Web sitemize hoşgeldiniz, 11 Aralık 2017

Ortaöğretim Önlisans Lisans KPSS Taban Puanları Başarı Sıralaması 2016

Ortaöğretim Önlisans ve Lisans Düzeyi 2016/1 KPSS tercih işlemleri sona erdi. 2016/1 KPSS yerleştirme sonuçları ve taban puanları 15 Temmuz 2016 Cuma günü AÇIKLANDI .

2016/1 KPSS yerleştirme sonuçlarını bu sayfadan öğrenebilirsiniz. Ayrıca bu yerleştirme sonucunda oluşan Ortaöğretim (lise), Önlisans ve Lisans düzeyi KPSS minimum taban puanları yine yerleştirme sonuçlarının açıklanmasından sonra bu sayfada . 2016/1 KPSS yerleştirme puanları KPSS’ye girecek memur adayları için önem arz ediyor. İşte 2016/1 KPSS Yerleştirme Sonuçları ve Taban Puanları :

 

2016 /1 KPSS Yerleştirme Sonuçları İçin Tıklayın (15 Temmuz 2016 )

2016 / 1 KPSS Taban Puanları , Ortaöğretim ( Lise )  KPSS Yerleştirme Puanları ÖSYM , Önlisans KPSS Taban Puanları , Lisans KPSS Taban Puanları Temmuz 2016 , 2016 / 1 KPSS Yerleştirme Sonuçları Taban Puanları Temmuz 2016 , KPSS Hangi memurluk Kaç Puanla Kapattı Kapandı

BASIN DUYURUSU
(15 Temmuz 2016)

Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına
Yerleştirme İşlemleri (KPSS-2016/1): Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması

 Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmelik hükümleri uyarınca, bazı kamu kurum ve kuruluşlarının kadro ve pozisyonlarına yerleştirme işlemleri tamamlanmıştır.

KPSS-2016/1: Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuçlarındaki En Küçük ve En Büyük Puanlar ( 15 Temmuz 2016 )

 KPSS-2016/1 Yerleştirme Sonuçlarına İlişkin En Küçük ve En Büyük Puanlar (Ortaöğretim)
 KPSS-2016/1 Yerleştirme Sonuçlarına İlişkin En Küçük ve En Büyük Puanlar (Önlisans)
 KPSS-2016/1 Yerleştirme Sonuçlarına İlişkin En Küçük ve En Büyük Puanlar (Lisans)

 

Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına
Yerleştirme İşlemleri (KPSS-2016/1): Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması

Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmelik hükümleri uyarınca, bazı kamu kurum ve kuruluşlarının kadro ve pozisyonlarına yerleştirme işlemleri tamamlanmıştır.

Yerleştirme sonuçları 15 Temmuz 2016 günü saat 18.00’dan itibaren ÖSYM tarafından açıklanmıştır.

Adaylar yerleştirme sonuçlarını belirtilen internet adresinden T.C. Kimlik Numaraları ve şifreleri ile öğrenebileceklerdir. Yerleştirme işlemine ait yerleştirme sonuç belgesi basılmayacak ve adayların adreslerine gönderilmeyecektir.

Yerleştirme sonuçlarına ilişkin sayısal bilgiler ekte verilmiştir.

Adaylara duyurulur.

Yerleştirme sonuçlarına ilişkin sayısal bilgiler ekte verilmiştir. 2016/2 KPSS 2. Yerleştirme memurluk Puanları

Adaylara duyurulur.

ÖSYM BAŞKANLIĞI

Ortaöğretim ve Önlisans Mezunlarına yönelik KPSS bir yıl sonra yapılacak. Bu sınava hazırlanan memur adayları için aşağıda en son yapılan KPSS Memur Atamaları Yerleştirmelerinden sonra oluşan ve ÖSYM tarafından yayınlanan KPSS taban puanlarını ekledik. Bu puanlar 2016 KPSS’ye hazırlanan memur adaylar için de yol gösterici olacaktır. 2016 KPSS’de herkese başarılar dileriz … 2017 2018 KPSS taban puanları

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. edaylmz dedi ki:

    58 puan aldım doğu anadolu bölgesini istiyorum çocuk gelişim bölümü mezunuyum atanma şansı varmı acaba

  2. Sinem dedi ki:

    Ben lise çocuk gelişimi mezunuyum şu anda önlisans sosyal hizmetler ikuyorum puanım 63 nerelere yerlesebilirim

  3. sedef dedi ki:

    meslek lisesi çocuk gelişimi özel eğitim meznuyum 65 aldım bilgi verirmisniz

  4. ismail aydin dedi ki:

    76 puan aldım meslek lisesi mobilya bölümü mezunuyum .hayırlısı olsun ..

  5. Bilal dedi ki:

    Anadolu meslek lisesi son sinif okuyorum bolum bilgisayar kpss den 70.8 aldim siralamam 821.000 atqnirmiyim bi yere ?

  6. Ayşegül dedi ki:

    63 aldım meslek lisesi bilisim teknolojileri mezunuyum sizce bi şansım var mı acaba

  7. tuba dedi ki:

    Ben 61 aldım bilgisayar bölümü mezunuyum atama yapılır mı

  8. sedat esin dedi ki:

    Ben 59 puan aldim tercih yapilirmi

  9. Şeyda Yalçın dedi ki:

    Ya ben yiyecek içecek mezunuyum 63 puan aldım ortaöğretim den ayrıca onlisans okuyorm muhasebe nerelere yerleşebilirim yada umit varmı

  10. Burcu dedi ki:

    Hocam meslek lisesi mezunuyum 57 puanla bi yere yerleşiliyor mu?

  11. Sibel dedi ki:

    Düz lise mezunuyum 72 puan aldım atanma şansım var mı ?

  12. mustafa dedi ki:

    ben büro yönetimi önlisans mezunuyum bu sene 75,5 aldım yerleşmedim bi dahaki tercihlerde bir şey olur mu yerleşir miyim

  13. evin dedi ki:

    arkadaslar meraba kpss den 72 aldim duz lise mezunuyum bir yerlesebilir miyim

  14. ÖZCAN dedi ki:

    ARKADAŞLAR ORTAÖĞRETİM KPSSDEN 73,45 PUAN ALDIM MUHASEBE BÖLÜMÜNDEYIM BRANŞ SIRALAMAM 742 ATANABİLİR MIYIM, VE SADECE KENDİ BÖLÜMÜMÜZE Mİ BAŞVURABİLİYORUZ

  15. osman dedi ki:

    alan ayrımı olmayanlar yani düz lise mezunları hangi bölümleri kaç puanla seçebilir

  16. onur dedi ki:

    Slm ben 72 puan aldım nerelere atanabilirim saygılar.

  17. kadir dedi ki:

    kpss 70 aldim immliga atanirmiyim

  18. Ekin dedi ki:

    Meraba ben düz lise mezunuyum ortaöğretim kpss ye gireceğim 90alsam atanır miyim

  19. nezaket dedi ki:

    Ya ben düz lise mezunuyum kpssden kac puan almam gerekiyor illa 70 puanlami atanabiliyoruz

    1. mahmut dedi ki:

      60 puan dan da atama yapılıyor bu sene

  20. beyzaNur dedi ki:

    ya ben meslek lısesı muhasebe mezunuyum kpss de kac puan alırsam atanabılırım acaba? yardımcı olursanız sevınırım

  21. aslıql dedi ki:

    bende iletişim lisesi mezunuyum nerelere atanrm acaba kaç puan almam lazım

  22. Ayşe dedi ki:

    Ben çocuk gelişimi mezunuyum önlisans.Nerelere tercih yapabilirim arkadaşlar ?

  23. büşra dedi ki:

    Merhaba ben tarım meslek lisesi mezunuyum bölümüm tarım teknolojisi kpssde kaç puan almam lazım ve nereye yerleşirim

  24. ELMAS dedi ki:

    ben meslek lısesı mezunuyu koruma memuru veya ınfaz koruma olabılmek ıcın kac puan almam gerekıyor

  25. reyhan dedi ki:

    arkadaşlar merhabe ben adalet okuyorum önlisans kpss ye mi girsem daha avantajlıolur ortaöğretim kpss ye mi teşekkür edrim

  26. akif dedi ki:

    Lisede teknik makine bolumu mezunuyum en az kac puan almam gerek atanabilmem icin

    1. aslı dedi ki:

      elinizden geldiği kadar yüksek puan almaya bakın bu devirde az puanla bir yere yerleşilmiyor ve artık devlet memuru olmak oldukça zorlaştı çok çalışıp çok yüksek almanı gerekmektedir.Kolay gelsin. Başarılar….

  27. Emir.enes dedi ki:

    Merha ben mekatronik bölümü okudum kpss de hangi yerleri tercih etmeliyim ne olerek görev yaparım kac puan almam lazım teşekürler

  28. Beyza dedi ki:

    Meslek Lisesi çocuk gelişimi bölümü okudumda bu yıl kpssye gircem kaç puan almam lazım ??

  29. hatice dedi ki:

    merhaba ben kız meslek lisesi bilgisayar mezunuyum ve diplomam da var memurluk dışında neleri yazabilirim ve kaç puan almam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler..

  30. burak dedi ki:

    e.m.l bıtırdım ıklkkez gırecegım bolumum bılısım teknolojılerıydı kaxanırsam ne olarak gorev yaparım .d

  31. şevket dedi ki:

    kpssde 64 puan aldım devlet kadrolu işçisiyım kadromu degıştırmek için ne yapmalıyım

    1. ASLI dedi ki:

      önce bir kadro geleceğinden eminseniz istifa etmeniz gerekmektedir sonra tercih yapabilirsiniz.

  32. çiğdem dedi ki:

    slm arkadaşlar ben sosyal hizmetler 2. sınıf okuyorum kpss ye gireceğim ama yerleşebilecek miyim bilmiyorum bizim için kadro açılmadı diye biliyorum lütfen bilgisi olan yardımcı olabilirmi 2 yıllık sosyal hizmetlerin durumu nedir şimdiden tşk

  33. nil dedi ki:

    2012 ortaogretim kpss den 73 puan almistim meslek lisesi cocul gelisimi bolumu mezunuyum suanda onlisans okuyorum bu yil bitiyo bu puanla nereleri tercih edebilirim bolum olarak ??

  34. kubi dedi ki:

    meslek lisesi bilişim teknolojılerı bolumu mezunuyum atanmam için kaç puan grek?

    1. agrılı dedi ki:

      kubo 81 en düşğk ataması

  35. ceren dedi ki:

    ben meslek lısesı son sınıf sosyal hızmetler bolumunden mezun olucam kac puan almam lazım

    1. ali dedi ki:

      en az85 alman lazım gülüm

  36. aylin dedi ki:

    teknik lisede okuyorum son sınıf öğrencisiyim. bölümüm bilişim teknolojisi. kpssden en az kaç puan almalıyım

    1. ahmet dedi ki:

      en az 80 puan alman gerekiyor <3 <3 <3 <3 <3 <3
      sen bana numaranı ver ben seni her tülü sokarım

      1. melek dedi ki:

        Nasil yerlestirecen acaba ben numarami veririm

        1. taner dedi ki:

          safmısın melek ya :D

  37. Işılay dedi ki:

    meslek lisesi kimya mezunuyum kpss den kaç puan almak gerek

  38. sadık çakır dedi ki:

    kps taban puanı

  39. elif dedi ki:

    arkadaşlar biri cvp verebilir mi çoçuk gelişşimi mezuyum ortaöğretim kac puan almam lazım lütfen biri yardımcı olsun

  40. gamze dedi ki:

    Kimseye haksizlik yapilmyor meslek liseleri daha sansli duz lise olupta 60 70 atanmayi beklemenz zaten sacma basta terchnizi dogru yapmanz gerkirdi sncta 4 yil meslek dersi goruyo duz liseden cikan birinin hakkimi yoksa o egtmi alanin mi bosuna btun okullar anadolu meslek olmadi ben cock gelsm meuzunyum o bolum alaninda bn 60 duz lisedn bri 70 alyosa o bnm hakkmdr cnku egtmini bn aldm mantkli knsun..

