncı asama sınava hak kazandınız yazıyor bendede heralde tam barajda gırmısım bende:)

    1. hudistavi

      harbimi diyon la dostumyani 2 doğru yapsam bendemi ilk aşamaya giriyodum :D

      1. erqan01

        aynen kardeş inş. yedekten gelirsin

      2. erqan01

        aynen kardes hayırlısı olsun ınsallah yedekten gelırsın..

        1. karakartal

          arkadaşlar ben bu sene ilk defa girdimde önceki senelerde basarı sırası falan varmış şimdiki sonuçlarda öylebişey yok bu ne anlama geliyo bilen varmı

    2. molla_90

      kardeş ben 51.500 yaptım bende bişey yazmıyo kontenjan açığı olursa falan filan diyo yedek falanda yazmıyo bu konuda bilgilendirirmisiniz lütfen yedeklere kalma olasılığım varmı ve kalacak olursak bunu nereden nasıl öğrenebiliriz acaba giren arkadaşlardan ricam uzun uzun anlatmaları 1.250 puanla kaldım ya şu an çok koydu hayırlısı yedeklerden gireriz inş.

      1. erkan01

        yorumlara bakılırsa kazanamayanlara kazanamadınız yazıyor. bence sonucunda hıc bıse yazmayanlar yedekler. cagrılanlarla tamamlanmassa kontejan yedekler cagrılacak bence.internetten takıp etmek lazım açıklamaları.

  50. hudistavi

    55 doğru 19 yanlış 50.25 net olmıcak sanırım kontenjan dolmassa çağrılcaksınız diyo ama çağrılsakta hiç bi ihtimal varmı sizce arkadaşlar

  51. pçtk..

    arkadaşlar dün sınav sonuçları açıklandı.sonuçlar genel olarak nasıldır bilmiyrum ama aklıma takılan bişey var 50 cevap var 29 yanlış puanım 42.750 kazanamadınız yazıyo bi arkadaşın yorumuna takıldım gecen sene 42 puanla 2.aşamaya çağrıldım yazmıştı baraj punanını öğrenemedim,bide kazananların kontenjanları dolduramadığını taktir tekrar bir duyuru yapılcaktr yazıyo benim aldıgım puan 42.750 bılmıyrum 2. aşamaya çargırrlarmı arkadaşalr yardımcı olursanız sevirim şimdiden tşk ederim

    1. arif

      kardeşimm bak şimdi 52.750 bu senenin barajıı yedekleride 50.25 den baslamıs 52.500 le bitirmiş yanii senin anlıcan sen kazanamadın bn 52.500 aldım düşün çeyrek netle asilliği kaybettim bide beni düşn yani sana dicem hiç üzülme seneye dene şansını bu sene baraj yüksekti demekki herkes iyi yapmıs yapacak bişey yok kara kuvvetlerine başvur başvuruları başlamışş orada dene şansını selametle Allah’a eman ol

      1. molla_90

        kardes bende 1.250 ile su an asil olarak 2. asamaya giremedim yedeklerden gireriz inş. burayı takip edeceğiz artık dediğiniz ğibi tahminen ne zaman belli olur bu yedekleri çağırmaları onu merak ediyorum çok uzun sürermi geçen yıl giren arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir