Web sitemize hoşgeldiniz, 26 Mayıs 2019

Falaka Özeti Kısaca

Falaka özeti Ahmet Rasim kısa hakkında bilgi kısaca bilgi hikaye falaka özeti kısaca aktaracağız.

Kahramanımız ve arkadaşları her sabah okula gitmektedir. Kahramanın gözünde okul çok güzel bir yerdir. Öyle ki okula giden yolu bile uzun bir betimlemeyle anlatmaktadır. Okuldaki hocalarının ismi Abdurrahman Çelebi’dir. Kahramanımız ve arkadaşları Abdurrahman Çelebi’nin eşeğini çok sevmektedirler. Onun için evlerinden türlü otlar getirmektedirler ve yemesini seyretmektedirler. Bu eşeğe su vermek veya tımar etmek ise bir ayrıcalık olarak görülmektedir. Çünkü sadece Abdurrahman Çelebi’ye yaranabilenler bununla ödüllendirilirdi.

Hocanın rahlesinde ise ağır bir falaka vardı. Kahramanımızla birlikte 40 arkadaş bu falakadan korkarlardı. Kız öğrencilerden ayrılalı ancak birkaç ay olmuştu. Erkek öğrenciler artık bu duruma alışmış tüm dersleri böyle işliyorlardı. Fakat tüm dersleri sıkıcı buluyorlardı. Hocadan pek haz etmezlerdi. Çarşı Camii’ni süpüren kalfayı daha genç gören öğrenciler onun kendilerine abur cubur satmasından sebep onu çok severlerdi.

Kahramanımız en büyük zevklerinden birinin falaka tutmak olduğunu söylüyor. Gönen’den geldiklerinden beri her gün okula gidiyor ve falaka tutuyor. Bir gün setre pantolonu olan asık suratlı bir adam ile Hakim Efendi birlikte okula geliyor ve kahramanımız endişeleniyor.

Falaka Özeti Kısaca Hakkında Yorumlarınızı Hemen Paylaşabilirsiniz.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. 000ooo000 dedi ki:

    Bu mu lan kısa benimkiler 5 cümle

  2. Riya dedi ki:

    Hikaye sonuna kadar gelmemiş yarim bırakmışlar

    1. karanlık gölge'nin adamı dedi ki:

      ne yapsınlar adamlar kısaca özet işte

    2. Zeynep dedi ki:

      Doğru söylüyorsun

  3. Misafir dedi ki:

    İsmi yok hocanın bi büyük hoca var bir küçük Hoca var Abdurrahman Çelebi hocanın esegi

  4. Anonim dedi ki:

    Bence güzel bir hikaye sevmeyenler de olabilir ama okuyun

    1. Anonim dedi ki:

      ben hic okumadim ama senin hatrin icin okicam sana cok onemli bir sir vermemi istermisin cevabini gonder

  5. memo dedi ki:

    kahramanın adı olmadıgı için 75 aldım

    1. Uzaylımın Uzaylısıyım-Kim TaeTae dedi ki:

      Kahramanın ismi Ahmed

  6. |BİLİNMİYOR| dedi ki:

    sonunu anlamadım neden öyle bitti

  7. Bilal dedi ki:

    Ben yazdım herkeze hoca +50 verdi bana -50 verdi ne alaka

  8. Zübeyde derin dedi ki:

    Benim işime yaradı ama çıkarılan derside yazsaydınız

  9. YİGİT BABA dedi ki:

    Ben hepsini yazdım ama biraz karışık olmuş Ama ben hocaya tutturabiliyorum.

  10. Ceren dedi ki:

    Sonunu anladım hiç beğenmedim

  11. Sana ne dedi ki:

    Sonunu anlamadı.

  12. Ama nw dedi ki:

    Sonunu anlamadım

  13. ela köse dedi ki:

    aynen ben diyerlerinede bakıcam belki onlar işime yarar

  14. Yeliz savaş dedi ki:

    Sonu ne anlamadım

  15. ada dedi ki:

    çok güzel bu site sayesinde hoca bana 100 verdi

  16. pelin dedi ki:

    falaka guzel

  17. ihsan dedi ki:

    Hoca kabul etmedi demek ki sorun hoca da

  18. pro ömer özkan :D dedi ki:

    beğenmeyene yuh ben bunun sayesinde hocayı kandırdım
    :D

    1. na dedi ki:

      Aynen öğretmenim artî50 verdi

      1. Alara dedi ki:

        Aynen banada .

  19. ekkekd dedi ki:

    Abdurrahman çelebi eşşeğin adı yalnız düzgün okuyup yapsaydınız ya

  20. yuşa dedi ki:

    sen bunun tanıtımını yapmışsın özet değil

  21. yuşa dedi ki:

    işime yaramadı

  22. yuşa dedi ki:

    sen bunun tanıtımını yapmıssın ozetini degil

  23. yuşa dedi ki:

    bune lan sen hikayeyi tanıtmışsın özet değilki

    1. ufuk dedi ki:

      senin soy adın ne yuşa

  24. delal dedi ki:

    kısa ve öz hazırlayana teşekkürler

    1. delal dedi ki:

      beni için uygun değil

  25. delal dedi ki:

    gercekten kısa ve öz işime yaradı hazırlayana teşekkürler

  26. Sena Nur dedi ki:

    güzel işime yaradı thank you

  27. Ece dedi ki:

    işime yaramadı

    1. berrin dedi ki:

      İşime yaradı ama kahramanın ismini verseler daha iyi olurdu

    2. berrin dedi ki:

      Kahramanın ismi olsaydı iyiydi

  28. İsimsiz dedi ki:

    Teşekkürler . İşime yaradı :)

    1. büşra dedi ki:

      tşk.işime yaradı

      1. ihsan dedi ki:

        Benim işime yaramadı nedense

Yorum Yaz