Web sitemize hoşgeldiniz, 29 Haziran 2017

Anestezi Bölümü Nedir Tanıtımı

Anestezi Bölümü Nedir Tanıtımı

 

Üniversite sınavlarına hazırlanan ve Anestezi bölümünü seçmeyi düşünen adaylara bu meslek hakkında bilgileri, puanlarını ve mesleğin geleceği hakkında bilgileri derledik. İşte Anestezi Bölümü –  Mesleği hakkında bilgiler :

Anestezi Bölümü Tanıtımı:

Anestezi programının amacı ameliyatlarda anestezi işlerinde hekime yardımcı olacak sağlık elemanı yetiştirmektedir. Anestezi teknikeri devlete, üniversitelere veya özel kişilere ait hastanelerde çalışır. Bu alanda yetişmiş elemana ülkemizde büyük ihtiyaç olduğundan mezunlarının hemen iş bulmaları mümkündür.

Programın Amacı: ameliyatlarda anestezi işlerinde hekime yardımcı olacak sağlık elemanı yetiştirmektir.

Programda Okutulan Belli Başlı Dersler: Bu programda anatomi, fizyoloji, farmakoloji, özel tedavi yöntemleri ve anesteziyoloji gibi meslek dersleri okutulur. Derslerde uygulamalara önemli ölçüde yer verilir.

Gereken Nitelikler:Anestezi programında okumak isteyen bir kimsenin, biyoloji başta olmak üzere, fen derslerine ilgi duyması, bir tıp ekibinin üyesi olarak çalışabilmek için dikkatli, titiz ve sorumluluk sahibi olması gerekir.

Mezunların Kazandıkları Ünvan ve Yaptıkları İşler: Anestezi programını bitiren bir kimseye “Anestezi Sağlık Teknikeri” ünvanı verilir. Anestezi teknikeri her türlü ameliyatlarda hastanın uyutulması için gerekli tıbbi yöntemleri, hekimin yönergeleri doğrultusunda uygular.

Çalışma Alanları: Anestezi teknikeri devlete, üniversitelere veya özel kişilere ait hastanelerde çalışır. Bu alanda yetişmiş elemanına ülkemizde büyük ihtiyaç olduğundan mezunların hemen iş bulmaları mümkündür.

Anestezi Nedir, Anestezi Ne İş Yapar, Anestezi Maaşları, Anestezi İş İmkanları, Anestezi İş Çalışma Alanları, Anestezi Mesleği Hakkında Bilgiler, Anestezi Bölümünün Geleceği, Anestezi Bölümünü Seçecek Olanlarda Nasıl Özellikler Olmalı, Anestezi Bölümü Tercih Edilir mi, Anestezi Tanıtımı, Anestezi Kazanç Durumu ve İş Olanakları, Meslek Rehberi, Anestezi Mezunları Ne İş Yaparlar , Anestezi Mezun Olduktan Sonra İş İmkanı Nerede Çalışırlar, Anestezi İş Bulma Durumu

> Anestezi Bölümü Hakkında Sorularınızı ve Yorumlarınızı Aşağıdan Anında Yazabilirsiniz

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. atanamayan dedi ki:

    anestezi mezunuyum atanamiyorum hemşirelik nasıl gecicem yardımcı olurmusunuz?

  2. Acı Ama Gerçek dedi ki:

    Arkadaşlar kusura bakmayın ama yukarıda yazılan yazıda iş bulmak kolay yazıyor ya, işte tam orası yanlış olmuş. Bende şuan okuyorum ama 2016 KPSS ile sadece ama sadece 7 kişi alındı. Bizden 1 sene önce mezun olan adam 83 puanla atanamadı. Acı ama gerçek. Ben bir devlet hastanesinde ameliyathanede çalıştım 2 yıl, oradaki anestezi doktorları önerdi rahat iyi kolay meslek 2 yıllık oku dediler. Okuyorum iyi güzel kolay ve rahat bi meslek ama ataması yok arkadaşlar yok. tekrar söylüyorum Şaka değil acı gerçek 2016 KPSS den sonra Türkiye geneli toplam 7 kişi alındı. bende 2016 yılında başladım okula, tam üstüne bu şoku yaşayınca mahfoldum. Ama yinede okuyorum 1 . sınıf yeni bitti. derslerim gayet iyi inşaalah bitirene kadar işler düzelir. 4 yıldır açıkta olan mezunlar var, ortalık kaynıyor kaynıyor. Allah herkesin yardımcısı olsun. Durumu lan varsa özelde yada DGS ile kazanabilecekseniz hemşireliğe tamamlayın. şahsen benim durumum olsa hemşireliğe tamamlarım özelde, çünkü DGS kazanma şansım %0.00 . Biraz iç karartıcı yazdım ama maalesef bunlar gerçekler.

