Web sitemize hoşgeldiniz, 25 Kasım 2020

5. Sınıf Matematik Çalışma Kitabı ve Cevapları

Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı okullarda okutulan ilköğretim 5. Sınıf Matematik çalışma kitabı etkinlikleri ile cevaplarını ( çözümlerini ) bu sayfadan indirebilirsiniz. İndireceğiniz çalışma kitabı bizzat Milli Eğitim Bakanlığının yayınlamış olduğu çalışma kitabıdır. Aşağıdaki süre sayımının sonunda belirecek olan linke tıklayarak indirebilirsiniz …Milli Eğitim Bakanlığı 2018 2019 Eğitim Öğretim yılı 2018 2019 5.Sınıf Matematik Çalışma Kitabı Tıkla İndir

 

5. Sınıf Matematik Çalışma Kitabı ve Cevapları

 

          
Aşağıdaki Sürenin Sona Ermesinden Sonra Tıklayın İndirin

2018 2019 5. Sınıf Matematik Çalışma Kitabı Tıkla İndir, MEB Matematik Dersi Çalışma Kitabı İndir Yükle 2018 2019, 5. Sınıflar Matematik Çalışma Kitabı ve Çözümleri cevapları Yeni Güncel MEB, 5. Sınıf Matematik Dersi İçin Çalışma Kitabı 2018 2019 İndir 1. 2. 3. 4. 5. 5. Ünite Etkinlikleri Soruları Çözümleri , Pasifik MEB Koza Okyanus MEB Sayfa 5. Sınıf İngilizce Çalışma Kitabı ve Cevapları

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. yusuf dedi ki:

    hazırlayanın ellerine sağlık tam istediğim gibi olmuş kısa ve öz, ödevim bitti, yayında yapımda emeği geçenlere teşekkür ediyorum. :) bu nasıl site insanlar istediklerine ulaşıyor hemen.

  2. Anonim dedi ki:

    Arkadaşlar boş bu site

  3. berat dedi ki:

    hiç bir şey çıkmıyor. bomboş sayfa.

  4. meliseda dedi ki:

    of bomboş ya boşmu yazcaz ne biçim iş

  5. selın dedi ki:

    hıcbırsey yok bombos nıye koyuyosunuz kı zamanmızı oa alıyosunuz

  6. şeymanu kış dedi ki:

    bu dosya çok kötü kapaltın şu dosyayı iyrenç

  7. ZEHRA dedi ki:

    bomboş hiç bişey çıkmıyo

    1. meliseda dedi ki:

      alın başınıza çalın boş şeyi napalım ya akıl varmıı

  8. hannah dedi ki:

    bencede doğru söylüyosunuz boş boş yazılar çıkıyo benim yarın a405 e kadar yetiştirmem gerekiyo ve şuan 314 dörttteyim çıksa yazcamda çıkmıyo bide ben hızlı yazarım

  9. nurr dedi ki:

    une biçim şey yha istediğimiz şeyler çıkmıyor

  10. efsun dedi ki:

    nebiçim siteya birsat bekliyoruz açılmıyo tuba ya katılıyorum

  11. ömer dedi ki:

    matematik 187

  12. eda dedi ki:

    evet ya cevaplar nerede çalışmam lazımm

  13. beyza dedi ki:

    bu ne yaaa

  14. Tuğba Soyadıgerekmez. dedi ki:

    Ya malmısınız siz.? ben ders yapcam 10dk babam izin verdi zaten ._. bok bok siteler açmayın işim gücüm yok indiricemmi? eğer siz böyle boktan şeyler yapmasaydınız bu yorumu yapıp vakitte kaybetmezdim Allah belanızı versin .. :dD . .s -_-

    1. yaren dedi ki:

      madem 10 dakkan var böyle yerlere giriyon sonrada suç yapanlarda oluyo

  15. tuğçe dedi ki:

    tokat çorbası mı istiyonuz bune bok bok siteler açmayın

  16. melike dedi ki:

    açılmıyo tek bu matematik açılmıyo

  17. göksel dedi ki:

    alışmak istiyorum

  18. arnika dedi ki:

    pislikler cevaplar nerde hani yalancılarabak ya arkadaşlar HADİ ATIN YORUMLARI

  19. ceren dedi ki:

    bu ne yaaaa giç nbir şey yok bomboş cevaplar nerdeeeeeeeeeeeeee

    1. eslem nur gözdem dedi ki:

      aynen yaa bomboş hiçbişiy yok bn cevappları istiyorum….:(

  20. memo dedi ki:

    p i s l i k l e r e postamı niye patlattınız

  21. mehmet dedi ki:

    pislikler insan bari e postayı çalmaz e postamı niye çalıyorsunuz

  22. harun dedi ki:

    yalancılar. hani nerede cevaplar? e-posta adresi gizli kalıcak?anlıyom ben senin derdini.

  23. turgay dedi ki:

    bune be bişe yazmıyo boş boş siteleri niye açıyonuz

  24. mustafa dedi ki:

    bu ne be hiç bi cevap yok oçlar

    1. züleyha dedi ki:

      bencede hiç güzel bir sitedeğil hiç bişey yok ben cevap istiyorum

  25. yaşarcan dedi ki:

    niye sayfa boş yyyaaaaaaaa eğer cevapları koymicaksanız niye bu siteyi açıyorsunuz ki hiç beğenmedim

  26. murat dedi ki:

    hani hiç birşey yok

  27. tuğçe dedi ki:

    BEGENMEDIM BEN BUNU

    1. ercan dedi ki:

      25 mart 2013 25:03

  28. mehmet dedi ki:

    saçma çok saçma

  29. aleyna dedi ki:

    ya burda neden cevap yokkkkkk

    1. sanane lan mk. dedi ki:

      yok işte kızım akıllımısın sen

    2. Berkan dedi ki:

      bu nee yaa hiç bir şey yokk?……:(

  30. çiğdem dedi ki:

    burda cevaplar yokk

  31. seyirci dedi ki:

    hiçbişey anlamadım sizcede bncede çok saçma

  32. eda dedi ki:

    bune be bişe yazmıyo boş boş siteleri niye açıyonuz

  33. barzan dedi ki:

    açılmıyo da uşaklar

  34. sedef dedi ki:

    of be sanki çok çıkıyorya çok sıkıcı bir saat bunla uğraşacağım aklımdan yaparım daha iyi ha ha ha

  35. eda dedi ki:

    ya bu nasıl bişi açıl mıyor

  36. beyozo dedi ki:

    arkadaşlar ben bndan bşe anlamadım

  37. ceyda dedi ki:

    bu ne biçim site açılmıyo

    1. ilayda mutlu dedi ki:

      yaa çok saçma birşey hiç açılmıyor indirmek zorundayım ama indirmek istemiyorum bu nee yaa :D

  38. ibrahim dedi ki:

    ben okulun en çalışkanıyım matematikten bütün sınavlardan 100 aldım

  39. süslü sinem dedi ki:

    ben sınıfta en çalışkaqnım matematikten 100 aldım

    1. sefkan dedi ki:

      bende aldım

  40. furkan dedi ki:

    açılmıyor

  41. justin dedi ki:

    of ya napıcamben

  42. sema karakoç dedi ki:

    ya bulamıyorum hepiniz çok haklısınız of ya ayvayı yedim şimdi ben

  43. mehmet selek dedi ki:

    hiçbir işe yaramadı

  44. esma dedi ki:

    hadi benim için yorum yokmu

    1. tuğçe dedi ki:

      bu ne yaa ödevimi yapamıyom öğretmen çok kızcak yaaa:(

  45. esma dedi ki:

    bence güzeldi ama sadece fen güzeldi.

  46. ceza dedi ki:

    siz ne diyorsunuz

  47. yusuf dedi ki:

    sorularınızı hiç beğen medim saten çıkmadı

    1. özge dedi ki:

      becede çok saçm sisteminizi hiç beğebmedim sanki bize iyilik yapıyorsunuz siz bize kötülük yapıyorsunuz bunu bizim öğrenmeniz gerek ama siz bunu engelliyorsunuz lütfen bu sistem daha fazla gelişmeden kaldırılmasını dilerim şimdiden rica ederim

  48. isimsiz dedi ki:

    çok salakça yorumlar

  49. erkan dedi ki:

    oha yani bihatalı site açmışlar senin bunları demen bir türk insanına hiç yakışmazzzzz

    1. ahmet dedi ki:

      her türk yapar bence çünkü onlarda diğerleri gibi

  50. umut dedi ki:

    bence siz bişi bilmionuz ben açtım bile

  51. emir demir dedi ki:

    indiriliyo 30 saniye bekleyin indire basın indirin

    1. ahsen karyıp dedi ki:

      bensayfa 52 yi istiyorum lütfen anlayamadım da

  52. ERAY dedi ki:

    hacı bektaş oo hacı bektaş

  53. can dedi ki:

    ÇOK SAÇMA HİÇ BİSE YOK

  54. emo dedi ki:

    sorular kolaymı

  55. gülfidan dedi ki:

    bence abarttın erkan

  56. yasin dedi ki:

    çok guzel laf kardes

  57. ışıl toru dedi ki:

    arkadaşlar ben indirdim hiç bişey olmuyo açamayız dio

    1. sezen dedi ki:

      bende indirdm hic bise olmuo

  58. ecem su dedi ki:

    çok saçma bir bilgi için ille de indirmemiz mi gerekiyor yani

    1. ışıl toru dedi ki:

      aynen

  59. ece dedi ki:

    çok saçma bilgiyi bulmamız için ille indirmemiz mi gerekiyor :(((((

  60. ilayda dedi ki:

    istediğim hiç bir şey yok

  61. İSİMSİZ dedi ki:

    sorular niye yok?

    1. ceren dedi ki:

      dogru söyluyor sorular yok kandırıyormusunuz sayfanız berebat

      1. merve dedi ki:

        ewet ya çok sıkıcı hiç birşey açılmıo

  62. emine dedi ki:

    çok saçma

  63. emine dedi ki:

    çok saçma arkadaşlar

  64. emine dedi ki:

    bencede çok saçma arkadaşlar

    1. mustafa dedi ki:

      dayak yersin

Yorum Yaz