9:52 am - Cumartesi Aralık 10, 2016

Yetenek Sizsiniz Türkiye Başvuru Formu

Cumartesi, 30 Temmuz 2016, 10:13 | Sizden Gelenler | 258 Yorum

Yetenek Sizsiniz Türkiye Başvuru Formu Doldur, TV8 Yetenek Sizsiniz Başvuru Formu 2016 yeni sezon

Acun Medya Prodection’nun organize ettiği Yetek Sizsiniz Türkiye yarışmasının yeni sezon elemeleri başlamak üzere. Yetenek Sizsiniz Türkiye nasıl katılabilirim diye mi soruyorsunuz? Bulunduğunuz ilde elemelere girip sizde yarışmacı olmaya hak kazanabilirsiniz.  Yarışmaya katılım için aşağıdaki linke tıklayıp başvuru formunu eksiksiz şekilde doldurmanız yeterli.Yapılan raiting ölçümlerinde daha önceki yıllarda Türkiye’de en çok seyredilen yarışma programı seçilen Yetenek Sizsiniz Türkiye izleyicisiyle buluşmak için gün sayıyor.

yetenek sizsinizAcun Ilıcalı’nın sunumu ile ekranlara gelen Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasında bu yıl jüri koltuğunda bir değişiklik bekleniyor. Geçmiş yıllarda jüride yer alan Sergen Yalçın, bu yıl Yetenek Sizsiniz Türkiye’de ekranlara gelmeyecek. Sevilen futbolcunun yerine kimin geleceği merak konusuyken duyumlar Sergen Yalçın’ın yerine Eser Yenerler’in jüriye katılacağını söylüyor.

Siz de ben yetenekliyim, Türkiye’nin yeni yeteneği ben olacağım ve büyük ödüle kavuşacağım diyorsanız aşağıdaki linke tıklamanız ve başvuru formunu eksiksiz olarak doldurmanız yeterli.

Yetenek Sizsiniz Türkiye Başvuru Formu İçin Tıkla (http://www.tv8basvuru.com/)

Yetenek Sizsiniz Başvuru Formu İle İlgili Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

 2017 YGS Soruları ve Yorumlar İçin Tıkla

258 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Yetenek Sizsiniz Türkiye Başvuru Formu"

  1. Abdulhamit kilitci dedi ki:

    Sand up yapıyorum ve bende katılmak istiyorum. .

  2. Abdulhamit kilitci dedi ki:

    Stand up yapıyorum.Bende katılmak istiyorum

  3. yunus bakir dedi ki:

    slm merhaba ben tatvandan yunus müzik yeteneğim iyi olduğundan dolayı sizi seçtim

  4. Emine dedi ki:

    sesime güveniyorum sesim güzel ve kazanıcam

  5. ozan dedi ki:

    sesime güveniyorum sesim cok güzel

  6. ozan dedi ki:

    kendime güveniyorum sesim cok güzel

  7. memet dedi ki:

    Nasıl katılır bu yarışa

  8. Yıldıtay dedi ki:

    Ben Yıldıray batuk çok ıstıyorum şarkı söylemeye kana urfa da soyluyorum

  9. suleyman dedi ki:

    Slm iyi aksamlar cok guzel sarki soyluyorum beni programa cagirirmisiniz lutfen 05386208623 beni arayayin lutfrn allah rizasi icin bekliyorum

  10. celil dedi ki:

    yaw kayıt olmak istiyorum ama olamıyor

  11. furkan akıncı dedi ki:

    acun abi oraya gelmeyi çok istiyorum ben yedi yaşındayken siz adanaya gelmiştiniz benise seyhan otele gelip size yetenegimi gösterdim siz ise oylama yapamayız dediniz ben ie çok agladım ama şimdi yine gelmek istiyorum 12 yaşındayım oraya gelmekiçin para biriktiriyorum üçünüzde bana evet diyceksiniz eminim

  12. hasan dedi ki:

    katılmak istiyorum

  13. Yetkin yıldırım dedi ki:

    Katılmak istiyorum

  14. remzi korak dedi ki:

    ben guneydoğu anadolubölgesıne baktıkça bir guvercin sesı geliyor

  15. fuday sarıbey dedi ki:

    bende yeteneksinize ilkdefa katılmak istiyorum

    • fuday sarıbey dedi ki:

      ben normalde ceyhanlıyım programa katılmadan önce
      birşey söylemek istiyorum
      benim annem babam ayrı yaşıyorlar
      biraz allah için yardım edin bize gerçekten beni begeneceyinizden eminim şarkı söylemeyi çok seviyorum yaşımda 19 kendime çok güveniyorum

  16. ömer danışmaz dedi ki:

    size ulaşmak için jaç jere gorum dolduruyorum 20 jafamla tugla kırıuom elimle 30 tane mermer kafamla elimde kırıyom karnımda tugla kırdırıyorum varyozla en güçlü insanları tuumruk vurduruyorum vucuduma jiç birşey olmuyır ve 50 tane frerans lanbası çirılçiplak kırdırıuorum üstümde jiç birşey olmuyor vuçudum kaslı ve sert oldugu için bana işlemiyor .ayrıça biddyo yollamak istıyorum ama uzun süre oldugu için gönderilmiyor bana yardımçı olun lütfen sabırsızça sızıb telinizi bekliyorum arayın lütfen riça ediyorum saygılar. 05379191261 .ömer danışmaz <tranzon araklı

  17. ömer danışmaz dedi ki:

    ben jafamla 30 tane tugla kırıyom elimlede tugla kırıyom elli tane mermerde kırıyom kafamla ekimle karnımda tugla varyozla kırdırıyorum en güçlü adamları kemdıme yımruk vurduruyorum hiç birşey olmıyorbe 50 tane frerans lanbası kırdıtıyorum çirikçiplak vuçudumda ve viçidum sert kaslı oldufu i.in kesmıyor ve vuçudum alışıktır<< ayrıça TRABZONDA ki elemelere gitdim fakat hiç nerner tugla ve frerans givi şeyler kırdurmasılar üstümde neb ise kırmak istıyoeum onlar onay vermıyolar bana çok moralim bozuldı benım yaptırmadılar diye . vidyolarım vardı ama telim suya düştü vidyom kalmadı.ama jüçük bir biddyo yaptım fakat bir türlü yollayamıyorum çok büyük gaçmi geliyor vidtonın büyüklügü . şimdi bapacagımı bilmiyorum milletede yane araklı ya demışım yetenege gideçem çafırdılar benı ama yalan söylemısım uane sizib benı aramanızı sabırsızça bekliyorum iki dere arasında kalmişim jütfen benı çagırın bu yükten benı jurtarın lütfen riça ediyorum saygilar

  18. halilo dedi ki:

    kitap ceviriyorum

  19. muhammed dedi ki:

    ben barış akarsu pencerenin perdesini havaladıran rüzgarı söylemek isdiyorum

  20. batuhan bulut dedi ki:

    aAcun bey herkes çıkmamı istiyor çok beğeniyorlar benielimdeki fırsatı değerlendirmek istiyorum

  21. batuhan bulut dedi ki:

    roman havası çifte teli seyirciyi eylendire bilecek şeyler yapacam daha önce yapılmayan hareketleri yapıcam

  22. Səbirə Cavadzadə dedi ki:

    Azerbaycanliyam Gozel reqs ifa edirem isderdim Size oynamagimi numaiw eddirim.15 yawim var amma buna baxmayaraq yawimnan boyuk iwlere imza atmiwam

  23. Aylin dedi ki:

    Merhaba ismim aylin şarki söyliyorum cok güzel bir sesim var yetenek sizsiniz türkiye katilmak istiyorum almanyadan geliyorum☺

  24. eylül dedi ki:

    benim sesimi duyan herkez şok kalacacak sen bile abi bak beni seç gör yeteneğimi

  25. okan dedi ki:

    Paten Gösterisi İçin Başvurduk Rampayı Sizmi Veriyosunuz Yoksa Bizmi Getiriyoruz

  26. yusuf dedi ki:

    katılmak istiyorum

  27. farshad dedi ki:

    Acun abi yeteneklerim : bit box sesim guzel rap muzik lutfen.beni seçin antalia da yaşiyurmemleketim iran yeteneksizsiniz turkiye katilmak istiyorom

  28. sedika dedi ki:

    sesim cok guzel beni secin lutffen

  29. Gamze dedi ki:

    YAPICAM

  30. Gamze dedi ki:

    BAŞARACAĞIMA İNANIYORUM

  31. enis dedi ki:

    Tv 8 acun ailesini yakindan takip eden bir olarak bu sezonun yetenek sizsiniz programını yerlerde sürtünme sine cok üzüldüm bukadar mi yeteneksiz bir seçim olabilir

  32. mahfus durput dedi ki:

    acun abiben istan buldan bi çoçuğum 15 yaşın dayım acun abi benseni çok seviyoorrum sana ullaşşaccam deddim arkadaşlarınma dedim accun abiyle görüşmeye çallışaccam bana dedillerki sen kim accun ılıcalı nerde acun abi yap bi büyüklük kırma bu kardeşinni

Yorum Yazın

Yararlı Bağlantılar