  41. zeynep dedi ki:

    slm arkadaşlar ben meslek lisesi web proğramcılığı meznuyum kpss sınavına hazırlanıyorum kaç puan alsam atanma şansım olur iyi günler

  42. elif dedi ki:

    meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum atanmak için en az kac puan almam lazim bilen yardımcı olur mu

  43. elif dedi ki:

    ben ticaret liseyim bir yere yerleşmek için kpss den kaç almam gerek

  44. seyfi dedi ki:

    selam hocam ben i.h.l mezunuyum imam olabilmek için kpss den en az kaç puan almam lazım veya kaç soru yapmam lazm acil bi yanıtlarsanız çok memnun olacam

    1. seyfi dedi ki:

      ya bu sitede kimse bi soruya cevap vermezmi biri allah rızası için cevap versn

    2. ayse dedi ki:

      senin işin biraz zor en az 80 ister

  45. merve dedi ki:

    bu yıl kı kpss tercıhlerı ne zaman baslayacak guzellık ve sac bakımı mezunuyum kpss den 61 puan aldım acaba atanabılırmıyım bu yıl

  46. kübra dedi ki:

    merhaba ben gıda teknolojisi son sınıfım . 2014 kpss sınavına girecem ama kimse bana bilgi vermiyor . biraz anlatır mısınız ? bölümümle alakalı kpss den nereye gidebilirim.. şimdiden teşekkürler

    1. kübra dedi ki:

      yanlız lise son sınıf ortaöğretim kpss ye girecem ben

  47. ümmühan dedi ki:

    merhaba bn işletme yönetimi okuyorum ve seneye inşaallah mezun olcam 2014 önlisans kpss işletme mezunlarının atanmak için kaç puan almaları gerekir bilgilendirir misiniz acaba?

  48. ÜMİT KARATAŞ dedi ki:

    arkadaşlar bu devlet o devlet yok…akpside mhpside chpside aynı hepsi aynı yönetir bunların :)

  49. ÜMİT KARATAŞ dedi ki:

    orta öğretim 75 puan aldım elektrik mezunuyum atanabilme şansım var mı….birde arkadaşlar sağlık sektörü niye bukadar alıyor niye bu haksızlık yapılıyor….

  50. mustafa dedi ki:

    kpss/ den 87 puan aldım 2012 kpss de atanma şansım var mı kpss/2 den ne düşünüyorsunuz pdr öğrencisiyim aynı zamanda arkadaşlar cevaplayın?

  51. mustafa dedi ki:

    kpss/ den 87 puan aldım 2012 kpss de atanma şansım var mı kpss/2 den ne düşünüyorsunuz pdr öğrencisiyim aynı zamanda

  52. özlem dedi ki:

    ben tekstil ön lisans mezunuyum atanmam için kaç puan almam lazım

  53. emine dedi ki:

    arkadaşlar 2012 ortaöğretim kpss puanım 69,096 2013 ek tercihte bir yer gelirmi sizce ? bilgisayar bölümü mezunuyum. ayrıca önlisans bilgisayarıda bitirdim keşke sınava önlisans olarak girseymişim okul arkadaşlarımın yarısı bir yerlere atandı :(

  54. ümit dedi ki:

    slm arkadaşlar bankacılık ve sigortacılık kaç puanla atanıyor bilgi istiyorm önlisans tşk

    1. betül dedi ki:

      bende aynı bölüm mezunuyum :(

  55. mesut:) dedi ki:

    yinede Allah’tan ümit kesilmez..

  56. mesut:) dedi ki:

    yaa arkadaşlar fazla kendinizi yormayın kpss artık fazla puan aliyim atanayım zihniyetinden çıkıp şans ve torpil gerektiren bir iş ünvanını almış bulunmaktadır.dolayısıyla arkamızda kuvvetliler varsa atanma ihtimalimiz var.eğer yoksa hadi alalım 90 puan her yerin gelmesi lazım ama en erken 5 yıl.ama 55 le çok güzel yer ve mesleğe atananların sayısı gün geçtikçe artıyor maalesef..

  57. ubeyde dedi ki:

    merhaba arkadaşlar benim 2012 kpss önlisans puanım 61 aldım kasım ayındaki tercihlerde bir yerlere yerleşebilir miyim düşüncesi ve fikri olan söylesin şimdiden çok teşekkürler.

