Web sitemize hoşgeldiniz, 30 Temmuz 2021

Oyuncu Olmak İçin Hangi Okulları Okumak Gerekir?

Bu yazımızda oyuncu olmak için hangi okulları okumak gerekir kısaca olarak bilgi aktaracağız.

Günümüzde modern meslekler olarak, günümüz ihtiyaçlarına cevap verebilen revaçta olan meslekler bulunmaktadır. Bunlar, futbolculuk, şarkıcılık ve oyunculuk gibi mesleklerdir. İnsanların göz önünde olarak yetenekleriyle para kazandıkları meslekler günümüzde terviç edilmektedir.

Oyuncu olmak, yetenek gerektiren bir meslektir. Bu yeteneğin işlenmesi ve geliştirilmesi için oyunculuk okullarında yetenek sınavları da yapılmaktadır. Merkezi sınavlardan yeterli puana ulaşan kişiler, lise ve üniversite kademelerinde yetenek sınavlarından geçerek ilgili bölümlerde okumaya başlamaktadırlar.

Güzel Sanatlar Lisesi, ortaöğretim kademelerinde oyunculuk hizmeti veren yetenek sınavlarının yapıldığı okullardır. Bu okullardan çıkarak üniversite kazanmak daha kolaydır. Çünkü temel oyunculuk eğitim ve öğretimi, tecrübe alanları burada gerçekleştirilmektedir.

Üniversite kademesinde, merkezi sınavlardan yeterli yerleştirme puanı alıp kayıt olmaya hak kazanan ya da ortaöğretim belgesi olup da özel lisans eğitimi almak isteyenler konservatuvar bölümlerinde oyunculuk eğitimi alabilirler.

Üniversitelerin konservatuvar fakültelerinde, oyunculuk bölümlerini seçmek ve yetenek sınavlarını başarıyla geçtikten sonra bölümü tamamlayarak oyunculuk lisansına sahip olmak mümkündür.

Oyuncular genelde ajans şirketleri ile çalışır. Ajans şirketleri doğru yönlendirme ile kastların oluşturulmasında ara bir görev alır. Kastların şekillenmesiyle oyuncular, oyunculuk performanslarını gerek sahnede gerekse setlerde gösterirler.

Oyunculuk yetenek ve emek isteyen bir iştir. Bu nedenle ekonomik açıdan büyük paralar kazanmak ancak yeteneklerin çok iyi ya da tecrübenin yüksek olmasıyla ilgilidir.

Oyuncu Olmak İçin Hangi Okulları Okumak Gerekir Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

 

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Mert dedi ki:

    Ben oyuncuyum.Imza istiyorsanız gelin…….!!!!!!!!!!!

  2. Anonim dedi ki:

    ilaha açıkmı olmalı ünlü kapalıda olur bence

  3. palvan ovez dedi ki:

    ben oyunci olmak icin neyi okumali

  4. Sophia dedi ki:

    Ben kreşten beri oyuncu olmak istiyorum ama çok utangaçım Т_Т . Bir mimik veya hareket yapmamı isterlerse yapmayı utanırım

  5. gül dedi ki:

    ben oyuncu olmayı 11 yaşımdan beri istiyorum ve oyuncu olucam şu anda 13 yaşımdayım ailem izin veriyor

  6. Ay ışığı dedi ki:

    Oyuncu olmak için normal bir anadolu lisesine gitsek daha sonra üniversite de konservatuvar bölümünü seçsek olur mu?

  7. Sude dedi ki:

    Bende 12 yaşındayım sahnede oynamak istiyorum çok iyi rol yaparım

    1. Eylül dedi ki:

      12 yaşındayım ve 4 yaşından beri oyuncu olmak istiyorum şuanda 7 sınıfa gidiyorum ve tiyatro kursuna gidiyorum ve bu sayede artık tiyatrocu olucam hayallerinin peşinden koşuyorum ama tek dicegim oturduğunuz yerden oyuncu olamazsınız ben iyi lise için çok calisiyorum

    2. Anonim dedi ki:

      Bok yaparsın

  8. Sıla dedi ki:

    Bende 12 yaşındayım oyuncu olmak istiyorum ama ailem izin vermiyor biliyorum benim gibi bissürü kişi oyuncu olmak istiyor ama ailesi izin vermiyor arkadaşlar abilerim ablalarım veya kardeşlerim vazgeçmeyin hayalinizin peşinden koşun büyüyünce başvuru yapıp belki olabilirsiniz çünkü ben hayalimden hiç vazgeçmedim umuyorumki bissürü oyuncularda hayallerin peşinden giderek oyuncu oldular lütfen vazgeçmeyin çabalayın pes etmeyin.😊🙏

    1. Anonim dedi ki:

      Ama ben kapalıyım kapalılar nasıl oyuncu olabilir

      1. Anonim dedi ki:

        Baayan oyuncular derki iyi bir oyuncu her rolün üstesinden gelir
        Sana isterse pavyondaki kadın isterse tacize uğramış kadın rolü verebilirler
        O yüzden muhafazakar kesimin yapabileceği iş değil açıkcası heleki kadınların maaslesef

      2. Anonim dedi ki:

        oyuncu kapalılar olamiyor

      3. fatmanur bilek dedi ki:

        bende kapalıyım bu yüzden ailem istemiyor

      4. iyi bir dost dedi ki:

        bence olabilir çünkü sen anlat karadeniz , beni bırakma, kertenkele gibi dizilerde var ama açılan oyuncuda var ama hayelinden umudundan vaz geçme geçersen veya umudun kalmasa ilk düşün sonra bir dizi ,flim,sinema birini izle sonra tekrar düşün ve ben yapa bilirmiyim diye düşün ve karanı ver ama iyi düşün

      5. Anonim dedi ki:

        Olamazsın .
        Olamazsın .
        Olamazsın.

      6. Anonim dedi ki:

        Neden olmasin tesettur oyunculuk var,tesettur giyim mankenlik var ve buna benzer bircok sey var hayallerini yitirmemeli ve pesinden kosmalisin.ajanslara katilik da bulunmali ve istedigin basariya ulasmalisin.istersen yaparsin basarabilirsin.ben 13 yasindayim kapali deilim bir ajansa basvuru yaptim ve suanda reklamlarda ve dizilerde oynamak uzere egitiliyorum ama sunuda soyleyeyim yanimda set arkadaslarim var ve 3 tanesi kapali.hayal etmek basarmanin yarisidir unutma…

    2. hayat dedi ki:

      sıla sana çok katıliyom çünkü benim aylemde izin vermiyor ama ben vaz geçmicem hiç bir zaman

      1. palvan ovez dedi ki:

        cok iyi cewap wermissin

    3. SİBEL dedi ki:

      BEN BAŞVURU YAPTIM KABUL OLDU SADECE VİDEO İZLİYORUM ONLARI BİTİRİNCE EĞİTİMLER VERİLİCEK SONRA SAHNEYE ÇIKACAĞIM AMA OKULUMU AKSATMAMAM LAZIM BU YÜZDEN İL İÇİNDE OLMAK ŞARTIYLA ŞUANDA AMA SONRA LİSE ÜNİVERSİTE BİTİNCE ONLARLA BERABER HERYERE GİDECEĞİM HER ŞEYİ ONLAR KARŞILIYCAKLARMIŞ AMA 600 TL PARA YATIRDIM FOTOĞRAF ÇEKTİLER SONRA ANLAŞMA FALAN İMZALADIM .

    4. Gamze dedi ki:

      İşallah hayalmiz gerçekleşir aslıcım

    5. Anonim dedi ki:

      bende seninle aynı taraftayım benimde ailem izin vermiyor

    6. Sudenaz dedi ki:

      Çok iyi anlatın sıla aynısı bendede var ve bende 12 yaşındayım bende asla vazgeçmeden başarıcam

    7. Anonim dedi ki:

      Sıla Instagram hesabım idri_s3334
      Beni bul bişey konuşmalıyım seninle

    8. fatmanur bilek dedi ki:

      bende 13 yaşındayım ve komedyen olmak istiyorum fakat annem pek razı değil ben yinede hedefimden şaşmayacağım.

    9. Anonim dedi ki:

      Olamazsın .

    10. Ece dedi ki:

      sana katılıyorum benim ailem oyunculardan nefret ediyor o yüzden daha oyuncu olmak istediğimi bile söyleyemedim akrambalarımın hepsi farklı birşey söylüyor biri doktor ol diyor biri avukat biri mühendis biride polis ol diyor umarım senin için en hayırlısı ne ise o olur…

  9. Ulaş dedi ki:

    Ben bu oyuncu olarak size tavsiye verebilirim

    1. Yusuf dedi ki:

      Ulas merhaba ben Yusuf.Liseye gidiyorum.Oyuncu olmak istiyorum.Yorumda size tavsiye verwbilirim dediniz.Bana da tavsiye verebilir misiniz?

    2. Oyuncu defter dedi ki:

      Bende oyuncu olmak istiyom ama okulu ne

    3. Anonim dedi ki:

      Yorumunuz versene ben hfızım ama oyuncıu olmak ıstiyorum

  10. Açelya Devrim Yılhan dedi ki:

    Ben AÇELYA DEVRİM YILHAN (Leyla ile Mecnun’dan Eylül) çocuklar isterseniz başarırsınız,yeter ki kendinize güveniniz tam olsun!!O zaman ailesi izin vermeyen arkadaşların ailesi de çocuklarının ışıklarını görür ve fikrini değiştirir.Olumsuz yorumlar kafanızı karıştırmasın😊Hepinizi çok seviyorum❤💋

    1. Anonim dedi ki:

      Sizin gibi oyuncular olduktan sonra asla hayallerimizden vazgeçmeyiz

    2. Burak dedi ki:

      Ben BURAK ÖZÇİVİT gençler inanırsanız başarırsınız

    3. Ela dedi ki:

      Ben çok olmak istiyorum ama heyecanlanırım çok utanırım diye korkuyorum sonuçta hiç tanımadığım insanlara anne, babam yada sevgilim olucak. Açelya abla oyuncu olmak için ne okumalıyım ne yapmalıyım? Cevaplarsan çokkk sevinirim☺️

  11. Burak kaya dedi ki:

    Yav ne çok oyuncu olmak isteyen varmış beee

  12. sela dedi ki:

    tabi kide olamazsınız hiç boşuna ümit etmeyin

    1. Anonim dedi ki:

      Boş yapıcaksan hiç konuşma 😉

    2. beyza dedi ki:

      asil sen olamazsin olumsyz ornekk!😤👹

      1. Eflin dedi ki:

        Merhaba ben eflin 10 yaşındayım 6.sınıfa gidiyorum bende oyuncu olmak istiyorum ama babam karşı çıkıyor istanbulda dayım var ona gidicem kaçmicam annemin haberi var liseyi orda okicam üniversiteyde orda okicam dayım bana destek çıkıyor kuzenlerimede okuması için para göndermişti benide okutacagını söylüyor elinde avcunda parası var karısıda zengin yani kolayca okuyabilicem bence sizinde ailenizde zengin birisi varsa sizi okutmak istiyorsa kabul edin eger oyuncu olucaksanız:)

    3. Anonim dedi ki:

      sen diyorsunya ümüt yok şimdiki oyuncularda bizim gibi milyonlarca oyuncu olmak isteyenle birlikte sınava girip okudular oyuncu oldular şimdi imkansız diye bir şey yok

    4. nur dedi ki:

      yoo kazanılır

  13. Süleyman dedi ki:

    Ben 15 yaşındayım küçüklüğümden beri hep oyuncu olmak istiyorum dizilerdeki oyuncuları görüyorum onlar gibi olmak istiyorum

  14. Emine dedi ki:

    Merhaba ben Emine 12yasindayim oyuncu olmayı çok istiyorum ama ailem izin vermiyor çok iyi oynarım çok iyi rol yaparim

    1. Anonim dedi ki:

      Sevdiğin işe yap
      benimde ailem bırakmıyor ama ben gidiyorum gine

      1. Anonim dedi ki:

        sen azmısıın

    2. Aslı CELIKER dedi ki:

      Ben aslı 15 yaşındayım oyuncu olmak hayalim bunun için elimden geleni yapıcam

    3. nur dedi ki:

      ayn bende aynı durumdayım

  15. Anonim dedi ki:

    Ben mihriban henüz 15 yaşındayım en büyük hayalim oyuncu olmak daha küçüğüm ama eğer bana yardımcı olursanız çok sevinirim

    !

    1. Eren dedi ki:

      Bende 15 yaşındayım ama ne yapacagimi bilmiyorum oyunculuk hakkında hangi okula gidecem hangi kursları alacam

      1. Anonim dedi ki:

        bende senle aynı yaştayım ve bende bilmiyorum.hangi okullara gidip hangi kurslara yapılacağını

    2. Anonim dedi ki:

      bende henüz 15 yaşındayım benimde en büyük hayalim oyuncu olmak ama bunun için neler yapılabilirim bilmiyorum banada yardımcı olmanızı çok isterim

  16. SAHIDA dedi ki:

    Bende oyuncu olmak cok istiyorum ama hangi okullara gidicegimi bilmiyorum kendim Turkmenistanliyim 18 yasindayim

    1. Zehra dedi ki:

      Kapalılardan oyuncu olırmu?

    2. Arda dedi ki:

      tiyatro eğitimi al halk eğitim merkezleride var ücretsiz

  17. Emre dedi ki:

    Bende oyuncu olmak istiyorum eyer yardımcı olursanız sevinirim benim okul sahnelerinde köylerde arkadaslarla yaptığımız kendi aramızda gösteri yapıyordum bana yardımcı olursaniz sevinirim

    1. beyza dedi ki:

      oyunculukta 3 veya 6 ay okunuyomuş çok az

      1. Arda dedi ki:

        eğitim ortalama öyle ama ihtimali yüksek tutmak için üniversitede yıllarca okuman gerekecek

  18. Shahlo dedi ki:

    Bende oyuncu olmak istiyorum hem de cok ama kendim Turkmenistanliyim 19yasindayim suan meslek liseliyim bu yil bitiricem..ama benim tek hayalim oyuncu olmak hem de Turkiyede oyuncu olmak istiyorum ve orda yasamak istiyorum.. cok iyi rol yaparim her filmde oynayabilirim.

  19. Kübra dedi ki:

    Ben oyuncu olmak ıstıyorum ve de egıtım almak ıstıyorum lütfen yardımcı olun

  20. Kenan otay dedi ki:

    Selam ben kenan 16 yaşindayim van’in Erciş ilçesinde yaşıyorum lise2.sınıf ogrencisiyim oyuncu olmak istiyorum ama 18 yaşima girdikten sonra egitim alabilirim cunku babam simdi izin vermiyor

  21. nur çaylak dedi ki:

    ben de oyuncu olmak istiyorum ama hangi lise ve ünüversteye gidiceğimi bilmiyorum çok iyi rol yapıyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü en büyük hayalim oyuncu olmak

    1. Anonim dedi ki:

      güzel sanatlar lisesinden tiyatro bölümünü seçmelisin….

      1. Almira dedi ki:

        Anadolu lisesinden oyuncu olabilme imkanımız var mı??

      2. C tarayan dedi ki:

        Çok teşekkürler bende oyuncu olmak istiyorum ama hangi okullara gideceğim bilmiyordum sayende öğrendim teşekkür ederim

      3. Beyza Nur dedi ki:

        Anadolu lisesinden olamıyormuyuz.

  22. zeynep dedi ki:

    ya 3 4 yere başvurdum bugün inşallah ararlar çok istiyorum yaaaa.

    1. Yakup dedi ki:

      Mrb arkadaşlar ben yakup 17 yaşındayım lise 4 bu yıl bitirecem ben başvurdum anında onaylandı hergün arıyorlar beni

  23. Aylar ergeşova dedi ki:

    Selam benim ismim aylar 19 yasindayim en buyuk hayalim oyuncu olmak ben turkmenistanliyim turkiyede oyuncu olmak yasamak istiyorum bana yardimci olmanizi istiyorum

    1. shahlo dedi ki:

      Benimde..Bende Turkmenistanliyim

  24. Aslısu dedi ki:

    Ben 11yaşımdayım ve aralığı 24de 12 yaşıma gireceğim.sanırım aranızdada en küçüğünüz benim .ben yazın ALLAH yardım ederse tiyatro eğitimi alıcam.anne ve babanı nasıl ikna ettin diyorsanız şöyle.bizim yıldız ipek diye bir türkçe öğretmenimiz var öğretmenimiz büyünce ne olmak istediğinizi ve hayalinizle birlikte yazı yazmamızı istedi bende oyuncu olmak istiyorum fala yazdım .hocada bana kızmamı istedi arkadaşının kalem kutusunu karıştıdığı için ve yatım hoca bir kaç tane daha birşey yapmamı istedi ve yaptım .bunu anneme babama söyledim beni tiyatro bölümüne yazdırın dedim bende birde guatır olduğu için geçensene apantiz ameliyatı olduğum için kabul ettirdim ama öyleyken bile zor oldu.ben birde oyuncu olmak şunda istiyorum kaşlarımi tektek kaldırıyorum bir dudağımı kaldıra biliyorum ve dahabir cok şey yapabiliyorm.

    1. beyza dedi ki:

      onları yapman bişey değiştirmez tatlım aileni ikna etmende bişey değiştirmez öncelikle sana tavsiyem nasıl oyuncu olunur gibi videolar izle ezberin kuvvetliyse ve gerçekten ailen ve daha birçok kişi senin yetenekli birisi olduğunu düşünüyorsa bir dene ama denedikten sonra vazgeçeceksin sana çok zor gelir canım.

    2. Anonim dedi ki:

      merhaba ben aslı demir ben 12yaşındayın benimde en büyük hayalim oyuncu olmak niye sorarsanız beni bir çok kişi oyuncu olmamı istiyor bende oyuncu yetenegi oldugunu söylüyorlar ama ben insanların söyledigine bakmıyorum çünkü bu benim kararım birde ben küçüklükten beri hayalimdi oyuncu olmak.

      1. İbrahim Zeyne dedi ki:

        AJANSA YAZIL BENCE BENDE SENLE AYNI YAŞTAYIM

  25. Xxxx ablanız dedi ki:

    Oyuncu olmak için bir kurs eğitimi Alman lazım bu yaklaşık 1 yıl sürüyor orada sana her anlamda eğitim veriyorlar ve
    sen yeterlii puanı alırsan tyt de istediğin üniversitenin özel yetenek sınavına giriyorsun elemelerde gecersen üniversite seni alıyor yalnız elinizi çabuk tutun 21 yaştan sonra hicbiryer sizi almaz çünkü çok geç olmuş oluyor lise bitince hemen basvurun ben lise de 11.sinifin yazına doğru Mayıs’ta başladım eğitime

    1. nur245 dedi ki:

      nasıl başvuruluyor eğitime

      1. asya dedi ki:

        var tabikide oyunculuk egitimi alabirsiniz ama fazla ucretli yerlere gitmeyin hem cok para verip hemde 2 3 ay gibi egitim sureleri var ve pej yeterli olmuyor ama az butceliye gitmelisin eger istanbulda yaşıyorsan okmeydaninda şöhret tiyatro var hem uygun bi fiyat hemde gayet guzel egitim veriyolar 2 yıla kadar ücretsiz de veriyolar istersen 3 aydı sanırım ayrıca ajansla ortak bir yer egitimin bitikten sonra seni yonlendiriyolar sansini dend istersen 😊

        1. Sevgi yumağı dedi ki:

          Ben İzmir deyim ben nereye gidebilirim

  26. Şiyar Başçi dedi ki:

    Ben 16 yaşındayım şırnak çok programlı anadolu lisesindeyim oyuncu olmak benim en büyük hayalim elimden geleni yapıyorum sürekli araştırıyorum ama fazla bişey göremiyorum lütfen bana biraz yardımcı olurmusunuz

