Web sitemize hoşgeldiniz, 30 Temmuz 2021

Hidayet Türkoğlu Hayatı

Hidayet Türkoğlu Kimdir, Hidayet Türkoğlu Hayatı

19 Mart 1979’da İstanbul’da dünyaya geldi. Basketbola başlamadan önce geçimini simitçilik ile sağlayan Hidayet Türkoğlu, çocukluğunu İstanbul’un Bayrampaşa ilçesinde geçirmiştir. Basketbola ilk öğretimini tamamladığı Bayrampaşa İlköğretim Okulunda başladı. Abisinin basketbol antrenmanlarına katılan ünlü basketbolcu okul antrenörü tarafından keşfedilerek okul takımına alındı. Basketboldaki başarısı sebebiyle Özel Çavuşoğlu Koleji’nden bursa kazandı.

15 yaşına gelinceye kadar bu okulun hem okul hem de kulüp takımında basketbol oynamaya devam eden Türkoğlu, eğitimini de burada tamamladı. Bu dönemde takımı ile birlikte birçok başarıya imza attı. 1995 senesinde Avrupa Çaylak Basketbol şampiyonasında oynadığı basketbol ile büyük başarı sağladı.

Ardından Efes Pilsen takımının dikkatini çeken Hidayet Türkoğlu, 1995-1996 sezonundan itibaren Efes pilsen takımında basketbol oynamaya başladı.

Hidayet Türkoğlu Hakkında Bilgi Kısaca Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Paylaşabilirsiniz

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Yabancı !!! dedi ki:

    Aferin bize bunlarla gelin 😆😆😆

  2. hiç kimse dedi ki:

    fena değil

  3. Yeter dedi ki:

    Çok güzel olmuş tam aradığım

  4. Ayşe Donauz dedi ki:

    Mükemmel mükemmel görüyorsunuz çok güzel bir site conguralitions

  5. Star dedi ki:

    Kısa ama güzel ???

  6. Dedader dedi ki:

    Çok güzel ellerinize sağlık. İyi ki bu site var

  7. Pirenses dedi ki:

    Ay çok güzel olmuş up up

  8. Enes Aydın dedi ki:

    Teşekkür ederim

  9. Dila dedi ki:

    Kısa ama tam ödev için uygun olmuş

  10. küçük prensessss dedi ki:

    çok saolun tam aradığım gibi

  11. Halim dedi ki:

    İşime yaradı biraz daha kısa olabilirdi

    1. Anonim dedi ki:

      Lan ne kısası salak zaten kısa

      1. servet dedi ki:

        hiç güzel bi site değil

  12. Anonim dedi ki:

    çok güzel bir yazı cok yardımcı oldunuz

  13. Yunus emre dedi ki:

    İşime yaradı

  14. Ayan dedi ki:

    Çok iyi olmuş sağolun
    Teşekürler
    Bremın

  15. Hilalnur dedi ki:

    Ben çok beğendim kısa ve öz

  16. Samet bal dedi ki:

    Çok güzel ama azıcık dağa uzun olabilirdi

    1. PANDA dedi ki:

      zaten kısa her zaman iyidir

      1. Minik Prensesssssss dedi ki:

        Tam aradığım gibi hoca bunu çok beğenecek

  17. güzel ama ayrıntı yok dedi ki:

    iiyi ama tam deil

  18. güzel ama ayrıntı yok dedi ki:

    iiyi ama tam deil

  19. ali dedi ki:

    tam aradığım

  20. Hidayet turkoğlu dedi ki:

    Çok acayip güzel

  21. sinm dedi ki:

    10 numara1000 yıldı

  22. Anonim dedi ki:

    kısa ama güzel:]

  23. efe dedi ki:

    valla süper

  24. yurdagül dedi ki:

    valla çok işime yaradı sağ olun.

  25. Özcan orasan dedi ki:

    Çok güzel

  26. Banu dedi ki:

    Teşekkür ederim

  27. Fatma dedi ki:

    Bakarmisiniz. Herkese. Soyluyom. Atmayin. Terbiyes. Bir. Sey

  28. Kaşıkçı dedi ki:

    Güzel olmuş teşekkürler

  29. Kaşıkçı dedi ki:

    Millete eleştiri yapmayı bırakırsan iyi olacak

  30. urfalı devran tolun dedi ki:

    kısa ama çok güzel 10numara 5yıldız

  31. burak dedi ki:

    çok güzel olmuş thank you

  32. Hatice dedi ki:

    Tebrikler çok iyi olmuş

  33. Hatice dedi ki:

    Harika teşekkürler.

  34. Hatice dedi ki:

    Harika çok güzel

    1. hayalet dedi ki:

      Biraz daha ayrıntılı olabilirdi

  35. sanane dedi ki:

    kısa bu bukadar değil daha uzun ama yinede iyi kısa olması hoşuma gitti

  36. Bella dedi ki:

    Beuteful beuteful

  37. Erva dedi ki:

    Bencede çok güzel olmuş büyük bir başarıya imza atmış.

  38. İrem dedi ki:

    Teşekürler

  39. Dadaş25 dedi ki:

    Cok guzel olmus tesekkurler

    1. Fatma dedi ki:

      Sisede. Tesekkurler. ??

    2. Fatma dedi ki:

      Bende. Oncelikle. Selam. Gonderiyom. Tesekkurler

  40. Anonim dedi ki:

    Teşekkürler

    1. Anonim dedi ki:

      Cok güzel olmuş

  41. dilara dedi ki:

    başarılarınızın devamını bekleriz

  42. elif ipek dedi ki:

    çok güzel ama bazı önemli bilgilere yer verilmemiş

  43. ali paşa dedi ki:

    Güzel bir başarıya güzel bir biyografi hazırlamasınız

  44. Ege dedi ki:

    Bu ne kadar güzel biryazı

  45. Eg dedi ki:

    Bu ne kadar güzel biryazı

  46. Anonim dedi ki:

    Biraz kısa ama güzel tam aradım gıbı

  47. Ceylin dedi ki:

    Ellerinize sağlık ama biraz hidayet türkoğlu kimdir kısa yine de begendim! ???

  48. melek dedi ki:

    çok begendim

  49. Erman dedi ki:

    Hido Türk Basketbolunun en önemli oyuncusudur bence.

    1. Anonim dedi ki:

      Evet öyle bir basketbolcu

  50. Hidayet ❤️ dedi ki:

    Orası Bursa deyil burs olcak lütfen hatalı yeri düzeltin sevgiler?????

    1. Diyarbakirli dedi ki:

      Sanamı kaldı şadap??????????

      1. Kaşıkçı dedi ki:

        Gerekirse kaldı sana şadap

  51. İsimsiz dedi ki:

    Bunu ödev diye veren hocanın taaaa aq

    1. Diyarbakirli dedi ki:

      Pardon cümle şöyle olucaktı:siktir amk oç oğlu oç

      1. Kaşıkçı dedi ki:

        Millete eleştiri yapmayı bırakırsan iyi olacak

  52. Turkmen0035 dedi ki:

    Hidayet Türkoðlu tam örnek bir hayatı var mış…

    1. Şakir dedi ki:

      Nesi örnekmiş şanslı kişi başka da bişey yok herkes 2 metre doğmuyor ama herkes simit satıyor ama herkes kolejde okumuyor basketçi olacak diye.Ciklette sattık simitte ayakkabıda boyadık ama hala üç kuruşa çalışıyoz şükrolsun.

      1. ALLAHUAKBAR123Adınız ... dedi ki:

        Allah Yardımcın Olsun !

      2. MAMUD dedi ki:

        Kardeşim boyun 2 metre olsada adam kadar güzel oynayamazsın istersen boyun 3 metre olsun onun gibi NBA lerere gidemessin

  53. Berkay dedi ki:

    Abi cok guzel hazirlayanin ellerine sağlık

  54. zeynep yığrap dedi ki:

    çok güzel olmuş ama keşke daha uzun olsayıdı ama içinde istediğim bilgiler var .

    teşekkür ederim hazırlayanlara

  55. cevher dedi ki:

    Daha guzel birsey war hidayet turkogluyla hanimi gezerken simit arabasi gormus ve ustunde hido yazılıydı (hidayet turkoglunun lakabi hedo degil) ve hafiften gozlerinden yas geldi esi; ne oldu hidayet kendi; bu benim arabam uzerinde hido yazıyor dedi….

  56. Beyza dedi ki:

    Evet işte bu tam istediğim gibi

  57. çınar dedi ki:

    çok güzel ama keşke oynadığı takımlarıda yazsaydınız

  58. berra dedi ki:

    eee kısa olsun ne güzel ödevden

  59. kübra dedi ki:

    çok güzel tam istediğim gibi

  60. ayça dedi ki:

    çok kısa

  61. dilara dedi ki:

    çok güzel olmuş tam aradığım gibi belki biraz daha fazla bilgi verebilirdiniz ama ginede güzel olmuşş … :D

  62. antepli27gs dedi ki:

    aynen eda nur

  63. sannane dedi ki:

    çok saçma

  64. edoş dedi ki:

    iyi tam aradığım gibi

  65. eda nur dedi ki:

    güzel tam aradığım gibi

Yorum Yaz