atmosferin katmanları

Görgü Kuralları İle İlgili Yazı

Görgü kuralları hakkında bilgi, görgü kuralları ile ilgili yazılar

Görgü Kuralları İle İlgili Yazı

İnsan doğası gereği toplum içinde yaşayan bir varlıktır ve diğer insanlarla sürekli etkileşim içindedir. Bu etkileşim esnasında birey karşısındaki kişi ile iletişime geçer, onunla konuşur ya da ona karşı birtakım davranışlarda bulunur. Bu etkileşim sırasında insan birtakım nezaket kurallarına uymak zorundadır.

Kibar, saygılı ve herkesten tarafından saygı duyulan bir insan olmak, toplum içinde görgü kurallarına uymaktan geçer. Görgü kurallarına uymak, karşımızdaki insana nem verdiğimizi gösterir, bizi kibar bir insan haline getirir.

Görgü kuraları her ulusta farklı olabildiği gibi, bir ülkenin farklı bölgelerinde de değişilik gösterebilir.

İnsan ilişkilerinde dış görünüş, kılık-kıyafet ve temizlik çok önemlidir. Ancak bu görüntü kibar ve nazik hareketlerle desteklenmiyorsa dış görünüş için yapılan hiçbir şeyin kıymeti kalmaz.

Sosyal hayatımızda saygı, iş hayatımızda başarı yakalamak istiyorsak görgü kurallarına uymayı asla ihmal etmemek gerekir. Görgü kurallarına uymak bizi hem sosyal hem iş yaşamımızda başarıdan başarıya taşır.

“Görgü Kuralları İle İlgili Yazı” için 27 yanıt

  1. Prenses

    Ben bunu pek beğendim uşağum.

  2. egemen

    çok sağolun sizin yüzünüzden çok önemli olan ödevimi yapabildim

  3. gamze

    Çok teşekür ederim sayende ödevimi yapabildim

    1. MEHMET

      teşekkürler

  4. Eylül

    Berbat bir ödev

  5. Anonim

    hiç beğenmedim

  6. Adınız …

    çok beğendim

  7. Ceylin

    Güzel ama ben böyle bir yazı yazmadım kendim araştırdım ve kafamda düşünüp kendim yazdım

  8. emrah

    Ben bunları çok beğendim görgü kurallarına uymalıyız diye düşünüyorum.

    1. Hiranur

      ödevimdi hiç bakmadan deftere yazdım harika bir yazı olmuş. :)

  9. damla

    Çok berbat bir yazi. Ben yazsam daha guzel yazardim.

    1. eda

      o zaman sen yaz niye bu siteye giriyorsun bence çok güzel

  10. yildiz

    Cok guzel olmus muhtesem

  11. Hilal

    Gercekten cok gzel bir yazi isime yasafi saolun

  12. ecem

    çok teşekkür ederim sadece burada buldum.ve çok beğendi.

    1. emoreco

      Ben bunu istemedim ama güzel

  13. emirhan

    evet çok güzel bu yazıyı yazan insan sayesinde ödevimi bütün okul görcek çok tesekkür ederim

  14. şevval bozkurt

    ben beğendim ama kendim yazmayı ntercih ederim

  15. ali

    teşekkür

  16. orhan

    Çok tesekkürler

  17. berke

    sami hamiş kuru yemiş :D

  18. Anonim

    çok teşekkürler çok işime yaradı

  19. necat

    ben bunu istemiyom ben olumlusunu istiyom

  20. nbr diyorki

    çok teşekkür ederim bunun sayesinde 100 aldım sözlüden

  21. saygılı

    çok teşekkür ederim çok işime yaradı

  22. kbr

    çok güze
    çok beğendim

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir