11:46 pm - Pazar Mart 26, 2017

Twitter Kaydol

Salı, 10 Ocak 2017, 0:10 | Sizden Gelenler | 374 Yorum

Sizlere bu haberimizde Twitter Hesabı Nasıl Açılır ve Twitter Kaydol Resimli Anlatım ile yardımcı olacağız.

Sosyal ağlardan en günceli Twitter hesabını nasıl açacağınızı bilmiyor musunuz? O zaman yazımızı dikkatlice takip edin. Twitter Hesap Aç çok kolay …

Twitter hesabı açmak istiyorsanız öncelikle Twitter .com sitesine girin. Daha sonra Twitter’ de yeni misin isim ve başlığı altında yer alan  formu eksiksiz doldurun. Kullanıcı adına istediğiniz bir isim girin, twitter adresinizin bağlı olmasını istediğiniz bir e-posta adresi girin. Bir şifre oluşturun ve kaydol seçeneğine tıklayın. Adresininiz ilk ayağı tamamlandı.

Twitter hesabınızın onaylanması için Mail adresine gereksinimiz var. Bu kısımın ardından Twitter’a bugün katıl başlığı adı altında bilgilerinizi eksiksiz doldurun ve Hesabımı oluştur’a tıklamanız yeterlidir.

Artık sizinde bir Twitter hesabınız var. Twitter hesabınızı ilk oluşturduğunuz sırada e-posta adresinize bir doğrulama kodu gönderilmiştir. Mail kutunuzu kontrol edin ve bu kodu buluğ ona tıklayın böylece Twitter hesabızı artık kullanabilirsiniz.

Twitter Kayıt Olmak İçin Tıklayın

twitter hesap silme

Twitter Kaydolma Videolu Anlatım

Twitter Kaydol, Twitter hesap Açma kayıt ol İle İlgili Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

 

374 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Twitter Kaydol"

  1. necla dedi ki:

    tivittır ne kadar yeterli olabilir ki

  2. Emrah zerbeliyev dedi ki:

    Emrah zerbeliyev

  3. Kemal Gezgin dedi ki:

    Selam bueada yeniyim dürüst doslar arkadaşlar edinmek istiyorum

  4. esma arklan dedi ki:

    Değşik bi śeyy

  5. GÜLTEN DEMİRCİ @hotmail.com dedi ki:

    facem çalındı hesabım şuanda birbaşkasının elinde benim adıma tıwıtırda cırıt atıyor buna musade etmeyin lütfen yardımcı olun ve engelleyin

  6. GÜLTEN DEMİRCİ @hotmail.com dedi ki:

    benim adıma açılan sahte hesabı lütfen kapatın

  7. mehmet keskin dedi ki:

    Tivitırı hiç kulnanmama rahmen benim adıma hesap açılmış neden ?hiç bir gevenlik koruması yok bu yüzden en değerli kız evladımla aram açıldı sizlerden ricam sapık ca paylaşımlara da guvenlık besparaetmez yasaklar konması tüm kalbimle arzuluyorum butur paylaşımlar yasaklansı lütfen ilgileneceyinizi dusunerek yazdım lütfen hasak koyun lütfen

  8. zxcvbnmç dedi ki:

    Belki iyi olabilir

  9. muhammed dedi ki:

    twiter çok güzel

  10. Kartal dedi ki:

    Güzel

  11. nurullah erce dedi ki:

    kaydolmak itiyorum

  12. hayalcsh dedi ki:

    tiwitir açmak istiyorum

  13. RÊZAN RÊNAS dedi ki:

    Guzel olması lazım

  14. Gökhan Çalışkan dedi ki:

    Ben Gökhan Çalışkan Nasıl Twitter Açarım Kendime Ait Hesab Açmam Gerek

  15. Gökhan Çalışkan dedi ki:

    kendime özel twitter açmak istiyorum

  16. izmirli ambulansçı dedi ki:

    slm ambulansçı geldi çekelim kafaları bi milyon olsun

  17. eda nur dedi ki:

    evet kesinlikle

  18. hüseyin gazi antep dedi ki:

    bana tivit acın

  19. kevser kepanca dedi ki:

    twetter açmak istiyorum

  20. aleyna tasdeler dedi ki:

    ya nolur

  21. ali dedi ki:

    Konyada yasiyom beni tivitir kayit oaksoyorum

  22. yakup dedi ki:

    farklılığı görmek gerek

  23. yakup dedi ki:

    acemiyim yardım et

  24. çiğdem dedi ki:

    Merhaba arkadaslar

  25. cetin aydin dedi ki:

    slm gamyun oyun sitesinin rezaletlerini anlatacagim buradan yetkililer ilgilenene kadar
    buyuk kumarlarin oynandigi siteyi malesef yetkililerde onamis durumdalar pastadan paylarini aliyolar cuunku

  26. cetinaydin dedi ki:

    gamyun sitesinde bi idareci 5bintl maas aliyo bu nasil karsilandigi aCIK ORTADA KUMARDAN KAZANILAN PARALARLA SISTEM INSANLARI YOLUYO KIMSEDE INCELEMEYE ALMIYO SITEGICEBREN NIKLI BAYAN EVINDE YATARAK GAMYUN SITESINDEN 5BIN TL MAAS ALIYO BAYANLARI SANAL SOVLARA ZORLUYO FISTIK KARSILIGI

  27. cetinaydin dedi ki:

    slm gamyun oyun sitesinde donen kumari yetkililer gormezlikden geliyo aylik 500bin dolarlik cirolu kumar sitesini yetkililer neden gormezlikden geliyo anlamak mumkun degil bu sitede sanal sekx sovlar yapiliyo ilgilenen yetkili kurumlarda nasiplerini aliyo demek

  28. cetin aydin dedi ki:

    slm twitirci nduyarli dostlar ben gamyun sitesinin tehlikesinden bas edecegim burdan insanlara tikat edilmesi gereken bi onemli durum bu yetkililerin dikatinedir gamyunoyun sitesinde buyuk kumar oynaniyo bayanlar kumaricin fistik almak gerektiyinde erkeklere cam sow yapiyolar bu bi rezalet bu gamyundaki buyuk kumara birilerinin dur demsi gerekli

  29. sat main dedi ki:

    belki

  30. nurten dedi ki:

    gündem karışık artık gezmeye kokuyoz abi ya

  31. fırat dedi ki:

    belki iyi olabilir

Yorum Yazın