    1. bahadır öztürk dedi ki:

      KPSS DEN +85 AL BAK NASIL ATANIYORSUN

  3. hakan dedi ki:

    2 yıl önce bana övdünüz bana bu bölümü puanıma yazık ettim.2 yıllık bölümler bölüm değildir arkadaşlar

  4. Anonim dedi ki:

    Aci bademde okusak
    Hastanesinde ne kadara calistirirlar avantaji varmi

    Ayrica matematigim iyi cografyam turkcem tarihim iyi
    Kpss den iyi bi puan alirsam kacla atanirim .
    Ve kpss den hangisine giriyoruz ve matematikten kac ve diger derslerden kpss den kac soru cikiyor

  5. hasan dedi ki:

    Anestezi iş kolay bulunuyomu lutfen acil yanit verebilirmisiniz

    1. mige dedi ki:

      hemde cok kolay

      1. ESIN dedi ki:

        Eskisi gibi kolay degil cunki vakif univ cok asiri aneztezi bolumu acti ve mezun sayisi 5 yil oncdsine gore 4 kati ve haliyl devlette kpss puani hukseldi 5 yilonce 50 puan yani endusuk puanla istedigini z deblethastanesine yerlesirdiniz simdi ise hem alim az hemde puan 85 oldu benim size tavsiyem 4 yillik hemsirelik ebelik vb leri

    2. ESIN dedi ki:

      Artik saglik myo asiri bolum acildigindan dolayi ise girme sikintili hale geldi benim size tavsiyem 4 uillik hemsirelik cunki bundan 5 yi l kadar once iki yillik smyo bolumleri cok acik vardi kpss 50 puanla yani endusuk puanla devlete yerlesiyordu simdi ise 85 ve alim 5 de 1 dustu ve ozelde anstz ucreti askeri ucretten biraz fazla ve sorumlulk cok fazla

    3. Acı Ama Gerçek dedi ki:

      devlet için soruyorsan HAYIR. 2016 KPSS de sadece 7 kişi alındı. bende 2016 da başladım bölüme üstüne bu şoku yaşayınca mahfoldum. bizden önce mezun olan adam 83 puanla yerleşemedi. açık ve net. Ama inşaalah düzelir. içini kararttım belki ama bunlar gerçek

  6. kübra dedi ki:

    arkadaşlar anesteziye lysden alıyormu ??? acil cvap verirseniz sevinirm lütfen teşekkürler..

    1. Anestezist dedi ki:

      Anestezi sadece ygs 2 den alıyor.360 civarı bir puanla istediğin şehrin anestezi bölümünü okuyabilirsin 2 yıllık bir bölüm 4 yıllığı yok ataması oldukça zor yılda 19 kişi falan alıyor ama lise ve üniversite düzeyinde çok fazla mezun veriyor. 6 yıllık tıpta anestezi var onun içinde lys girmen ve üst düzey bir başarı göstermen gerekiyor.

      1. hasan dedi ki:

        Anestezi 2 yıllıktan sonra dgs ile uzatılıyor mu?

        1. Acı Ama Gerçek dedi ki:

          hayır. Anestezi doktoru için tıp okuman lazım. ama hemşireliğe tamamlayabiliyorsun. Yapabileceksen gir DGS ye yap kardeşim.

  7. hazal dedi ki:

    Eşit ağırlıkçı anestezi bölümünde okuya bilirmi

    1. bahadır öztürk dedi ki:

      OKUR YGS FEN KONULARINA ÇALIŞ

  8. Melike dedi ki:

    Meraba, İmam hatipte okuyorum. Eşit ağırlıktayim
    Okulda hem fen derslerini görmüyoruz hemde fen kurslarımız yok, bildiğim kadarıyla hemsirelik MF den alıyor ben TM yaparak kazanabilir miyim

  9. Melike dedi ki:

    Meraba,Ben imam hatip lisesinde okuyorum o yüzden fen derslerini görmüyoruz. Kurslarımız da yok.Esit ağırlıktayız..
    YGS sınavında TM yaparak anestezi bölümünü kazanabilir miyim
    Ayrıca anestezi bölümü kaç yıllık

    1. Acı Ama Gerçek dedi ki:

      anestezi bölümü 2 yıllık. Bnede imam hatip mezunuyum bende o derleri görmedim ama okuyorum nasıl oldu bende bilmiyorum :) ki zaten %50 burslu özelde okuyorum. zaten YGS2 den alıyor devlet üniversiteeri 360 dan falan başlıyor. özellere 250 civarı %50 burslu girebilecein okullar ama iyi araştır okulları. Gerçi herşeyi hastanede stajda çğreniyorsun 2 yıllık okulda pek pratik veya deneyim öğretemiyorlar. daha doğrusu okulda bişey öğrenemiyorsun açık ve net.Hadi kolay gelsin.

  10. Melike dedi ki:

    Meraba,Ben imam hatip lisesinde okuyorum o yüzden fen derslerini görmüyoruz. Kurslarımız da yok.Esit ağırlıktayız..
    YGS sınavında TM yaparak anestezi bölümünü kazanabilir miyim
    Ayrıca anestezi bölümü kaç yıllık

    1. Hasan dedi ki:

      Ben anestezi okudum 3 yıldır atanamıyorum bizim sınıftan 65 kişiden üçü sadece atandı. Önü kapanmış şuan da atamalar gittikçe düşüyor ve kpss puanlar bu sene 85 le kapatır en az

      1. Turgut sezer dedi ki:

        Kardesim numarani yazabilirmisin biseler soracagim

    2. hüseyin dedi ki:

      anesteziye sadece YGS 2 puan türü ile tercih yapabilirsin

  11. Hasan dedi ki:

    Anestezi ve paramedik arasında kaldım yardımcı olur müsünüz hangisi daha kolay iş buluyor.

    1. Dila dedi ki:

      Iki meslekte de artik is bulunmuyor maalesef. Bulursan bile asgari ücret veya seni bölümün olmayan hastanenin farklı bi yerinde hemşire olarak da calistirabiliyorlar. Kpps ise daha zor . cunku alimlar yok denecek kadar az veya hic yok .bu kadar acikta kalmis mezun var iken bu yol yerine baska saglik bolumleri de tercih edebilirsin . sahsen kpss de atanamaz isem tipa hazirlanmak istiyorum

  12. emine dedi ki:

    ben anestesi olmak istiyorum sayısalım iyi biyoloji fizik kiyma falan 10. sınıf öğrencisiyim meslek lisesindeyim olabilirmiyim…

    1. Acı Ama Gerçek dedi ki:

      olma. ataması yok. daha çok çalış daha iyi yap o ders bilgilerini başka bölümler için harca. bölümün ataması yok gittikçe azalıyor. ortalık işsiz anestezi mezunu kaynıyor. 4 senedir atanamayanlar var. Yani okuma anestezi falan.

  13. ANESTEZİST dedi ki:

    ben anestezi birinci sınıf öğrencisiyim.ilk olarak anestezinin 4 yıllığı yoktur.Anestezi uzmanları tıp fakültesi mezunudur ve tıp okumadan hiçbirşekilde uzman olamazsınız.Ataması çok yoktur ancak dönüp bakın şuan her bölümde atama sıkıntısı var.En güzel yanı siz hemşirelik paramedik yapabilirsiniz ama okumadan kimse anestezi okuyamaz.Aşırı zevkli zor bi o kadar da dikkat isteyen bölüm.Ayrıca ben de düz lise mezunuyum sınıfmızda sağlık meslek mezunlarıda var kimse kusura bakmasın bi cacık bilmiyor lise ile üniveristeyi bir tutmayın üniversitenin ne kadar zor olduğunu okuyan bilir.Ygsden belli puan alıp bu bölüme yerleşebilirsiniz düzgün sistemli çalışmayla çok da güzel ortalama yapabilirsiniz.Üstelik bunun için sağlık meslek olmanıza gerek yok :) Herkese başarılar.Sadece hırs !

    1. Anonim dedi ki:

      merhaba,
      lıse de esıt agırlılk okudum , bu bolumu ozel unı de yazabılırmıyım ılla sayısal mı bıtırmek gerekırdı

    2. Anonim dedi ki:

      Herkes paramediklik yapabilirmiş ama anestezistlik yapamazmış sen olay yerinde müdahale etmeyi kolay bişey sanıyosun heralde İnan sen onu beceremezsin sağlık meslekten gelenler bir cacık bilmiyormuş biz 2 yıl alanlarımızda görev yapıyoruz sen orda Düz liseni okurken bizim vaktimiz hastanelerde ambulanslarda geçiyo İnan senden çok deneyimimiz ve bilgimiz var boş konuşma bence.

    3. Derya dedi ki:

      Şimdi sen demişsin ki orda liseyle anesteziyi bir tutmayın diye kusura bakma ama daha 16 yaşında hasta başına geçenle 21 yaşında hasta gören insanı bir tutamazsınız asıl.4 yıl lisede anestezi okudum ve geçiş puanım 380 ken yanlış tercih yüzünden bi yer kazanamadım.Sağlık kurumları işletmeciliği okudum evde oturmamak için 2 yıl ve şuan 4 yıl emek verdiğim,hakettiğim yerde değilim.Atanamıyorum.Bence lise Anestezi çıkışlı öğrencilerin öncelini olmalı önlisans a geçişte.

  14. mağduranestezi dedi ki:

    merhaba arkadaşlar ben Anadolu Öğretmen çıkışlıyım anestezi okudum 2 sene ve çok pişman oldum herşey çok güzel ama atama yok binlerce mezuna rağmen atanlar çok az sakın ama özel falan demeyin valla eşek gibi çalıştırıyorlar asgari ücrete kpss den artık 87-88 alırsan atanırsın o da baya beklersin çünkü binlerce mezun atanmadıkalrı için hep çalışıyorlar ve bunların hepsi rakip oluyor illa iki yıllık okuyup iş hayatına atılıyım diyorsanız att okuyun rahat atanırsınız

  15. Gulcin dedi ki:

    Isitme problemim var anestezi okuyabilir miyim saglik meslek lisesinden mezunum

  16. Saadet dedi ki:

    Ben 11 . Sınıf sayısal öğrencisiyim aneztezi istiyorum 2 yillik var iki yıllık okuyanlarda hemen atanabiliyormu

    1. Narin dedi ki:

      Anestezi 2 yılık bir bölüm hemen atama malesef olmuyo biraz çaba ve gayret gerekli taşra bölgelerine alımların puanlar 75 80 puanları arasında

  17. abcdefghihih dedi ki:

    4 yıllık anestezi bölümü yok. 2 yıllık var. Bende bu bölümü okumak istiyorum iş olanakları nasıl ve maaşı nasıl.
    Ve bu arada anadolu lisesinde okuyorum, anadoludan geçiş var ygs2 ile…

  18. Ayça dedi ki:

    anestezi bölümü düşünüyorum biraz bilgi verebilir misiniz

  19. Raniya özbek dedi ki:

    Bn YÖS sinavdan girip anestezi olmak istiyorum onun için bi bilginiz varmi ?

  20. Tubaa dedi ki:

    Ticaret meslek lisesi mezunuyum tercih etmelimiyim?

  21. Mahmıt dedi ki:

    Anestezistte olması gereken sağlık koşulları nelerdir mesela ben ege anestezi okuyorum 380 le girdim gözümde sorun var acaba sıkıntı yaşarmıyım ?

  22. güloş dedi ki:

    Ben esit agirlik ogrencisiyim muhasebe okudum. 2016 mezunuyum bi sene hazirlanmaya karar verdim . Dershaneye yazildim ama sayisal bolumden anestezi okumak istiyorum biraz bilgi almak istiyorum ne kadar mantikli fen derslerine karsi cok ilgiliyim özellikle biyoliji ve kimyada iyiyim fizik biraz sorun mantikli mi sizce???

    1. Mahmıt dedi ki:

      Bence yaparsın bende sayısal öğrencisiyim zor ama imkansız değil yapılabiliyor mantıklı iş yapmışsın

      1. güloş dedi ki:

        Teşekkür ederimmm ??

