Web sitemize hoşgeldiniz, 23 Ocak 2019

Raylı Sistemler İşletmeciliği Bölümü Taban Puanları Başarı Sıralaması 2018 2019

2018 sınav sonucuna göre Üniversite tercihi yapacak olan ve önlisans ( iki yıllık ) program olan Raylı Sistemler İşletmeciliği başarı sıralaması ile bu bölümü seçecek üniversite adayları için Raylı Sistemler İşletmeciliği Taban Puanları ile Raylı Sistemler İşletmeciliği 2017 üniversite kontenjanlarını sayfamıza ekledik.  Bu puanlar 2018 Üniversite yerleştirme puanlarına göre ÖSYM tarafından yayınlanmış olup 2019 YKS ve TYT’ye girip tercih yapacak olan üniversite adayları bu puanları göz önünde tutmalıdırlar .

2018 2019 Raylı Sistemler İşletmeciliği Taban Puanları ve Başarı Sıralaması ile Kontenjanları:

Üniversite Adı Yıl Fakülte Bölüm Puan Türü Genel Kont. En Küçük Puan
AMASYA ÜNİVERSİTESİ 2018 Taşova Yüksel Akın Meslek Yüksekokulu Raylı Sistemlerİşletmeciliği TYT 85 217.19108
BEYKOZ ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) 2018 Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu Raylı Sistemlerİşletmeciliği (%50 İndirimli) TYT 24 190.09801
BEYKOZ ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) 2018 Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu Raylı Sistemlerİşletmeciliği (%75 İndirimli) TYT 3 229.52091
BEYKOZ ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) 2018 Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu Raylı Sistemlerİşletmeciliği (Burslu) TYT 3 275.17448
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ 2018 Refahiye Meslek Yüksekokulu RaylıSistemler İşletmeciliği TYT 50 212.84456
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ 2018 Refahiye Meslek Yüksekokulu RaylıSistemler İşletmeciliği (Uzaktan Öğretim) TYT 50 230.25697
ESKİŞEHİR TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2018 Ulaştırma Meslek Yüksekokulu Raylı Sistemlerİşletmeciliği TYT 65 256.50619
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ 2018 Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Raylı Sistemlerİşletmeciliği TYT 35 212.40018
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ 2018 Hafik Kamer Örnek Meslek Yüksekokulu RaylıSistemler İşletmeciliği TYT 80 217.89934

Raylı Sistemler İşletmeciliği Bölümünü Seçmeyi mi Düşünüyorsunuz? Bu Bölüm Hakkında Görüşlerinizi Bizlerle Hemen Paylaşabilirsiniz. Aşağıdaki Yorum Kutucuğunu Kullanarak yorumlarınızı hemen yazın.

Raylı Sistemler İşletmeciliği Bölümü Taban Puanları 2018 2019, Raylı Sistemler İşletmeciliği Başarı Sırası sıralaması 2018 2019, Raylı Sistemler İşletmeciliği Bölümü Olan Üniversiteler, 2 İki Yıllık Raylı Sistemler İşletmeciliği Puanı 2018, Raylı Sistemler İşletmeciliği Puan Türü, Raylı Sistemler İşletmeciliği Bölümü İçin Kaç Puan Gerekir

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. biri dedi ki:

    Arkadaar bende raylı sistemde okumak istiyorum güzel
    Mi tavsiye edermisiniz

  2. Deniz dedi ki:

    durmadan emir alınacak bir iş stres yorgunluk sosyal bir durum yok ben ataması olmasına rağmen torpil yaptıracak girince de burnundan getirilecek bir iş emin olun en son yapılacak iş bu hele vinç opt yandınız direk psikiyatri tek başına koca vardiya ömür boyu amelelik

  3. merve dedi ki:

    raylı sistemler okuyup işsiz kalıcam heralde yada boş gezenin boş kalfası ülke niye gelişmiyo

  4. Adsız dedi ki:

    Ataması varmı nasıl .?yardımcı olursanız sevinirim

  5. Recep tayyip dedi ki:

    Tasovay myo

  6. R.T.Ormekaya dedi ki:

    Amasya raylı isletme yazacak arkadaslar
    Bakin ben amasyaliyim memleketim diye okuyorum
    Tasovayi amasya merkezde sanip gelen arkadaslarim var
    Ben bir tane de guzel yermis iyi ki geldim diyen birisini görmedim ortam falan biraz geri pilanda kalmis bir universite
    Ha su ozelligi guzel para harcanmiyor pek fazla cunku harcayacak yer yok o yuzden iyice arastirin geldiginizde pisman olmayin
    Ozel olarak yazmak isteyen
    İnstagram : recep_tayyip_ormekaya. Sorularinizi yanitlarim

  7. Mehmet dedi ki:

    Arkadaşlar raylı sistemler yol teknolojisi bölümü daha önü açık bi bölüm ataması da gayet güzel Türkiye genelinde 3 yerde var fakat işletme 8 yol bölümü daha iyi işletme bölümü KPSS atama puanı da yüksek bi çalışan olarak size tavsiyem

    1. muhammet dedi ki:

      kpss den tahmini kaç puanla atanılır

    2. muhammet dedi ki:

      kpssden kaç puanla atanılır tahmini

  8. Ahmet pehlevan dedi ki:

    Ya be bu bölümü istiyorum ama matematigin pek iyi degildr de çok fazla zorlanir miyim üniversitede

  9. yunus dedi ki:

    Yeni sınav sisteminde hangi derslere öncelivermeliyim bide en az kaç net yapmalıyım

  10. Enes dedi ki:

    Ben kaç alırsam gelir inşallah 220 230 240 olur mu birde burayı bitirince hareket memur oluyor

  11. ramazan Balıkesirli dedi ki:

    Ben Okuyorum Gayet Guzel Ve İş İmkanı oldukça geniş kız ve erkek içinde kpss 60 alsanız bile girebiliyorsunuz hemde lisede raylı elektrik veya makına okuyanlar için öncelikli raylı sistem lisesi mevzunu olan arkadaşlara söyluyorum herkese açık bir bölum babamın yanına bile suan 3 4 işçi atandı hemde 65 60 70 civarında puanla bilginiz varsa yada ilginizi çekiyorsa gidiniz(kocaeli derince MTAL Raylı Sistemler Teknoleji Alanı)

    1. Münir cıhan Erdem dedi ki:

      Raylı sistem ler ısletmecılıgı 2016 bıtırdım hala bı alım YÖK be güzel kardeşim

      1. Anonim dedi ki:

        İş kur ilanları ile alım yapılıyor

      2. Yusuf dedi ki:

        İşkur ilanları ile alım yapılıyor

    2. Hasan dedi ki:

      Kardeşim kpss den 67 aldım kocaeli derince de alim var 12 isci alıyorlar lisede rayli sistemler makine okudum.sence bu puanla girebilirmiyim.Bi de baban derince demi gorevli

  12. Enes dedi ki:

    merhaba arkadaşlar ben Eskişehir Atatürk Meslek lisesinde okuyorum raylı sistemler bölümündeyim iş imkanı nasıl atanabilirmiyim? Teşekkürler

  13. Melih dedi ki:

    Arkadaşlar meraba ben makina bolumundeyim de ben raylı sistemlerde oparatör olmak istiyorum normal tiren deil bunlar bunlar iş makinasi makina bolumunden unuverstede rayli sistemleri kazanirsam atamam olurmu

  14. Melih dedi ki:

    Arkadaşlar meraba lisedeki gibi ünüverstedede rayli sitemlerin bölümü varmı ?

  15. Adsız dedi ki:

    Lisesinden yüksekokuluna toplam 6 yılımı harcadım bu bölüme. 2016 mezunuyum Elime geçen koca bi sıfır eğer dgs den iyi bi yer tutturursanız işinize bu şekilde yarayabilir. Lojistik çeko vs. Kpss 60 puanla atanan sınıf arkadaşlarım var (erkek) zaten kızların alınması söz konusu değil myo mezunu 70 üzeri puan alan bayanları mülakatta elediler ( ben de dahil). Hakkımızı helal etmiyoruz madem almayacaksınız kızlara kontenjan açmayın. Lise 2 ye geçtik bölüm hocalarımız bile boşuna geldiniz işe alınmayacaksınız diye bozuyordu hepimizi. İşsiz bayanların bi kısmı özel sektörde vatmanlık yapıyor onun da geliri 2000 tl bile değildir. Engelliye eski hükümlüye kontenjan açsın anca bu kadar mezun nolacak düşünen yok. Özellikle kızlar yanından yakınından geçmeyin bu bölümün…

    1. Birisi dedi ki:

      Kesinlikle katılıyorum. Ben de 2017 mezunuyum. Liseden Anadolu çıkışlıyım, bi hata yaptık geldik bu bölüme. Erkekleri bilmem ama bir bayan olarak söylüyorum ben de ; bayan alımı yok bunu net söyleyebilirim. Ha özel sektörde çalışırım derseniz orda bi vatmanlık yapabilirsiniz. Onun haricinde bu bölümü tavsiye etmiyorum. Bayanlara kontenjan açılmasa daha iyi olur. İnsanlar yanlış yönlendirilmezler en azından.

  16. haşim dedi ki:

    Ben 184 puaanla erzincana yerleştim puanı düşük olan arkadaşlar hayli hayli yerleşir ilk tercihlerde ama forumlardan anladığım kadarıyla bundada pek iş imkanı yok gibi aslında teknik bir bölüm avrupaya bile gidilir ama burda onu okurmuyum okumazmıyım önlisans mezunu biri olarak kararsızım

    1. Anonim dedi ki:

      Haşim kardeşim 184 diyosun ama orda 226 filan diyor

  17. Cagri dedi ki:

    Mezun oldum atanamadim baska bolumlere yonelebilirsiniz

  18. Adem özel dedi ki:

    Arkadaşlar yazdıysanız silin ben okudum KPSS den 86 aldım Yok bişey buna gideceğinize tapu kadastro okuyun Amasya’ da okudum çok kötü berbat biyer

  19. Yasir dedi ki:

    Beyler ygs kaçla alıyor

  20. Furkan dedi ki:

    Selam aleykum 4 yillik mi yoksa iki yilikmi unuversteler ve endusuk kac puan en yuksek kac puan unuverteler

  21. Furkan dedi ki:

    Merhaba arkadaşlar ben düz lise mezunuyum okul puanım 44puan.ygs6dan 225alırsam raylı sistemler işletmeciliği bölümünü okuyabilir miyim

    1. Halil Doğan dedi ki:

      Sakın okuma bunu başka bölüme yönel

      1. mfy dedi ki:

        siz mezun musunuz atması iyi değil mi bilgilendirir misin

    2. mehmet dedi ki:

      Düz lise Alınmıyor kardeş (makinistim)

      1. hakan dedi ki:

        Mehmet abi lütfen sorumu cevaplarmısın ben anadolu lisesindeyim eskişehire YGS6 ile gelmek istiyorum işletmeciliği denince yani makinist bölümü de varmı

    3. haşim dedi ki:

      ben 184 puanla yerleştiysem erzincana sen hayli hayli kazanırsın

    4. haşim dedi ki:

      Ben 184 puanla erzincana yerleştim sen hayli hayli kazanırsın furkan

      1. Anonim dedi ki:

        Merhaba iletisime gece bilir miyiz acaba ?

  22. Zeliha dedi ki:

    Ben Almanya’da Ulaştırma Meslek Yüksek Olulunu bitirdim ve Alman demiryolunda Kondüktör görevi yaptım. Türkiye’de Diplomamı Liseye denk yaptılar. Benim TCDD bir şansım varmı? Yardımcı olursanız sevinirim.

  23. nebi çiftçi dedi ki:

    Ben konya da rayli sistemler bolumu mekatronik dalinda okuyorum konyanin ilk rayli sistem ogrencileri biz olucaz seneye bizm ne gibi bi avantajimiz olabilir acaba

    1. Halil Doğan dedi ki:

      Konya daki yramvayda staj yaparsan belki orda bi iş imkanı çıkar veya vatmanlık. Onun haricinde çok zor devlete atama yok ben okudum ben düştüm herkes düşmesin

      1. hakan dedi ki:

        Halil abi ne zamn mezun oldun KPSS den kac puan aldın ataman hala olmadı mı

  24. acil cvp dedi ki:

    Bu bölüm de sadece erkek ogrenciler mi var kızlar da okuyabiliyor mu ??

    1. Ramazan bozkurt dedi ki:

      Evet kızlarda var bizim sınıfta var

      1. Halil Doğan dedi ki:

        Erkeklerin bile okumayacağı bölüm. Hele kızlar okursa tamamen boş. 2 yıllık diploma olsun diyen gitsin okusun ama iş isteyen boşa gitmesin. Sadece puanlarına bakmayın atama olmuş mu ona bakın hiç atama olmuyor bu bçlümü yazmayıın.

  25. Metehan takış dedi ki:

    Babamdan ozendim bu meslege kucuklukten beri makinist bir cavus bir sef olmayi istemisimdir daha cok basari kazanip rutbemi yuksetmek istemisim dir baba meslegini devam ettirmek isriyorum

  26. Ersin Ö. dedi ki:

    S.a arkadaşlar ben düz lise mezunuyum ve ygs 6 puanim 233 diploma notum da 54 sizce rayli sistemler gelir mi bilgisi olan arkadaşlar yardimci olabilir mi teşekkürler

  27. ahmet dedi ki:

    S.a bölümün atamalari kaç bilgisi olan var mi

  28. MURAT dedi ki:

    BU AYLI SİSTEMLER YÜKSEK OKULUNUN AKŞAM EĞİTİMİ VAR MI

  29. Umut dedi ki:

    Arkadaslar bu bölumu okuyup makinist olunabiliyormu bilgisi olan varmı?

    1. Burak dedi ki:

      Kardeş makina bölümünü okunan lazım ben İşletmeciliği okuyorumya tren teşkil işçisi yada hareket memuru olursun ha şuanda açık olduğu için girme ihtimalin var mesela Sivas ta eleman alınacak ya o zamn başvuru yapıyosun açık makinist te olabilir tren teşkil işçisinde olabilir

      1. mehmet dedi ki:

        Ben teknik liseyimde makinist ol.ama gibi imkanımız varmı

  30. Halil dedi ki:

    Ben ygs 6 dan 222 aldım alırlarmi acaba Şansım var mı arkadaşlar

  31. Mesut dedi ki:

    Bende meslek lisesi bilgisayar mezunuyum YGS1 puanım 188 raylı sistemlere yerleşme ihtimalim varmı cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler

    1. Yunus Emre dedi ki:

      Ygs 6 dan aliyor kardeşim

  32. eyüp dedi ki:

    Ben imam hatip mezunu yum raylı sistemlere gidebilirmiyim

  33. mehmet dedi ki:

    bewnde işletme bölümüyüm ama makinasınada yada elektirikinede gidebilirim raylı sistemler oldukum için

  34. samet dedi ki:

    Arkadaşlar ben meslek lisesi elektrik elektronik bölümü mezunuyum raylı sistem elektrik elektronik bölümüne geçiş yapmayı düşünüyorum diploma notum 58 ygs sınavından kaç puan almam lazım?

  35. ferhat dedi ki:

    Sa ben meslek lisesi makina bolumu okuyorum acaba 2 yillik gecis hakkim var mi ve ygs kactan aliyor yardimci olurmusunuz

    1. hakan dedi ki:

      makina mezunları raylı sistemler makine teknolojisi bölümüne geçiş yapabiliyor ama raylı sistemler işletmeciliği bölümüne geçiş yapamazsınız.

    2. samet dedi ki:

      250 felan

  36. aahmet dedi ki:

    S a arkadaşlar ben endüstri meslek lisesi mezunuyum bölüm makine rayli sistemlere direk geçişim var mi ?

  37. muhammet dedi ki:

    slm arkadaşlar ben meslek lisesi elektrik elektronık mezunuyum ygs 3 puanım 233 acaba tercıh etsem gelırmı yardımlarınız için tşk ler…

  38. Şahin dedi ki:

    Bölümün geleceği iyi gibi görünüyor benim bildiğim ama ne olur bilemem zaten yeni açıldı bu bölüm

  39. Faruk dedi ki:

    Selamın aleyküm öncelikle.
    Ben meslek lisesinde okuyorum ama raylı sistemler 2 yıllık bölümüne geçiş var mı yok mu blmiyorum bana yardımcı olabilir misiniz ?
    Şimdiden çok teşekkür ediyorum .

    1. mehmet dedi ki:

      ben gazişantep raylı sistemler de okuyorum lisesinde arkadaşlar öncelikli olarak bu bölümü okuyanlar alınacak ama yinede siz bir şansınızı deneyin bize direk geçiş var ama diğer bölümler den de direk geçiş var ama biz ler öncelikliyiz evet bu bölümler yeni açıldı

Yorum Yaz