Karşılamak ile İlgili Cümleler

Karşılamak Kelimesinin Anlamı

“Karşılamak”, birini ya da bir şeyi bekleyerek gelmesini sağlamak, onu kabul etmek, ağırlamak ya da karşılamak anlamına gelir. Bu kelime, genellikle bir kişinin ya da grubun, bir yerde başka bir kişiyi ya da grubu beklediği durumlarda kullanılır.

Karşılamak Kelimesinin İçinde Geçtiği 20 Örnek Cümle

1. Misafirlerimizi havaalanında karşılamak için arabayı hazırladık.
  2. Okul bahçesinde öğrencileri karşılamak için toplandık.
  3. Yeni gelen öğrencileri okulda karşılamak için bir komite oluşturduk.
  4. Bugün şirketimizin CEO’sunu havaalanında karşılayacağım.
  5. İş görüşmesi için gelen adayları ofisimizde karşılamamız gerekiyor.
  6. Yeni açılan restoranı denemek için arkadaşlarımızı karşılamaya gidiyoruz.
  7. Misafirlerimizi kapıda karşılamak için benimle gelir misin?
  8. Sinemaya gelen arkadaşlarımı karşılamak için erken geldim.
  9. Bugün hastaneye gelen annemi karşılamak için izin aldım.
  10. Takımın galibiyetini kutlamak için oyuncuları stadyumda karşıladık.
  11. Gezginleri tren istasyonunda karşılamak için hazırlıklar yapıyoruz.
  12. Yeni komşularımızı evimizde karşılamak için bir parti düzenleyeceğiz.
  13. Yılbaşı gecesi, konuklarımızı kapıda karşılamak için şık giyindik.
  14. Yeni yılın ilk gününde ailemizi evimizde karşılamak için hazırlıklar yapıyoruz.
  15. Konferans katılımcılarını otelde karşılamak için görevlendirildim.
  16. Mektup arkadaşımı havaalanında karşılamak için sabırsızlanıyorum.
  17. Konuklarımızı bahçede karşılamak için çimleri biçtik ve masaları hazırladık.
  18. Akrabalarımızı tren istasyonunda karşılamak için yola çıktık.
  19. Alışveriş yapmak için çarşıya giden arkadaşlarımı karşılamak üzere yoldayım.
  20. Parkta buluşacağımız arkadaşlarımızı karşılamak için erken geldik.

1 yorum

1. Karşılamak için sabırsızlanıyorum, uzun zamandır görmediğim arkadaşlarım var.
    2. Misafirlerimizi karşılamak için evi temizledim ve yemekler hazırladım.
    3. Genellikle yabancıları karşılamakta utangaç olurum ama bu sefer cesaretimi toplayacağım.
    4. Yeni ofisimizdeki müşterilerimizi karşılamak için güzel bir resepsiyon hazırladık.
    5. Tatil köyünde misafirlerimizi karşılamak için rehberimizle birlikte havaalanına gittik.

Ödevde kullandığım bu yazı gerçekten çok faydalıydı. Karşılamak konusuyla ilgili daha önce pek çok şey duymuştum ama bu yazıda yer alan detaylı açıklamalar ve örnekler sayesinde daha net bir fikir sahibi oldum. Bu siteye ve yazarına teşekkür etmek istiyorum. Sınıfımızın başarılı öğrencisi olmam sebebiyle her zaman benzer kaynaklar araştırmaya çalışıyorum ama bu site gerçekten beni şaşırttı. Tekrar teşekkürler!

Hemen Yorum Yaz

Adını veya rumuzunu yazabilirsin.