Web sitemize hoşgeldiniz, 13 Aralık 2017

Bartın Üniversitesi Taban Puanları Başarı Sıralaması Bölümleri 2017 2018

Bartın Üniversitesinin 2017 2018 Yılı taban puanları başarı sıralamaları ve kontenjanları. Aşağıda yer alan puanlar Bartın Üniversitesi en son yeni taban puanlardır. Ayrıca Bartın Üniversitesinde yer alan bölümleri de görebilirsiniz. 2018 YGS LYS Sınavlarına girecek olanlar aşağıdaki puanları kullanacaklardır. ÖSYM tarafından yayınlanmış olan bu bilgiler son yapılan yerleştirmeler ışığında oluşturulmuştur. Bartın Üniversitesi 4 yıllık bölümler ile 2 yıllık bölümler meslek yüksekokulları Lisans ve önlisans bölümleri puanları güncel olarak derszamani.net sitemizde

Bartın Üniversitesi Taban Puanları 2017 2018

2 ve 4 Yıllık Bölümler Lisans programları

Bartın Üniversitesi 2017-2018 Bölümleri,Taban Puanları ve Başarı Sıralaması ise Şöyle:

KODU BÖLÜMÜN ADI KON. YER. PUAN
TÜRÜ
TABAN PUAN BAŞARI
SIRASI*
EN
BÜYÜK
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Bartın Orman Fakültesi
101610028 Orman Mühendisliği 21 21 MF-4 225,52672 272.000 272,79794
101610037 Peyzaj Mimarlığı 21 21 MF-4 215,55797 282.000 257,35805
Edebiyat Fakültesi
101610301 Arkeoloji 31 31 TM-3 233,70337 576.000 261,35060
101610319 Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları 41 41 TS-2 307,18615 197.000 339,31405
101630156 Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları (İÖ) 41 41 TS-2 291,85322 247.000 313,36627
101610294 Felsefe 62 62 TM-3 272,82390 397.000 350,40966
101630147 Felsefe (İÖ) 62 62 TM-3 259,23268 459.000 278,84866
101610161 Sosyoloji 62 62 TM-3 304,49574 270.000 364,27945
101610231 Tarih 62 62 TS-2 316,78158 170.000 355,66395
101630129 Tarih (İÖ) 62 62 TS-2 305,81132 201.000 319,80304
101610179 Türk Dili ve Edebiyatı 62 62 TS-2 345,78114 105.000 381,40443
101630095 Türk Dili ve Edebiyatı (İÖ) 62 62 TS-2 331,61994 134.000 347,13560
Eğitim Fakültesi
101610125 Fen Bilgisi Öğretmenliği 62 62 MF-2 240,37322 238.000 267,46290
101610249 İlköğretim Matematik Öğretmenliği 62 62 MF-1 338,83672 100.000 396,81150
101610285 Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık 62 62 TM-3 402,79753 51.500 418,68799
101610134 Sınıf Öğretmenliği 62 62 TM-2 357,16839 111.000 387,03538
101610143 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği 62 62 TS-1 350,33674 69.900 390,09719
101610258 Türkçe Öğretmenliği 62 62 TS-2 399,60779 33.100 446,29604
Fen Fakültesi
101610337 Biyoteknoloji 31 19 MF-3 285.000 265,85261
101630174 Biyoteknoloji (İÖ) 31 5 MF-3 280.000 228,65686
101610267 İstatistik 41 8 MF-1 296.000 229,43101
101610204 Moleküler Biyoloji ve Genetik 41 41 MF-3 238,03798 243.000 372,53608
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
101610046 İktisat 72 72 TM-1 242,85466 474.000 296,73293
101630014 İktisat (İÖ) 72 72 TM-1 224,86618 565.000 253,19029
101610055 İşletme 72 72 TM-1 235,03627 516.000 300,25408
101630023 İşletme (İÖ) 72 72 TM-1 222,89675 572.000 248,07206
101610064 Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi 72 72 TM-3 298,27920 292.000 360,39845
101630032 Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi (İÖ) 72 72 TM-3 280,38315 363.000 322,85073
101610328 Turizm İşletmeciliği 41 37 TM-1 595.000 247,59364
101630165 Turizm İşletmeciliği (İÖ) 41 11 TM-1 594.000 232,45979
101610073 Yönetim Bilişim Sistemleri 57 57 TM-1 267,49129 352.000 304,17526
101630041 Yönetim Bilişim Sistemleri (İÖ) 57 57 TM-1 245,39666 461.000 272,74067
İslami İlimler Fakültesi
101610276 İslami İlimler 144 144 YGS-4 343,91384 291.000 394,35255
101630138 İslami İlimler (İÖ) 93 93 YGS-4 337,58000 326.000 356,14202
Mühendislik Fakültesi
101610107 Çevre Mühendisliği 62 4 MF-4 230.000 296,50538
101610116 İnşaat Mühendisliği 62 62 MF-4 297,13817 142.000 418,90560
101630086 İnşaat Mühendisliği (İÖ) 62 62 MF-4 285,29817 158.000 311,41921
101610082 Makine Mühendisliği 62 62 MF-4 255,80447 206.000 287,63879
101630059 Makine Mühendisliği (İÖ) 62 62 MF-4 239,81173 240.000 268,01345
101610091 Metalurji ve Malzeme Mühendisliği 57 5 MF-4 234.000 348,60305
101630068 Metalurji ve Malzeme Mühendisliği (İÖ) 57 MF-4

Bartın Üniversitesi Taban Puanları, Bartın Üniversitesi 2017 2018 Taban Puanları Bartın Üniversitesi Kontenjanları 2017, Bartın Üniversitesi Bölümleri 2017

Bartın Üniversitesi Başarı Sıralaması Puanları ve Bölümleri Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

Etiketler:

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. admin00 dedi ki:

    bartındaki üniversitelerden birine gitmek nasip olur inşallah

    1. admin dedi ki:

      İnşallah

  2. Anonim dedi ki:

    Arkadaşlar kötü yorum yapanlara bakmayın lütfen çoğuda küçük olmasından rahatsız küçük evet ama üniversitenin içinde at koşturacak haliniz yok gayet rahat bir şehirdir ulaşımı olsun sessizliği ve sakinliği olsun trafik sıkıntısıda yok denecek kadar az geç kalma sıkıntısıda yok çarşı ayağınızın altında nerdeyse her yeri yürüme mesafesinde eğlence arayanlarda okumaya mı gelmişler eğlenceye mi belli değil tamam üniversitelilerin de gezmeye hakkı var ama inkum amasar mugada gibi yerler varken hala bartın gibi karadenizin incisi gibi bir yeri aşağılaması da inanılcak gibi değil açıkçası

  3. Büşra dedi ki:

    Sağlık meslek lisesi mezunuyım puanım 241 ek puanlar birlite 261 oluyor yaşlı bakım bölümü gelirmi acaba

  4. Büşra dedi ki:

    Sağlık meslek lisesi mezunuyum puanım 241 ek puanlr birlilte 261 oluyor yaşlı bakım bölümü gelirmi acaba

  5. Anonim dedi ki:

    Ts 1 puanım 331 sizce sosyal bilgiler öğretmenliği gelir mi?

  6. Caner dedi ki:

    Biyoteknoloji bolumune puanim yetiyor ama siralamam 302 bin sizce yazsam gelirmi aci yazarmisjniz

  7. SORU ? dedi ki:

    Selam arkadaslar ben 2 yıllık halkla iliskiler bolumune gitmek istiyorum 156 puan aldim ygs den gitmem mumkunmu sizce? Bolum de genelde kac kisi oluyor ?

  8. anonim dedi ki:

    profesörü ve doçenti bulunmayan üniversitedir. üniversiteye bartınlılar bile gelmez. bartınlı öğrenciler kalitesiz üniversitede okumak yerine başlıca zonguldak sakarya balıkesir gibi illerde şehir dışında okurlar. bunun nedeni üniversitenin berbat olmasıdır. 2 kampüsü vardır ikisi de köydedir. zaten öğrencilerin çoğu ankara ve istanbuldan geliyor. siz siz olun gelmeyin. diploması geçersizdir. hacettepede marmarada gazide o kadar başarılı mezun varken bartından mezun öğrenciye kim iş verir zaten mezunlar okudukları bölümle ilgili bir işde çalışmıyor.

    1. Komij dedi ki:

      Dostum gazi tutupta burayı yazmaz adam zaten arada dağlar kadar puan farkı var bu kadar sacma yorum yok

      1. anonim dedi ki:

        millet tutupta geliyor onlarında bir bildiği olabilir ama yeni kurulduğu için halen iyi bir üniversite değil

      2. anonim dedi ki:

        hacettepe vb yerler tuttuğu halde yazan var onlarında bir bildiği olabilir ama yeni kurulduğu için halen iyi bir üniversite değil.

  9. Derya dedi ki:

    Biyoteknoloji bolümü nasil acaba

    1. Aleyna dedi ki:

      Ben Konya Selçuk Üniversitesi Biyoteknoloji 1.sınıf ögrencisiyim.Bölümümü gözü kapalı tavsiye ederim önü çok açık bir bölüm ve gelecekte parlayacak bir bölüm. Dekanımız sizler aranacak kisilersiniz diye giris yaptı bize ilk tanıstıgımızda. Molekuler biyoloji ve genetik üstü molekuler biyoloji ve genetik biyoteknolojinin alt dalı. Biyoteknoloji cok genis alana sahip saglık tarım cevre endustriyel alanlarını secme sansınız var. Ben saglık alanında Kök Hücre ve Doku Mühendisligi alanında ilerliycem insallah Allah’ın izniyle :)

  10. Anonim dedi ki:

    Arkadaşlar hiç düşünmeden gelebilirsiniz. Üniversite güzel şehir güzel öğrenci için ideal bir şehir diyebilirim.

    1. anonim dedi ki:

      bir insan daha iyi yeri kazazıp niye buraya gelsin. bartında okuyan birisi en azandan sakaryada çanakkalede osmangazide okuduğu bölmün bir dersine girse bartın üniversitesinin güzel olmadığını ve eğitim kalitesinin düşük oluğunu hemen anlayabilir. puanı yetmeyenler geliyor bartına. okulda bartınlı yok çünkü puanlarına burda okuyup yazık etmiyorlar. bartın üniveritesi ünivesite sayılmadığını urap sıralamasından görebilirsiniz.

  11. Ünal dedi ki:

    arkadaşlar bır bayan olarak o üniversite ortamında okumak cok zor mıllet okumaya degıl eğlenmeye geliyor hocalar bastan savma yapıyolarlar hıc ılgılenmıyorlar verdıklerı dersın hakkın vermıyolar ust duzeyı sınav yapıyolar 4 yıllık edebıyat bolumundeyım 2,senem cok pişmanım keşke başka bir üniversiteye gıtseydım… burayı seçmek ısteyenler seçerken 2 kere düşünsünler sonuçta gelecek soz konusu…

  12. derviş dedi ki:

    bu sitenin puanlaarı 1800 yıllarından kalma heralde iki yıllık bilgisayar bolumu suan 300 küsür puanla alıyor

  13. Eylem dedi ki:

    Arkadaslar bn bu sene tercih yapacam pdr düşünüyorum egitim konusunda hic iyi yorumlar yapilmamis orda okuyan birisi dogru dürüst bi cevap verebilir mi acaba

    1. esra dedi ki:

      pdr yi bilmem ama ybs okuyorum bir çok üniversiteden iyi eğitimi var her söylentiye inanma burda okuyup da kendi okuduğu yeri küçümseyenleri de anlamıyorum birnevi kendi kapasitenle çelişmiş oluyorsun. neyse facebook dan okulumuzun sayfalarına ulaşabilir bilgi alabilirsin

      1. Neslii dedi ki:

        Bnce de a her denilene bakma ehb okuyorum gerçekten eğitim çok iyi

  14. OGUN dedi ki:

    BARTINDA İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ NEZAMAN AÇILACAK bana bu konuda bilgi verirseniz sevinirim bu bölgede hangi üniversitede İngilizce öğretmenliği bölümü vardır saygılar sunarım

  15. semih dedi ki:

    Arkadaşlar ben bartın universitesinde metalurji ve malzeme muhendsiliği okuyorum. suan okulumuz tasındıgı ıcın bıraz ınsaat alanı gibi muhendsilik fakultesi fakat 2016-2017 ogretim yılında daha ıyı olacaktır. laflara aldınmayın. sessiz sakın guzel bir yer bartın. hele hava guzel ıse amasra ınkumu bızden fazla kastamonu karabuk ve bulent ecevit unıversitesi ogrencılerı dolduruyor. yani tavsıye edıyorum cunku unıversite ınsaatı tamamlandıktan sonra suankı puanlara ogrenci alımını bırakın bekcı bıle yapmazlar kapıya. genede sız bılırsınız

    1. kerım dedi ki:

      bende bartında bu bolumu okumak ıstıyorum derslerı nasıl zormu dersker almanca dıyorlar yardımcı olabılırmısınız

  16. Umut dedi ki:

    2013 ve 2014’de yapılan yorumlar dikkatimi çekti o yüzden bu yorumu yapmak istedim. Ben BARTINLIYIM ama SOMA’da yasıyorum, yorumlara bakarken birkaç kendini bilmez gördüm. Bartın Üniversitesini kötüleyen yorumlar; farkındaysanız 2013 ve 2014 yılında yazılmış… Tamam o zamanlar çok iyi değildi kabul ama şuan yıl 2015 ve çok büyük gelişmeler oldu, küçük olmasına rağmen gezilecek, yüzülecek, eğlenilebilecek birçok yeri var. Size zorla oraya gidin denmedi, önce araştırın sonra tercihinizi yapıp eğitiminizi tamamlayın. Kötü söz söylemeye kimsenin hakkı yok, okumak isteyene her yerde ekmek var…

  17. Gökçe dedi ki:

    Arkadaşlar ben Bartın’lıyım ama İstanbul’da yaşıyorum 18 senedir İstanbul’a alışabilmiş değilim.Bartın’ı kötüleyenler olmuş özellikle Ankaralı ve Karabüklü kötü yorum yapan mensuplar Karabükün Bartından bi fazlası yok annem Karabüklü her yaz gideriz Bartın Karabükten daha cıvıl cıvıl .karabükü seviyorum orası ayrı konu…
    Gezebilecek bir çok yer,tatil yapacak bir çok sahil, eğlenecek oturacak bir çok İstanbulu aratmayan kafeler var yaşam olanakları oldukça iyi oraya zaten okumak amacıyla giden ama bir yandan da Bartın’ın tadını çıkarabilenlere helal olsun fırsat buuldukçada gidiyorum üniversite için Benimde hedefimde Bartın var

    1. AhmetErgin dedi ki:

      Bende istanbuldan geldim he çok kötü yer değil yaşanılır ama ben rahat edemedim mesela bende Isparta yalvaçlıyım bizim ordada üniversite öğrenci felan çok ama yalvaç ilçe olmasına rağmen bana göre bu merkezdeki kafelerden daha iyi daha güzel herkeze memleketi daha iyi gelir bende buraya alışamadım rahat edemedim okul konusundada diğer bölümler nasıl bilmem ama çağdaş türk lehçeleri ve edebiyatlarö bölümünde hocaların beklentisi çok yüksek 1 derste kiril alfabesini yazdırıp öbür derse okumayı öğrenmiş seviyede gelmemizi bekliyolar değişik bi yer yani ben alışamadım

  18. burak dedi ki:

    matemeatık öğretmenliği 203 puandan baslıyo yazıyo mesala 210 puan aldım gırebılırmıyomkı 4 yıllıga

  19. Tufan dedi ki:

    Sevgili arkadaşlarım, Bartınlı biri olarak memleketim hakkında şunları söyleyebilirim: Kırsal kesimin yoğun olduğu, il merkezi olarak Türkiye’nin birçok batı ilçesinden küçük bir yer. Kendine has kültürü olan sevimli bir yer ama diyebiliriz. Hatta gelmeden Bartın ağzı ile ilgili araştırmalar yapın, tuhaf gelecektir İstanbul ağzına hakim sizler için yerleşik halkın konuşma tarzı. :) Alışveriş Merkezleri, Starbucks falan arayan tikky arkadaşlar için üzgünüm sizi kaldırabilecek bir şehir değil ne yazık ki.. Ama ne olursa olsun sizin üniversite şehriniz benim de memleketim. Fazla takılmayın, en fazla 4 sene kalacaksınız neticede. Şehirleri şehir yapan, yaşanılası kılan binaları falan değil orada yaşadıklarınızdır. Belki ilk kez orada aşık olacaksınız, belki en iyi dostlukları orada kuracaksınız. Hayata adım atmaya başladığınız bu gençliğinizde anne babanızın kafası rahat olur en azından, çocuğuma bir şey olur mu diye düşünmezler. :D

  20. bilal dedi ki:

    Arkadaslr kurucasile yat isletmeciliginin numarasi lazim bilen varsa yazsin

  21. Cihat dedi ki:

    Gençler ben bartinda okuyorum üniversite kaliteli değerini bilene arkadaşlık acisindan üniversite ya da Bartin halki olsun cana yakin bir şekilde karsilanirsiniz Bartin için ev kiralari pahali arayip uygun meblağa bulmak mümkün ben 500 dogalgazli 3+1 evde kaliyorum misal. Bartin kucuk sessiz sakin bir yer zaman geçirmek için en güzel örneği amasra otobüs ile 20 dk Üniversite büyüyor bunun için yeni bir kampüs düşünüldü ve gerçekleştirildi. İlk sene bartini sevemezsiniz lanet edersiniz hatta 2 donem 3 sinifta yatay geçiş düşünürsünüz ben 3 sinifim ve üniversite yeni tatile girdi ama ben şimdiden okul ne zaman aciliyor diye gün saymaya basladim… Ayrica dogasi yesilligi o kadar insan oğlunun elinin deymedigi güzelliği zamanla size sevdiriyordu bartini siz sevmiyorum desenizde!
    Üniversiteyi ben okumak için geliyorum diyenler için güzel bir firsat yaratiyor şehir sessizligi ve sakinlig ile yok ben hayati için geliyorum diyorsaniz amasra, deniz,bar disco gibi yerler 20 dk araba mesafesi için bence gelin Pişman olmazsiniz…

    1. AhmetErgin dedi ki:

      Reis biz 1+0 evde 550 liraya kalıyoruz baya iyiymiş seninki

  22. Ömer Ceylan dedi ki:

    Veli olarak yorumları okudum vede çok üzüldüm.otuz yıl önce kendimize,ailemize milletimize nasıl faydalı oluruzki zor şartlarda okurken biz bunları düşünürdük.Malesef gençlik barları,eylenceyi arar olmuş acaba bitarafınızda bi eksikliğinizmi var.

  23. öznur dedi ki:

    Arkadaslar merhaba benim teyzem bartinda yasadigi icin Bartin universitesini dusunuyorum. Sizce nasil? Sinif ogretmenligi bolumu dusunuyorum.. Hocalari felan bilginiz var mi? Zorluk cikariyorlar mi?

  24. kurucaşile dedi ki:

    Arkadaslar ben bartınıyım üniversite bayağı gelişme gösterdi gemi inşaatı gibi bölümler eklendi zaten bartının kurucaşile ilçesi ahşap tekneleriyle ünlüdür Gemi inşaatı bölümü kurucaşilededir.Merkezde diger bölümler için yaşanılabilen bi yerdir.Sahile mrrkezden servislerle çok kısa sürede gidilir Özellikle İnkum ve Amasrada eğlence mekanları çok vardır barlar falan.Yaşam çok pahalı değildir.Yurt imkanı çok yoktur ama arkadaşlarla ortak bir eve cıkılırsa uygun fiyatlara oturulabilir.

  25. feride dedi ki:

    Arkadaslar ben bartina gelmeyi çok istiyorum yani sizin beklediğiniz Tokyo caddelerimi niyeti okumak olan arkadaşlar im izin yaşayabileceği on numara super bir yer kötüleyen arkafaslarimizin düşünerek makul yorumlar yapsin yada sükûnetli olsun bartin super ben oraya gitmek için gün sayiyorum valla hem de bu aileden kurtulmak için

  26. sertdemir dedi ki:

    Orman muhendisligine gelmeyi düşünüyorum ama gerçekten kotuleyen çok ama güzellik göreceli buseydir o yüzden sizden biraz sosyal olanaklarından bahsetmenizi isyiuotum spor salonları, sahile gidebilcehimiz ulaşım araçları, bar veya eğlence yerleri,gençlik merkezleri gibi imkanları var mi?

    1. 1112 dedi ki:

      sahili inkumu ve amasra var. netten de fotolara bakabilirsin. ulaşım araçları çok rahat. sahile gitmek için 4 tl veriyosun . bar var ama bildiğim kadarıyla sadece bir tane var.

  27. mine dedi ki:

    ben bsrtın ün. gelmek istiyoru ama hevesimi kacirdı bu yorumlar. ya o kadar mı kotu üniversite

    1. tuğba dedi ki:

      arkadaşlar ben de bartın üniversitesinde 4 yıllık okuyorum. şuan da extra 2 yıllık bölüm okumak için sitede yer alan puanlara bakarken yorumları gördüm. gelmeyi düşünen arkadaşlara yardımcı olmak isterim. üniversite kötü diyolar. öyle değil. hocalarla aramız oldukça iyi. beraber sigara falan içtiğimiz de oluyo. kişiye kalmış bir şey. çevreniz oluşturulabilirse çok rahat okuyacağınız bi yer. kiralar 550 700 arası değişiyor. yurtlar 400 750 değişiyor. çoğu ilde olduğu gibi. amasra ilçesi harika bi yer. inkumu çok iyi. eğer arkadaşın yoksa çekilmez bi şehir ama arkadaşın varsa ideal bi şehir bartın. küçük bi yer , doğrudur. 20 dakika yürüme ile çarşıya da çıkabiliyoruz. yaşanması kolay şehir. eğitimi de iyi bn sadece 1 hocanın ders anlatımından memnun değildim ama ders anlatmadığı için. anadolu üniversitesindeki arkadaşa anlattım en azından hoca kendisi not veriyo. bizim hocanın 1 kere olsun yüzünü görmedim dedi. gelmenizi tavsiye ederim. şu an bartın ı özlüyorum..

  28. GAMZE dedi ki:

    BN LYS DE ÖZELLİKLE TS 2 DE İİ YAPTIĞIMI SÖLÜYORLAR PUANIM Y-TS-2 382,38460 GELDİ AMA MALUM SÖZELCİLERİN DERDİ EDEBİYAT OLMAKTAN ÇIKTI FORMASYONDA N DOLAYI NEEYSE BN ŞUNLARI SORMAK İSTİYOM BU İNİVERSİTE İÇİN BU PUAN FAZLA MI YOKSA TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ VARS İİ OLUR MU ÜNİVERSİTE NASIL BİR YER BÖLE Kİ YORUMLAR BÖLE :)

  29. bünyamin dedi ki:

    peysaj ve süs bitkilerinden dgs ile peyzaj mimarlığına geçiş var mı?

  30. Ömer dedi ki:

    Herkesin memleketi kendine güzeldir en iyisi Ögrenciler cevap versin nasıl bir yer

  31. barında öğrenci dedi ki:

    bartıa diyecek laf yok küçük ama yaşanılacak yer yurt sıkıntısı var devlet yurduna girmek zor ama o da yapılıyo ve eğitimi kötü bence bizim bölümde üç tane hoca derse giriyo sadece alanı olmasa da . yök bölüm açmak için üç tane hoca zorunlu tutuyomuş üç hoca bulmuş açmışlar

  32. Dilek dedi ki:

    Arkadaşlar üniversite hayatından her öğrencinin beklentisi farklıdır. Bartınımız kışın sakindir ama yazın cıvıl cıvıldır Hele Karabük’te yaşayan bir arkadaşımızın Bartın’a yağdırdığını okudum Ona sormak isterim karabüklülerin İNKUM sahilinde 3 gün yer yatağı atıp orada kaldırklarını ne ara unuttun ? (: Peki ya Ankaralılar yaz aylarında şehrimize hücum ettiğiniz yalan mıdır ?

    1. kenan dedi ki:

      angaralıma laf yok ayıp etmeyin..
      :D

  33. gulsun dedi ki:

    Ben yonetim bilisim sistemleri bolumune dgs ile gecis yapmak istiyorum. Nasil bir bolum?

  34. mir_icey dedi ki:

    Hakan arkadaşım sana katılıyorum. Sanarsınki doğa harikası yerlerde yaşıyorlar. İstanbul bebek Tarabya acarkentte alan. Yeni açıldığı için puanları düşük kötü deyip sallıyorsunuz. Şunu Bi kendinize yedirin önce. O puanlarla ancak şırnakta falan okursunuz. Madem çok memnuniyetsizsiniz. Çakın puanları daha vana yerlere girin.

  35. MEHMET dedi ki:

    arkadaşlar bartın ünüversitesi nasıl bir yer benim bu sene oraya gelme umudum vardı ama bu yorumlardan sonra bence orası eğitim görülecek bi yere benzemiyo yinede size sormak istedim……??????

    1. cerencnwy@hotmail.com dedi ki:

      internette baktıgın gıbı degıl bence hıc gelmek bıle aklında olmasın arkadasım

  36. kenan dedi ki:

    benbartın kurucasıleden yazıyorm. bizim burdaki gemi insaatı bölümü cıok güzel. burası metropol gibi.. trafik cok sıkısık.hertürlü iş bulunur.. iyi günler :)

    1. usahan dedi ki:

      yat limanı,diskolar,sosyal tesisler hatta Hava alanı da var galiba kurucaşile’de :D

  37. Hakan dedi ki:

    Şimdi BARTIN ÜNİVERSİTESİ’ne sallayıp durmayın ! Ben BOLU- GEREDE de 2 yıllık makine resim bölümü okuyorum. Bartında sosyal aktivite yok, alışveriş merkezi yok, gezicek yer yok… Diyenlere sesleniyorum; GEREDE DE hiç bir şey yok. Kampüsten çık yurda gel yat. bu kadar, ilçede 2 tane kafe var. Şimdi bartını saysam bitmez. Gezicek yerlere gelelim; AMASRA, İNKUM, ÇAKRAZ, GÜZELCEHİSAR, MOGADA… daha sayayım mı ? Ama bir yerde haklılar Büyük şehirden gelipte küçük şehirden beklentileri büyük olanlar var işte HEPSİ CAHİL ! Tercih etmeden ARAŞTIR. Neden sazan gibi atlıyorsunuz hemen ? Sonra gelincede benim GÜZEL ŞEHRİME atıp tutuyorsunuz.. Beğenmiyorsan; Tekrar YGS’ye gir. tercih yap başka şehre git.. Yani sizi TERCİH listesine BARTIN’ı altın harflerle yazmıyorlar ki gözünüze soksunlar.. Bende buna bitiyorum arkadaş…

  38. mukadder dedi ki:

    Gelecek kaygısı çekmek istemeyenler,iş bulma konusunda sıkıntı çekmek istemeyenler,piyasada adam yerine konmak isteyenler bu üniversiteye gelmesinler. burası istediğiniz hiçbirşeyi veremez.

  39. ismail dedi ki:

    genç arkadaşlar siz okumaya mı gezip eğlenmeyi mi tercih ediyorsunuz bu kötü yorumları yapan arkadaşlara sesleniyorum burası küçük yer herkes herkesin ne yaptğını bilir içinizde okuma öğrenme arzusu varsa her türlü bu eğitimi alırsınız

  40. Vural dedi ki:

    Köy okulu seviyesinde eğitim alacağınızdan kuşkunuz olmasın. Yeri gelir köy okulu seviyesini bile ararsınız bu okulda. Hedefleyipte buraya gelmek isteyen varmıdır bilmem ama gelenlerin tek hedefi buradan bir an önce kaçıp kurtulmak

  41. Melis Toner dedi ki:

    eğitim düzeyi doğudaki en kalitesiz en dandik 2 yıllık üniversitelerin kalitesinden bile daha düşük. Şahsen gözlemledim ve her geçen gün elimde olmayarak malesef gözlemlemek zorunda kalıyorum… aman diyorum bir hata yapmayın

  42. gerçekler dedi ki:

    Puanlar hakknda knşan arkdşlar daha yüksek puanlar alsaydınzda gelmeseydinız.üniv bi kaç yıla yeni kampüsne geçicek gerçek bi ünıv görüntüsû olck yani.egitıme gelnce iyi bi bölmde dglsn iyi bi egtim bekleme iyı böjûmlerde iyi hocalar var.sehirde okumaya geleni ne kadar ilglndrir.büyk şehrdn gelnlre kötü küçk yerlrdn gelnlr içn uygun.

  43. Şevval dedi ki:

    Bartında önerebileceğim tek okul fen lisesidir onunda başarısı ortada zaten Türkiye’deki üniversite sınavı başarılarıyla

    1. tugay dedi ki:

      arkadasım köksal toptandan tut davuta kadar türkiyede dereceye girenlerimiz var sen neyin kafasındasın ???? sözel 1.si sayısal 7.si geldi bartından ezbere konusup milleti yanıltma

      1. tugay dedi ki:

        bartın çok güzel bir şehir türkiyede turist açısından çok önemli olan amasrası var buraya gelip sap sap gezenler sadece eğlenmesinden gram çakmayanlar herkese tavsiye ederim küçük şehir bir avantajdır.

  44. gülbahar dedi ki:

    Her şehire üniversite açıcam dersen böyle olur açıyorsunda boş boş açıyorsun hiç açma daha iyi. Bunun gibi daha 50 tane çöp üniversite sayarım hepsinin kapanması lazım çünkü üniversite değiller bile… üniversite demek için insanın akıl sağlığını yitirmiş olması gerekli.

  45. şeyda dedi ki:

    Her türlü eğitimsel rezaletin yaşandığı kurumdur kendileri. Hemen hemen hergün ayrı bir rezalet yaşanıyor.

  46. hülya dedi ki:

    pişmanlıktan başka bir şey değil. hem eğitimi hem şehiri, sadece pişmanlık ve boş yere 4 yıl kaybı.

  47. Pınar dedi ki:

    Eğitim konusunda ciddi sıkıntıları var bu üniversitenin. Düzelecek türden sıkıntılarda değil düzelmez,düzelmiyor,düzeltemezler. Burada okuyanlar kastettiğim sıkıntıların neler olduklarını çok iyi bilirler saymakla bitmez.

  48. inanç dedi ki:

    Tavsiye etmiyorum. Üniversite hayatı eğlence gibi şeyler için geliyorsanız geldiğiniz gibi aynen geri dönersiniz. Yok eğitim için geliyorsanız aynı şekilde bırakır dönersiniz bir yıl daha hazırlanırsınız. Her ikisi için geliyorsanız geçmiş olsun diyorum. Tercih listenizin en son sırasında bile bulunmaması gereken bir okul.

  49. Selçuk dedi ki:

    Kimsenin lafına bakmayın diyenleri ve okulu öven , güzel gösteren , eğitimi kaliteli diyen kişileri kınıyorum. Aklınıza bu okul yattıysa buraya gelmeyi düşünüyorsanız 100 kere düşünün ya da yapmanız gereken en doğru şeyi yapıp 1 yıl daha hazırlanın veya başka okulu yazın. Sosyal hayatı , gezip tozmayı , eğlenceyi hepsini geçtim ama eğitim çok kalitesiz. Sosyal hayat ve eğlence ne ki bunlar olmasada olur(zaten yokta) siz eğitim için geleceksiniz buraya ama gelin görün ki eğitim sıfırın altında eğitime dair hiçbir şey beklemeyin. Boşuna demedim 1 yıl daha hazırlanın ya da başka yeri yazın diye. İnanmayıpta illa ki tercih etmek isteyen gençler buyursunlar yazsınlar burayı. Sonra çok ağlarlar çok üzülürler. Kendi açılarından en iyi ihtimalle 1 yılları gider , en kötü ihtimal ise buradan mezun olurlar ve bir ömür iş bulamazlar kimse adam yerine koymaz.

  50. burak dedi ki:

    arkadaşlar ek yerleştirme boş kontenjanlar açıklanmış bakmak isteyen varsa lys boş kontenjanları abbas güçlü diye yazsın çıkıyor ben baktım….

  51. pınar dedi ki:

    saçma sapan övüp durmayın ünw puanlarından tercih edilmediği belli. beğenmeyen yazmasın sonuçta okumaya gdiyorsunuz oraya gezmeye değil tapusunu almıcaksınız bn böle düşünüyorum. açıkta kalmamak ve 2.senesi olanlar yazıyor sanırım …

    1. Mehmet dedi ki:

      ben bartın üniversitesi mezunuyum bilgisayar programcılığı bölümünden.okul güzel daha da gelişmeye devam ediyor.dersler çok kolay dersler konusunda sıkıntı olmaz .ben okulu bölüm birincisi olarak bitirdim.sosyal aktivitesi benim zamanımda azdı.ama şimdi beya bi geliştirdiler.üniversitenin sitesinde araştırıp bakılınca görülüyor zaten.siz güzel değil o okul okunmaz diyenlere kulak asmayın cekemeyenlerdir onlar:)

      1. Scofild dedi ki:

        Öğrenciler nerden bilgi alıyor otomasyona giremedim yardımcı olur musun. Muaf dersleri ve ders kaydımı yapmam lazım

  52. kübra dedi ki:

    arkadaşlar bartın üni. sınıf öğretmenliğinde kaç kişilik boş yer var ltfen yzrmsnz ek yerleştrme için

    1. inci dedi ki:

      arkadaşım görmüomusun kaç kişi yazdığını .

  53. muberra dedi ki:

    Merhaba ben bu sene bartun uni edebiyat bolumunu kazandim bolumum icin cok sevinemedim aklimda cok soru isareti var bartin unisi icin herkes cok yorum yapmis kafam cok karisti oncelikle ben edebiyat bolumunu cok isteyerek yazmadim ama orasi geldi bu bolum hakkinda bana bilgi verir misiniz ayrica ben ingilizce gibi kurslara gitmek istiyorum yani birazcik aktif hayat yasamak istiyorum bana yardimci olur musunuz simdiden size tesekkurederim :)

    1. şener dedi ki:

      hayırlı olsun hiç karamsar olma olmuş bitmiş kesinlikle abartılmış ünv hakkında söylenenler şehir küçük ama güzel bölümünde iyi bence her yerde olduğu gibi halk eğtm ing kursları ve de ünv nin kendi ing kursları oluyor biz ark ile bartını severiz ve memnunuz aklına takılan varsa yardımcı da oluruz

  54. ayhan dedi ki:

    bartın myo bilgisayar proğramcılına gelicem ama okulun eğitimi iyimi. ikinci öğretimdeyim ben. nasıl bir okul olduğunu bilen varmı

  55. onur dedi ki:

    arkadaslar bn bu sene yat işletme ve yönetimini kazanmışım bartın da ama pek bilgi toplayamıyorum bu bölümle ilgili bana yardımcı olabılır mısınız???

  56. ugur dedi ki:

    arkadaşlar ben bartında 3.sınıfta muhendıslık öğrencısıyım hala geldıgıme piimanım sadece ben degıl okula gelın ve girişinde bır anket yapın 100 kısıden 99 pişman olucaktır zaten biride uykulu oldgundan soruyu anlamamıstırçunku uyumaktan baska bısey yapamazsınız sosyal hayat yok evet ama sosyal hayatı sevmeyenler için kendını gelıstrecek bır falıyette yok gelmeyın

  57. cemre dedi ki:

    ben bartın işletme yazmayı düşünüyorum şimdi yorumlar biraz aklımı karıştırdı ben normalde zongldaklıyım .npmam gerkir yzayım mı vaz mı geçeyim acil yrdım :)

  58. Emine dedi ki:

    arkadaşlar bartın da ilköğretyim mat geçen yıl açılmış ve sıralaması 147 bin gözüküyor sizce bu yılda o civarlarda alır mı şimdiden çok teşekkür ederim

  59. sdasd dedi ki:

    bartın üni devlet mi yoksa vakıf mı bi cevap bekliyorum çok acil ?

    1. selma dedi ki:

      devlet üniv.

  60. gaye dedi ki:

    bende bartınlıyım oncelıkle zaten buyuk ıllerı tercıh edın ozellıkle uygulama gereken alanlarda ve yenı acılan bolumlerın neler cektıgını az cok goruyorum unv yakınım calısıyo ozellıkle sağlık için yenı bölümlerı yazmayın ıyıce bır otursun bısıyler ondan sonra tercıh edın

  61. tugce dedi ki:

    bartın üniversitesinde ilköğretim matematik öğretmenliği var mı? bu sene öğrenci alacak mı o bölüme biri beni aydınlatabilir mii?

    1. ayşe dedi ki:

      ilköğretim matematik öğretmenliği var. 2012 ösys de ek yerleştirmelerle açıldı.

  62. serkan dedi ki:

    Aklı olan bartın üniversitesinin hiç bir bölümüne gelmesin arkadaşımızınıda dediği gibi şehir küçük okul küçük beklentiler beklediğinden daha küçük kış günü soğuk+ayaz+buz çok zor çokk gelmeyin sosyal faaliyet 0

  63. emre dedi ki:

    Bartın üniversite açılalı fazla olmadı ama gayet başarılı bir yükseliş esnasında bazı arkadaşlar gezicek yer yok diyorlar.Eğlenmek isteyen adam her türlü eğlenir eğlenmek demek barda pavyonda içki içip sarhoş olmak değildir.Bizim burada büyük yapıtlarımız eğlence merkezlerimiz olmasada doğamız yeterlidir.

    1. Erdem74 dedi ki:

      ağzına sağlık kardeşim . Sankii okumaya değil de gezmeye geliyorlar… Başta üni olsun da neresi olursa olsun derler çıkınca da beğenmezler .Hayır gören de bü rektörü özellikle bartın ı yazın diye yalvarmış zannedecek …

  64. serhat can dedi ki:

    arkadaşlar zaten şöyle bişiy var:nereye giderseniz gidin kendi evinizin memleketinizin tadını bulamazsanız ama bır buyugunuz olarak şunu yazabılırım kı;yenı açılan bölümleri pek tavsıye etmem.Çünkü,atölyesinden laboratuvarına kadar hersey yenıdır ve sıstem oturmamıstır.bırseylerın yerlesmesı için de en az 1-2 yıl gerekır sadece ünv gıtmek içinde bölüm yazmayın tercıh yaptığınızda sonucda 2 yılınız heba oluyor çok iyi puan almadıysanız en iyisini yapmak için 1 yılınızı daha verin 1-2 yılla hayatınızdan cok sey kaybetmezsınız.şimdi sız ıyı düşünün ve karar verin:bır omur mu 1yada2 yıl mı?

  65. uğurr dedi ki:

    gelmeyin ben geldim gördüm sosyal hayat sıfır okul şehir merkezinden biraz dışarıda otobüsler dolu ve kolay kolay yer olmuyor insanları öğrenciye para gözüyle bakıyor ne bir avm ne bir eğlence merkezi birtek sinema var o da vizyona giren filmi bir ay sonra veriyor ve geçtiğimiz yıl 100 ün üstünde öğrenci ev veya yurt bulamadığı için okulu bırakıp gitmek zorunda kaldı. ayrıca ev kira fiyatları çok uçuk kyk da da yer yok en son tercihiniz olsun

    1. nil dedi ki:

      Ben bartinliyim ama abartmissin epey bi arastrmadan geldiysen bu senin sorunun

      1. İnanç dedi ki:

        Gayet doğru söylemiş hatta az bile söylemiş. Bartın halkı kusura bakmasında ama öyle. Hadi Bartın halkını ve eğlence gezme tozmayı geçtim, iyi bir eğitim almak istiyorsanız zaten gelmemeniz gereken bir yer.

  66. cicek dedi ki:

    saglık meslek yuksekokulunun bolumlerının taban puanları neler bulamıyorum

  67. melike yalçın dedi ki:

    bilgisayar mühendisliğinin puanlarını göremedim

  68. Tuncay dedi ki:

    Arkadaşlar ben bartında yaşıyorum,lise son okuyorum bartın üniversitesi acılalı çok olmadı ama kısa zamanda iyi kaliteye ulaştığını düsünüyorm gerek öğrencileri ile gerek bölümleri ile 18 senedir bartında yaşıyorm doğal ortam ve genç arkadaşlar için gezip tozacakları yerler var çok güzel yer bartın, küçük bir il olsada üniversite geldikten sonra beya bir canlandı sayenizde. gelmek isteyen herkesi bekleriz.bu orada üniversite bartın merkez den uzak değil tahminen tam bilmiyorm 5 dakikada bir servis kalkıyor iletişim sorunu olmadıını düşünüyorm herkese Başarılar.

  69. büşra dedi ki:

    zihinsel engelliler bölümü ne zaman açılacak

  70. gülnur dedi ki:

    arkadaşlar üniversite şehre uzak değl iciniz rahat olsun yurtlar var bulablrsınz kolayca

  71. gülnur dedi ki:

    arkadaşlar Bartın gercekten cok güzel bir yer gezim alanları falan filan güzel yer

  72. Erdem dedi ki:

    niyee gelmiyim fatma

  73. büşra dedi ki:

    berbat bir yer sakın tercih yapmayın

    1. burhan dedi ki:

      neresini gördünde beyenmedin acaba hanfendi.

  74. Erdem dedi ki:

    bende bartın ünüversitedinde okucamm

    1. fatma dedi ki:

      aklın varsa gelme :)

    2. betül dedi ki:

      hakkınızda hayırlısı olsun.Kimsenin lafına bakmayın.

  75. tolga dedi ki:

    arkadaşlar ben tolga muhasebe okuyorum hangı sınavlara gırmem gerekır

  76. Gizem ŞEB dedi ki:

    üniversitenizde ingilizce öğretmenliği yok mu yoksa açılacak mı ingilizce öğretmenliğini bu güzel memlekette okumayı cok isterim eğer bu üniversitede okursam bu üniversiteyi başarıdan başarıya taşıyacağıma eminim

  77. salih dedi ki:

    ya bn ilk tercihte yerleşemedim sınıf ögretmenligi yeni açılmış tahmini sıra 78 bin diyodu bn 76bin ek yerleştirmede üniv.. boş kontenjan açarmı haberi olan var mı…

  78. kerim dedi ki:

    ulusta açılan universite sadece erkekler için mi ?

  79. kerim dedi ki:

    yat işletmeciliğini kazandım ama unverste ulustaymş galiba sadece erkekler mi gidiyo bu universiteye yoksa bayanlarda falan varmı bilen varsa yorum atsın

  80. ozan dedi ki:

    bartın işletme kazandım ama kotu diyorlar unuverste şehir falan okumalımıyım

    1. betül dedi ki:

      Bence kimsenin lafına bakmayın.Siz gidin, yaşayın öyle karar verin.

    2. cicek dedi ki:

      bartın çok güzel bir şehir bence tereddut etmemelısın

  81. Ahmet dedi ki:

    Bartın üniversitesine yerleşenlerin sorularını cevaplayabilirim :))

    1. merhak dedi ki:

      ben yerlestım ama cok kotu oldugunu soyledıler acaba kıredılı yurt ımkanı nasıl ve unuversıte ne zaman baslıyor unuversıte sehre cok mu uzak …kısa bı tanıtım rıca edıyorumm tesekurler..

      1. Ahmet dedi ki:

        kyk,yüksek ücretli ve genel yurtlar diye 2 ayrılıyor.Yüksek ücretlinin imkanları çok çok iyi 2-3 kişilik odalar banyo tuvalet odanın içinde buzdolabı var ,yemekleri gayet iyi vs.. ücreti aylık 132 tl civarı galiba tabi bunun için iyi bi torpil bulmanız gerikiyor.genel yurt ise bi okadar berbat 4-6 kişilk odalar banyo tuvalet ortak yaşanmaz yanii .üniversite şehre aşırı uzak değil merkezden otobüsle 15 dk civarı tabi merkezle üni arasında çok fazla durak olmadığı için şoforlerin aşırı hız yaptığını söylemek gerekiyor.üniversite küçük şehir küçük beklentilerinizi düşük tutmlısınız.İlk yılı atlatırsanız yavaş yavaş seveceksiniz :D sorularınız olursa cevaplarım.bay mı bayan mı olduğunuzu bilmediğim için yurt ,pansiyon tavsiyesinde bulunamadım…

  82. Ebru dedi ki:

    Halkla İlişkiler ve Tanıtım YGS-4 40 40 299.985 348.309

  83. esraa dedi ki:

    öncelikle ben ihl de okuyorum lise 2 de daha şimdiden üniversite hayalleri kuruyorumm inşallah kazanırımm iyi bir yerr okumak güzel şey ya şahsen ben seviyorum okumayı bi de bu okul imam hatip olursa işte ona diyecek bir şeyim yok valla hem dini bilgileri öğreniyorum hem de geleceğe hazırlık yapıyorumm

    1. hayri dedi ki:

      inş. istediğimiz gibi yerlerde okuruz.

      1. nssnnznzjNsbbsbsbsndmdmz dedi ki:

        NNnzznznnznbO

        1. kop kop dedi ki:

          Malmısın

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları