1:51 pm - Cumartesi Aralık 10, 2016

Ehliyet Sınav Sonuçları 2013 (24 Ağustos)

Salı, 3 Eylül 2013, 13:41 | Sizden Gelenler | 70 Yorum

24 Ağustos ehliyet sınav sonuçları 3 Eylül 2013 Salı günü yani bugün açıklandı, sonuçlar birazdan aşağıdaki ekranda olacak. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 24 Ağustos 2013 tarihli ehliyet sınavının sonuçları motorlu taşıtlar sürücü adayları sınavı resmi iş takvimine göre 3 Eylül Salı günü açıklanacak. Ehliyet Sınav sonuçlarınızı aşağıdaki ekrandan öğrenebilirsiniz. 24 Ağustos tarihli ehliyet sınavı sonuçları açıklanmıştır aşağıdaki ekranda en üstteki linki tıklayarak sorgulayınız.

Peki Ehliyet Sınav sonuçları saat kaçta açıklandı? 3 Eylül ehliyet sınav sonuçları saat 16:30 itibariyle açıklanacaktır. 2013 ehliyet sonucunu öğrenen sürücü adayları direksiyon sınavı için gün saymaya başlayacaklar.

24 Ağustos Ehliyet Sınav Sonuçları Sorgulama Ekranı

(Açıklanmıştır alttaki ekranda sorgulayınız.)

Ehliyet Sınav Sonuçları İle İlgili Sorularınızı ve Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

 2017 YGS Soruları ve Yorumlar İçin Tıkla

70 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Ehliyet Sınav Sonuçları 2013 (24 Ağustos)"

  1. muhammed can dedi ki:

    allahın izniyle başarıyla geçmişim ama kaçta kaçla geçtiğimi bilmiyorum herkese başarılar

  2. merve dedi ki:

    tek ders 85 girdi yazıyor başka birsey yazmıyor. anlamadım

  3. mesut dedi ki:

    Ne kadar sabırsızsın ya yoh be

  4. volkan dedi ki:

    80 85 88 almışım geçtimmi acaba

  5. merve dedi ki:

    77 puan almışım sıra direksiyonda :D

  6. Mesut Demirbilek dedi ki:

    Çok karışık bir durum içerisindeyim LÜTFEN yardım edin..
    MOTOR_B-”70″-GİRDİ
    TRAFİK_B-”88″-GİRDİ
    İLKYARDIM_B -”73″-GİRDİ
    Sınav sonuçlarım bunlardır MEB’ msj sisteminden gelen mesajda direksiyon sınavına hak kazanamadınız diyor ama herkes bu duruma geçdi diyor işin aslı nedir yardım eder misiniz.

  7. nazlı dedi ki:

    bende geçti falan yazmıyor tek test 88 puan girdi yazıyor acaba sizde de öyle mi?

  8. metin dedi ki:

    tam 42 soru bilmişim 70 direkten dönmüşüm ehliyeti aldım arabada alacakmıyım acaba:) allah nasip ederinş

  9. burcu dedi ki:

    evet baraj 70 42 doğruyla gecersınız inş

  10. ErCan dedi ki:

    Gene İLK Yardimda Kaldik iyimi arkadaş bende hic calişmiyorum ki neyse kısmet diyer sınava kaldi bu sefer net üzerinden değil kitaptan calişim biraz:D kazananlara hayirli olsun kazanmiyanlar takmayin kafaniza herkes canavar olmaz :D:D:D trafik canavarlari :D

  11. inci dedi ki:

    çok skür snavı gectk sra drksyonda snrada arbada koppkoppp :DD

  12. emrah dedi ki:

    baraj 70 mi arkadaşlar

  13. Çektar dedi ki:

    100 ALMİSİM

  14. kübra dedi ki:

    sınav sonucları acıklandı gözümüz aydınn 90 almışım şükürler olsun umarım herkes geçer zaten zor olanda direksiyon :S bundan sonra işimiz daha zor tempolu bir çalısma bizi bekliyor

  15. burcu dedi ki:

    92 puan almışım arkadaşlar hepinize hayırlı olsun

  16. ayhan dedi ki:

    açıklandı arkadaşlar

  17. eray dedi ki:

    arkadaşlar sürücü kursunu aradım . bazı kişilerin bu gün açıklanmış bazılarınında açıklanmamış . internete yarın girilecekmiş . sabahdan beri boşa bekliyorum .gece girin belki düşer siteye

  18. ali dedi ki:

    Allahım yine motoru bozmuşum tuhhhh

  19. burcu dedi ki:

    sanırım bugün açıklamıyacaklar

    • şırnak dedi ki:

      arkadaşımsonuçlar açıklandı ama internet sitesinde yayınlanmadı daha fakat kaydının olduğu sürücü kursunu arayıp öğrene bilirsin

  20. Mert dedi ki:

    Nasiil yalancisiniz ya yok surucu kursu mesaj atmiis yyok gecmissiniz bilgisi verilmis. He ya he bi sizsiniz secilmis ogrenciler

  21. burcu dedi ki:

    arkadaşlar ben kayıtlı olduğum kursu aradım henüz açıklanmamış yarına kaldı buyuk ihtimal dediler ama..boşamı bekledi okadar ya

  22. adem dedi ki:

    açıklanmadı mı daha

  23. burcu dedi ki:

    bütün heyecanım kaçtı yani daha nekadar beklicez acaba!

    • şırnak dedi ki:

      arkadaşımsonuçlar açıklandı ama internet sitesinde yayınlanmadı daha fakat kaydının olduğu sürücü kursunu arayıp öğrene bilirsin

Yorum Yazın

Yararlı Bağlantılar