  58. by serseri dedi ki:

    bu devlete kaldıysa işimiz atanmamız imkansız ama allhtan umut kesilmez inşlh atanırız hepimiz

  59. AYŞE dedi ki:

    sağlık kurumları işletmeciliği mezunuyum.Atanmam şansım varmı? nereleri tercih yapsam atanırım.

  60. eylül dedi ki:

    arkadaşlar ben kpssönlisans mezunuyum adalet bölümü 69 aldım atanma şansım varmıkasımdaki atamalarda dogru bilgi verin lütfen bilgisi olanlar tşkr ettmşimdiden

  61. fatih yazar dedi ki:

    MERHABA ARKADAŞLAR KPSS PUANIM 65 RADYO TELEVİZYON ÖN LİSANS MEZUNUYUM. BU PUANLA NEREYİ TERCİH ETMELİYİM Bİ FİKRİM YOK YARDIMCI OLUR MUSUNUZ ?

  62. ömer dedi ki:

    Slm arkadaslar onlisans gaz ve tesisati mezunuyum kpss den 66 puan aldim kasimdaki tercihlerde nereleri yazsam gelme ihtimali war bilgisi olan yazarsa sewinirim simdiden tesekurler.

  63. büşra dedi ki:

    meraba ben ortaöğretimden kpssye girdim ve puanım 61 ben nerelere girebilirim eczanede çalışıyorum ve eczane teknisyeni belgem var yardımcı olabilirmisiniz

  64. melike dedi ki:

    ben endüstri meslek bilgısayar bolumu mezunuyum ama suan aöfden veteriner laborant okuyorum 2014 kpss de eğer geçer puan alırsam veterıner teknıkerı olarak mı tercıh yapıcam bılgısayar olarak mı bıde hangı yayına en cok calısayım benım cok oenmlı bu sınavın hakkını verıcem ınanıyorum bu benım ıcın onemlı kpss oncesı nasıl calısmlaı ve sonrasında olacaklarla ılgılı yorummm

  65. fatıma dedi ki:

    kpss p 94 puanım 77 ,737 acaba atabilirmiyim (lise)

  66. hayrunisa dedi ki:

    mrb arkadaşlar bn önlisans okulöncesi mezunuyum fakat kpssde bizim bölümden alım yok bildiğim kadarıyla bn 3001den herhangi memur alımına tercih yapabilir miyim? mesela sosyal hizmetlere.
    acaba bilen biri varsa yardımcı olursa sevınırım. şimdiden teşekkürler arkadaşlar.

  67. halime konuş dedi ki:

    mrb.önlisans çocuk gelişimi mezunuyum kpss’den 66 puan aldım.atanabilirmiyim.tşklr

    1. hayrunisa dedi ki:

      mrb. bizim bölümden alım varmı kpss de acaba biliyormusunuz.

  68. zeynep dedi ki:

    yönetici asistanı bölümünü bitirenler kaçla atanabiliyor (lise)

    1. ali dedi ki:

      bende yönetici asistanlığı mezunuyum bu durumda puanın en az 83 ama tabi politik etkilerde var seçim dönemi filan yeni yeni daireler açılıyor puanın dahada düşüceğini zannediyorum

  69. elif dedi ki:

    slm arkadaşlar mekatronik müh. kaç puanla atanır bilginiz wrmı?

  70. bahattin dedi ki:

    merhaba arkadaşlar 2013 kpss puanıyla bu yıl memurluğa başvuru yapabilirmiyim?.şimdiden teşekürler ;)

  71. Yagmur345 dedi ki:

    Mrb ben ebelik lisans mezunuyum 57,12 puanm acaba atanabilit miyim bi de brans siralamasini nasil ogrenioruz??

  72. dara dedi ki:

    merhaba arkadaşlar önlisans adalet mezunuyum 82.5 puan aldım hakkari istiyorum temmuzda hakkari 84.7 ile kapattı acaba kasımda yerleşirmiyim hakkariye iyi bilgisi olan varmı

  73. Ceylan dedi ki:

    Ben adalet mezunuyum.kpssden 80 aldım yerleşemedim.nasıl olurda 55 alan atanır.sayın başbakanım sizin adaletınize güvenıyorum.bu adaletsizliğe bir son verin ne olur.

      1. halil dedi ki:

        türkiye sıralaman kaç

    1. tuba dedi ki:

      haklısınız,62 alanlar,70 altı alanlar atanmış,adaletsizlik.

  74. yağmur dedi ki:

    merhaba arkadaşlar adalet bölümü kaç puanla kapattı bilgisi olan var mı??

  75. yasemin dedi ki:

    merhaba,

    2013 kamu yönetimi kpss için taban ve tavan puanlarını netten bulamadım. link atmanızı rica ediyorum. yada puanları gönderebilir misiniz?

  76. mehmet dedi ki:

    slm bende adalet mezunuyum 74 puanla atanamadım mıleet daha düşükle atanıyor bende anlmadım bu iş adalet bakanlığının ayıbı bence arkadaşlar

  77. zeynep dedi ki:

    ben adalet yüksek okulu mezunuyum. kpss puanım 82.310… atanamadım. 70 puan alanlar benim tercih ettiğim yerlere atandı. büyük bir üzüntü içindeyim. sıralamam 155 nasıl oluyor anlamıyorum.

  78. zeynep dedi ki:

    ben adalet yüksek okulu mezunuyum. kpss puanım 82.310… şanlı urfa tüm ilçeler bilgisayar işletmeni bölümü tercihlerim arasında var. ben atamadım. nasıl oluyorda 70 puan alanlar atanıyor. bu sisteme isyan ediyorum. sayın başbakanıma duyurulur.

  79. damla dedi ki:

    55 ile atananlar var nasıl bir sistem böyle biz neden atanamıyoruz

  80. şermin dedi ki:

    sayın başbakanım kpss ye baraj getirin boyle atanamayacağım

  81. musa dedi ki:

    ben diyorum ki her şey düzmece kim daha çok yalakalık yapıp AKP nin bayranı sallarsa daha kolay memur olur zira bizim gibi siyasetle işi olmayan sıradan ne vergi nede trafik cezası nede düzeni bozacak hiç bir fiili eylemi olmayanlar atanamaz memur olamaz ve bu hükümete yaranabilmek için her fırsatta ya protesto edeceksin yada dağa çıkıp terörist olacaksın bunları yapamayanlar yani bizler puanı kaç olursa olsun atanamaz memur olamaz. ALLAH’a havale ediyor mahşer günü alacağım olan başbakan ve onun şakşakçıları benden korksun ve kaçsın…..

    1. selami dedi ki:

      evladım sen kpssden yüksek puan aldındamı atanamadın.hakk-tan hukuktan mahsediyorsun.yata rak kimsebir yerlere gelemez

      1. murat dedi ki:

        yorumları okumayacak kadar kör müsün ??? 84 le atanamadım. kalkıp bize hakkı öğretme

    2. selami dedi ki:

      ben kütahyaya atandım gel benim yerime seni göndereyim istermisin

      1. kadir dedi ki:

        kardeşim ben kadir bende yazmıştım kütahya tutmadı puan az olduğundan üniverstelerle ilgili bir bilgim yok aca bilgin varsa paylaşa bilir misin

  82. latife dedi ki:

    ewwt 55 le arkads bursaya atandi bn 65 aldm kader ne zmn bize gulecek.bizde atanabilckmiyz

  83. ramazan dedi ki:

    usandım artık herhangi bir kadroya yerleşemediniz yazısını görmekten ya önlisans elektrik böl 78 aldım ama boşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş.

  84. seda dedi ki:

    79 puan aldım vergi uygulamaları ve muhasebe mezunuyum bu işin sonu ne olacak bir günde atamalar aciklandı anlam veremiyorum lanet olsun

  85. zeynep dedi ki:

    Merhaba.2013/1 tercihlerimi yaptım 190136569 nolu tercihte maliye bakanlığı 7236 kodlu özel koşul arıyormuş bu kodun ne demek olduğunu bulamadıım yardım edermisiniz teşekkürler

  86. meliha dedi ki:

    hocam ben ticaret mezunuyum 78 puanla biyer gelirmi

  87. tugba dedi ki:

    merhaba arkadaşlar 84,606 aldım bölümüm muhasebe önlisans olarak girdim.yerleşebilirmiyim ?

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları