Web sitemize hoşgeldiniz, 23 Ocak 2021

Kardeşlik İle İlgili Kompozisyon

Kardeşlik ile ilgili kompozisyon hakkında bilgi kısaca

Dünyadaki en güzel duygulardan biridir kardeşlik. İnsanın kardeşi olmasının verdiği duyguları başka hiçbir şey veremez insana. Kardeş demek bir dost demektir, arkadaş demektir, canından bir parça demektir, paylaşmak ve fedakarlık yapmak demektir.

Zor durumda olan, başına bir şey gelen birinin aklına önce kardeşi gelir. Kardeşler her zaman birbirinin en büyük desteğidir ve en iyi arkadaşıdır. İnsan kardeşi için birçok fedakarlık yapar ve bu o insanın kardeşi için yapabileceklerinin yanında bir hiçtir. Çünkü insan kardeşi için her şeyi yapabilir. Bu da ne zaman başımız sıkışsa kardeşimizin aklımıza gelmesine neden olur. Kardeşlik demek bir yandan her şeyi paylaşmak demektir. İnsan her duygusunu kardeşiyle paylaşır, mutsuzluğu da mutsuzluğu da. Çünkü kardeş demek her zaman güvenilebilecek bir omuz demektir.

Kardeşlerin birbirine olan sevgisinde bir menfaat söz konusu değildir, kardeşler birbirini safça sever. İki kardeş bazen kavga da eder ama ne olursa olsun birbirlerini sevmeye devam ederler. Kardeş kardeşi atmış yar başında tutmuş sözü de kardeşlerin ne olursa olsun birbirine sevgi dolu olduklarının en önemli kanıtlarındandır.

Kardeşlik İle İlgili Kompozisyon Örnekleri Hakkında Yorumlarınızı Hemen Paylaşabilirsiniz.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Anonim dedi ki:

    On numara beş yıldız 🌠🌠🌠🌠🌠
    Tek kelimeyle bayıldım 👍👏👏👏

  2. Sude naz dedi ki:

    Çok güzel anlatmış fakat çok uzun

    1. Vahap dedi ki:

      Slm sizinle tanisabilimyz

      1. tanker akdoğan dedi ki:

        danışalım

    2. fidan dedi ki:

      Çok güzel bi konpozisyon teşekkürl error

    3. fidan türkmen dedi ki:

      Konpozisyon biraz uzun olmuş ama güzel olmuş

  3. Anomim dedi ki:

    Kardeşliği çok güzel bir şekilde yansıtmışsın

  4. ?? dedi ki:

    Kardeşliği en güzel şekilde yansitmissin ??

  5. Anonim dedi ki:

    çok beyendim kardeşliği çok güzel anımsatmış

  6. KARTAL dedi ki:

    Kardeş demek dost demek canından. Bir parçadır

  7. Anonim dedi ki:

    Kardeş dostur kardeş canından bir parçadır

    1. KARTAL dedi ki:

      Kopyacı kardeşim

  8. Zeynep dedi ki:

    Keşke denemede olsaydı yazsaydiniz ??

    1. Zeynep dedi ki:

      Adım zeynep olduğu için cevap veriyorum bencede

    2. Ahmet can dedi ki:

      Keşke nerde o günler

  9. Ceyda dedi ki:

    Kardeş dost değildir, daha yakın bir şeydir.

    1. Aylin dedi ki:

      o zaman neydir kardes

  10. İncetek dedi ki:

    Bencede. Kardeşlerim

  11. Melike dedi ki:

    Birçok yerde Kardeşlik hakkında kompozisyon okudum hep yazım yanlışı vardı burası diğerlerine göre en iyisi kesinlikle burayı yazıyorum.

  12. yok dedi ki:

    bence iyi bir kompozisyon

  13. Yağmur dedi ki:

    Çok haklı gerçekten kardeşlik Harika anlatılmış

    1. Nazlı dedi ki:

      Evet ben de fazlasıyla beğendim, kardeşim.

  14. Şule kurt dedi ki:

    Çok teşekkürler çok faydam dokundu kardeşlerim ?

  15. gul dedi ki:

    Tam anlamiyla kardesligi ankatamamis

  16. Ravza dedi ki:

    Kardeşlik ile ilgili denemede yazarmısınız

  17. Nur dedi ki:

    Dünya da en güzel şey kardeşlik ve bu komposizyon kardeşligi çok güzel anlatmiş

  18. Enes dedi ki:

    İyiydi işime yaradı

    1. Anonim dedi ki:

      Bence de çok beğendim

  19. incaturk dedi ki:

    bence çok güzel çok biyendim işime yaradı

    1. yanlis yazilar dedi ki:

      biyendim degil beyendim

      1. yanlis yazilar değil yanlış yazılar. dedi ki:

        “Beyendim” değil, beğendim.

        1. Duru dedi ki:

          Vurdu gol olduuu

          1. KARTAL dedi ki:

            Seni seviyorum duru kardeşim

  20. Hatice feyza dedi ki:

    Aynen çok saçma yorumlar Yapıyorsunuz ama çok iyi bir kompozisyon olmuş

  21. hüseyin dedi ki:

    çok saçma yorular yazıyonuz

    1. sanane dedi ki:

      adam haklı beyler

  22. Yusuf dedi ki:

    Ne yazikki Benin kardesim yok?????????????????????????????????????????

  23. Züleyha dedi ki:

    Kardeşlik zor zamanların mütebessim çiçeğidir

  24. harun dedi ki:

    son paragraftan önceki cümlede “mutsuzluğu da, mutsuzluğu da” yazılmış

  25. Melisa dedi ki:

    Kardeş insanın can yoldaşıdır. Onun başı sıkıştığında ya da zor durumda kaldığında ona yardım eder. Kardeşi olmayanlarda var. Kardeşliğin ne demek olduğunu bilmeyenlerde.

    1. Merve dedi ki:

      Evet dogru soyledin

    2. MURAT EMRE ÇINAR dedi ki:

      harika olmuş duygulandım

Yorum Yaz