Web sitemize hoşgeldiniz, 25 Haziran 2019

7. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Cevapları Dersdestek Yayınları 2019

Türkçe 7. Sınıf Dersdestek Yayınları ders kitabı ve cevapları Yakın geçmişe kadar hemen hemen tüm mesleki eğitim, sınıfta veya işyerinde gerçekleşti; öğrenciler, akredite profesörler veya kurulmuş profesyonellerden ticaret mesleği ve ticaret teorisi öğreniyorlardı. Bununla birlikte, çevrimiçi mesleki eğitim popülerlik kazanarak artmış ve öğrencilerin endüstrideki yerleşik profesyonellerden çeşitli ticaret becerileri ve yumuşak beceriler öğrenmeleri her zamankinden daha kolay hale gelmiştir.

7. Sınıf Dersdestek yayınları Türkçe çalışma kitabı sayfa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ,27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ,41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60,61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ve diğer çalışma kitabı sayfalarına buradan göz atabilirsiniz. İşte sayfa sayfa 7. Sınıf Dersdestek yayını Türkçe Ders Kitabı Çalışma Kitabı cevapları eğitim modeli mesleki eğitimin ötesine geçer. Prusya kralına gönderilen bir mektupta şunları yazdı: “Genel nitelikte olması gereken kesin olmayan bazı türde bilgi var ve daha da önemlisi, zihin ve karakterin, kimsenin olmadan olmadan göze alamayacağı belirli bir ekimi var.

Dersdestek Yayınları 7. Sınıf Türkçe Ders Kitabı ve Cevapları 2018 2019 :

 7. Sınıf Dersdestek Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları , Ders Kitabı Hakkında Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz …

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Açelya dedi ki:

    Hocam yaaaaaa😚 haksızlık biz kendimiz yapıyok onlar burdan

  2. Önder yldrm94 dedi ki:

    Bazen cevaplar iyidir ama bazı cevaplar sözün bittiği yerdir

  3. Sanane dedi ki:

    Teşekkürler de ALLAHsize akıl vermiş kendi. aklınızı kullansanız daha iyi olmazmı.CAHİLLER kesin cahilin ne demek olduğunuda bilmiyorsunuzdur. Örnek vermemi istiyorsan aynanın karşısına geç.bence en güzel örnek odur.

  4. Beyzanur dedi ki:

    Gerçekten harikaydı bizde bugün kitabı bitirdik yani sizin sayenizde. Çok teşekkür ederim gerçekten burda hakaret edenler var küfür edenler var ama onlar size çok ama çok büyük haksızlık ve saygısızlık ediyorlar ama ben etmiyorum. neyse size çok teşekkür ederim tekrardan gerçekten herşey sizin sayenizde oldu sizin sayenizde türkçe notum 84,5

    1. Dilek dedi ki:

      Cevabın bütün sayfalar yok

  5. ELİF dedi ki:

    Be hocam Bizim sınıftan bazıları hep internetten alıyorlar Hepsi yanlış çıkıyor

  6. Nicole dedi ki:

    Hiç beğenmedim Çünkü hep yanlışları gösteriyor
    hocalara sorduğumuzda hocalar diyor ki bunlar yanlış
    Cevaplarımı buradan aldığım için pişman oluyorum

    1. Fkfjffjvm dedi ki:

      Düzgün bakarsan

  7. Ayşe dedi ki:

    Süper olmuş sayenizde hep söz hakkı alıyorum çok teşekkürler

  8. Kârlar kraliçesi dedi ki:

    Benim hocam beni tebrik ediyor başarılarının devamı diliyor salaklar

  9. Kaymakam dedi ki:

    Kim bakiyosa.. kopya çekmek serbest rahat olun

  10. berrinçftç dedi ki:

    çok güzel olmuş bence ama ben biraz geç baktim

  11. Xxxxx dedi ki:

    Ben bir Türkçe öğretmeniyim . Çocuklar unutmayın ki verdiğiniz yanıtları öğretmenleriniz sizin yorumunuz mu yoksa bir yerden hazır mı aldığınızı ayırt ediyor . :)

    1. Roza dedi ki:

      Bence çok işimize yarıyor

    2. Anonim dedi ki:

      Bilmiyorduk sağolun hocam

    3. kopyacire dedi ki:

      sanane be neymis ogretmenmiste

  12. NİSAN BERA dedi ki:

    Çooook TEX YOU

  13. kadir ağa dedi ki:

    merhaba arkadaşlar nasılsınız

  14. Bilmem ne dedi ki:

    Gerçekten çok iyi 👍

  15. mehmet can dedi ki:

    çok iyi bir teknik

    1. 💖💖💖💖 dedi ki:

      Bence iyi birşey en azindan çok olan ödevleri hemen bitiriyoruz😯😯
      Bencede👌👌👌 yorgunluğumuzu az olsada atiyoruz

  16. slaa dedi ki:

    Arkadaşlar bence artık birilerine laf sokmayı bırakıp işinize baksanız iyi olur tembel ya da çalışkan bi insan ne olursa olsun terbiyeli olmalı görüyorum ki bi çoğunuzda bu yok….
    Girenler sadece kopya için girmiyo….
    Tembeller sadece dışarıdaki insanları kendileri gibi görüyor o kadar……..✌

  17. eslem dedi ki:

    Bence nimetler için ALLAH şükretmeliyiz argo kelime kullanmaya dikkat edin lütfen

  18. çalışkan çocuk dedi ki:

    Bence çok güzel bir site her ödevlerimi burdan yapıyorum .

    1. Anonim dedi ki:

      Aynen her seferinde hayatımı kurtarıyo

  19. Rabbıt dedi ki:

    Valla öğretmenler diyo ders çalış, kitap oku,ödevini yap,sözlüye çalış,sınava çalış eve gelince ana babalar diyor ders çalış kitap oku ödevini yap evde çalış biz öğrencilerde bıktık hangi birini yapalım aga 😤😐😪

    1. Min Yoongi dedi ki:

      Senin tek görevin o yapmak zorundasın sana sırtında taş taşı demiyorlar

  20. turkceodevim.com dedi ki:

    Bişey değil derslerinizde iyi kopya çekin iyi dersler

  21. ebru dedi ki:

    harika birsite ama neden ders çalismadan bakiyonuz

  22. Büşra dedi ki:

    Herkez istediği gibi yapar ödevini sizene ki

    1. Gdhhsh dedi ki:

      Sana katılıyorum büşra ben sınıfın en Çalışkan öğrencisiyim ama çok odev olunca buradan yapıyorum.

  23. Q LAR DİYARI FACEBOOOK, dedi ki:

    ben istediğimi burada rahatca buluyorum. Bu siteden sürekli test çözüyorum. Benim ebam var ama ben oradan pek test çözmüyorum.Burası benim ebam oldu. Bide TESTLERİ ÇÖZ den çözüyorum. Ben buradan çözmenizi öneriyprum. İNŞllH ÇOK RAHAT ÇALIŞIRSINIZ…

  24. Esila dedi ki:

    Kimler benimle sevgili olmak ister❤️❤️❤️❤️

    1. ☆☆☆ dedi ki:

      sanki çok guzelsin

    2. Murat dedi ki:

      Kızım neler💏

    3. Elif dedi ki:

      Biz burda ders hakkında konuşuyoruz mallaşma böylede bir daha söyleme

    4. Arda dedi ki:

      Ben hic olmam çünkü sevdiğim var

      1. muhammed dedi ki:

        bende seviyorum ama bize bakmıyor deme haksız mıyım

    5. Anonim dedi ki:

      Ben olmak isterim

    6. Heren dedi ki:

      Siz buraya heralde arkadaşlar gurubu oluşturdunuz bunlar İçin başka siteler var heralde siZi onlardan kovdular sizde buraya yerleştiniz

  25. zulacı babo dedi ki:

    aga isteyen istedigi gibi girer ben sınavamı calisim yoksa ödev mi yapim ondan buraya geliyorum burdan bakıyorum millete tembel deyip durmayın.

  26. açelya dedi ki:

    ya sizene kim nerden bakmış hem siz bi kesin sesinizi ya hala hala

  27. Kral dedi ki:

    Bence bu site çok faydalı

    1. isimsiz bir öğrenci dedi ki:

      bence hiç faydalı bir site deyil ilk defa girdim girdimede pişman oldum bir daha girmem

      1. KİME NE İSMİMDEN dedi ki:

        Değil olacak kusura bakma yazım kurallarina takıntım var :)

  28. İnci Neşe dedi ki:

    Bence Çok Güzel Olmuş

    1. Anonim dedi ki:

      Bencede çok iyi olmuş

  29. Asena keskinci dedi ki:

    Buraya girmeniz önemli değil sadece insan gibi okumak …

  30. Pirenses dedi ki:

    Bence de niye küfür ediyorsunuz terbiyesizler

  31. Özge dedi ki:

    Bazı yerler verilmemiş ama iyi
    .

  32. Özge dedi ki:

    Bazı yerler verilmemiş ama iyi

  33. Lütfen Sakin dedi ki:

    Arkadaşlar bu siteye girmek için tembel olmamıza gerek yok.Bilmediği sorulara bakar

  34. Aliye Hacıoğlu dedi ki:

    Buraya bakanlar tembel olarak nitelendirilemez çünkü herkesin amacı farklıdır bir ödevi yapamadığımız zaman bu site bize yardımcı oluyor

    1. Okan mutluer dedi ki:

      Aynen canım

      1. Asdfghjklmn dedi ki:

        Sen konuşma

  35. Seyitali dedi ki:

    Gaffur nasılsın ders çok zor

  36. leyla dedi ki:

    enes sen tembel diyorsun da neden o zaman bu sitedesin demek ki sen de tembeldin bilip bilmeden konuşma

  37. malmıne dedi ki:

    soruların cevapları doğru olduğundan eminmisiniz

    1. 💖💖💖💖 dedi ki:

      Eminim çünkü hoca her seferinde beni tebrik ediyor

      1. Gerekyok dedi ki:

        İnternette bulduğun için olabilirmi ??????

  38. polat dedi ki:

    Hiç iyi bir site değil çocukların ders çalışmasını engelliyor

    1. Havinn😎 dedi ki:

      Aynen aşkısı 😍

    2. Ardayallı dedi ki:

      O zaman girmesinler siteyi engellesinlr salak

  39. Anonim dedi ki:

    Anonim denen şahıs çok bilmiş gibi konuşma madem sen bu siteye gitmiyorsun girenlere bulaşma boş beyin olup insanların kafasını yorma ben boş beyinliyim diyorsan git boşlarla takıl biz giriyoruz sana batan birşey varmı bence sana batıyor çünkü burda gelip insanların kafasını bozma madem iyi bir insansan iyi bir insan gibi davran.

  40. SUDENAZ dedi ki:

    boş beleş konuşmayın burası konuşma sitesi degil

    1. 3 ADIMDA BAŞARI dedi ki:

      Arkadaşlar buraya girenlere katliamayız isterseniz konturol edin isterseniz cevabına bakin hiç kimsenin hiç kimseye karizma halı yok bu uygulama nin amaci verilmiştir ve amaçli dişinda kulanmak iyi birşey değildir lütfen amaçli yani konturol dişinda kullanmayı

      n bunu okuduğunuz için sağolun

  41. Melik dedi ki:

    Bence çok iyi

  42. Mehmetcan dedi ki:

    Bazı yerler verilmemiş ama iyi

  43. Anonim dedi ki:

    emine seni sen kimsin de bana sen çok zekisin yazıyosun hayırdır

    1. 3 ADIMDA BAŞARI dedi ki:

      Arkadaşlar buraya girenlere katliamayız isterseniz konturol edin isterseniz cevabına bakin hiç kimsenin hiç kimseye karizma halı yok bu uygulama nin amaci verilmiştir ve amaçli dişinda kulanmak iyi birşey değildir lütfen amaçli yani konturol dişinda kullanmayan bunu okuduğunuz için sağolun

  44. özhan dedi ki:

    oldukça işime yaradı hazırlayanın ellerine sağlık güzel olmuş

    1. Selap2 dedi ki:

      Cok kotu neden yapiyorlar ki ogrenci kendisi yapar!zaten birde cvp ckarmislar ya

      1. Yerli dedi ki:

        O zmn bakma sen cvplarina bakmak istemiyorsan acmicaksin anladin

  45. İrem dedi ki:

    Ben 💯 aldım niye buraya giriyor derseniz öylesine yorumlara bakmaya ve telefonumun şarzini bitirmeye

    1. Sanane dedi ki:

      Beim derslerimin ise hepsi yüz oh canıma deysin

      1. muhammet dedi ki:

        Ne yapalım

      2. isimsiz dedi ki:

        ders notları çok önemli değil insanlık önemli ama oda sende yok maalesef bence sussan iyi edersin

  46. buse dedi ki:

    cevapalara bakan tambeller bu siteye sizin bizim hakkımızı nasıl yediğinizi görmek için girdim.

    1. çalışkan dedi ki:

      tembel olduğunuza göre giriyorsunuz

      1. Anonim dedi ki:

        Kendini mi.anlatıyosun

      2. İpek Yağmur Kayın dedi ki:

        Alakası bile yok anlamadıklarımızı yapıyoruz.Ama sen tembelain galiba buraya oyüzden giriyorsum

      3. Sana ismimden dedi ki:

        Yoo tembel olduğumuz için değil bilmediğimiz sorulara bakmak için eger bana arkamdan kötü birsey dersen sana sunu derim menmum oldum 😂🤣😎 yani bana soyledigin soz sana soylemis olursun😎

      4. Sebepsiz dedi ki:

        Ha sen neden girdin acaba?

    2. leyla dedi ki:

      buse demek ki sen de tembelsin de girmişsin hem bun da ne var allah aşkına hem sen bize ne cüretle tembel diyorsun sen çok mu akıllısın bir kere tamam belki tembel olanlar vardır ve bu siteyi gereğinden fazla kullanıyorlardır ama senin tembellerle dalga geçmen için bir neden söyle bir kere herkesin bir kapasitesi var ve bu herkeste farklı mesela senin en kötü dersin ingilizceyse başkasının da türkçedir ve buraya bakanlarda senin ve ya başkalarının hakkını yemiş olmaz bu site yardım için var mesela bizim sosyal öğretmenimiz bu siteye girmemize izin veriyor ve hatta bizim sınıfta ki alkıllı tahtaya bile attı ve fotokopisni çıkarttı lütfen bir dahakine o kelimelerine dikkat et

      1. İnci Neşe dedi ki:

        Çok Haklısın Sana Katılıyorum!

      2. Safiye dedi ki:

        Kesinlikle haklısın

  47. XXX dedi ki:

    Neymiş,tembeller kopya çekermiş.Sizene kardeşim? Kopya çekiyorsa çekiyor işte.Hadi ben kopya çekmem diyenler siz niye burdasınız ki? Burda ne arıyorsunuz? Yapamadığımız,bilmediğimizkonulara bakıyoruz işte.Bakın biz 7. sınıfız.Böyle çocuk gibi hareketler sergilemeyelim.Olgunluk çağındayız.Kafanızı çalıştırın lütfen.

  48. nil dedi ki:

    çok güzel teşekürler

  49. Sümeyye dedi ki:

    Sevim sizi

    1. ibrahim dedi ki:

      bende seni aşkım

  50. zübeyde niyazi dedi ki:

    Türkçe sınav dan kaç aldığım

    1. İrem dedi ki:

      Ben 💯
      hah ortalamam 98 buçuk siz bunun yarısını anca alirsiniZZZ

        1. Emre dedi ki:

          99,5 sana töbe

      1. Arda dedi ki:

        Bişey yazmadan önce iki kere düşünmelisin irem benimde ortalamam 100 ben senin kahpelik yapıyor muyum ki böyle bir kahpelik ancak sende var(anlamazsan söyleyeyim kahpeyi orda notundan dolayı g*tünün kalkmış olduğu için kullandım. Bide ortalaman ile hava atmak istiyorsan sorduklarında sadece söyleyeceksin. Asıl havayı orda atmış olursun derdimde senin gtn kalkmış zaten daha düşmez kısacası böyle hava da atamazsın aynı zamanda kıskandıramazsın. Mesela ben şuan bunu iPhoneX’ten yazıyorum söylüyor muyum?)

        1. Nejla dedi ki:

          Doğru söylüyorsun haketti o bu sözleri

        2. sanane dedi ki:

          ama sen de hava atıyorsun😏

        3. Ardayallı dedi ki:

          Aynen katılmıyorum sana arda

      2. Nejla dedi ki:

        Aldım bile kızım 100 de 100

      3. hola dedi ki:

        ortalamam 99 ?

      4. Emre dedi ki:

        3. Sınıftamısın? yoksa 1 mi?

      5. İheixd dedi ki:

        Yemiş icmemissin test yemişsin

  51. güzel çocuk dedi ki:

    bence çok kötü çünkü hocadan dayak yedim hocada bakmış biz ordan yapacağızmı diye bende kafayı yidim (= <3

  52. Meltem yılmaz dedi ki:

    Buraya sadece tembeller girmiyor bilmediklerini öğrenmek için de girenler var.

    1. Furkan dedi ki:

      Mesela ben

  53. huseytin dedi ki:

    abi süper bir uygulamaya teşekkür ede4rim yardımarınız için

  54. sümeye dedi ki:

    sadece tembeller kopya çekiyorlar

    1. Yağmur dedi ki:

      Belki seviyorlar tembel olmaları kimseyi ilgilendirmez
      Onlar sadece kendilerini kandırıyo

      1. ikranuralbayrak dedi ki:

        Geber ozaman
        😘

    2. Anonim dedi ki:

      halla halla ozaman sende tembelsin

    3. Yalnizlikk dedi ki:

      nerden biliyorsun tembel oldugumuzu alnimizdami yaziyor hem kendi giriyor hemde girenlere laf atiyor mallllll😤😤😤😤😤

  55. Bilinmez dedi ki:

    Siz çalış sanız bulursunuz dersi dinleyin cevplara internetten bakmayın

  56. Anonim dedi ki:

    Bence çok güzel bir site insan ödev derdinden kurtuluyor

    1. efsane dedi ki:

      bence odev için burdan değilde aklınızı çalıştırsanız daha iyi

      1. Sanane dedi ki:

        Sen niye geldinya bok

      2. Anonim dedi ki:

        Sen niye aklını çalıştırmadın eğer öyle yapsaydın bu siteyi ziyaret edip bunları yazmazdın😎

      3. Ayla dedi ki:

        Sanane arkadaşım öneriniz için teşekkür

        1. Pirenses dedi ki:

          Bence de niye küfür ediyorsunuz terbiyesizler

          1. SANANE😎😎 dedi ki:

            Ya canişkolar lütfen birbirinize tembel demeyin aaaa ayıp dimi yani gülüm.arkadaşlar benim sevgilimle aramızda bir şifre va şifre “SEVAL”.şşştt kimseye söylemeyin haha.

    2. Deli kanlı dedi ki:

      Ödevlerden kurtuluyoruz

      1. Fffģkkkk dedi ki:

        Çok dogru seni tebri ediyom

  57. ismim isimdir dedi ki:

    çok güzel bir site değil zaten arkadaşım söyledi bu siteyi bu siteyi beğenmedim allah bana akıl vermiş çünkü ben cevap anahtarlarına falan bakmıyorum ama galiba allah size zeka vermemiz emmesiler türk özürlüleri bence siz böyleseniz (BENCE).(NOKTA) NOKTA SON SÖZÜM UAZTMAYIN MANASINA GELİR SÖYLEDİM ÇÜNKÜ SEVİYENİZ NOKTAYI ANLAMAZ DİYE

    1. Anonim dedi ki:

      Zamanın gelşnce bakarsın

    2. Ayşenaz dedi ki:

      nasıl isim

    3. Anonim dedi ki:

      Sen ne demek istiyorsun? :-@;->:-@;->:-@;->

    4. Anonim dedi ki:

      Bizde akıl olduğu için bakıyoruz zaten senin yaşın küçük anlamazsın

    5. Anonim dedi ki:

      CANİM BİZ SEN MİYİZ ANLAMİİYCAZ NOKTA BU ARADA UZATMAYİN MANASİNA GELİYOR BİLMİYOSAN

  58. Birisi dedi ki:

    Sensin tembel ot kafalı

    1. İsimsiz dedi ki:

      Aynı senin gibi

  59. Anonim dedi ki:

    Çok güzel cevaplar

  60. Gökçe 💎 dedi ki:

    Ay hepiniz bi anormalsiniz aklımızı kullanıp cevaplaya bilirsiniz hem çok kolay .
    Akıl olsaydı biriniz de nurdan bakmak yerine aklını kullanır yapardı…

    1. Emine♥ dedi ki:

      Çok biliyorsun sen belki bulamadık belki türkçe dersini sevemiyoruz anlayamıyoruz belki yardım almak için bakıyorlar ama aynılarını yazmıyolar sana ne oluyor anlamadım çok zekisin sanki? -,-

    2. Anonim dedi ki:

      sanki sen bakmiyon manyak misin nesin

    3. Anonim dedi ki:

      Sen niye bu siteye giriyom kendin yapamayıp bizi mı suçluyor

  61. İçinizden biri dedi ki:

    Ne alaka acaba Ben her zaman bu siteye giriyorum ve ortalamam 98 buçuk Bence bu siteye zamanın değerini bilenler ve kısa yolcular gidiyor

  62. Anonim dedi ki:

    Bi susun be

  63. halil dedi ki:

    Çok sağolun çok yardimci oldu

  64. NK NK dedi ki:

    Niye giriyonuz ki bu sayfaya bak ben girmiyom; )

  65. Pofuduk dedi ki:

    Hiçbirinde çıkmıyor neden???

  66. Anonim dedi ki:

    Bi susun ya yeter

  67. Esmanur dedi ki:

    Ya bu site yeni mi ben 8 geçtim kardeşim bakerken buldum bence kopyacolar için kopyacılara gün doğar

    1. Anonim dedi ki:

      evet esme

    2. İsimsiz dedi ki:

      Yok artık sana göre öyle

  68. hdj dedi ki:

    Hiç begemedim

    1. Merhaba dedi ki:

      Delisin o kadar

      1. Hasan Murat dedi ki:

        demkki snede tembel olduğun için burya agriyersun
        :D

        1. Anonim dedi ki:

          sen çokmu çalışkansın

          1. SANANE İSMİMDEN dedi ki:

            Ne yani siz buraya kavga yapmami geldiniz

  69. enes dedi ki:

    tembel olanlar bıraya giriyorlar

    1. Aleyna Arıman dedi ki:

      O zaman sen de tembelsin hahahahahaahahahaah:-P

      1. erdal dedi ki:

        bilgisayarın patates ozaman :)

    2. Nuri dedi ki:

      Sende oylesin o zaman.

    3. Bozucu dedi ki:

      Tamam biz tembelsek sen niye bu siteye girsen ğırbo

  70. Kubtap dedi ki:

    Ayyy herhes buradan bakiyir sonra da hakanlara sovuyo bem bakiyom ama bakmadim diyip otekilerine sovmuyom bakmiyosaniz ne isiniz var bu sitede

  71. Anonim dedi ki:

    sayfalar açılmıyor

  72. Memo dedi ki:

    Şuan burda kim internet sitesinden bakıyorsa iyi yapıyor canım nedir ya öyle satini veriyorsun ödev için en güzeli budur 5 dk yap çık hi ha görüşürüz beybiler

    1. HASAN dedi ki:

      EVET YA ÇOK GÜZEL SÖYLEMİŞSİN

    2. Berinay dedi ki:

      arkadaşlar biz buradan girmeyelim kendimiz yapalim

  73. Emine dedi ki:

    Ezde yayınları 7.sinif balıkçıl kuşu metnin ek fiilleri nedir

  74. Anonim dedi ki:

    Çok iyi olmuş.

    1. Anonim dedi ki:

      Dimi ama diğerleri bilmiyor

    2. Ali dedi ki:

      Yapan öğrencilerin hakkına giriyorsun.

  75. İreeeem dedi ki:

    Hiçbirimiz tembel değilsek niye buradan bakıyoruz 90,88 de niye buradan bakıyorsun kendinyap Ece gurmen kafanı kullanı diyorsun ama sende buradan yapıyorsun sodası faydalı site arıycana kendin yap Ayşe en çok seni sevdim hepinizin eline sağlık teşekkürler

  76. jdtgmj dedi ki:

    e okula giremiyorum &

  77. jdtgmj dedi ki:

    e okula giremiyorum

  78. Esat dedi ki:

    Hekes buradan bakıyor bizim sınıftakiler çok fors atıyor

  79. eda dedi ki:

    Cevaplara bakan tembeller

    1. Anonim dedi ki:

      cok guzel calısma kıabı cevapları guzel

    2. sezgin dedi ki:

      Sensin tembel

    3. Anonim dedi ki:

      burada ne geziyosun ozaman değişik

  80. Anonim dedi ki:

    Yok ya fena değil

  81. sghtfgxn dedi ki:

    hıc bırsey goremedım=c

  82. Anonim dedi ki:

    murat
    cevablara bakan tembel

    1. Baran dedi ki:

      Sen de bakıyorsun yani sen de Tembelsin Bikere benim ortalamam 90,88 yani tembel değilim birseyi yapamadığım için baktım GÖT

      1. Ayşe dedi ki:

        Dilimize küfreden müslüman olsa

        1. Ayşe dedi ki:

          Şimdi neden öyle dedin ha bu arada adaşız

      2. Muhammed dedi ki:

        Bence onlar tembel çünkü benim ortalamam 98,7777

    2. Emine dedi ki:

      Öyle bir şey yok bence.Birtanesini bulamadım ben

      1. Anonim dedi ki:

        hangi okulda okuyorsun

  83. Anonim dedi ki:

    Çok güzel olmuş ellerine emeğine yüreğine sağlık ???

  84. adem dedi ki:

    çok güzel bütün cevaplar var.

    1. Anonim dedi ki:

      Dilimize degil dinimize embesil

  85. Eda dedi ki:

    Bence hiç güzel değil çünkü ötekilerini açmamışlar ya :) :(

  86. Haydi dedi ki:

    Allah razı olsun türkçenin cevaplarına hep buradan bakıyorum yani.

  87. tugba 7d dedi ki:

    ben bu sayfalara bakıyorum ama kontrol ediyom sadece yani bazıları gibi kopya çekmiyom. bizim sınıfta bi grup var hepsinin cevabı aynı çünkü hep burdan bakıyolar bigün şikayet etcem öğretmene görcekler.

  88. ismay toksöz dedi ki:

    tüm cevaplar doğru ve mükemmel çok teşekkürler tüm derslerin tam olarak tüm sayfaları var saolasın

  89. arzu dedi ki:

    beğenmeyenler kış kış başka kapıya bütün cevaplar var. hatta bence az biraz da olsa beğenmeyen varsa bi zahmet kendisi yapsında görelim.

    1. Sanane dedi ki:

      Bence çok güzel olmuş türkçe kitabı cevapları hepsini buradan bakıyorum ben.

    2. berivan dedi ki:

      ben baska bir şey soruyorum o baska cevaplıyor ama türkçe çalışma kitabı cevapları iyi olmuş.

    3. Ece gurmen dedi ki:

      Bir zahmet sen yapta görelim internetten bakacana kafani kullan da görelim.

    4. MUHAMMED dedi ki:

      arzu mehaba

    5. Eren dedi ki:

      Valla canım askim bebisim biz senin gibi tembel değiliz kendimiz yaparız canım askim bebisim sadece kontrol ediyoz burda beybè

          1. Anonim dedi ki:

            Aferin

  90. Enes dedi ki:

    Sen çok tembelsin de o yüzden git kendin yapsana kopyacı

    1. Aleyna Arıman dedi ki:

      Bahar birader?

    2. Boran dedi ki:

      Sen niye giriyon bu siteye o zaman

    3. asdffg dedi ki:

      Madem sen çok akıllısın niye busoitedesin😉😉😎😎😎😎😎😎😎

  91. eldado dedi ki:

    ben bugüne kadar böyle faydalı bi site görmedim bana böyle şeylerle gelin, ödev derdi yok bu site sayesinde

    1. 🙅🙅 dedi ki:

      insanlık için çok faydalı bir şey

      1. King dedi ki:

        Hocanız erkekmi

Yorumu Cevapla [ Yoruma cevap yazmaktan vazgeç ]