Web sitemize hoşgeldiniz, 19 Haziran 2018

2017 2018 8. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları Dörtel Yayınları

8. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları Dörtel Yayınları bu takvim öğrencinin göreceği bir yere asılır. Bu derste; Türk çocuklarının Türk dilini ve kültürünü tanımaları, benimsemeleri, geliştirmeleri, Atatürk ilke ve devrimleri doğrultusunda ulusal duygularını pekiştirmeleri ve yaşadıkları ülkeye uyum sağlayarak etkili toplumsal ilişkiler içine girmeleri amaçlanmıştır.

Dörtel yayınları 8. Sınıf Türkçe çalışma kitabı ve cevapları 2017 2018 çözümlerine göz atabilirsiniz. 8. Sınıf Dörtel yayınları Türkçe çalışma kitabı sayfa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ve diğer çalışma kitabı sayfalarına buradan göz atabilirsiniz. İşte sayfa sayfa 8. Sınıf Dörtel yayını Türkçe Ders Kitabı Çalışma Kitabı cevapları : Öğrencilerin Türkçeyi doğru ve etkili kullanarak Türkiye’de yaşayan yakınlarıyla ilişkilerini sürdürebilmelerinde, ülkelerindeki akraba, dost ve arkadaşlarıyla sağlıklı iletişim kurabilmelerinde ana dili öğretiminin önemi büyüktür.

Dörtel Yayınları 8. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı ve Cevapları 2017 2018 :

 

 8. Sınıf Dörtel Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları , Ders Kitabı Hakkında Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz …

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Birgül dedi ki:

    Harika tüm ödevimi burdan yapcam

  2. asena dedi ki:

    ben kendimi o boş etkinlikler için yoramam direk cevaplara bakıp dolduruyom

  3. Adminderszamani dedi ki:

    ADMİN:siz bir şey demek istiyorum.
    “Siz hepiniz kafayı ekmek,peynir,karpuz ile yemişsiniz.”

    1. asena dedi ki:

      tüm cevapları buradan bakıyorum hiç de boş etkinliklere kafa yoramam

    2. seomin dedi ki:

      gereksiz gereksiz etkinlikler walla zaman kaybı internetten bakmak en iyisi

  4. Anonim dedi ki:

    tabıkıde burdan bakıcaz boş etkınlıkler ıcın kendımı yoramam

  5. HOCA GELDİ dedi ki:

    Siz burdan bakin cocuklar aferun size ben sizi yakaladim diğer hocalariniz ne dicek size

  6. Zehra dedi ki:

    Eminim ki çoğunuz burdan bakıyor.

    1. yaren dedi ki:

      Sanane kızım eminim sende buradan bakıyorsundur otur oturduğun yere.

  7. ece dedi ki:

    bizim kendi beynimiz bize yeterlidir

    1. bir salağa cevap veren çocuk dedi ki:

      o zaman burda ne işin var beyinsiz

    2. dfreaad dedi ki:

      o zaman bu sayfada ne işin var**

  8. Ahmet Mete Can Bonomo Eurovision Kabakoz dedi ki:

    Hep saçmalık bunlar fakat bende yazıyorum ??

  9. Şevval dedi ki:

    Hocalar anlamıyor sanmayın arkadaşlar

    1. İlimilknur dedi ki:

      Aynen sen hangi şevvalsin

  10. Senene dedi ki:

    Senden nefret ediyorum ŞAHIS. Umarım tez zamanda ölüm haberini de alırız. O zaman artık ben teselli ederim aşkımı.

  11. Hasan dedi ki:

    Aynısını bende yapıyorum gardaş.

  12. ÇAKIR dedi ki:

    Bune lan sohbet alanına cevirmissiniz

  13. Anonim dedi ki:

    FATMA BENbu sıte çok güzel ben odevlerımı burdan yapıyorum hocalarda bışey anlamıyor kendım çok zekıyımde kelımelerı braz farklı yazıyorum o yüzden hocalar da bısey anlamıyor

  14. K dedi ki:

    Çok saçma bir yer burası çünkü siz bu siteye bakanlar kendinizi kandırıyorsunuz

  15. Habil dedi ki:

    Çok güzel ve çok seviyorum benimle tanışmak isteyen varmı???

    1. Aleyyy dedi ki:

      Benim tanışmak isterim SLM???

      1. Emre Sarıoğlu dedi ki:

        aleyna napıyon sen gerizekalı ya aleyyy yazmış bide hahahfashfhagfas

  16. Fenerli hatun dedi ki:

    Lan buraya bazilari bu siteye girip ödev yapmak doğru değil demis ulan o zaman senin ne isin var burda sevdiğim bir site bazen girerim

  17. irem dedi ki:

    Ben yakalanmıyorum zeki olduğumdan dolayı hocalar anlamıyoo

    1. :/ gevvvşek adam dedi ki:

      sallasana o zaman zekiysen hocalar sana bakmaz

  18. Sevecen cocuk dedi ki:

    Google amca seni sevmeyen var mı (nasılda çakalım dimi google amca??????)

  19. yüsmer dedi ki:

    yanlışıkla oldu bir daha olmaz türkçeme sahip çıkacam

  20. rambo dedi ki:

    intenet baba solsun

  21. Kanatsız melek dedi ki:

    Bence de burayı seviyorum ortamda iyi❤.

  22. Yasemin dedi ki:

    Türkçede çalışma kitabının cevapları

  23. gizem dedi ki:

    5 DK da kavga yaptın seviyor galiba kavgayı

    1. apo dedi ki:

      burayı sevgili yerine çevirmişsin

  24. simge tilki dedi ki:

    Hocalar anliyo ama yaa ben bazen değiştirerek yaziom

    1. dgrt dedi ki:

      numaranı versene

  25. Qegra dedi ki:

    8/C ben musa enes sizi bekliyorum gelin hepiniz yoruma cevap vermeyi unutmayin.

    1. gizem dedi ki:

      Bizde 8/C yiz ????

      1. gizem dedi ki:

        Çalışkan sınıfı tabi ki de

        1. maviş dedi ki:

          Yok canım kendinize fazla güvenmeyin

      2. Birhay dedi ki:

        Hangi okul

      3. berkay dedi ki:

        bizde 8/D

    2. dasdsadsadas dedi ki:

      hangi okuldasın

  26. Qegra dedi ki:

    8/C ben musa enes sizi bekliyorum gelin hepiniz yoruma cevap vermeyi unutmayin kendinize iyi bakın

    1. Sdffdr dedi ki:

      Musa Enes ben bilidim ödevini internetten baktığını

      ben sizi hocaya söyleyecem

      1. mehmet 8/C dedi ki:

        ispitçi olmayın arkadaşlar hepiniz bu sayfadan yararlanıyorsunuz?görmedin?duymadın?bilmiyon??Tmm

  27. Anonim dedi ki:

    boş ver hoca anladı zaten

  28. layla dedi ki:

    sağ olun teşekkür ederim ödevim ödev yüzü gördü sayenizde doğrulayıp yazdım herşeyi hoca asla anlayamaz sizi çok seviyorum.

  29. layla dedi ki:

    aynen hocalar anlar ama biz uyanık olursak kimse anlamaz o yüzden hocalara taş çıkarırız haaaaa

  30. ömer dedi ki:

    hayatta herkes yardıma ihtiyaç duyar

    1. gizem dedi ki:

      Aynen katılıyorum ???

  31. fatito dedi ki:

    Sonunda buldum slm genç .

  32. Qegra dedi ki:

    Hey bro’s selamünaleyküm nasilsiniz

    1. fatito dedi ki:

      Sonunda buldum slm.

      1. Qegra dedi ki:

        Merhabalar

        1. Qegra dedi ki:

          Merhaa fatoş

    2. gizem dedi ki:

      Aleyküm selam

  33. Efecan dedi ki:

    Teşekürler

  34. Anonim dedi ki:

    Ellerinize sağlık

    1. Fatih TERİM dedi ki:

      Aynn ya yazasım gelmio şimdi kim duduncek burdan bak bitsin gitsin :)

  35. rana dedi ki:

    anlamadınmı

  36. Anonim dedi ki:

    bence bütün sayfaları kopyalayın

  37. ♡TRABZONSPOR♡ dedi ki:

    Allah razı olsun bu cevapları buraya yazanlara

  38. ♡TRABZONSPOR♡ dedi ki:

    Allah razı olsun bunları verene☺

    1. Emrullah Gönütaş dedi ki:

      Selamun alekum tırabzon sipor

  39. yamur dedi ki:

    Hiç beyenmedim canısı

    1. Gunes dedi ki:

      Turkiye deki yayla turizimi konusunda bir deneme yaziniz

    2. gizem dedi ki:

      Başkasının lafını çalıp da burada paylaşma

  40. Anonim dedi ki:

    Nerde beleş oraya yerleş

  41. fATMA TUĞBA öZTÜRK dedi ki:

    GERÇEKTEN ÇOK TEŞEKKÜRLER NU SİTE OLMASA NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM:)

  42. Anonim dedi ki:

    Vala tenkiyu yardımcı oldumuz

  43. yasemin dedi ki:

    sayenizde ödevler hemen bitti gitti teşekkürler…

    1. yasemin dedi ki:

      aynen bitti.

    2. reyhan dedi ki:

      bence çok güzel.

  44. Baran dedi ki:

    Beleş artılar ne güzel oluyor :D

    1. emres dedi ki:

      beleş yüz dincer keser anlamiyor

    2. emres dedi ki:

      bedavaaaaaa yüz dincer keser anlamiyor

  45. Anonim dedi ki:

    saolun tşkler: d

  46. MELSA BEDİR dedi ki:

    Pek de güzel sayılmaz birçok hata varrr?

  47. Anonim dedi ki:

    Bence cok güzel ama hakketten hocalar anlıyor

  48. Sevgisi büyük insan dedi ki:

    Sizi cok seviyorum????

    1. yok dedi ki:

      ne sevmesi yaaaaaaa

  49. Anonim dedi ki:

    Süper valla Teşekürler

  50. bir dost dedi ki:

    Gerçektenmi öğretmisin???

    1. rana dedi ki:

      anlamıyor musun? sıkıntınmı var

    2. rana dedi ki:

      anlamıyormsun

      1. Aysin dedi ki:

        Cok güzel cok ise yariyor valahi hoca larda alamiyor zaten gayet memlun kaldım herkeze tavsiye ederim

    3. rana dedi ki:

      bir dost anlamıyorsun

      1. hamdi dedi ki:

        nediyon lan

  51. ilhan dedi ki:

    nazif hoca bunu beğendi. öğrencileri ise havaya uçmakta şu an. bu siteyle resmen maça 3-0 önde başlamış gibi hissediyorum kendimi. ödevler anında bitir hemen mine craft başlasın :) sene sonuda güzel bir okula yerleşirim mahallemizde süper bi okul var.

    1. Anonim dedi ki:

      ortay yolculugu

    2. Anonim dedi ki:

      valla mı

  52. Nur dedi ki:

    Yalnız bu site kopya çekmek için değil cevapları kontrol etmek için ?

  53. Sanane İnsanım İşte Amq dedi ki:

    ÇOK İYİ BİR SİTE DOĞRUMU YANLIŞ MI BİLMİYORUM? AMA NEYSE ÖĞRETMENLERDE ANLAMIYOR ARTI ALIYORUZ xD. AMA ARKADAŞLAR BİRAZCIK DAHA DEİŞTİRİN KELİMELERİ HİÇ ANLAMIYORLAR :)

    1. Sanane dedi ki:

      Aynı sınıfta herkez internetten yapmış oluyo cvpla da aynı oluyo dolayısıyla örnek hacı Mustafa ??

  54. meryem esra dedi ki:

    ay canımın içi çok sevdim mersi tsk

  55. allahın mübarek kulu dedi ki:

    olum harika beleş artı geliyor

  56. gökdeniz dedi ki:

    haruhulade

  57. feride dedi ki:

    aferin çok güzel iyiki bu cevaplar var

    1. Gulsen dedi ki:

      hazıra konma fero

  58. feride dedi ki:

    çok güzel sayenizde ödev bitti

  59. Anonim dedi ki:

    Çok güzel
    Harika

  60. Anonim dedi ki:

    Bizde oyle bir hoca var ki hem internetten aldigimizi anliyor vede bazen size bariyor dogru yapsinlar diye

  61. isim önemli değil dedi ki:

    yapıyorum ama hoca anlıyor hemen internetten bulmuşsun diyor bende birazcık cümleleri değiştirerek yazıyorum hiçbişey anlamıyor ama yinede hocamı çok seviyorum canım necip hocam

  62. Bir Öğretmen dedi ki:

    Siz zannedin öğretmenlerin anlamadığını salak değiller . Sadece size birşey söylemek istemiyorlar .

    1. Belinay dedi ki:

      eminim öğretmensindir. Bir öğretmen noktayı nereye koyacağını bilir.

      1. RHİSAP? dedi ki:

        Tabi; canım sende noktayı unutmuşusun?

    2. bi öğrenci :) dedi ki:

      biliyoruz hocam burda yazan ya sizin kitabınızla aynı ya da bu kadar klasiklikten bilirsiniz

    3. bir veli dedi ki:

      Haklı sınız hocam

    4. Bir kisi dedi ki:

      öğretmen olduğunu mu zannediyorsun noktalama isaretleri dogre ama seyler her zaman ayri yazilir

    5. Bir kisi dedi ki:

      Ögretmen olsaydın herşeyin böyle değil her şey diye yazıldığini bilirdin

  63. ozan abi dedi ki:

    iyi senem hakkrilimisin

    1. Bluedreams dedi ki:

      Harika olmus tsk

  64. Nuray dedi ki:

    Kaliteli çözümler olmuş cevaplar uzun bizim öğretmen de böylesini istiyor el ve kollarınıza sağlık site adminleri :)

  65. ela naz dedi ki:

    Ders Çalışma Tekniklerinin en güzeli bence bu site sadece 5 dakika tüm etkinlikler bitiyor geri kalan zaman oyuna süpersiniz :)

    1. Rojkan Doğantürk dedi ki:

      tabikide güzel olacak çünkü ben yaptım :D

    2. gizem dedi ki:

      Demek ki sen kafanı oyunlara veriyorsun

  66. ÖMER EKİN dedi ki:

    Abi elinize sağlık çok teşekkürler

  67. melisa nur başak dedi ki:

    çok teşekkürler yardımcı olduğunuz için

    1. SAMET dedi ki:

      BENDE SENİ SEVDİGİM İÇİN MUTLUM

  68. ataberk dedi ki:

    beleş ödev buna derim işte beş dakikada hazır öğretmenden artıyı kap olsun bitsin :)

    1. gizem dedi ki:

      Ama bir şey öğreniyor musun

  69. Senem dedi ki:

    Türkçe cevapları için size çok teşekkür ederim sağolun öğretmen de anlamıyor zaten

    1. Anonim dedi ki:

      Sen öyle zanet canım

      1. zdc dedi ki:

        şizofrenlik var mı??

      2. Anonim dedi ki:

        Ooo kavga var galiba

        1. Anonim dedi ki:

          Hocalar anlıyor ama güzel olmuş tşk. Ederim ben hepsini kendim yapıyorum yanlış olanları da hocaya gösteriyorum hoca anlatıyor öyle daha güzel anlıyorum hem de bilmediklerimi gösterdiğim için belesten artı alıyorum daha guzel

Yorum Yaz