Zirve Yayınları Sınav Deneme Sınavı Sonuçları 2017 2018
Web sitemize hoşgeldiniz, 21 Ağustos 2018

Zirve Yayınları Sınav Deneme Sınavı Sonuçları

Zirve Yayınlarının çeşitli sınıf düzeylerinden yapmış olduğu deneme sınavı sonuçlarınızı bu sayfadan öğrenebilirsiniz . Aşağıdaki Zirve yayınları sınav sonucu sorgulama ekranından sınıf düzeyi, ilgili sınav , il-ilçe , kurum bilgileri ile öğrenci numarası ya da T.C kimlik numarasını girerek öğrenebilirsiniz. Zirve yayınlarının 2011 – 2012 Eğitim öğretim yılı boyunca yapmış olduğu ve yapacağı bütün sınav sonuçlarınızı buradan öğrenebilirsiniz ..
Yoğunluktan Dolayı Ekran Geç Açılabilir Lütfen Biraz Bekleyin …

Zirve Deneme Sınavı Sonuçları Sorgulama Ekranı


Zirve Yayınları Sınav Sonuçları 2017 2018 , Zirve Yayınları YGS LYS SBS Deneme Sınavı Sonuçları Öğren , Zirve Denemesi Sonuçları , Zirve Yayın Evi Deneme Sınavı Sonucu Öğren 2017 2018 , Zirve Yayınları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Sınıf Deneme Sınavı Sonuçları, Zirve Ara Sınıf SBS YGS GTS LYS Deneme Sınav Sonuçları, Genel tarama Testi YGS LYS SBS Zirve Sınav Sonucu 2017 2018

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Ali dedi ki:

    Daha bi denemedim sonucunu açıklayamam ör bi de kalkmış Ünv. açmış??

  2. dost dedi ki:

    abi yok birşey göstermiyor ya lütfen zambak verin

  3. mira dedi ki:

    zirve dion ne verion amma sacma bi site

  4. merve dedi ki:

    arkadaşlar sence kaç alabilirim

  5. YİĞİT dedi ki:

    Abi yok ya lütfen zambak verin ya :((((

  6. yok dedi ki:

    bencede hiçbir şey yok siz de boşuna girmeyin

    1. selo dedi ki:

      ya lütfen 8.sınıf zirve nasıl bulabilirm yokk :((

      1. rüya masal dedi ki:

        evethiç bişey yok mervecik

    2. büşra dedi ki:

      ya bulursan 8.sınıf lütfen yaz buraya :/ zor drmdymm

  7. banu dedi ki:

    bu ne ya hiçbişey yok iyiki bi sonucu öğrenek dedik çok saçma bir site

  8. nurcan dedi ki:

    bana göre çok saçma hiç bir şey yok bu sitede

  9. ayşe dedi ki:

    evet ya haklısın canım benim

  10. mooonstarrrr dedi ki:

    ben 500 üzerinden 485.270 cıkardım

    1. selcan dedi ki:

      gerçektendemi cevplrı burdnmı aldn peki :(

  11. ascdasdfsf dedi ki:

    ya ben hiç bir şey bulamadım çok saçma bir site

  12. salla dedi ki:

    6.sınıf konu başlıkları yok mu?

  13. selo dedi ki:

    küfür,hakaret içeren ve etnik saldırı amaçlı yorumlar onylanmaz. face ve twit türkçesi olmaz

  14. tilki aylin dedi ki:

    burada bir şey yok nasıl siteyse artık

    1. zehra dedi ki:

      azını yırtarım senin ha

    2. banu dedi ki:

      katılıyorum hiçbişey yok iğrenç bi site

  15. Fatih dedi ki:

    ben 700 üzerinden 684 çektim

  16. Yağmur dedi ki:

    arkadaşlar bence öfkelenmeyin bu sitede birşey yoksa başka sitelere göz atalım bence :)

  17. mina dedi ki:

    bu sitede hiç birşey yok …

  18. nisa nur pala dedi ki:

    Burda yok arkadaslar bilginize…

  19. özlem dedi ki:

    ne biçim bi site hiçbişey bulamadık hiç bir işe yaramıyor

  20. berna dedi ki:

    ben tam 595 puan almışım hatta ödül olarak laptop verdiler çok mutluyum yaaaaaaaaaaaa

    1. Adınız ... dedi ki:

      500 tam puandan nasıl 595 alıyorsun atıcaksan düşünerek at istersen

      1. ezgi dedi ki:

        arkadaşımız 700 üzerinden demek istedi !!! sen bi öğren öyle sorgula lafları ..

        1. esra dedi ki:

          akıllı arkadaşım 700 üzerinden 595 puan alana laptop vermezler. adınız.. arkadaşımız neyin kafasını yaşıyosa artık!!

        2. ceren dedi ki:

          sen buraya laf söylemeye mi geldin yahu

          1. betül dedi ki:

            yaa size ne sanki siz her şey karışmıyonuz.isteyen istediğini yapar o 2 metrelik ve kendini beğenmiş burnunu herşeye sokma BAY an çok bilmş

        3. ceren dedi ki:

          ezgi arkadaşımız her şeye bir karışmasa olmuyor herhalde

    2. banu dedi ki:

      bizde yalanını yedik benim puanım 596 kızım varmı hediye içinmi girdin bu sınava

  21. esra dedi ki:

    ben 500 tanpuan çıkardım

    1. Adınız ...ahsen dedi ki:

      esra sen nasıl yaptın ben yapamadım

  22. efnan dedi ki:

    az kalsın cevabı söyleyeceğim bekliyemiyorum

    1. merve dedi ki:

      evet yaaaaaa bu sitede hiç bir şey yok sınav sonuçları öğrenecektik benim 1 yanlışım var

  23. efnan dedi ki:

    ya benim 2 yanlışım çıktı

  24. hamit dedi ki:

    nepicim site adam gibi nereye girceğimizi soleyin doğru dürüs bir iş yapın

  25. emirhan dedi ki:

    nasıl bir site ya hiç bişi yok

  26. halime dedi ki:

    lütfen ahlakımızı takılalım
    şutest cevaplarını konu dağılımlarından görebilirsiniz

  27. prenses dedi ki:

    set 1 6B CEVAPLARINI NERDEN BULACAM BİRİ BANA SÖYLESİN?

  28. ada dedi ki:

    of bu nasıl site

    1. asdasdasdass dedi ki:

      aynen yaa bu ne

  29. ece dedi ki:

    bende bulamıyorum birisi yardım edebilir mi acabaaa lütfennn

  30. seni sevdim dedi ki:

    neden bulamıyorum bu cevapları ya birisi sesimi duysun lütfen hadi

  31. beste dedi ki:

    yaa şu sınav sonuçlarını bulamadım nasıl bi site ya nerden bulucam ben

  32. serpil öğünçmert dedi ki:

    zirvenin yaptığı 3. deneme sınavı sonuçlarına neden ulaşamıyorm

    1. burçin dedi ki:

      ayn bvende bulamıyorum bu ne biçim şeyyyyy sizin ben taaaaaa

  33. cadı pare dedi ki:

    bu saçma sitenin bu saçma sınavının saçma cevapları nerede yine saçmaladım .

    1. canavar dedi ki:

      seni canavar seni nasılda saçmalıyor.

  34. rahmi alp çam dedi ki:

    nası buldun sölesene

  35. Mustafa Emre dedi ki:

    nasıl bulacaz sınav sonuçlarını

  36. hakan dedi ki:

    ben buldum

    1. nergiz dedi ki:

      ltfn hangi sitede buldun söyler misin????

  37. Adınız ... dedi ki:

    siziiiiiii bennn

  38. NERGİZ dedi ki:

    LÜTFEN SET1 4 DENEME CEVAPLARI GÖNDERİNNNNN :) :)

  39. emir dedi ki:

    zirve set-2 deneme sınavı bilen varsa göndersin

  40. onur dedi ki:

    sınav sonuçlarını öğrenmek istsyorum

    1. selo can dedi ki:

      sen bekle öğrenirsin

  41. fbb dedi ki:

    arkadaşlar ben set 1 deneme 5 ın cevap anahtarını arıyorum bilen varsa bana söylerse sevinirim

    1. selo can dedi ki:

      olldu canım ben buldum sen bi eksik kalsan olmuyo demi

      1. arzu dedi ki:

        aferin kızım doğru laf kullandn o mal gerizekalı yaaaa biz buldukta sna sööleyelim SELO CANNNN

        1. canavar dedi ki:

          selo cann cann can osuruk atacan

    2. miray dedi ki:

      ya nie cevaplar yok olsa şaşırırım
      set-2 varsa cevap göndersin ve

      1. elif dedi ki:

        ya siz nasıl birisiniz senin bulamadığınızı biz nasıl bulalım

        1. ahmetoğuzyıldırım dedi ki:

          ben 500 üzerinden 494.267 çıkardım
          ve ilde 2. türkiyede 29. yum

Yorum Yaz