Karşılaşmak ile İlgili Cümleler

Karşılaşmak Nedir?

“Karşılaşmak” kelimesi, bir şeyin veya birinin başka bir şeyle veya biriyle tesadüfen veya planlanmadan karşılaşması anlamına gelir. Genellikle iki veya daha fazla şeyin bir araya gelmesi sonucu meydana gelen durumları ifade eder.

Karşılaşmak İle İlgili 20 Örnek Cümle:

1. Dün akşam yolda eski okul arkadaşımla karşılaştım.
  2. Bakkala giderken komşumla karşılaştım ve biraz sohbet ettik.
  3. Yolda yürürken beklenmedik bir şekilde yağmur ile karşılaştık.
  4. Havaalanında patronumla karşılaştım ve uçuşunu beklemeye başladım.
  5. Geçen hafta sonu sevgilimle mağazada karşılaştık ve alışveriş yapmaya başladık.
  6. Yeni komşularımızla ilk kez asansörde karşılaştık ve selamlaştık.
  7. Geçen gün parkta eski arkadaşlarımla karşılaştım ve eski anılarımızı hatırladık.
  8. Geçen hafta sonu deniz kenarında ailemle karşılaştım ve keyifli bir gün geçirdik.
  9. Yolculuk sırasında havaalanında iki yabancıyla karşılaştım ve birlikte yemek yedik.
  10. Geçen yaz tatilinde ünlü bir oyuncu ile plajda karşılaştım ve onunla fotoğraf çektirdim.
  11. Yarışmada en iyi arkadaşım ile finale kalmak için karşılaşmak zorunda kaldım.
  12. Geçen ay otobüste rastgele birisiyle karşılaştım ve onunla sohbet ettim.
  13. Dün okulda yeni öğrencilerle karşılaştım ve onlara hoş geldin demek için yanlarına gittim.
  14. Yolculuk sırasında beklenmedik bir şekilde gümrükte sorun ile karşılaştık.
  15. Otobüste kitabımı okurken, eski sınıf arkadaşımla karşılaştım ve yemek için buluştuk.
  16. Bir restoranda yemek yerken, ünlü bir sporcu ile karşılaştım ve onunla sohbet etme fırsatı buldum.
  17. Dün sabah koşu yaparken, köpeğiyle yürüyüş yapan bir komşumla karşılaştım.
  18. Geçen hafta sonu bir konsere gitmek için yolda iki arkadaşımla karşılaştık ve birlikte gittik.
  19. Yürürken önemli bir müşterimizle karşılaştım ve ona selam verdim.