Türkiye’nin Güzellikleri İle İlgili Hikaye

Bu yazımızda Türkiye’nin güzellikleri ile ilgili hikaye kısaca olarak bilgi aktaracağız.

İstanbul’un tarihi eserleri gün geçtikçe modern şehrin gölgesinde kalmaya devam ederken Anadolu hala güzelliklerini korumaya ve sergilemeye devam ediyor. Bu da İstanbul’da yaşayan bizlerin ilgisini çekiyor. Şehrin stresinden uzaklaşmak istiyoruz.

Bu nedenle aniden bir karar verdik. Babam, annem ve ben ailecek Karadeniz turu yapmak için yola çıktık. Kocaeli’de Maşukiye’ye uğradık. Doğanın içinde bir kahvaltı yaptık. Sakarya’ya kadar kısa bir yolculuk yapıp Sapanca Gölü’nde gözlerimizi dinlendirdik.

Yola devam etmeye karar verdik. Bolu’ya yaklaştığımızda Milli Park olan Yedigöller’e gitmeye karar verdik. Bolu yine çok soğuktu. Harika temiz bir havası vardı. Yedigöller’deki ziyaretimizden sonra Samsun’a kadar hiç durmadık.

Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize, Artvin arasında uzun uzun kalıp gezmeye karar verdik. Samsun’da Çarşamba ve Bafra’nın verimli ovalarını dolaştık. Tarlalarda çalışanlardan sebze ve meyve satın aldık.

Ordu’da İstanbul’dan komşularımız vardı. Onları ziyaret edelim diye Ordu’ya girdik, fındık bahçelerinin içinden geçtik. Ordu’nun derelerini seyrettik.

Ordu’dan çıkıp Giresun’a geçtik. Giresun’da adayı ziyaret ettik. Giresun Kalesi’ne çıktık. Yağlıdere’de pide yedik. Bir gece kaldıktan sonra Trabzon’a geçtik. Maçka’da komşularımız vardı. Uzungöl’de dinlendik. Bir gece kaldıktan sonra yola çıktık.

Rize’de Ayder Yaylası’na çıkmak için hazırlıklar yaptık. Yemyeşil ve bol yağışlı bir hava vardı. Toprak mis gibi kokuyordu. Yaylanın havası çok temizdi. Artvin’de Çoruh Nehri, dünyanın en hızlı akan nehriymiş. Orayı da ziyaret ederek turu tamamladık.

Türkiye’nin Güzellikleri İle İlgili Hikaye Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.