7:56 pm - Pazartesi Mart 27, 2017

Bankacılık ve Sigortacılık Taban Puanları 4 Yıllık

Cuma, 3 Mart 2017, 22:49 | Güncel | 48 Yorum

2017 Yılında Üniversite bölüm tercihi yapacak olan ve Bankacılık ve Sigortacılık bölümünü seçecek üniversite adayları için Bankacılık ve Sigortacılık Taban ve Tavan puanları ile Bankacılık ve Sigortacılık 2016 YGS LYS Yerleştirme Başarı sıralamasını sırasını bir araya getirdik … Bu puanlar 2016 Üniversitesi yerleştirme puanlarına göre elde edilmiş olup 2017 YGS ve LYS’ye girip tercih yapacaklar bu puanları göz önünde bulundurmalılar . 2016 2017 Bankacılık ve Sigortacılık Taban Puanları ve Başarı Sıralaması Şöyle :

Üniversite Adı Bölüm Puan Türü Genel Kont. Genel Yer. Taban (En Küçük) Puan En Büyük Puan
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) Bankacılık ve Finansman (İngilizce) (Tam Burslu) YGS-6 6 6 267,89500 279,62742
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) Bankacılık ve Finansman (İngilizce) (%75 Burslu) YGS-6 12 10 202,56001 248,79796
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) Bankacılık ve Finansman (İngilizce) (%50 Burslu) YGS-6 6 0 0 0
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) Bankacılık ve Finansman (İngilizce) (Ücretli) YGS-6 6 0 0 0

Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü Taban Puanları 2016 2017, Bankacılık ve Sigortacılık Başarı Sırası 2016 2017, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü 4 Yıllık  Olan Üniversiteler, Bankacılık ve Sigortacılık Puanı 2016, Bankacılık ve Sigortacılık Puan Türü, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü Hangi Üniversitelerde Var, Bankacılık ve Sigortacılık Kontenjanları 2016 2017

48 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Bankacılık ve Sigortacılık Taban Puanları 4 Yıllık"

  1. Sena dedi ki:

    Bogaziçinde mimarlık bölümü var mı

  2. Ceylan dedi ki:

    Çok yanlış bi düşünce eşit ağırlık bölüm un den rahatlıkla olunur ayrıca iş imkanları çok ;-)

  3. Bskk dedi ki:

    Arkadaşlar ygs 6 im 253 tokat bankacilik ve sigortacilik gelir mi acil !!!!

  4. nur dedi ki:

    Yaaa arkadaslar ben tm öğrencisiyim ve eger okul puanı eklenirse geliyor 4 Yıllık ama ham puanlamı okul ek puanlamı alınıyor biri yardımvı olabilirmi

  5. Erdem dedi ki:

    Mrb ben sayısalcıyım ama bu bölümü istiyorum neyapmam gerek be bu ygs 6 ne demek

    • ali dedi ki:

      Ygs6 Esit Agirlik Demek Turkce Matematik Iyi Olmasi Gerekiyor bu bolume gitmen icin turkce matematik ‘ve fen yapman Gereek

  6. ELVAN dedi ki:

    yok iş bulamazmışızda falanda filann… arkadaşlar puanı iyi olan şu ygs den iyi puan alan veya lys sınavına giripte baska alan tercihi yapıp yuksek puan aldığın ole güzel bankacılık okursunuz ki … burda mühim olan çalışmak .. 1 soru bile binlerce insanı eledi.. umarım iyi sonuç alırsınız ….
    elvan.

  7. Aylin dedi ki:

    Geleceği ne yazık ki yok. Atanması tek kelimeyle berbat. Günümüzde bu bölüme meslek demeye bin şahit gerekli. Yıllardır piyasaya işsiz kazandırıyor başka hiçbir işe yaradığı yok. Mezunlarının %90 kadarı malesef işsiz. Özel sektör çok uzun yıllar önce bitti devletten hayır yok özel sektörden hayır yok bütün mezunları boşta geziyor.

    • Anıl dedi ki:

      Çok boş bi bölüm şiddetle tavsiye etmiyorum 2-3 arkadaşım var bu bölümden mezun olan ve şuan hepsi işssiz aman diyeyim dikkat gaza gelmeyin

      • aliAdınız ... dedi ki:

        Ben bu bölümü okudum gayette iş bulma imkanı var.Ben bitirir bitirmez buldum.Onlar az para verdiler diye girmemişlerdir

        • burak dedi ki:

          Aynen öyle dediğinize katılıyorum. Ayrıca para her zaman geleceğin aracı olmuştur ve olacaktır. nasıl olurda geleceğin mesleği olamaz aylin biraz mantık yahu…

    • emrah dedi ki:

      Geleceği neden yok acaba

  8. kübraa dedi ki:

    benım ygs-6 puanım 294 ılk tercıh yapmadım 2. tercıhle gelırmı ? yardım lütfen…

  9. Serhat dedi ki:

    Arkadaşlar okul puanı dahıl mi ham puan mı bu puanlar ?

  10. emre can dedi ki:

    ARkadaşlar benim ygs 6 puanım 258 okul puanıyla beraber 292 ediyo tam.Dumlupınar iö gelir mi ?

  11. CAN dedi ki:

    girne amerikan üniversitesi nasıl acaba?T.B

  12. osman dedi ki:

    sbs den bankacılık için kaç puan almalıyız

  13. serhado dedi ki:

    ben lise son sınıf eşit ağırlık öğrencisiyim ben de bankacılık okumak istiyorum ama mat zayıf biraz başka bir çıkar yolu yokmu acaba biraz bilgi verebilirmisiniz (teşekürler)

  14. emine dedi ki:

    istediğim bir bölüm bende kız meslekte okuyorum biligisayar bölümü nasıl yapıcam yardımcı olabilirmisiniz

  15. NUREDDİN dedi ki:

    arkadaşlar bence bu bölüm süper hem ticaret meslek lisesi okuyanların avantajı var o da şu: diploma puanına göre ek puan alıyorsun yani diyeceğim o ki diploma puanı 70 olan birinin 70 puanı cebinde :D sınavdan 250 ve üstü yaptığı takdirde 4 yıllık bölüm cebinde

  16. Adınız ... dedi ki:

    bizim bir arkadaş banka ve sigortacılık bölümünü tercih etmiş ygs 6 dan puanı 233 muş benim puanım tutuyor ilk yılım sınava girdim ben nasıl tercih edebilirim 234 bölüm den ben nasıl tercih ederim bilgilerinizi rica ederim

  17. tolga dedi ki:

    merhaba ben lise 3. sınıf öğrencisiyim sözel bölümğnde okuyorumm ve bankacı olmak istiyorum sizce ne yapmalıyım matematiklede fazla ilgilenmiyorum bankacılık bölümünü istiyorum bilgilerinizi bekliyorum teşekkür ediyorum .

    • seher dedi ki:

      bak kardeşim eğer sözelci isen ve eşit ağ. bi bölüm istiosan mat. yapmalısın başka çzm yok

  18. MELEK dedi ki:

    İSTANBUL ÜNİV. İ.Ö. TABAN VE TAVAN PUANLARINI NASIL ÖĞRENEBİLİRİM

  19. emine dedi ki:

    ygs ve lys ortalamasndan mı aalınıyor

    • sercan dedi ki:

      evet lys ve ygs puanlarının ortalamsı alınarak puanın ortaya çıkıyor ilk sınavın %35 i ikinci snavın %65 i alınıyor

  20. emine dedi ki:

    ben düz liseden mezununm bu bölümün 4 yıllığna gtmek istyorum bu konu hakknda bilglendririmsnz ve cognlukla özel üniversteler özelde okusam burslu olarak zorluk cekermym acaba

  21. derya dedi ki:

    ya 2 yıllıktan bankacılık oluyor mu beni bilgiilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

  22. babacan dedi ki:

    selam bn lise 4 deyım tm bolumndeyım ygs den tercıh yapmak ıstıyorum Önerebileceginiz bolumler varmı varsa yardımcı olursanız sevınırım tesekkulr

  23. şeyhmus dedi ki:

    tercih edilebilir bir bölüm bakalım hayırlısı olsun hakkımızda

  24. hande dedi ki:

    valla benim akrabam bankada müdür 7-8 milyar alıyor ama çene kasların çok gelişmiş olması lazım ve üniverste 4 yıllık bitirmen lazım:)

  25. burcu dedi ki:

    bankacılık ve sigortacılık nasıl meslek kötü mü? iyi mi? geleceği nasıl? atanması zor mu?

    • METİN dedi ki:

      BEN STAJERLİK YAPIYORUM BANKADA ÇOK İYİ Bİ İŞ

    • Aylin dedi ki:

      Geleceği ne yazık ki yok. Atanması tek kelimeyle berbat. Günümüzde bu bölüme meslek demeye bin şahit gerekli. Yıllardır piyasaya işsiz kazandırıyor başka hiçbir işe yaradığı yok. Mezunlarının %90 kadarı malesef işsiz. Özel sektör çok uzun yıllar önce bitti devletten hayır yok özel sektörden hayır yok bütün mezunları boşta geziyor.

Yorum Yazın