Web sitemize hoşgeldiniz, 19 Temmuz 2018

5. Sınıf Testleri Soruları ( Tüm Dersler )

5. Sınıf  yazılı Testleri Soruları. Eğitim dosyaları paylaşım sayfamız derszamani.net üzerinden eğitimcilerimiz için gerekli dosya ve dokümanları paylaşıyoruz. 5. Sınıf Testleri Soruları dosyasını ve gerekli belgeleri bu sayfadan bilgisayarınıza indirebilirsiniz. 5. Sınıf Testleri Soruları indirmek için aşağıdaki sürenin sona ermesini bekleyin ve ardından açılan linke tıklayarak dosyayı indirin. Dosya üzerinde isteğinize göre değişiklikler yaparak kullanabilirsiniz. Lütfen dokümanlarımız hakkında olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı aşağıdaki yorum kutucuğu aracılığıyla anında bizlere iletin paylaşıma katkıda bulunun.

5. Sınıf Testleri Soruları

          
Aşağıdaki Sürenin Sona Ermesinden Sonra Tıklayın İndirin

5. Sınıf Testleri Soruları 2017 2018 2015 İlköğretim Okulları İçin , 5. Sınıf Testleri Soruları İndir Yükle,  5. Sınıf Testleri Soruları Word Excel Doc xls İndir, 5. Sınıf Testleri Soruları Etkinliği Dosyası Şablonu Örneği İndir, 5. Sınıf Testleri Soruları İçin MEB 2017 2018, 5. Sınıf Testleri Soruları 1. Dönem 2. Dönem dosyası İndir 2017 2018 2015 2014, 5. Sınıf Testleri Soruları Taslağı Etkinlikleri Güncel Yeni Sene Başı Sonu Çalışma Kağıdı

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Adınız ... dedi ki:

    dosyayı indirmek için tıklayın yerine basın tümünü göster diyin testler diyecek testler diyin yine testler diyin ve istediğinize girin

  2. sema tellikurtnezir dedi ki:

    sayfanızdaki hiçbir şeyi beğenmedim kötü bir sayfa kusura bakmayın
    facebooktada bu adı kullanıyorum sizle arkadaş olmak isterim

  3. irem dedi ki:

    yeşil okların altına basın diyosunuz siz denedinizmi bendenedim ama açılmıyo başka şeyler çıkıyo açılıyo diyenler bi denesin açılıyomu ozaman görürler lütfen doğru şekilde yönlendirin ve küfür yazmayın 1.,2.,3.,4.sınıflarda bakıyo siteye onlara teşfik etmeyelim.

  4. irem dedi ki:

    yeşil okların altına basın diyosunuz siz denedinizmi bendenedim ama açılmıyo başka şeyler çıkıyo açılıyo diyenler bi denesin açılıyomu ozaman görürler lütfen doğru şekilde yönlendirin ve küfür yazmayın 1.,2.,3.,4.sınıflarda bakıyo siteye.

  5. Barış dedi ki:

    iyi site

  6. dilara dedi ki:

    lütfen kötü sözler yazmayın burası kötü söz söylenicek bir yer değil.

  7. kmly dedi ki:

    indirdim

    1. ssnxjdndhbd dedi ki:

      Olmuyo indiriyorum acilmio

      1. sanane dedi ki:

        idirdim ama acamiyorum bune ya

  8. fatma nur kahveci dedi ki:

    Bence bu site tek kelime ile süper ya.Yani on numara beş yıldız.

  9. sıla dedi ki:

    açılıyo bakın orda yeşil oklar var altındada süre veriyo o dolunca indir yazılıyo açılıyor yani bi deneyin

  10. rabia dedi ki:

    yaa merve acılıyo acılıyo diyosunda iki saattir deniyorum niye acılmıyo aman bosver kitaplar ne ise yarıyoki bende ondan cözerim

  11. ahsen dedi ki:

    bi acında girelim su siteye yaa simdiye kadar 10 tane soru cozerdim bee öff

  12. merve dedi ki:

    ya arkadaşlar aşağıya indir gelio ona basın açılyorr
    :)

  13. buse dedi ki:

    of niye açılmıyor bu site bıktım derslerim güzel zaten bütün sınavlarım 100 ama yardımcı olsun diye giriyoruz oda açılmıyor bu ne biçim bir iş abiciğim ya bokuma karıştı iş sikim ebeni

  14. buse dedi ki:

    testler açılmıyor ya

    1. buse dedi ki:

      üffff bi sınavdan 100 alak diye girdik oda açılmı ben böyle şeyin azına dıttttttttttt

      1. taha dedi ki:

        benrde sinin dıııt

  15. sena dedi ki:

    yyyyyyyyyyyaaaaaa herkes bu sitede küfür ediyyyyyo dayanamıycam burası küfür yeri degil adabınızı bilin benim arkamdan biri küfür veya kötü bir söz yazarsa o söz nasolsa kendine geçiyo hha sözümü bitirmeden oo açılıyo diyenler biyerlerinden uydluruyorlar dediklerinizin hepsini uyguladım ama yinede açılmıyo hhayyyyyyy ben sizin yalanınızıııııııııııııııı yyyyyyyyyyyya

    1. BAHAR KENET dedi ki:

      ÇOK DOĞRU SÖYLEDİN PİÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ

    2. maria carlos dedi ki:

      bu site neden açılmıyor,öğrenebilirmiyim acaba

  16. sena dedi ki:

    aynenya niye açılmıo o açılıyo diyenler herhalde uyduruyorlar

  17. mine dedi ki:

    güzel site

  18. tuğçe dedi ki:

    bu ne ya hiç de açilmiyiki

  19. Orhan dedi ki:

    Bende açîlmiyo ya

    1. irem dedi ki:

      aynen ya bi açılmadı kanka

      1. eylül dedi ki:

        benim açıldı

        1. damlanur dedi ki:

          peki nasıl açtınız

  20. merve dedi ki:

    şu testi açında çozelim

  21. sergen dedi ki:

    bilmem ki

  22. ceren dedi ki:

    ARKADAŞ BEN O KADAR İYİ BİR ÖĞRETMENİM Kİ CEVAP ANAHTARLARINI BİLE EZBERE BİLİYORUM ( ASLINDA ÖĞRENCİYİM AMA CEVAP ANAHTARLARINI VERMEMMİŞLER BEN NEREDEN KONTÜROL EDEYİMM… )

  23. selvinaz dedi ki:

    Cevaplarını nasıl işaretliyeceğiz. ne olur söyler misiniz ?

  24. başar dedi ki:

    nasıl indirilir

  25. seyhan dedi ki:

    tam aradığım soruları buldm

  26. HÜLYA dedi ki:

    Testler nasıl açılıyor.ne olur söyleyin yaaaa

  27. Ahsen dedi ki:

    arkadaslar lutfen kotu sozler kullanmiyalim edebimizi koruyalim…bu arada arkamdan biri bi sey soler veya yazarsa hakkimi helel etmem ona goree..

  28. ali dedi ki:

    beyza kızlığını bil

  29. ahmet dedi ki:

    abi soruları bulamıyom ya:)

    1. dilara dedi ki:

      aynen ALLAH IN ÇORUMLUSU

  30. serhat dedi ki:

    çok güzel

  31. seher dedi ki:

    tesleri severim ama internetten

  32. döne dedi ki:

    aynen sana katılıyorum helin

  33. hasan dedi ki:

    ben 5. sınıftayım kitaplar bitti konuları gördemdik ne iş

  34. nurullah dedi ki:

    güzel test

  35. emrullah dedi ki:

    mega aritmetiğe gelin

  36. emrullah dedi ki:

    hic

  37. dilara dedi ki:

    nerden açıyorsunuz testleri

    1. furkan dedi ki:

      testleri indir downloads klasörini aç oraya yüklenmiş olur bazen belgelerim klasörünün içinde olabilir o klasör

    2. sanane dedi ki:

      aynene dilara arkadaşım mal arkadaşım

    3. sümeyye dedi ki:

      bi bilsem bende iki saattir deniyorum ama tın yok ama o acılıyor sunu bunu yapın acılıyor diyenlere sakın inanma

  38. serkan dedi ki:

    çok güzel teşekkür ederim

  39. sedef dedi ki:

    burslulukta kaç soru çıkıyo daha doğrusu ingilizce çıkıyo mu?

  40. ahmet halim ustalar dedi ki:

    slm

  41. ahu dedi ki:

    karma yapılack okul mehmet akif ilköğretim okulu adanada çok heyecanlıyım soru çözüyorumm

  42. ahu dedi ki:

    bn 6.sınıfa başladım ama daha konulara girmediğimiz için buradan çözüyorum ama açıldığı yeri bilmiorum

  43. kaan dedi ki:

    acaba kac puanla kazanabiliriz

  44. zeynep dedi ki:

    ben cevaplarıma bakmak istiyorum ama cevap anahtarı yok nasıl kontrol edecegim

  45. MERVE dedi ki:

    benimde parasız yatılılık ve bursluluk sınavına 10.06.2012

  46. Kübra dedi ki:

    Testlerin Cevap Anahtarı yok Nasıl Kontrol Edeceğim ?

  47. akif894 dedi ki:

    süper çok sağolun

  48. merve dedi ki:

    benim bursluluk sınavım var

    1. akif894 dedi ki:

      benim de arkadas

      1. nagihan dedi ki:

        bnimde

    2. elif dedi ki:

      yyhaa benim de bursluluğum var ve benim ödüm kopuyorr ……… sınavı kazanıp herkesi çatlatmak isteyorum ben deeee

      1. nagihan dedi ki:

        aynn elif seni tanımıyorum ama senin fikrine katılıyorum

    3. habib dedi ki:

      inşallah kazanırsın

  49. erkutay dedi ki:

    niye ki

  50. fatma dedi ki:

    çok sitresli bir senedeyim ve çok korkuyorum

    1. erkutay dedi ki:

      sitresin varsa benimle ol

    2. baran dedi ki:

      wallahamı sitreslim benim

  51. kenan dedi ki:

    güzelmiş

  52. Mert GLç dedi ki:

    merhaba nslsnz

  53. botan aslan dedi ki:

    17 aralık 2011 kys sbs sınav sonuçları 5.sınıflar kanarya i.ö.o 5\a sınıfı

  54. rojda yaren dedi ki:

    süpermiş ya :D

    1. kenan dedi ki:

      evet gerçektende süper

    2. funda dedi ki:

      aynenn oylleee

  55. deniz dedi ki:

    kızım döverim seni

  56. deniz dedi ki:

    arkadaşlar ben acamıyorum acan varsa nasıl açilio

    1. özge dedi ki:

      aynen katılıom……..,

  57. beyza dedi ki:

    gerçekten anlamıyom sizi yazıklar olsun

    1. suna dedi ki:

      beyza ne oluyo laflarına dikkat et

Yorumu Cevapla [ Yoruma cevap yazmaktan vazgeç ]