  23. Tuçe dedi ki:

    Meslek lisesi çıkıslıyım ünv tercihinde biryer gelmedi özel ünv. Düşünüyorum hemsirelik yada anestezi bunun için puan gerekiyor mu yada özellerde ücret ne kadar bir bilğiniz varsa yardımcı olursanız sevinirim

  24. hatice dedi ki:

    Agiz ve dış sağlığı nasıl bu bölüm

  25. gülsüm dedi ki:

    Sağlık çıkışlı olmayanlar az anestezi bölümü secmesin millet size hasta emanet ediyo ben saglık lisesi cıkıslıyım 4 yıl anestezi dersleri gördüm iki yıl staj gördüm ve yazlarda dahil ama hala eksik olduğumu düşünüyorum ve çok çalıştım saglık kazabmak icin sbsden 416 aldım ve zor girdim asml ye ve atamalar çok az ve yüksel puan isteniyo kpssden 85 üstü millet lisede yan gelip yatıyo ygsden alıyo 300-350 anestezi okuyo valla haksızlık bence anestezi bölümü sadece sağlık meslek cıkıslılarından almalı ogrenci. Neyse bence anestezi okumayın hem zor hem alımı az ben niye bunu diyorum artık başka bölüm secemem malesef yoksa bende biiirdim başka bişi olmayı neyse umarım anlarsınız.

    1. Kübra dedi ki:

      Şimdi iyi diyorsun da ben düz lise çıkışlıyım.Ve gideceğim anestezi bölümü benim YGS puanımın bayağı altı.Güzel yerlerde MF’den mühendislik,EGE gibi yerlerde de hemşirelik geliyor.Lâkin zorunda kalınca ve 2 senelik olduğunu öğrenince hemen iş hayatına atılayım da aileme 2 kuruş para götüreyim,diyor insan.Sırf hayalim olan bölüme gidemiyorum, gelmesine rağmen.Bir laf söylerken birkaç kere düşünün.Hâlâ eksik olduğunu düşünüyorsan o senin sorunundur.İmkansız bir bölüm olsa YÖK böyle bir mesleği Sağlık çıkışlı olmayana layık görmez (!)

      1. Ceren dedi ki:

        Bana geldi hemde duz lise cikisliyim ben anestezi hemde kac bin asagim

      2. gülce dedi ki:

        anestezi bölümünü seçmekle çok doğru bir karar vermişsin bi an önce iş hayatına katılıp para kazanmakta fayda var.ban başkent üniversitesinde tam burslu beş yıl hemşirelik okudum anestezi teknikerlerinin hem kafaları çok rahat hem de maaş farkı o kadar yok

    2. kubrakinci dedi ki:

      saglik meslek lisesinde aldiginiz dersleri universitede goreceklerinle ayni mi saniyosun .. lisede gordugun bilgilerle universitede alacagin derslerin uzaktan yakindan alakasi olmayacak gittiginde -umarim kazanirsin- anlayacaksin.. ister duz lise cikisli ol ister sml cikisli o dersler karsisinda hickimsenin birbirinden farki yok bunu shmyoda okudugum icin sana ictenlikle soyluyorum..

      1. Doğan dedi ki:

        İyi laf ettin arkadaş bnde anestezi ,ve düz lise çıkışlı…Gelde bunun gibi tek penceren olayı yorumlayanlara anlat meseleyi …neyse belki anlarsın Gülsüm

    3. güloş dedi ki:

      Sayın gülsüm hanım, bu meslegi yapmak icin saglik meslek lisesinden cikisli olmak sart degil oyle olsaydi o zaman ozel liselerde olmamaliydi. Ben saglik bolumunu sevdigim icin istiyorum ve anestezi okuyan bi insanin ne kadar sabirli ve dikkatli olmasi gerektiginide biliyorum bunu bildigim icin de anesteziyi sececegim sen belki cok çalışıp saglik meslek lisesini kazanmış olabilirsin herkes olamiyor malesef cok istedigim seyi simdi yapmak istiyorum lutfen bu tür konusmalar yaparak insanları istedikleri meslekten sogutmayin tesekkurler…

    4. Elif dedi ki:

      Pardon da ne alaka eksiksen o senin sorumsuzluğun sen yapamadın diye başkası da yapamayacak diye bişey yok ayrıca yan gelip yatan birisinin 350 aldığını görmedim duymadım. Kendi eksikliklerini başkasının fazlasında arama senin yaptığın tam bir bencillik.

    5. serdarse dedi ki:

      canım benim mantıksız yorum yapmaya mı geldin sen buraya ? Sen dört yıl anestezi eğitimi al belki senin dört yılda öğrendiğini 2 yılda daha iyi öğrenecek insanlar var. Cahil cahil konuşmayın.

    6. aylovfly dedi ki:

      kardeşim iyi misin milletin seçimi sana mı kalmış? sen 4 yıl okumuşsun sağlık ama onun hayali de anestezi okumak belki , zaten lisede yan gelip yatan gelip bu bölümü okumak da istemez merak etme. Kendi çıkarların için gelip burda böyle yorum yapmak zorunda değilsin.

  26. Özgür dedi ki:

    Bu anestezi için 2 yıllık sınavsız gecis hakkınıda kullanıp giremezmiyiz ?

  27. busra dedi ki:

    arkadaslar arastırdıgım için söylüyorum. anestezi bölümü 2 yıllıktır saglık meslek cıkıslı olsanızda.onu haricinde 2 yıl okim 4 yıla yukselim uzman olim yok. uzman olabilmeniz için 6 yıl tıp okuyup sonra cerrahmı olacaksınız noröal doktormu anestezi uzmanımı kendi içinde bölüme ayrılır tıp ona göre sınava girersiniz uzman olursuuz maasınız 15 50 bin arası olur aylık tabi tıp okursanız. onun haricinde 2 yıllık okursanız canınızı dişinize takar tekrar acık ögreimle 4 yıllıga tamamlayabilir yada kpssye girip yuksek alıp devlette tekniker olursunuz sabit bir maasınız olur ama özelde calsırsanız 1-3 bin arası bir maas baglarlar aylarca arastırdım. sayısız anestezi uzmanıyla konustum tesekkür ederim.

  28. Mert dedi ki:

    Arkadaslar oncelikle anestezi bolumunun 4 yilligi yok 2 yil okuyup bitirdikten sonra anestezist mi ne oluyosunuz ordan uzmanlik sinavlarina falan giriyosunuz bi 4/6 sene arasi onu bitirince anestezi uzmani oluyosunun onun haricinde direk bitirir bitirmez uzman olmuyosunuz ben bu sekilde biliyorum insAllah cc seneye bende giricem sinavlara bu bolumu tutturabilmek icin varimla yogumla calisiyorum simdiden herkeze basarilar Allah cc gonlunuzce versin hayirlisi neyse o olsun.

    1. kübra yokuş dedi ki:

      kardeşim sen yanlış biliyorsun. 2 yıllık anestezi bölümü okuduktan sonra uzmanlık yapma gibi bi ihtimalin yok. anestezi uzmanı olmak iin tıp fakültesi mezunu olman gerekiyor. nereden biliyorsun diye sorarsan ablam anestezi okuyor bende bu yıl tercihimi aneteziden yana yapacağım. yanlış yönelme diye söyüyorum .

      1. Merve Çukurova dedi ki:

        Peki alımları nasıl kpssde bilgi verir misin ?

  29. nur dedi ki:

    anestezi bolumunun 4 yilligi varmi acaba

  30. salih dedi ki:

    Ben saglik meslek lisesi mezunu degilim acaba bu bolum kolaymi

  31. Emine dedi ki:

    Sağlık meslek lisesi olası şart mı ?

  32. azkonusur dedi ki:

    Anestezi 4 yillik mi 2 yillik mi simdi ben anlamadim?

  33. nazlı dedi ki:

    Ben ygs 2den 241 aldim acaba girebilirmiyimm

    1. sena dedi ki:

      özel üniversite dışında girebileceğinizi sanmıyorum.Benim de YGS2 puanım 301 ama başarı sıralaması önemli.

  34. Şirin dedi ki:

    4 yıllık anestezi var mı?

    1. Prf. Berlin dedi ki:

      Var tabiki

    2. kübra yokuş dedi ki:

      4 yıllık anestezi yok kardeşim. inanmayın her duyduğunuza.

  35. Güven dedi ki:

    alımları gerçekten var mı? çünkü millet alımları çok az diyolar

  36. güler dedi ki:

    Hekime yardımcı derken ne demek istediniz acaba

    1. neslıhan dedi ki:

      Hocam ben anestezi okumak istıyorum harran unıversıtesınde 4 yıllık varmı ve puanı kac birde YGSden mi yoksa lys den mi.alıyor cevaplarsanız cok sevnırm tesekkurler

      1. kübra yokuş dedi ki:

        anestezi bölümü 2 yıılık bir bölüm 4 yıllığı yok. anestezi ygs-2 puanı ile alım yapıyor. 2016 tercih kılavuzunu incelersen puan durumunu görebilirsin kardeşim.

        1. baran dedi ki:

          pekı alımları az mı

  37. Tuba dedi ki:

    Sağlık Meslek mezunu olmadandatercih edebilirmiyiz artık?

  38. gülben dedi ki:

    4 yıllık anestezi bölümünü var mı varsa hangi üniversitelerde var?

    1. nazmi dedi ki:

      anestezi bölümünün 4 yıllığı yok maalesef ama açılacak gibi

  39. Muhsin dedi ki:

    Peki 4 yıllık anestezi varmı.? Yani YGS ve LYS üzerinden 4 yıllık varmı??

  40. tuana dedi ki:

    anestezi teknikerliğinden uzmanlığa geçiş olabiliyor mu?

  41. Seher dedi ki:

    Anestezi okumak icin ygs kaça girmek gerekiyo

  42. rıza dedi ki:

    Arkadaslar bu kadar iyi ve onemli bir meslek olmasina ragmen neden puanlari bu kadar dusuk bi turlu anlamadim ya

  43. rıza dedi ki:

    Arkadaslar bu kadar iyi ve onemli bir meslek olmasina ragmen neden puanlari bu kadar dusuk

  44. zeliha fener dedi ki:

    aylık maaşları ne kadar
    akdeniz tıp fakültesi aneztesi bölümü puanı ne kadar ?

  45. ben dedi ki:

    bu bölm tercih etmemiz için fenden en az kaç net yapmamız gerekiyor

  46. Ersin dedi ki:

    Anezstezi ve Att bitti. Hemşirelik seçin… Atanma puanlarına bakın

    1. Sait dedi ki:

      Anestezi teknikerim atanmamiz zor zaten 4 yildir yogun bakimda calisiyorum meslekten sogudum uzun lafin kisasi ersin beye katiliyorum sakin anesteziyi secmeyin

  47. Ecem dedi ki:

    Lisede anestezi bölümü kaldırılmış doğru mu bu acaba?

  48. sövesöve dedi ki:

    ovv 74le felan rüyandamı atanıyon sen.ovv yada özeldemi çalışıyonuz iyi yorum yapan köleler.ağzınız kokuyo lan.anestezi forması giymekle olmuyo.bu bölüm hakkında iyi yorum yapanlara yazıklar olsun.insanları kandırmayın.not:anestezi teknisyenim pişmanım ailemin üzülmeyeceğini bilsem bırakırım dönercilik yaparım daha iyi.iyi yorum yapın siz pislik insanlar lanetler olsun size.

  49. yalancılar dedi ki:

    arkadaşlar burda iyi yorum yapanlara inanmayın.insanların geleceğiyle oynuyorlar resmen.Allah belasını versin bu insanların.sizin yanlış yorumlarınız yüzünden bu bölümü tercih edeceklerin vebalini nasıl taşıyacaksınız.sinirlendim yine.kanmayın

    1. Gyugf!rggh dedi ki:

      Puani neden yuksek peki diger onlidanslara gore?

  50. özcan dedi ki:

    gelin beyler gelin hala kulaktan dolma bilgilerle bu bölüme gelenler var.şu an bu bölümde on üç bin kişi var atama sayısı ise 10 kişi anlayın artık bölüm öldü.ve buna rağmen hersene 1700 kişi bu bölüme ekleniyor.özel sektörde çalışma imkanı var diyen arkadaşlarada sözüm var.artık hastaneler ucuza eleman arıyor biri gelip 1200 e çalışır artık o hastanenin elamana bakış açısı 1200dür.ve bu sökterde 1000 liraya çalışını biliyorum ben.gidin hemşirelik yazın en azından yurtdışında diploması geçiyor.daha kötü yazıacak o kadar şey varki sıkmayayım fazla.bu arada anestezi ve reanimasyon mezunuyum.

  51. yasemin dedi ki:

    kız meslek lisesinde okuyorum.anestezi olmak istiyorum .lys seye girmelimiyim

  52. Dilara dedi ki:

    Anestezi eskisi kadar atama yapabilen bir bölüm değil. Hemşire açığı var hastanelerde fazlasıyla. Hemşireliğin önü açık, ilk yorumumdan bu yana bahsettiğim gibi anestezi 5 kişi ise, hemşire 15 kişi. Alım fazla.
    Düz liseden de okuyabilirsin ama çok yüksek puan Alman lazım buda devlet üniversitesi için. Özel üni daha düşük puanlarla alıyor . Ben özel okudum biliyorum ( ayrıca düz lise çıkışlıyım)
    Biyo kimya tamamen ayrı anestezi apayrı. Biyo kimya çalışma alanı labaratuvar test sonuçları inceleme vs olurken anestezi ameliyathane yoğun Bakım ve işi biyokimyadan çok ayrı ve zor.
    Anestezi atama çok zor yapıyor artık. Üniversitelere alım olma sebebi ise tamamen ticari kazanç. Anestezi ölmek üzere gençler

  53. Havva dedi ki:

    düz lise çıkışlı öğrencilerin anestezi bölümüni seçebilirler mi?

  54. isimsiz dedi ki:

    ben bu sene 1sınava giricem ve anestezi , acil tıp teknisyenliği falan dusunuyorm. anestezinin puanı bazı yerlerde dusuk ataması zorsaa nıye dusuk

  55. gulmira dedi ki:

    anestezi ile biyokimyanin arasindaki ilişki ne olabilir acaba

  56. sinem dedi ki:

    ben anestezi itiyorum özel üniversitede ücretli giricem ygs2 anestezi barajı 140 mı

    1. PINARAdınız ... dedi ki:

      YGS 2 ANSTEZİ EN DÜŞÜK 209 PUANLA ODA OZEL ÜNİVERSİTE ALIYOR

  57. Dilara dedi ki:

    Anestezi teknikeriyim. Özel bir hastanede çalışıyorum. İlk defa da böyle bir siteye yorum yazıyorum. İnan şurda yazan genç çoçuklara acıdım. Anestezi kesinlikle kötü bir bölüm değildir. Kalbinizden geçen hangi meslekse onu seçin. Evet ataması zor; özel hastane de bir hemşire kadar alım yapmıyor haliyle her kata 10 tane hemşire koyarken anestezi ise bir ameliyathanede 5/6 tane. Bu durum alımı da olumsuz etkiliyor tabi ama sürekli sirkülasyon ve rotasyon olan bir kurumdur hastaneler. Bu yüzden İllaki kontenjan oluyor. Akabinde tam teşekküllü bir hastanede ; yada referanslı bir özel hastanede çalıştığınızda devlette aldığınızın üstüne bile çıkabiliyorsunuz. Örneklidir. Hepinize başarılar ..

    1. sedef dedi ki:

      Ben acıbadem unıwersıtesınde anestezı okumak ıstıyorum nerdeyse her unıwersıtede Bu ıkı yıllık kotu bısey mı Bu? Ayrıca anestezımı Yok sa hemsırelıkmı daha ıyı?

      1. Dilara dedi ki:

        Can’ım durum öyle bir hal aldı ki sağlık bakanlığı hastanedeki her odaya2 hemşire getirilme yasası eşiğinde. Bu durumda bir kattaki hemşire ihtiyacını sen hesapla. Anestezi çok havalı bir bölüm hemşireliğe göre; fakat geleceğini düşünmelisin. Hemşirelik oku; çok açık var.

    2. ceren dedi ki:

      merhaba ben 9.sınıf öğrencisiyim.Anadolu lisesinde okuyorum.fakat lisemi değiştirmek ve sağlık mesleğe geçmek istiyorum .Hedefimde anestezi teknisyeni olmak var, benim düşüncem sağlığın olduğu mesleğin önü açıktır.Soruma gelecek olursak,üniverste okumak gerekiyormu 4 yıl 2 yıllığa hakımız doğuyor zaten ,birde fiziğim ve matematiğim kuvvetli değil ne yapmam gerekir.Teşekkürler.

  58. Anestezi tek. dedi ki:

    Arkadaşlar ataması yok ama 4 seneye ne değişir bilemeyiz aklında olan varsa buişe girin deneyin en azından ne kaybedersiniz.

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları