Web sitemize hoşgeldiniz, 01 Aralık 2020

Hayvanlar İle İlgili Kompozisyon

Hayvanlar hakkında kompozisyon, hayvanlar ile ilgili kompozisyon

Hayvanlar İle ilgili Kompozisyon Örneği

Hemen hemen her insanın küçükken beslediği bir kuş, bir balık, bir kedi mutlaka olmuştur. Hiç hayvan beslememiş olsanız dahi, besleyenlerin mutluluğununa mutlaka şahit olmuşsunuzdur. Hayvanlar insanı dinlendiren, onlara mutluluk ve sorumluluk veren canlılardır.

Bu dünya yalnız bize ait değil. İçinde yaşadığımız evreni aynı zamanda hayvanlarla paylaşıyoruz. Doğadaki her şeyin bir görevi olduğu gibi hayvanlar da tabiatın olmazsa olmaz parçaları. Bir hayvan cinsinin eksikliği doğanın dengesinin bozulmasıyla aynı anlama geliyor.

Hayvanların doğadaki yeri doldurulamaz durumuna rağmen onların sadece insanlara hizmet etmesi içn yaratıldığını düşünenlere de rastlamak mümkün. İnsanoğlu her şeyde menfaatini düşündüğü gibi hayvanların da etinden, sütünden, yününden faydalanıyor. Bunu yaparken de bazen hayvanlara zarar verme yolunu seçebiliyor. Oysaki doğada kendilerine bahşedilen hayatı yaşamaktan başka bir şey yapmayan hayvanlar, yeri geliyor bu zalim insanların elinde acı çekiyor. Hayvanlara eziyet etmenin kınanacak bir davranış  olduğunu bilmiyor.

Çocuklara küçük yaştan itibaren hayvan sevgisi aşılamak her anne babanın görevi olmalıdır. Her çocuk hiç değilse sokak hayvanlarına bir tas su vermenin mutluluğunu mutlaka yaşamalıdır. Unutmamak gerekir ki hayvanlar insanı karşılıksız severler.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Esra dedi ki:

    Bence çok güzel kardeşim ödevini rahatlıkla yaptı çok teşekkürler….

  2. Semih dedi ki:

    Bu sınavlarımda çok işe yarıycak.Sağol.

  3. Olmamış dedi ki:

    Bence çünkü çok uzun hoca anlar

  4. Berrak su dedi ki:

    Çok isime yaradı tsk

  5. Azra dedi ki:

    Amg bide bunun özeti lazım bana kompozisyon şeklinde pls lazım acil hadi az easy olsun siz şeedersiniz

  6. Berat dedi ki:

    Ses etmeyin lan bence çok güzel olmuş

  7. hiç olmamış dedi ki:

    mckckwjncwjnvcjvcndnvcmcn

  8. Damla 🌹*-* dedi ki:

    Çok işime yaradı teşekkürler *-*🌹🌹

  9. Nida hava dedi ki:

    Çok teşekkür ederim

  10. 000 dedi ki:

    biraz uzun olmuş malesef yardımcı olmadı ama ellerinize sağlık

    1. bir arkadaş dedi ki:

      biraz uğraşsaydın!Herkese yardımcı olmuş!

    2. no name dedi ki:

      neresi uzun abartma istersen
      bana kısa bile geldi

  11. Defne dedi ki:

    Güzel insan oğlunu böyle yetiştirelim

  12. IMÇİÇİ KRAL dedi ki:

    BEYLER BIZIM KONUŞMA VAR AMQ 3 DAKKA SURER MI BU YAZIYI KONUŞSAM ??

    1. Anonim dedi ki:

      sanada türkçe lazım

  13. ponçik ngfhghg dedi ki:

    sınavda bu kompozisyonu yazdım mk jjjffj teşekkürler :D

    1. Tuğberk dedi ki:

      Ben ödev diye yazdım :D

      1. ceren dedi ki:

        aynen tuğberk

        1. Sins dedi ki:

          Aynen Ceren hanım

          1. Anonim dedi ki:

            Sağolun??

  14. Doğuş dedi ki:

    Yararlı,fakat çok kısa ve az bilgi verilmiş.Ama verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. :)

    1. Osman dedi ki:

      Katılıyorum :)

  15. minicik ufacık kedicik dedi ki:

    çok sevdim çok beğendim çok güzel hayvanları benim gibi canından çok seven kişileri görmek hoşuma gitti doğrusu hayvanlara zarar verenlerede benim bişey diğeceğim yok içim rahat çünkü öbür dünyada ALLAH onlara cezalarını verecek:):):):):):):):):)

  16. Rabianur dedi ki:

    Çok güzel olmuş inşallah hocam beğenir ellerinize sağlık

    1. ibrahim Adınız ... dedi ki:

      bencede güel olmuş elininize sağlık

  17. zz dedi ki:

    Bence gayet güzel ama bazı tebiyesizle iyliğin kıymetini bilmiyor ne yapalım.Bu da onların terbiyesizliği…

  18. azra dedi ki:

    süper olmuş bayıldım

  19. ff dedi ki:

    ödevime yaradı

    1. misaffir dedi ki:

      benim sözlüme yaradı

  20. bilinmeyen dedi ki:

    yani idare eder biraz uzun ama arkadaşlar sizce hoca anlarmı

  21. matmazel NURHAYAT dedi ki:

    siz ne anlarsınız komposizyondan… tabi o kadar cahil kalmışsınız ki size bir şey diyemiyom CAHİLLER……

    1. zz dedi ki:

      Sen bi kapat o çeneni…

      1. zz dedi ki:

        :( sert oldu af.

        1. isim vermek istemiyor dedi ki:

          ne sert oldusu adam bildiğin sana cahil diyo sen af diliyon .ŞEREFSİZ matmazel nurhayat ! asıl cahil sensin matmazal nurhayat !

    2. Hasan dedi ki:

      Hoca Begendi OLEY :]

      1. makbule dedi ki:

        ya senin öğretmwn kim bizimki mutlka anlar

    3. idilsu dedi ki:

      çok mu güzel yazıyorsun sensin CAHİL.

  22. seda dedi ki:

    çok güzel klasörüme ekledim beğendim <3

  23. rümeysa karaketir dedi ki:

    Yaa mükemmel yazanin ellerine saglik

  24. irem dedi ki:

    Bugün işime yarar

  25. emine buse ildiz dedi ki:

    cok kısa

    1. cem tastannnnnrhyyr dedi ki:

      heya çok sağlık

  26. merina akyuvar dedi ki:

    ya mükemmmellll işallah yarın öğretmen beyenir çokkkk korkuyorummm alllammmm yarın sana geliyorumm

    1. mehmet dedi ki:

      sen git ilk Türkçe öğren lan mal

  27. esma nuray baylan dedi ki:

    çok uzun

    1. memo dedi ki:

      hiçte degil

      1. gizem dedi ki:

        bence orta

  28. btksndon dedi ki:

    öğretmeniniz anlamasın

    1. eda edis dedi ki:

      inşallah görür

  29. ali dedi ki:

    cok iyi olmuş tşk

  30. birsen dedi ki:

    çok güzel

    1. berson dedi ki:

      beyler bu havanla ilgili komposyin yılan yok ama :D

  31. tuna dedi ki:

    ne güzel her şeyin hazırı var

  32. sudem dedi ki:

    ÇOK güzel işime çok ama çok yaradı :)

  33. TurkhisTR dedi ki:

    idare eder .. ama genede güzel saol..

  34. eylül beste dedi ki:

    eheh yarın işime çok yarayacak inş. iyi not alırım :D

  35. dsdas dedi ki:

    cok kotu ben ce

    1. eylül beste dedi ki:

      sen kendin yapta görelim

  36. koçak dedi ki:

    evet cok yarın türkçe ders için cok cok

  37. barış dedi ki:

    aynen yarın cok işime yarıyacak

  38. mehmet dedi ki:

    cok işime yariyacak işallah

    1. berivan dedi ki:

      gerçekten çok güzel olmuş elinize kolunuza sağlık

Yorum Yaz