Web sitemize hoşgeldiniz, 15 Kasım 2018

5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı Cevapları Ada Yayınları 2018 2019

Fen Bilimleri 5. Sınıf Bilim Yayınları Ders Kitabı ve cevapları. Öğrencilerimizin derslerine yardımcı olmaya devam ediyoruz. Fen dersi, derinlemesine anlaşılmaya çalışılırsa eğlencelidir. Modern toplumlarda bilim ve teknolojinin oynadığı en önemli rol ve yaşadıkları büyük değişiklikler yeni analiz araçları gerektirmektedir. Artık bilimsel aktiviteyi ancak kendi mantığımızı sosyal bağlamlarına yerleştirerek anlayabiliriz.

Bu sayfamızda Ada yayınları 5. Sınıf Fen Bilimleri ders kitabı ve cevapları 2018 2019 çözümlerine göz atabilirsiniz. 5. Sınıf Ada Fen Bilimleri ders kitabı sayfa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ,27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ,41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60,61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ve diğer ders kitabı sayfalarına buradan göz atabilirsiniz. Şu anki bilim pratiğinin, tarih ve felsefesinin, deney veya kanıt gibi kurucu kavramlarını gözden geçirerek kavraması; toplumdaki bilimleri düşünmek, laboratuvarı terk ettiklerinde ve büyük ekonomik, politik ve toplumsal meselelere (GDO, nükleer vb.) müdahale ettikleri zaman; Son zamanlarda yapılan Bilim Çalışmaları’nın statüsünü almak, neyin belirleyici olduğunu ve ne bilmediklerini de göstermektir.

Ada Yayınları 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı ve Cevapları 2018 2019 :

 5. Sınıf Ada  Yayınları Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Cevapları , Ders Kitabı Hakkında Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz …

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Sır dedi ki:

    Aynen yazıyorum seçiyorum syf seçiyorum yine aynı şey çıkıyor beni de deli ediyor

  2. Sır dedi ki:

    Ben açıyorum seçiyorum syf seçiyorum yine aynı şey çıkıyor beni de deli ediyor.

  3. Anonim dedi ki:

    Basıyorum syf seçiyorum yine aynı şey çıkıyor beni de deli ediyor

  4. Melisa ÖNCEL dedi ki:

    kararımdan vazgeçtim hiç güzel değilmiş

  5. MELİSA 5/F dedi ki:

    ya neden kötü kötü şeyler yazıyosunuz ki bence burası çok güzel bir site ödevlerimin hepsini buradan yapıyorum

  6. Prenses dedi ki:

    Çok teşekkürler

  7. Gizemli dedi ki:

    Neden 225 yol yaa???

  8. Ayşegül dedi ki:

    niye 194 sayfayı yapmadınız

  9. sanem dedi ki:

    Sayfa 210 dan sonrası nerde acaba o sayfalarda yazarsanız sevinirim

  10. beril dedi ki:

    hazırlayanın ellerine sağlık tam istediğim gibi olmuş kısa ve öz, ödevim bitti, yayında yapımda emeği geçenlere teşekkür ediyorum. :)

  11. Nuri dedi ki:

    Şimdi Hoca eğer 271.sayfayı ödev olarak verdi naapıcaz . Bence cevap anahtarlarına kadar yapılmalı

  12. muhammet dedi ki:

    bu sitenin 137. safasının cevabı yok lütfen yazın

  13. bilmemne dedi ki:

    Çok garip hissettim yorumları okuduğum zaman oysaki bence güzel bir site.

    1. E-ödeve bak anlarsın adımı dedi ki:

      Herkes güzel dedi zaten

      1. Anonim dedi ki:

        273. Sayfayi hoca odev verdi ne yapacağimi bilmiyorum siz bir seyler yazarmisiniz

  14. azat dedi ki:

    Of ya hic bisey yok turkce 5sinif yaziyorum geliyor fen yazdimda gelmiiyor

  15. BİLİM İNSANI dedi ki:

    5. sınıf meb yayınları ortaokul fen bilimleri 105. sayfa cevabı YOK. LÜTFEN CEVABINI YAZIN!!!!!!!!!!

    1. Nazlı dedi ki:

      1.soru Son sıcaklık olanın altına 85 c, 45c,30c,
      2. Soru a) olanın cevapı L,M, K
      B)Olan a nın altındaki olan K, M, L

    2. Nazlı dedi ki:

      Şey bende bulamadım ?

