Web sitemize hoşgeldiniz, 27 Temmuz 2017

Türkçe 7. Sınıf 1. Dönem 1. Yazılı Soruları

2016 2017 Eğitim Öğretim yılı 7. Sınıf Türkçe dersi 1. Dönem 1. Yazılı sorularını bu sayfadan indirebilirsiniz. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kaynak olması amacıyla sitemizde yayınladığımız bu soruları aşağıdaki sürenin sona ermesinden sonra belirecek olan linke tıklayarak indirebilirsiniz. Linkin görünür hale gelmesi için sürenin dolmasını bekleyiniz .İşte sorular:

1. Dönem Türkçe 1. Yazılı Soruları Tıkla

7. Sınıf Türkçe 1. Dönem 1. Yazılı Soruları İndir,7. Sınıf Türkçe Yazılı Soruları 2016 2017,7. Sınıf Türkçe Dersi Birinci Dönem 1. Sınav Soruları 2016 2017, 7. Sınıf Türkçe Yazılı Soruları 2016 2017,7. Sınıf Türkçe Dersi Birinci Dönem 1. Birinci Sınav Soruları 2016 2017, 7. Sınıf Türkçe Örnek Yazılı Soruları Klasik ve Test soruları ,Türkçe Yazılı Soruları

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. misafir dedi ki:

    Cevap anahtarı yok mu bunun?

  2. hhh dedi ki:

    neden bu siteye giremiyorsunuz ben dün çalıştım bugün yazılım vardı yazılıdan 94 aldım çoğu soru aynıydı beceriksizsiniz olum

  3. arzu dedi ki:

    yükleye tıklıyorum,ama açılmıyor…

  4. arzu dedi ki:

    açamıyorum!

  5. deniz dedi ki:

    benc harika kesin öğretmen bunu sorar

  6. sefa dedi ki:

    ben size sölim aybükeyi seviyorumm

    1. anan dedi ki:

      cok guzelmıs ama coz dıorum bu cıkıo

  7. ibnor dedi ki:

    çok güzeeeeeeeeeel

    1. Yaw He He dedi ki:

      cevapları vvarmı ?

  8. Kaptan dedi ki:

    abi ve arkadaşlarım sınav soruları dogru mu

  9. MUSTAFA CECELİ HAYRANI dedi ki:

    cevapları niye yok ya doğrumu yanlışmı nasıl öğrenicm cevapları yazar mısınız lütfen

    1. ayşegül ay dedi ki:

      vay kanka sendemi cecelistsin kanım ısınmıştı zaten sana

  10. MERVE dedi ki:

    Aldığım 7.sınıf soruları çok güzel ve öğretmenin anlattığıyla uyuşuyor.Yapanların ellerine sağlık :)

    1. Derya dedi ki:

      Ya nasıl gireceğim buna söylermisiniz

      1. selin dedi ki:

        saniyeler var körmüsün beklesene biraz sonra indir diye kısım var oraya nasxıcaksın gerizekalı mal yaa

        1. elif dedi ki:

          arkadasım belki arkadasımız daha yeni kullanmayı öğrenio lütfen saygıszlık yapmayalım :)

        2. arzu dedi ki:

          onu biz de biliyoruz.ama açılmıyor işte!

  11. ayşenur dedi ki:

    ARKADAŞLAR ben size söyliyeyim inşallah faydam dokunur size özelikle funda zafer ve benzer arkadaşlarım öznceden bende indirince korkuyodum nişiolcak zannetyodum ama hiçbişey olmuyo sadece osürenin dolmasını bekleyin sonrada indirmek için tıklayına basın oluyo

  12. irem dedi ki:

    valla tam konuyla alakalı hatta aynı sorularçıktı ve 100 aldım bu testi koyanlara 10000000 kere teşekkür

  13. pınar dedi ki:

    indirmek zorunlu mu yaaaa hem de öğretmenin anlattıklarıyla uyuşmuyor ki…

  14. Ecrin dedi ki:

    ya bune yaa indirmek zorundamıyız her sitede aynı şey ayrıca öğretmenin anlattıklarıyla hiçbiri tutmuyo yaa ff ne biçim siteler bnlar *-*

  15. alev dedi ki:

    ya indirin nolucak yani indiremiyonuzmu

  16. ebru dedi ki:

    ya arkadaşlar size bişey dicem pazartesi sınawım war ve ben AYAZAĞA İLKÖĞRETİM OKULUNDA 7.SINIFA GİDİYORUM TÜRKÇE HOCAMIZ FERİDE ONUK BİZİ SINAW YAPACAK YAPTIGI SINAWLARI BURADAN MI KOPYALIYOR SİZCE………..?******?********?

  17. atakan özder dedi ki:

    sağolun yinede

  18. zafer dedi ki:

    off nie indirme yapıonuz sınavı göremioruz

  19. Funda dedi ki:

    Şu indirmeler olmasaydı keşke.Direk cevabı görebilseydik.Of of nedir sınavlardan çektiğimiz.

  20. Funda dedi ki:

    Şu indirmeler olmasaydı keşke.Direk cevabı görebilseydik.

  21. funda dedi ki:

    şu indirmeler olmasın kalksın direk cevabı görelim

  22. kardelen dedi ki:

    indir olmasa en az 45 kişiye beğendirirdim bu sayfayı ama indir diyo

  23. şevval dedi ki:

    ya nasıl üye olunuyorr…

  24. ömer demir dedi ki:

    üye olmak istiyom

  25. HÜSEYİN KARAKAN dedi ki:

    Merhaba.Sitenize üye olmak ve yaralanmak istiyorum.Saygılar.

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları