3. Dünya Savaşı Ne Zaman Çıkacak – Çıkar mı Son Durum

Güçlü Ülkeler 3. Dünya Savaşına mı Hazırlanıyor ?

3. Dünya Savaşı'na mı hazırlanılıyor?Rusya Ukrayna Savaşı kapıda, ABD ile Rusya arasında soğuk savaş rüzgarları esiyor.

Rusya’nın askeri kaynaklardan edindiği bilgiye göre ABD’nin desteklediği İsrail’in İran’daki nükleer tesisleri vurmaya hazırlandığı ve Moskova’nın da bu olasılığa karşı hazırlık yaptığı iddia ediliyor. Kapıda savaş kokusu var …

Rusya’nın saygın gazetelerinden Nezavisimaya, Kremlin’in askeri kaynaklardan edindiği bilgiye göre İsrail’in İran’ın nükleer tesislerini vurmaya hazırlandığı ve bunun ani bir saldırı şeklinde olacağı belirtilerek, ”Tahran’ın bu ani saldırıya karşılığı sonuçları tahmin bile edilemeyecek geniş ölçekli bir savaşa yol açabilir”değerlendirmesinde bulundu.

Gazete, Rusya Devlet Başkanı Dimitriy Medvedev’in Brüksel’de dün katıldığı AB-Rusya zirvesinde en öncelikli konuyu oluşturduğunu belirterek, ”Rusya’nın AB Büyükelçisi Vladimir Çizov, İsrail veya ABD’nin İran’a karşı bir saldırısının felakete varacak olayların gelişmesine yol açabileceği uyarısında bulundu.

Çizov, böylesi bir durumun olumsuz etkisinin sadece bölgeye değil tüm dünya geneline yayılacağı uyarısında bulundu” denildi.

Kremlin’in, İsrail’in İran’a yönelik bir saldırısını önlemek için her şeyi yapacağı belirtilen haberde, ”Edindiğimiz bilgiye göre, Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu’nun (UAEK) İran raporunun ardından İran’a saldırı hazırlıklarına hız verildi. Rusya, bir yıl önceden Tahran’a karşı olası bir askeri operasyonda kayıplarını minimuma indirmek için önlemler almaya başladı ve bu önlemler için yaptığı çalışmalar tamamlanmak üzere” ifadeleri yer aldı.

-”Ermenistan’daki Rus üssünde görevli askerlerin aileleri tahliye edildi”-

Rusya’nın olası bir saldırıya karşı hazırlıklar çerçevesinde Ermenistan’daki 102’nci Rus askeri üssünü tam donanımlı hale getirdiği ve buradaki askerlerin ailelerini tahliye ettiğini belirten Nezavisimaya, ”Erivan yakınındaki Rus garnizonundaki askeri birlikler Türkiye sınırı yakınındaki Gümrü bölgesine sevk edildi. Amerikan askerlerinin olası saldırısı Türkiye’den olabilir. Ayrıca Güney Osetya ve Abhazya’daki Rus üslerindeki askerler 1 Aralık’tan itibaren savaşa hazır pozisyona geçirildi. Karadeniz Filosu’na bağlı gemiler de Gürcistan sınırları yakınında teyakkuzda” görüşüne yer verdi.

Azerbaycan sınırı yakınındaki Dağıstan Cumhuriyeti Azerbaş bölgesine de savaşa hazır başka bir füze bataryasının yerleştirildiğini belirten Nezavisimaya, Mahaçkale ve Astrahan bölgesinde de bir dizi hazırlığın yapıldığı bilgisini verdi.

Suriye’nin Tartus Limanı’na gitmek için Rus Amiral Kuznetsov savaş gemisinin öncülüğündeki Rus Donanmasına ait bir dizi geminin Akdeniz’e doğru yola çıktığı ifade edilen haberde, ”Savunma Bakanlığı’ndaki kaynaklarımız yola çıkan gemilere nükleer denizaltıların da eşlik ettiği bilgisini ne doğruladı ne de yalanladı” denildi.

-”Bakü, Rusya üzerindeki baskılarını artırdı”-

Uzun bir süre Kafkasya’daki Rus Kuvvetlerinin komutanlığını yapan General Yuri Netkaçev de gazeteye yaptığı açıklamada, olası bir savaş durumunda Rusya’nın Ermenistan’daki üsse ulaşmak için Gürcistan’ın ulaştırma ”kuşatmasını” ihlal etmek zorunda kalabileceğini belirterek, ”Bu da askeri açıdan Ermenistan’a ulaştırma koridoru açılması anlamına geliyor” dedi.

Askeri Tahmin Merkezi uzmanlarından Anatoliy Tsuganok da yaptığı açıklamada, Moskova’nın şu aralar Bakü’den endişe duyduğunu belirterek, ”Rus askeri yetkililer son 3 yılda askeri bütçesini iki katına çıkaran ve İsrail’dan insansız uçak olmak üzere çok sayıda gelişmiş malzeme satın alan Bakü konusunda endişeliler. Bakü, Moskova üzerinde Gabala askeri radar üssünün kira bedelinin yükseltilmesi için baskıyı artırmış durumda. Ancak İran ve Bakü arasında Güney Hazar’ın statüsüyle ilgili anlaşmazlıklara rağmen Bakü’nün İran karşıtı bir kampanyayı destekleyeceğini söylemek çok zor. Böylesi bir saldırı halinde Bakü’nün Ermenistan’a karşı olan hasmane tutumu göz ardı edilmemeli” dedi.

Bakü ve Erivan arasındaki çatışmaları yakından izleyen emekli Albay Vladimir Popov da Nezavisimaya’ya yaptığı açıklamada, Yukarı Karabağ için yürütülen müzakere sürecinin sonuçsuz bir şekilde ertelendiğini ve Bakü’de intikam tehdidinin çok açık bir şekilde yapıldığını savunarak, ”Azerbaycan ordusunun sınır anlaşmazlıklarına kesin bir çözüm bulunması için Ermenistan’a ve Dağlık Karabağ’a saldırısı son derece olası” iddiasında bulundu.

Popov, bu durumda en önemli sorunun Rusya’nın nasıl davranacağı sorusunun oluşturduğunu belirterek, ”İran’a olası bir saldırının arkasından Azerbaycan’ın Türkiye’nin desteğiyle Ermenistan’a karşı düzenleyeceği hava saldırısında Ermeni hava savunma üslerinin yanı sıra Rusya’nınkiler de vurulacak. Bunun Rusya’nın savaşa katılması için yeterli bir gerekçe olacağını söylemek son derece güç. Rus kuvvetler kesin olarak Dağlık Karabağ’daki bir çatışmaya katılmaz. Ama örneğin Türkiye ve Azerbaycan tarafından Ermenistan’a karşı bir askeri tehdit durumundaki bir kara savaşına Rusya’nın katılımı kaçınılmaz olur” dedi.

3. Dünya Savaşı Ne Zaman Çıkar – Ocak Şubat 2017 , 3. Dünya Savaşı Hazırlıkları 2017 , 3. Dünya Savaşı Hangi Sebeplerden Çıkacak , 3. Dünya Savaşı İsrail İran ABD Rusya ve Çin Blogu 2017 , 3. Dünya Savaşı Çıkarmı 2018 2019 , Dünyada 3. Dünya Savaşı Hazırlıkları Son Durum ve Son Gelişmeler

68 yorum

  1. üçünçü ,dünya savaşında türkiye çok güçlü olucak nedenmi askeri güçcümüz çok imanımız var biz buda 80 milyonuz hepimizde askeriz oavrupa ayagını denk alsın tereröstlere kocak açmasın o yıllan birgün gellir avrupayı sukar saten sukan sukmuş … islam ülkeleride gözü olan çıksın

  2. 3.DÜNYA SAVAŞI DEMEK, MELHAME-İ KÜBRA NIN DOĞUŞU DEMEK,MELHAME-İ KÜBRANIN DOĞUŞU DEMEK,BEKLENEN MEHDİ A.S. ZUHURU DEMEKDİR.ÜMMETİMİ MUHAMMEDİN GÖZÜ AYDIN OLSUN.KALPLERDEKİ İMAN NURU GÜÇLENECEK DEMEKTİR…

  3. Savasin cikmasi demek dünya nufusunun 4 de 1 inin yok olması demek
    Ama bu savas kacinilmaz
    Derin güçler senaryoyu hazirlamis
    Sadece filmi çekmek kaldi
    Allah türkü korusun !!!

  4. savaş 2026 yılında olcak ben o zaman 33 yaşında olcam ben savaşta yokum arkadaş ALLAH tan korkun be
    türkiye yok olmıcak türkiye son anda yükselişe geçicek türkiye yok olmaz anlasanıza anında
    dünyanın sonu olur

  5. 2.dünya savaşından sonra süper güçler akıllandı ve b.m yi kurdular böylelikle birbirimizin ayağına basmadan zayıf ülkeleri sömürelim 70 yıldırda istedikleri gibi dünyayı yönetiyorlar bence büyük savaş şimdilik çıkmaz

  6. 3. Dünya savaşı çıkacaktır.. ve Türkiye bu savaşa katılmak zorunda bırakılacaktır. “Türk” topluluğu icratlarıyla ve vesile olduğu icratlarıyla dünyaya nizam ve intizamı, sulh ve sukünü getirecektir.
    Adetullah hiçbir zaman değişmez Gecenin enkaranlık ánından sonra şafak söker.. gün doğar..
    Unutmayın hem 1000 yılın hemde 100 yılın başındayız.. doğum sancıları olacakki evlere hizir ve neşe gelsin(bebeler).

    Şundan hiçbir zaman şüphe etmeyin, Eğer “The Türks” ortadan kalkarsa bu demektir ki kıyametin süreci başlamıştır.

    • allah yok dinler yalan mayıstan beri hergece 50000türk kendi evinde öldürülüp yakılıyor devlet yahudilerin elinde tüm türkler yok edilecek araplar impatorluk kuracak dünyaya hükmedecek dini ortadan kaldırcaklar allah aptal türkler için var türk bitince dinde bitecek bu savaş türkleri yok edecek libyadan moğolistana kadar arapların kürtlerin olacak dünya cennettir kuran türkleri yok ediyor her türk bıcağına sarılmalı arap kürt bırakmamalı 250 milyon türke tecavüz edip kesip kamyonlarla yakmaya götürcekler. azerbaycan ve dierleri savaşa hahırlanmalı türk ırkı tarihe gömülüyor. araplar korkudan kuranı kerimi yazdı bizi keserek müslüman yaptı 1300 yıldır kandırdı namAZ KIldırdı oruç tutturdu şimdi sikip yakıyorlar uyan türk evladı erdoğan türkleri yok ediyor

  7. türkiye jeolojik olarak iyi bir konumda diyorlar ama bu savaşta geçerli değil rusyanın macaristan gürcistan gibi ülkelere uzun menzilli füzeleri sattığını herkes bilmez yani türkiyenin dört bir yanı füzeler ile çevrili türkiyenin uzun menzilli hava savunma sistemi olmadığından türkiye rusya ile iyi bir politika izlemeli abd nin türkiyeden tek çıkarı patriotlarla rus ve iran füzelerinden kendini korumaktır benim fikrim türkiye tarafsız olmalıdır ama her türlü savaşa karşıyız :D

  8. Sevgili arkadaslar;

    3.dunya savasi tabiki cikacak eninde sonunda cunku hadislerde var bu ve turkler dunyaya iki kez hakim olacak buda hadis birincisi osmanliydi ikinciside allahin iznizle biz olacaz osmanlinin devami olaraktan.2023ten once savas olmaz benceb arastirmalarima gore cunku lozan antlasmasi maddeleri geregince 2023e kadar turkiyeye savas acilamaz ve turkiyede acamaz biz bosunami suriyeyle kapismadik ucamizi dusurduler askerimiz sehit oldu suhsuriye sınırina mermiler dustu disimizi sıktık.bizi savasa cekmeye calistilar ekonomimizi zayiflatmak amaciyla ve biz saldirsaydik muttefiklerimiz taraf degistirip onlarda bize saldircakti ornegin abd falan. Bosunami basbakan silahlanmaya onem veriyo cunku 2023te savasa acik hale gelecez.kendimizi korumamiz lazim demi.turklerin dunyada dostu yoktur turkler kendi basina bakar bakmayin dostummusuz gibi davrandiklarina hepside arkadan oyun ceviriyor 2023te yer alti zenginliklerimizitam anlamiyla cikarabilecez.turkiyeyi 2023e kadar bizi zayiflatmak istiyolar niye kolay lokma olalim diye simdide AKPyi de karistirmaya calisiyolar akpyi dusurmeye calisiyolar cunku akp duserse turkiye bitmis demektir.sakin bu oyunlara kanmayinn akp den sasmayin akpye adam sizdirmislardi simdi adamlari cikarttilar akp duzeldi oyuna getiremediler unutmayun 2023e hazirlanabilmemiz icin akpnin basta olmasi lazim .yani oyuna gelmeyin ulkeyi ic savasa cekmeye calisiyolar kanmayin.ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.

  9. arkdaşlar eyer 3. dünya savşı cıkarsa bizim grup boyle olur kesin bizim grup abd türkiye macar israil avusturya avusturalya olur ve kesin abd nukler bombayla nukler silah kulanır ve aynen 2. dünya savaşında gibi olur

  10. 1)Suriye’ye saldırdıktan ne kadar süre sonra İran’a saldıracaklar? (Zira arada Lübnan ve Filistin de var ve İran’a müdahale edebilmek için arada Irak’a tekrar bir girişimde bulunmaları gerekir.)

    2)İran’a saldırdıktan ne kadar süre savaş 3. Dünya Savaşı’na döner?

    3)3. Dünya Savaşı kaç yıl sürecek?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler…

  11. aslına bakılırsa ittifaklar belli bunlar:
    1-abd,nato,arap birliği,türkiye ve diğer amerikan müttefikleri
    2-rusya,çin,iran,suriye,ermenistan,kolektif güvenlik antlaşma örgütü,hindistan,kuzey kore ve diğer rus müttefikleri
    3-başlangıç tarihi:2013-14
    sonlanışı: 2020-2025
    4-nedenler:
    -suriye iç savaşı
    -iran nükleer programı
    -iran seçimleri
    -rusya’nın silahlanması
    -kuzey kore’ye uygulanan yaptırımlar
    -ekonomik kriz
    sonuçları:
    1-bm dağıltı
    2-rusya,abd,çin,hindistan,iran,brezilya gibi büyük ülkeler dağılıp birkaç küçük devletlere ayrıldılar.
    4-teknoloji asla tekrar devam etmedi.
    5-diğer geri kalan ülkelerde iç savaş çıktı
    6-ekonomi,para,finans,iktisad gibi terimler tarihe karıştı.
    7-nato dağıtıldı.
    8-dünya nüfusu yaklaşık bir-iki milyar seviyesine kadar geriledi(tahmini olarak)
    9-tüm dünya şehirleri nükleer,kimyasal,biyolojik ve radyolojik silahlarla yıkıldı
    9-ekosistem büyük zarar gördü
    10-nükleer savaş sonrası medeniyet kalmadı

  12. savaş için paranız var ama bizi doyurmuyor yani anlatabildiğim bi savaş öle kolay kolay çıkmaz :) eskidendi o mesela kırım hanlığına savaş açıcam elçi gönedercem öle degil şimdi siyaset var hukuk kanun var eskisi gibi at sırtında adalet yok ve soğuk savaş sıcak savaş die bişey var soğuk karada olan bişey sıcak ise nükleer adam bmobayı koyar :) adam şeyine bile tkamaz sigarasını yakar izler ot bile büyümez ülkede

  13. Arkadaşlar o kadar dehşet verici ve sığ konuşmalarınız var ki insan insanlığından utanır,savaşın nasıl çıkıp kimin kazanacağı kimin gruplaşacağını konuşacağınıza ;Savaş ı nasıl önleyebiliriz diye konuşmalısınız.Siz hidrojen bombasının etki gücünü,kimyasal bombanın ne olduğunu biliyor musunuz bir savaşı kim kazanır bilmiyorum ama kaybedecek olan kesin ve kesi bu yorumları yazanlar bizleriz yani sıradan halk Eğer üçüncü Dünya savaşı çıkarsa bu teknolojiyle yerküreyi 36 parçaya bölebilirler.Savaş dediğiniz şey video oyunu değildir.Biz gençler görmedik Allah yaşatmasın!

  14. arkadaşlar bence 3 üncü dünya savaşı tabikide cıkacak ve bu türkiyede olan barış süreci olmasa bence başta türkiye yok olur bence barış süreci biran cözülsün kürt ve türkler bir olsun 2 ci dünya savaşı gibi kazansın lar zaten başta ABD RUSİA ÇİN VE Bİ KAC ÜLKE DAHA SAVAŞ BAŞLADIKTAN İBAREN KENDİ ÜLKELERİ İCİN SAVAŞMAYACAK BUNLAR TÜRKİYE Yİ ELE GECİRMEK İCİN SAVAŞIRLAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM ???

  15. arkadaşlar bence şampiyonlar ligi gibi isviçre nin nyon kentinde çekilsin kuralar ve gruplar öle oluşsun türkiye kuraya birinci torba dan katılsın ve ilk maçı(savaşı) avantaj olur diye deplasmanda yapsın ya o değilde inşallah çıkmaz şakası bile komik olmadı:d

  16. ben açıkçası 3.dünya savaşının 2015 veya 2016 yılları arasında olacağını tahmin ediyorum.o vakitte tahminimce arap ülkeleri (tunus ,mısır,libya vb.)ülkelerde tamamen batacak.sonra abd ve rusya savaşı başlatacak.olanda türkiyeye olacak

  17. aslına bakılırsa ittifaklar belli bunlar:

    1-abd,nato,arap birliği,türkiye ve diğer amerikan müttefikleri

    2-rusya,çin,iran,suriye,ermenistan,kolektif güvenlik antlaşma örgütü,hindistan,kuzey kore ve diğer rus müttefikleri

    3-başlangıç tarihi:2013-14
    sonlanışı: 2020-2025

    4-nedenler:
    -suriye iç savaşı
    -iran nükleer programı
    -iran seçimleri
    -rusya’nın silahlanması
    -kuzey kore’ye uygulanan yaptırımlar
    -ekonomik kriz

    sonuçları:
    1-bm dağıltı
    2-rusya,abd,çin,hindistan,iran,brezilya gibi büyük ülkeler dağılıp birkaç küçük devletlere ayrıldılar.
    4-teknoloji asla tekrar devam etmedi.
    5-diğer geri kalan ülkelerde iç savaş çıktı
    6-ekonomi,para,finans,iktisad gibi terimler tarihe karıştı.
    7-nato dağıtıldı.
    8-dünya nüfusu yaklaşık bir-iki milyar seviyesine kadar geriledi(tahmini olarak)
    9-tüm dünya şehirleri nükleer,kimyasal,biyolojik ve radyolojik silahlarla yıkıldı
    9-ekosistem büyük zarar gördü
    10-nükleer savaş sonrası medeniyet kalmadı

    yani kısacası hepimiz ayvayı yedik haberiniz olsun.

  18. bakın biz amerikanın grubunda olsak rusya iran ve suriye komşularımız bizi maf ederler ama amerikanında karşısında olmayız ondan tarafsız oluruz sonra bütün devletler güçsüzleşir biz dünyanın en güçlü devleti oluruz topraklarımızı eskisi gibi yaparız

  19. Bu savaşta tarafsız kalırsak diğer ülkeler bundan yararlanır avrupa ve asya geçiti oluyor türkiye bunu da düşünün bundan dolayı savaştan sonra ülkeler yıpranacağı için bu türkiyenin lehine olur böylece türkiye hamlesini yaparak dünya egemenliğini yakalar

  20. BENCE GRUPLAR BÖYLE OLUR
    1. GRUP; ALMANYA-RUSYA-ÇİN-İRAN-K.KORE-SURİYE
    2.GRUP;AMERİKA-İSRAİL-İNGİLTERE-FRANSA-G.KORE
    ALMANLAR 2.GRUBA GEÇMEZ ONLAR BAŞTAN DÜŞMANDIR
    TÜRKİYE İSE KEŞKE ALMANYANIN YANINDA SAVAŞA GİRSE
    AMA TÜRKİYE AMERİKA NE DERSE ONU YAPIYOR SANKİ AMERİKANIN HİMAYESİ ALTINDAYIZ

  21. sayin degerli arkadaslar savas sahsi fikrim cikacak.cunku dunya kendini 3 dunya savasina hzirladi herkes bekliyordu o da oldu .yani amerika secimleriydi nihayet oldu simdik herkes savasa hazirlansin herkes derken bizlerde.cun ku savas turkiye den baslayacak ve turkiye den bitecektir.turkiye nin bi cikari olur mu bence olacak hemde cok cikari olacak .turkiye’nin dusuncesi eski den oldugu gibi simdikte hukumu surmek istiyorum diyor.sesiz bi sekilde yuruyor sesiz bi sekilde plan yapiyor.oncelik hedefi suriye suriye savasi bitmeden 3.dunya sava da baslamz .amerika ve diger batili gucler suriye yi ele almak icin ugrasiyor bu da turkiye nin ekmegine yag caliyor.once tunus sonra misir ve sonra libya daha da vs var.bunlar olmasi gereken seylerdi turkiye ye bi prestij kazandir di turkiyenin prestij kazanmasi tabiki onemli ama ordaki yasanalar hak degil olmasi gereken de oldu .bu acidan suriye artik son durak bu ic savas cok yakin da bitecek ki dunya savasi baslasin.

  22. Beyler savaş olursa Türkiye-israil ingiltere-fransa gibi devletler zorla aynı grupta olurlar bence. Şu bloklaşmada kesin. rusya-suriye-çin-iran-ermenistan gerçi ermenistanın pek bir halta yarayacağını sanmıyorum :D yav beyler bir kerede bizimle aynı teknolojide olan uzaylılar bize savaş açsada bizde dünya olarak hep birlikte uzaylılara karşı çatışsak olmaz mı yav belki o zaman dünya içindeki çatışmalar yüzyıllar boyunca durur :D

    Not:
    -Beyler uzaylılarla savaşmak son derece iğrenç bişi olur bence böylesi dünyada iç savaş daha iyi :D

  23. esat sende halt etmişşsin iranın saldırgan tavrları ve suriyeye yakınlığı dünyayı kızdırıyomus israilin filistine abd nin ırakda afganistanda döktüğü müslüman kanlarına kimse bişe demio a.q sen kimden yanasın ????

  24. eğer 3. dünya savaşı çıkarsa kesin israil ve amerika bir grup olur iran ve rusyada bir grup olur belkide çinde ruslar bloğuna katılır türkiye ise asla abd ye katılmaz çünkü o grupta israil var italy ve almanya ruslara geçer fransa ve ingiltere abd ye geçer ….saygılarımla…..

    • bakınız türkiye kesinlilkle israile duyduğu kin yüzünden böyle bir savaşa israilin karşısında başlamaz. kesinlikle uzun görüşmeler yapılır ve güçlü tarafın kim olduğu belirlenir stratejimiz ve çıkarlarımız göz önünde bulundurulur ve natoda olduğumuz içinde amerikaya bir yakınlık göstereceğimize inanıyorum ayrıca süper güç amerika buda onların yanında katılmamızı gerektiren bir sebep iraın saldırgan tavırları dünyayı bir uçuruma sürüklüyor suriyenin arkasında durması ve onları savunmasıda başta bizi sonra bazı ülkeler hariç tüm dünyayı kızdırır SAYGILARIMLA…

    • türkiye malesef ki NATO FÜZE KALKANI ve PATRİOT füzeleri gibi oyunu içine atıldığından ve bu oyunun asıl amacı TÜRKİYE-İRAN savaşı cıkarılmak istendiğinden ve ABD nin medyada İNGİLTEREnin türkiyeye açık destek verdiğinden türkiye güvenerek batı bloğuna katılır. tabi yönetenlerin aklı varsa doğu bloğuna gider. fakat en büyük korkumuz yaptırım ve abluka eğer gıda veya ekonomik önden bakacak olursak iyecek içiçek veya bunlrın hammaddesi tohumlar en önemliside SAVAAŞ TEKNOLOJİMİZ batılı sisteine dayanıyor. yani bizler istesekte istemesekte bu savaşa girmek zorundayız hem bulunduğumuz coğrafya biyolojik çeşitlilik yer altı ve yer üstü kaynaklarıda (ki özellikle hava gücüne önem veren ABD nin BOR minerallerine cok ihtiyacı var) bu sebeplerden ötürü her iki taraf bizi ister fakat bu gidişle bi batı tarafına geçeriz. Ayrıca hiç bir avrupa devleti rusyanın safına geçmez ukrayna veya finlandiya hariç. zaten dünyanın belası İLLUMİNATİ varken saflar belli. batı tarafı AB, ABD, NATO doğu tarafı ÇİN,RUSYA , İRAN yada bir değişle ŞNGAY-NATO gibi olacak. herkez derki ne Abdnin rusyaya saldırmasına maçası sıkar nede rusyanın abd ye. emin olunki para insana herşeyi yaptırır buradada ekonomik savaş söz konusu bunun için öleceklerini dahi bilseler yinede cekinmeden savaşırlar buna emin olabilirsiniz. ama kesin batı bloğu kazanaca diye birşey yok savaş kıyasıya geçer tek teknoloji ABD den gitmez. ama bu savaş illaki olacaktır çinkü savaş olmazsa MÜSLİMANLARA ZULÜM OLMAZ eğer müslimanlara zulüm olmazsa (israilin filistine yatığı veya otadoğudaki arap baharı gibi zulümden bahsetmiyorum) hz peygamber MUHAMMED MUSTAFA (SAV) İN SON SOYUNDAN OLAN HZ. HEHDİ A.S gelmez O gelmezse… felan v.s bu uzun konular yani bir nevi düzen böyle çünkü bunlar olacakki kıyamete yaklaşalım ve alametler gerçekleşsin. sadece araştırın ve mutlak sonuca uyarsınız buna yaş fark etmez. halk uyanmalı yoksa eyvah dediğimizde iş işten geçebilr… saygılarımla

  25. iran israile tek başına saldıramaz mecbur abd den yardım alacak bunun üzerine rusya ianı destekleyecek ve son nokta türkiye tarafsız olmaz irana döner senden yanayım amerikaya döner senden yanayım ikli oynar ve savai sonrası ülkeler zayıflar ve yüklü miktarda borçlanırlar türkiye ise bu durumdan istifade tekrar dünyayı yönetmeye başlar arkadaşlar gerçekler böyle bekleyin 2023 ü bekleyin tekrar dünya bize diz çökecek

    • AYNEN KARDEŞİM KATILIYORUM AMA ÇIKARSA GURUPLASMALAR OLUCAK
      1.GURUP RUSYA – ÇİN – İRAN – SURİYE
      2.GURUP ABD – İSRAİL – ALMANYA – İNGİLTERE – FRANSA

      SORUN SU TÜRKİYE HANGİ GURUPDA OLMALI ?
      BENİM FİKRİM 2. GURUBU SEÇMELİ ÇUNKÜ : RUSYA – ÇİN VE SURİYE YÜZ YILLARDIR BİZİM DÜŞMANLARIMIZ KESİNLİKLE SATICAKLAR !
      ABD VE TÜRKİYE HEP İTTİFAK KURDU

      TÜRKİYE TARAFSIZ KALIRIM DERSE DİYEMEZ ÇÜNKÜ KİLİT NOKTA TÜRKİYEDİR..!
      BEN KARARSIZIM DERSE ABD İZMİR VE AKDENİZ KISMINI ELE GEÇİRİCEK HEMEN DENİZ ÜSDÜNLÜĞÜ OLSUN DİYE RUSLARDA EGE KISMINA GİRİRİCEK VE KIBRIZ BOMBALANACAK ! TARAFSIZ KALMAK EN SAÇMASI !

      • :D :D :D ingiltere ve fransa almanya tarafında olur mu? sen sakın yorum yapma gülme krizine girecem yaw. hele bak yaw. almanya, britanya ve fransa. lan olım eskilerle ilgili kac cumle okudun sen. yaw allah icin boyleleri bi pox biliyormuş gibi artistlik yapmasın yaw.

        • sen bence bir şey bilmiyorsun furkan çocukca akıllarla britanya ya dönüyorsun bu savaşların kılıçlarla yapıldığını sanarsın allah bilir bncede 2. tarafa geçicez nato ya üyeyiz ve 2. grup natonun üyelerinden oluşmuş amerikayı hafife almayın 2. dünya savaşında ve 1. dünya savaşında en etkili isimlerdendi
          devletimiz bunları ve daha daha fazlalarını biliyor. 3. dünya savaşı lehimize olabilir tarafsız kalmak ahmaklık bizi bitirirler sürüsüz koyunu kurt kapar derler arkamızın olması lazım ve fazlada girmemek lazım böyle savaşa nede olsa daha oturmamış bi devletiz hala terörle uğraşıyoruz :D bir 2023 büyük umutlar veriyo
          SAYGILAR..

      • Bence akılsız Turkiye hiç bir taraf seçmez !

        Ve büyük ihtimalle savaş olacak ! ABD kıbrısi

        seççek ! Savaş olursa yeter artık kan dökülmesin diyerek savaş bitecek ama iç savaş devam edecek !

berkay için bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

Adını veya rumuzunu yazabilirsin.