  16. Büşra dedi ki:

    Bin kere aradım bulamadim?

    1. Ali akta dedi ki:

      Selamünaleyküm

    2. Anonim dedi ki:

      Nerde oturuyor

  17. hjh dedi ki:

    85.sayfadaki kitabın cevapları yok lütfen onları yazarmısınız

  18. adsız dedi ki:

    sorular çıkmıyor bir kere hiçde güzel değil

  19. abc dedi ki:

    doğru düzgün yazın

  20. Bilinmeyen ad dedi ki:

    Kızlar bencede kolaydı

  21. Anonim dedi ki:

    Kızlar bencede kolaydı

  22. Anonim dedi ki:

    Düzgün yazın

    1. irem dedi ki:

      yes çok doru

      1. irem dedi ki:

        Merhaba benim adım da İrem

        1. Anonim dedi ki:

          Salak adını ne yapıyim irem denen kız

    1. irem dedi ki:

      güzel bumu ben no derim

  23. Anonim dedi ki:

    5.sınıf fen bilimleri sayfa 58 cevapları

  24. R.Ç. dedi ki:

    Günaydın 5.sınıf fen cevaplarını açıyorum cevaplar çıkmıyor.

    Neden acaba yardımcı olabilirmisiniz?

    Gerçi türkçe dışında diğer derslerde açılmıyor.

    Türkçeyi inceledim çok güzel,emeğinize sağlık.

    Öğrenciler! Size sesleniyorum kötü kötü kelimeler kullanmışsınız yakıştıramadım .yarın okullarınızı bitirip türkiyemizin değerli makamlarinda yerlerinizi alcaksınız inşallah

    O yerlere layık olduğunuzu görelim,ağzınızı kötü laflara alıştırıp kişiliğinizi bozmayın! Ahlak değerlerimizi koruyalım.
    Ya hayrı söleyin yada susun.
    Ağzınızdan çıkacak olan sizi yüceltiyorsa,değerinize değer katıyorsa söleyin. Kendinizi değersizleştirmeyin insan yaradılış itibariyle eşref-i mahlukattır.şerefimizi koruyalım lütfen. Teşekkür ederim

    1. bilinen dedi ki:

      aynen ve fen dekinler doğru değil

      1. Anonim dedi ki:

        istediklerimin hepsi burda

    2. irem dedi ki:

      çok günel dogru

    3. Anonim dedi ki:

      Bendede açılmıyo ?

  25. Abdulbaki dedi ki:

    Bomba gibi başka başka sayfalar veriyor bunu yapanın Allah 1000 iyiliğini versin harikasınız.

  26. Nfddnddnenere dedi ki:

    Hiçbir sayfa doğru değil ????

    1. Rukiye Esra Ömeroğlu dedi ki:

      Bence çok güzel çünkü her şey çok net bir şekilde ve çok detaylı bir şekilde yazılmış

    2. Anonim dedi ki:

      Hayir hic birsey yazmamislar
      Katiliyom sana

    3. bilinen dedi ki:

      aynen ya

    4. Anonim dedi ki:

      Dedim sorular cikmiyor

      1. china dedi ki:

        Sorular çıkmıyor

    5. yusuf dedi ki:

      Dedim sorular cikmiyor

  27. Anonim dedi ki:

    Ya hepsinin cevabını versin 210 dan sonrasında versin

  28. Zeynep dedi ki:

    Benimkisi 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı sayfa 142 buldum sağ olun.

  29. Selen dedi ki:

    Çok uğraştım ama bir türlü cevapları bulamadım

    1. wkdhsk dedi ki:

      bende bulamadım

      1. alkar dedi ki:

        Bulduysan dersini iyi çalış

  30. azra dedi ki:

    Bu fen ödevlerini kim yapıyorsa çok sağ olsun var olsun, sizlerin sayesinde öğretmenden azar işitmekten kurtuluyoruz.

  31. turgut dedi ki:

    Olmayan sayfalari ekleyin

  32. Anonim dedi ki:

    252 olaydı iyiydi be ?

  33. selin dedi ki:

    5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı Cevapları sayfa 251-252-253-254-255-256 ödev ama bunlar yok ekleyin hemen.

  34. eda dedi ki:

    Aradığımı bulamıyorum ya

      1. ertuğrul dedi ki:

        sayfa 180 olsaydı iyiydi

  35. sible dedi ki:

    Ya çok sağ olun sayfaları hemen yazıyorum bu arada bizim öğretmen anlıyor buradan yaptığımızı bir şey demiyor artı verip geçiyor . :)

  36. Anonim dedi ki:

    Lütfen 137

  37. erkan dedi ki:

    124 çıkmıyor abi ne alaka saçma saçma şeyler çıkıyo aradığımı bulamıyorum lütfen düzeltin böyle site güzel olsun bu neya allah razı olsun diyecek yere bu site yüzünden ödevimi yapamiyorum. hemen ekleyin diğerleri güzel teşekkürler

  38. Sibel Yalçın (Sınıfın En güzeli) dedi ki:

    valla bizim öğretmen anlamıyo hem ben sadece kontrol etmek için bakıyom buraya öyle yapınca bişey demez öğretmen, hiç çalışmayıp tek kopya çekersek buradan bişey de öğrenemeyiz haksız mıyım arkadaşlar?

  39. Bilinmeyen bir isim dedi ki:

    İstediğim sayfa sayısı cikmiyor ya nasıl bir şey buya bunu duzeltmeniz lazım 119 sayfa çıkmıyor

  40. gizli dedi ki:

    Aradığımi bulamıyorum

    1. Anonim dedi ki:

      Bende bulamıyorum

  41. ali dedi ki:

    aradığım şey çıkmıyo

  42. Samet dedi ki:

    Çok kotu aradiğim cikmiyor

    1. ömer dedi ki:

      aynen ama güzel bence ödevleri kolayca yapıyorum ders sitesi sağ olsun :)

  43. Bilinmeyen ad dedi ki:

    Ya fen bil. çıkmıyor bu nedir arkadaş

    1. Düzelt şunu agabey dedi ki:

      Admin abi yağ harbi fen 117 bozuk hatta fen bil. Full bozuk ağabey napicaz anlamadım lütfen duzeltin.:-|:-|

    2. merve dedi ki:

      hepsi var cevapların teşekkür ediyorum ödevler bedava resmen :)

      1. Elifnur dedi ki:

        Ayy evet valla haklisin cnm ya

  44. diyar dedi ki:

    farklı şeyler çıkıyor

    1. Anonim dedi ki:

      Aynen sosyal bilgiler çıkıyor bknz.84

    2. Elifnur dedi ki:

      Yukardaki kiz hakli bence hakli buluyorum seni adin neyse

      1. aylin dedi ki:

        Hangi kız

  45. sercan vardal dedi ki:

    çok güzel siteymiş

    1. Berat Uzun dedi ki:

      Bence kötü bilmece yeri nerede o zaman burası matematik vb. olsaydı daha iyi olur yani???⛔

      1. Hwgwjsb dedi ki:

        Yssfsjsngsl

      2. Anonim dedi ki:

        Fen çıkıyor

  46. Demet dedi ki:

    bura çok güzel olmuş ne yani oturup ciddi ciddi ders mi çalışacağız bir de saçmalık:)

    1. sercan vardal dedi ki:

      beğenmeyen başka yere gitsin biz çok memnunuz eokul sitesi sonuçta

      1. Anonim dedi ki:

        Benimde sayfa 113

        1. ayşe fazla dedi ki:

          Benim de 113
          ?

    2. Anonim dedi ki:

      Bir zahmet çalışıverin bu kadar hazırcılık olur mu hiç abi çalış “DEMET ‘cim”… VE BENCE İĞRENÇ BİR SİTE İYİLİĞİN İÇİN SÖYLEDİM

    3. E-ödeve bak anlarsın adımı dedi ki:

      hoca verdiyse EVET

  47. Burcu dedi ki:

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok teşekkür ediyorum ama bütün sayfaları ekleseniz keşke

    1. Elifnur dedi ki:

      Yukardaki kiz hakli bence 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı Cevapları bana da lazımdı buldum.

      1. Kaan dedi ki:

        Aferin kız .

  48. ali kara dedi ki:

    her ödev olduğunda buradan bakıyom ama öğretmenimiz çok saf , hiç anlamıyo aferim deyip geçiyor :) aklı olan buradan bakar boşverin çalışmayı aynı şeyler

Yorum Yaz