Web sitemize hoşgeldiniz, 23 Ekim 2018

Haftalık Ders Çalışma Programı

İlköğretim 4. 5. 6. 7. ve 8. sınıf öğrencileri için Haftalık Ders Çalışma Programı. Eğitim dosyaları paylaşım sayfamız derszamani.net üzerinden eğitimcilerimiz için gerekli dosya ve dokümanları paylaşıyoruz. Haftalık Ders Çalışma Programı dosyasını ve gerekli belgeleri bu sayfadan bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Haftalık Ders Çalışma Programı indirmek için aşağıdaki sürenin sona ermesini bekleyin ve ardından açılan linke tıklayarak dosyayı indirin. Dosya üzerinde isteğinize göre değişiklikler yaparak kullanabilirsiniz. Lütfen dokümanlarımız hakkında olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı aşağıdaki yorum kutucuğu aracılığıyla anında bizlere iletin paylaşıma katkıda bulunun.

Haftalık Ders Çalışma Programı

          
Aşağıdaki Sürenin Sona Ermesinden Sonra Tıklayın İndirin

Haftalık Ders Çalışma Programı 2017 2018 2015 İlköğretim Okulları İçin , Haftalık Ders Çalışma Programı İndir Yükle,  Haftalık Ders Çalışma Programı Word Excel Doc xls İndir, Haftalık Ders Çalışma Programı Etkinliği Dosyası Şablonu Örneği İndir, Haftalık Ders Çalışma Programı İçin MEB 2017 2018, Haftalık Ders Çalışma Programı 1. Dönem 2. Dönem dosyası İndir 2017 2018 2015 2014, Haftalık Ders Çalışma Programı Taslağı Etkinlikleri Güncel Yeni Sene Başı Sonu Çalışma Kağıdı

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. akıllı kız dedi ki:

    bu kadar ders çalışma bünyeye zarar, benim beynim yanar böylesinde :)

    1. İsimsiz dedi ki:

      ben günde ödev ve okul haricinde 15 20 dk çalışıyorum sınavlar 100, 90, 95 vs.vs.
      Fazla çalışmakda zararlı

  2. Ders zamanı dedi ki:

    Bence muhteşem birşey. Ders çalışma çizelgesini kendin hazırlayacağına burdan bak daha iyi tabi derslerde deüişiklik oluyor.

  3. Esma Nur dedi ki:

    neden herks şikayetlenip duruyo site bişey yaptı die herkes eleştirio kolaysa siz yapın o zaman neden boyle siteye girip plan arıyosunuz kendiniz hazırlasanıza size sadece site tavsiyede bulunmuş ayrıca indirmeniz gerekmiyorda boyle yorumlarr yazıp zaman harcayacağınıza kendi programınızı kendiniz hazırlayın

    1. FERIT dedi ki:

      Zaman Kaybi Beyler Aranizdan Kim 3 Saat Ders Calisiyor Ve Saat 22:00 Da Uyuyor? Herkesin Kendi Programi Olur

      1. Serhan dedi ki:

        Zaten buna özenerek kendimize hazırliyacaz

        1. Anonim dedi ki:

          Evet haklısın

  4. elif dedi ki:

    Ben onda yatacak insanmıyım asla bir dersede 3 saat çalışmam

  5. ece yakar dedi ki:

    ece ben çok iyi

  6. Aral dedi ki:

    Saçma geldi bence kendiniz yapsanız size daha çok uyar

    1. Zaman dedi ki:

      Aral kimsin soyad

  7. aytaç dedi ki:

    Ben kendime hazırladım kendiniz hazırlayın bence

    1. Esma Nur dedi ki:

      aynen öyle

  8. Canım sevgilim dedi ki:

    Evet evet

    1. arda dedi ki:

      AYNEN haklısin

  9. aytaç dedi ki:

    Hiç beğenmedim

  10. Aylin yılmaz 6.F dedi ki:

    Ben inonü ortaokulda okuyorum diyarbakır bunu mehmet ve fehmiye gostermem lazızm fehmi gecitli

    1. anan dedi ki:

      kızım sen burda napıon

  11. Ceren fırfır dedi ki:

    Bu uygulamayı hiç kimseye tavsiye etmiyorum

  12. edibe dedi ki:

    açık öğretime gitmeni hiç tavsiye etmem

  13. Merve dedi ki:

    Arkadaşlar mrb. Acık öğretim mesleki lisede. Sağlık bolumu okumak istiyorum aceba bilgisi olan varmı

  14. Anonim dedi ki:

    S.a arkadaşlar ben acık öğretim lise okuyorum sağlık bölümünü okumak istiyorum aceba mesleki liseden yapabilirmiyim. Bilgisi olan varsa yaza bilimi sizden ricam

  15. Ponçik kız dedi ki:

    Açılmıyor dosya ama resimdeki de güzel bence.

  16. Mustafa dedi ki:

    La bitane örnek ders çalışma programı istedik.zaten başarım düşüyor

  17. elif dedi ki:

    anca indir koyun şuraya direk bakalım açılmıyor da zaten

  18. alper dedi ki:

    aynen açılmıyor
    işime hiç yaramadı

    1. Arda dedi ki:

      aynenn öyle alper

  19. emine dedi ki:

    çok saçmaaaa

  20. murat dedi ki:

    bu nası bir site böyle açılmıyo

    1. afacan dedi ki:

      hiç güze degil

      1. Ali dedi ki:

        Komple yalan

  21. maya dedi ki:

    acilen ders programı arıyorum burdakiler çok saçma

    1. deniz dedi ki:

      aynen yaa knk

      1. @li dedi ki:

        Sabahçılar içn istorum

    2. Anonim dedi ki:

      Yürü gitsene ben 20 18 de yazıyorum

  22. nuray dedi ki:

    siz kimsinis

  23. nuray dedi ki:

    ben nasıl düzgün çlışa bilirim cok stres yapuyorumd a

  24. dilan dedi ki:

    ya bu ne biçim bişey hem açın diyonuz geride açılmıyo başka biyeri açsanız iyi olur

  25. sanane dedi ki:

    sabahçılar için istiyorum yaaaavvvvvvv

    1. Tatlı Bir Kız dedi ki:

      Ya ben 6ya gidiyorum ama oglenciyim resimde yazanlar uymuyor bana ???

  26. cihat mol dedi ki:

    valla bazen çalışkan insanlar kendi progromlarını profosyonelce hazırlıyorlar.bende bunlardan biriym
    yinede iyi fikir.:)

    1. ecenur katılmış dedi ki:

      BEN HAFTALI DERS ÇALIŞMA PROGRAMI HAZIRLAMAK İSTİYORUM AMA HAZIRLAYAMIYORUM NASIL HAZIRLAYABİLİRİM ACABA BEN TAM GÜNÜM

    2. ali dedi ki:

      o zaman banada programını gönderirmisin ? ben bir türlü kendi programımı hazırlayamıyorum :((

  27. cihat mol dedi ki:

    ya bu programa normal bir yerden giremiyorum….
    hani diyorum biraz destek verseniz hımmm

  28. suna dedi ki:

    bu nasıl bir şey ya

  29. dilan dedi ki:

    bakın okumak için illaha kolejde olmanıza gerek yok. bende ordan burs kazandım ama gidemiyorum insanınn içinden gelcek isterse en lüks kolejde okusun

  30. misafir dedi ki:

    çok ama gerçekten çok saçma.

    1. Narin dedi ki:

      hayır hiç saçma değil aksine çoooooookk güüzzeellllll

    2. dilan dedi ki:

      bence çok saçma hem diyolar ders çalışmaprogramı hem açılmıyo bu siteyi şikayet edecem

  31. Hayse dedi ki:

    Ayhhh bencede çok saçma bir plan arıyorum çok acil yha öneriniz var mı ?

  32. sedef dedi ki:

    of çok saçma des çalışma programı dyoruz bunlar çıkıyo çok saşma bi site

  33. kardelen dedi ki:

    bu programdan hiç bişi anlamadım

  34. rümeysa dedi ki:

    arkadaşlar tso ilköğretime giden varmı ben orada okuyorum

  35. estem dedi ki:

    Çalışacagınıza ne yapıyorsunuz ben bu siteden süper bir tane buldum dırdır yapacagınıza arayın bulun

    1. deniz dedi ki:

      nerden bulduğunu bızımlede paylasırsan sevınırım

  36. Ayşe dedi ki:

    Çok saçma olmuşş :(

  37. Misafir dedi ki:

    Ben ı pad kullanıyorum ama ı pad im bu dosyayı açmıyor ama yorumlara bakılırsa başka siteye gitmeliyim çünkü ben doğru dürüst bir program istiyorum

  38. sezer dedi ki:

    arkadaşlar bence çok saçma

    1. olcay dedi ki:

      Bence çok iyi, ,indirin harika bir program

  39. cennet dedi ki:

    bence hıc ıyı olmamıs fazla zaman kaybı ve ne yapılacagı tam olarak bıldırılmemıs

      1. 6. sınıf lı kız dedi ki:

        Kaça gidiyorsun bende raziye

  40. rana dedi ki:

    benim bilgisayarım bu dosyayı açmıor malesef

  41. masal dedi ki:

    aslında güzel yaaaaaa

    1. sevgilisi dedi ki:

      güzel cevap yazmışsın masal

  42. kübra dedi ki:

    benim derlerimde iyi vede bergama 1. cisiyim cicim
    kapak olsun

  43. mels dedi ki:

    sacma bence hem de çoookk

  44. ferda dedi ki:

    ya ben asıl türküm ama ingilterede kolejindeyim

  45. burcu dedi ki:

    bu ne ya ben birşey anlamadım ki

    1. muhamet karakuş (hemoreşık) dedi ki:

      aynen bende katılıyorum

  46. zehra arsyyy dedi ki:

    Abi bu ne ben doğru dürüst bir şey anlamadım

    1. 0ğrenci dedi ki:

      Zorlama zekanı.

  47. Sarp dedi ki:

    çok şarçakonuşuyorsunuz arkadaşlar. :) keske benim de tüm derslerim 5olsaydı öyle çok isterdim ki .. ama benim 3tane 4 bi tane de 3 üm var ne yapıcağımı bilmiyorum ve anadolu lisesi tutturmam lazım :( :(

  48. Efsane çocuk dedi ki:

    Benim de hepsi beş ama ben doğa kolejindeyim….

    1. Sarp dedi ki:

      çok şanslısın biz senin kadar şanslı olamıyoruz hep kötü bi okullardaeğitim görüyoruz ve hepsini de çok yanlış görüyorum .. keşke senin yerinde olabilsem. doğa koleji .. hep hayalimdeki okul :P

      1. Fatih dedi ki:

        Çok doğru! Bu ülkedeki eğitim sistemi oldukça adaletsiz. Ben 12.sınıf öğrencisiyim şu anda ve bu sene üniversite sınavına girdikten sonra adaletsizlik bitecek benim için. İngilizce eğitimi oldukça kötü olan bir ilkokulda okumama rağmen lisem ve kurslarım sayesinde MEB İleri Düzey İngilizce Sertifikası’nı birincilikle aldım ve şu an İngilizce’min üstüne İspanyolca katıyorum. Kardeşim de 1.sınıf oldu ve o da kolejde okuyor şu an. Kıskanmıyorum kesinlikle, hatta seviniyorum onun adına ama hep düşünüyorum ; ben onun aldığı eğitimi almış olsaydım, şu an Türkiye’de olmazdım bile ya da İzmir Fen’de falan okuyor olurdum… Umarım bu adaletsizlik yakında kalkar…

    2. öznur çelik dedi ki:

      ya doğa kolejine ne kadar para veriyorsunuz benim tercihlerim arasındada var o

  49. nevruz dedi ki:

    benimde hepsi 5

    1. astha dedi ki:

      Bizde salğız yedik yani değilmi ?

  50. merve dedi ki:

    ufff açılmıyor ya

  51. Nalan dedi ki:

    Ya ben ders çalışmaya bayılıyorum.Bütün derslerim beş.Ayrıca burdaki ders programını açıkcası beğenmedim…Ben kendi ders programımı hazırlayacağım…

    Yinede emeğinize sağlık :) :) :)

    1. merve dedi ki:

      bnm de hepsi 5

    2. soner dedi ki:

      ben bulamadım nerde bunun ders programı

  52. prenses dedi ki:

    ama nerden bulucaz ya bulamadım

    1. cansu dedi ki:

      indirirsen bulursun cnm

    2. estem dedi ki:

      prenses sen ara bulursun:):)

  53. şşşşşşşşşşş dedi ki:

    bende ikisine katılıyorum

  54. barbi dedi ki:

    açılmadı

    1. merve dedi ki:

      ya açılmıyo

  55. barbi dedi ki:

    ama niye çıkmadı off

  56. GİZZZZEEMLİİ dedi ki:

    MAA BAK HELKE ASENAVMIŞ DOĞRU YAAZZZ….

  57. GİZZZZEEMLİİ dedi ki:

    MÜKEMMELL AŞK

  58. akasya kıloıç dedi ki:

    ders i çok seviyorum

  59. ahmet dedi ki:

    aşağıdaki ilköğretim 6.sınıf etkinlik çalışmalarına bakınız lütfen

      1. GGGG dedi ki:

        KÜFÜR BANA UYAR

  60. yutu dedi ki:

    allah rıza için defne misin neysen sus konuştukça batıyorsun!!!

    1. HADİSE dedi ki:

      çok haklısın

  61. ada dedi ki:

    hiç bişey çıkmadı nereden girilo bilen var mı arkadaşlar :)

  62. xxxxx dedi ki:

    en akılınız defne ya bi onun kadar olamadınız!!!!

  63. xxxxx dedi ki:

    sen kime mal diyon la sen kendine baksana
    sütten çıkmış ak kaşık

  64. defne dedi ki:

    bence çocuk hakları diye birşey var ben bir polis kızı olarak herkesi savunuyorum.. çok karmakarışık!…teşekürller

    1. yutu dedi ki:

      çok saçma şeyler yazmışsın bravo

      1. Joy Frick dedi ki:

        Cok Hakli olmak sen , bende bir alman olmak ve sana hak vermek bu kız cok aptal olmak , ( Siz türkler ben cok seviyor. ) <3 <3

        1. wwwww dedi ki:

          senin alman olduğuna inanmıyorum bende alman sayılırım yani alman akrabalarım var ama sana inanmıyorum bu arada adını güzel uydurmuşsun

          1. Sarp dedi ki:

            çok saçma konuşuyorsunuz arkadaşlar keske benim de tüm derslerim 5 olsa ama benim üç tane 4bir tane 3üm var ve ben ne yapacağımı bilmiyorum. Veayrıca bi anadolu lisesi tutturmam lazım .. çok çaresizim. siz .. çokşanslısınız.

    2. ayşe gümüşkan dedi ki:

      defne bir sus allah rızası için senin kadar gerizekalı bir kız görmedim :)

    3. merve dedi ki:

      sen polis misin ki ?

      1. ismini vermek istemeyen öğrenci dedi ki:

        o plis değil merve o polis kkızıyım dio yalan değilse tabikiiş

  65. kemal dedi ki:

    yukarıdaki geri sayımdan sonra çıkan linkten indirin

    1. dilAN dedi ki:

      BENCEDE YA

Yorum Yaz