  27. Muhammed ali geyik dedi ki:

    abi ben 15 yaşındayıyım 25/10/2018 tarihinde 16 yaşıma adımımı atıcagım hayalim oyuncu olmak elimden geleni ardıma koymam ama bana lütfen nbıcamı söyleyin araştırıyorum ama faz la bişi bulamıyorum ve spor lisesinde oynuyorum lütfen yardımcı olun

  28. İlkay dedi ki:

    18 yaşında oyunculuk eğitimi almaya başlasam ne kadar süre eğitim almam gerekiyor. Eğitim aldıktan nr kadar süre sonra bir dizide oynamaya başlarım tahmini

  29. İlkay dedi ki:

    18 yaşında oyunculuk eğitimi almaya başlasam kaç sene almam yeterli olur

    1. selma dedi ki:

      tabikide olamazsınız hiç boşuna ümit etmeyin

  30. naz dedi ki:

    Aslında benimde oyuncu olmak hayalim. Ama size bir sorum olucak. Oyuncu olmak için yabancı dil şart mı?

    1. Aleyna dedi ki:

      bence şart değildir yani türküz sonuçta yabancı bir dizide oynasanız gerekir ama türkçeyle beraber ingilizceyi de ana dil olarak sayiyorlar artık o yüzden temel yüzey alt seviyeden bile öğrenmiş olsanız sizin için daha iyi avantajlı olmuş olur

  31. Bilalan Albayrak dedi ki:

    BENDE OYUNCU OLMAK İSTİYORUM SAKARYA KARASU KARAPİNARDAYİM OKULA YAKINIM BEN OYUNCU OLMAK İSTİYORUM ADIM BİLAL ALBAYRAK BABAM MEHMET ALBAYRAK DEDEM ŞABAN ALBAYRAK ONLAR OYUNCU OLAMADI BEN OLMAK İSTİYORUM ÇÜNKÜ ÇOK EĞLENCELİ

  32. Oğuz dedi ki:

    Ben olmak istiyom

  33. Shohrat dedi ki:

    Bende oyuncu olmak istiyorum hem turk dizilerinde oynamayi istiyorum bu tek hayalim kendim turkmenistanly ama ben turkiyede oyuncu olabilirmiyim şuan ben 17 yasimdaym

  34. Mehmet Demir dedi ki:

    Sevgili Dostlar Benim Adım Mehmet Demir Ajansımızda Ücretsiz 1 Ay Oyunculuk Eğitimi Verilmektedir Yeterli Yetenek Düzeyinde Olan Kişileri Film Ve Dizilere Dağıtıyoruz İlgilenenlere İyi Günler…

    1. Mustafa albayrak dedi ki:

      Peki nerden kayıt ola biliriz

    2. Mustafa albayrak dedi ki:

      Arakadaşlar ben ouyuncu kursuna katılmak istiyomda ama nerden

      1. Batuhan dedi ki:

        İnternete cast ajansı yaz en güvenilir olanina gir kaydini yap (ben yaptım)

    3. Birkan dedi ki:

      Ben birkan 17 yasindayim bu sene universteye hazirlanacan nasil ajansinizza kayit olabiliriz

    4. Muhammed ali geyik dedi ki:

      abi ben 15 yaşındayıyım 25/10/2018 tarihinde 16 yaşıma adımımı atıcagım hayalim oyuncu olmak elimden geleni ardıma koymam ama bana lütfen nbıcamı söyleyin araştırıyorum ama faz la bişi bulamıyorum ve spor lisesinde oynuyorum lütfen yardımcı olun

    5. Anonim dedi ki:

      ajansınız nerde

    6. İbrahim Halil salar dedi ki:

      Nasıl kayıt yababiliriz yardımcı olursanız çok sevinirim

      1. beyza dedi ki:

        ibrahim güvenli ajanslara kaydolmanı tercih ederim bunu nasıl yapacağınıda söylim dizi izliyorsan daha kolay olur senin için diziler bittiği zaman hemen arkasında ajanslar falan ve bi kaç yazı yazar o ajanslara kaydol mesela googleye cast ajans istanbul başvuru yazarsan zaten çıkar

        1. Anonim dedi ki:

          Arkadaşlar ben de şu anda 14 yaşındayım oyuncu olmak istiyorum ama hangi liseye gitmem gerek hiçbir fikrim yok

    7. Isa ayaz dedi ki:

      Katilmak istiyorum beni kaydedebilirmisiniz

    8. Berivanbedirer dedi ki:

      Bana yardım eder misiniz ben oyuncu olmak istiyorum

  35. Misafir dedi ki:

    En büyük hayalim yabancı ülkelerde oyuncu olmak

    1. Anonim dedi ki:

      Aynen misal ben hollywood ta olmak isterdim kim istemezki

  36. Timur Acar dedi ki:

    Arkadaşlar çocukkende oyuncu olabilirsiniz ama kurslara gitmeniz lazım daha sonra başvurun sizi aradıklarında işe alınıyorsunuz bu kadar basit ben oldum benim adım timur acar “4

  37. Timur Acar dedi ki:

    Arkadaşlar çocukkende oyuncu olabilirsiniz ama kurslara gitmeniz lazım daha sonra başvurun sizi aradıklarında işe alınıyorsunuz bu kadar basit ben oldum benim adım timur acar

  38. Anonim dedi ki:

    Benim küçüklüğumden belli hayaliim herkesten çok istiyorum ama abim ile annem için değilde babam kabul etmiyor ama ben büyüyünce inşallah kabullenir yani 18 yaşıni doldurunca kabullenmesse kendim vericem kararımı

    1. Anonim dedi ki:

      BENİM AİLEMDE İSTEMİYO AMA BEN DİZİOYUNCUSU OLCAM İŞALLAH
      ,

  39. hamide dedi ki:

    Bende çok istiyorum hatta bunun için çalışmalara başladım

  40. Kader dedi ki:

    Oyuncu olmak hayalim lakin meslek lisesi mezunuyum ne yapmam gerekiyor

  41. seval dedi ki:

    Bende oyuncu olmak istiyorum Acaba dışardan görüldüğü gibi kolay ve eğlencelimi (en sevdiğim oyuncu”Burak Topaloğlu”<3)

    1. Elif maria dedi ki:

      Asla kolay degil eglencelidir
      Fakat sette gece 12 ye 4 kadar calisabiiyorsunda
      Bir sahneniyi tekrar tekrar cekebiliyolar

  42. deniz hazal dedi ki:

    oyuncu olmak için müzik aleti çalmak şartmı

  43. Uğur Can dedi ki:

    Merhaba Ben Lise Ya Da Üniversite Okumadan Oyuncu Olabilirmiyim Sizce

    1. Zeynep dedi ki:

      Çok beklersin oturdugun yerden para kazanmak var da bizim haberimiz mi yok?

      1. Anonim dedi ki:

        Bu kadar kötü davranmayın insanlara yahu… Adam bir hayal kurmuştur, belki de yeteneklidir de, bilemezsin değil mi? İnananların heveslerini kursaklarında bırakmayın, kötülüğünüz size kalsın! Kardeşim senin de maddi durumun iyiyse; kendini geliştir, kitaplar oku, evde egzersizler yap ve kısa zamanda oyunculuk, senaristlik gibi aynı sektör de olan kurslara gir! Bu işler sabır ve yetenek işi, allah yolunu açık etsin!

  44. kenan dedi ki:

    ben ünlu oyuncu olmak istiyom hemde cok istiyom lutfen yardım edin annem ve abimden habersiz olmak istiyom lutfen yardım edin yasım 14

    1. Melis dedi ki:

      Benimde ailem istemiyorum ama olcam

      1. Mert dedi ki:

        Melis ben mert benimle birlikte oyuncu olabilirsin

  45. arzu dedi ki:

    B3nde oyuncu olmak istiyorum didem arkadasimda cok istiyor kime ulasmaaiyiz

  46. Bedirhan narci dedi ki:

    Beyler bayanlar bu isin icin yetenek lazim yetenek yoksa eger bir isvecli yüzüne sahip olmaniz gerekir. Oncelikle yapmaniz gereken oyunculuk dersleri veren kurslara gitmeniz yeterli egitimi aldiktan sonra gidip cast ajanslarina basvurun ve onlar size uygun is bulduklarinda sizi ararlar isterseniz 10 tane cast ajansina da kayit yapabilirsiniz. Yani anlayacaginiz hic bir okul bitirmeden oyuncu olmak mumkun saygilar sevgiler.

  47. SÖZ dedi ki:

    söz dizisi oyuncusu olmak istiyorum elhamdüllillah okumama gerek kalmadan kaydımı yaptıradabiliyorum sonuçtainsanın babası yönetmen olunca farklı oluyo

    1. Sancak dedi ki:

      Kardeşim beni söz dizisindeki çaylağa çok benzetiyorlar beni alirsaniz çok sevinirim

    2. Anonim dedi ki:

      Baban oyuncumu

  48. Ela dedi ki:

    Hiç bir şey anlamadım ben oyunculuk lisesine gitmiyorum hangi ünüvresitye gitmeliyim

  49. Açelya dedi ki:

    Nasıl oyuncu olunu yaa bilmuyommm.!!Bilen yazsın lütfen

  50. Encon dedi ki:

    Benimde hayalim oyuncu olmak ben 14 yaşındayım ve nasıl oyuncu olacağıma dair hiç bir fikrim yok bana yardım edin lütfenn…

    1. Ecemsu dedi ki:

      Ekin Mert daymaz oyuncu olarak yer alıyor bu kadar kolay olsa da bu kadar basit olabilir.

  51. Ceren dedi ki:

    Ben oyuncu olmalıyım çok becerikliyimdir astronotta olmak istiyorum ama uzaylılardan çok korkuyorum

    1. Azo dedi ki:

      Şey hiç bilim hakkında birşeyler okudun mu? Yani uzaylıların var olmadığı bilmiyorsun. Bu şekilde biraz zor.

      1. yıldız dedi ki:

        Uzaylıların olmadığı ne malum

        1. Anonim dedi ki:

          Kur anda Allah demişki “, ben insanları ve cinleri bana ibadet etsinler diye yarattım diyor..” yani uzaylı diye birşey yok

  52. BELLA dedi ki:

    Ben hala ne yapacağımı anlamadım ?

  53. BELA dedi ki:

    BEN HALA ANLAMADIM NE YAPMAM GEREK

  54. Aslı dedi ki:

    Oyuncu olmak yada öyle bir yerde çalışmak benimde hayalim ve cok istiyorum elimden geleni yapicamt

    1. Bugra dedi ki:

      Bende oyuncu olmak istiyorum ama üniversiteden sonra büyük ihtimalle Konservatuar okumamız gerekir bende bunu araştırıyorum

  55. Fsfshsh dedi ki:

    Bende oyuncu olmak istiyoru

  56. Anonim dedi ki:

    Aylem den nasil izin alırım

    1. Şeyma dedi ki:

      Ailem yazabilirsen belki

    2. ela dedi ki:

      aylem yazdığına göre hiç izin alamazsın

  57. Elif dedi ki:

    Bisi sormak istiyorum. Oyunculuk benimde hayalim ama nasıl yapicagimi hangi okullara gidecegimi kendimi nasıl geliştireceğimi bilmiyorum. Üniversite sınavına girdikten sonra lys puani ile sinema,radyo ve televizyon,oyunculuk gibi bölümler yazabiliyormuyum? Yada hiç lys puani önemli değil mi sadece tek tek okullara gidip yetenek sınavına mi giricem? Lütfen bana cevap verirseniz sevinirim

  58. Dilhan dedi ki:

    Oyuncu olmak çocukluğumdan beri hayalimdi ve bu hayalimi nasıl gerçekleştirebileceğimi bilmiyordum. Bunun üzerine hangi okullara gitmem gerektiğini araştırdım. Yazınızda bu konuyu çok iyi anlatmışsınız benim işime çok yaradı teşekkürler.

    1. Mustafa CECELİ dedi ki:

      Hay ben sizin hayalinizi si..m.😆😅😅😂😂🤣🤣😭😭😭🤩😍😍

Yorum Yaz