Web sitemize hoşgeldiniz, 22 Ocak 2018

Telefonun Yararları ve Zararları Nelerdir

Telefonun Yararları ve Zararları Nelerdir Maddeler Halinde, Telefonun Yararları ve Zararları Nelerdir

Telefonun Yararları:

*Telefon günlük hayatımızda istediğimiz anda istediğimiz kişi ile iletişim kurabilmemiz için oldukça gereklidir.

*Zor durumda kaldığımız her an telefon ile yardım isteyebilir, bu sayede başımızın dertten kurtulmasını sağlayabiliriz.

*Sevdiğimiz ve özlediğimiz kişilerle hasret giderebilir, onların sesini duyarak az da olsa özlemimizi dindirebiliriz.

*Günlük hayatımızda telefon sayesinde bankacılık işlemlerimizi halledebiliriz.

*Telefon ile internete bağlanarak pek çok işinizi sorunsuzca yerine getirebilirsiniz.

Telefonun Zararları:

*Gereksiz telefon kullanımı size hem maddi hem manevi zarar verir.

*Telefon ile fazla vakit geçirmek boşa geçen zaman demektir.

*Telefondan yayılan sinyaller sağlığımız açısından çok zararlıdır.

*Araç kullanırken telefonla konuşmak kaza yapılmasına sebep olabilir.

*Cep telefonunun küçük yaştaki çocuklara verilmesi onların da sağlığını olumsuz etkilemekte, okul çağındaki çocukların telefona sahip olmaları ise onların derslerini aksatmalarına sebep olabilmektedir.

Telefonun Yararları ve Zararları Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Paylaşabilirsiniz.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. sıla dedi ki:

    bilgiler icin teşekür

  2. tugay dedi ki:

    hocam madem telefon kullanımı zararlı neden telefonla girilebilir bir yerde bu yazıyı yayınlıyon?
    (:

  3. Selin yaba dedi ki:

    İşime yaradı teşekkür ederim

    1. Evin dedi ki:

      Çok güzeĺ öğretmen bana artı verecek

  4. lara dedi ki:

    Cok. Saglun. Odevimde. Yardimci oldu

  5. anlamli dedi ki:

    arkadaslar bunlarida kopya ile yapmislar bnada hicam dedi fetoculerin sitesi lan bu bunlarin bu kadarcik beyni olsaydi adam olurlari :-[

  6. AKN dedi ki:

    Güzel bir site hoca odev vermisti burada yaptim teşekkur ederiz

  7. Sude dedi ki:

    Çok iyi site😀😀😀Allah sizden razı olsun ÖDEVİME YARDIMCI OLDU ✅

  8. Anonim dedi ki:

    Berbat bi site

    1. elif dedi ki:

      aynen sana katiliyom

    2. asli dedi ki:

      Katiliyorum berbat

      1. fatma dedi ki:

        ben katılmıyorum cook memnunum

  9. evin dedi ki:

    Öz evine yardım oldu telefonun yararları için baktım süpersiniz.

  10. Ecem dedi ki:

    Bu siteyi beğendim. Çok yararları oldu bu siteyi açtığınız için teşekkürler

  11. gamze dedi ki:

    Çok teşekkür ederim ödevime yardımcı oldu

    1. Anonim dedi ki:

      Bende. Tesekur. Ediyom. Benimde odevime. Yardimcu oldu

  12. Büşra dedi ki:

    Sosyal proje ödevime çok yararı öldü çok teşekkür ederim Telefonun Zararları Yararları yazdım.

  13. İrem dedi ki:

    Arkadaşlar bu paragraf yani makale işime çok yaradı yazdım hepsini sonra sayfada yorumlara bakayım dedim bir baktım kısacası var ben şok şok şok 😡😡😡

  14. Nisanur ışık dedi ki:

    Yaaaaa keske tanitim olsaydi o zaman odevime ise yarardi ama yine de iyi

  15. Yasemin dedi ki:

    Ödevime çok işeyen yaradi

  16. nida dedi ki:

    türk kalp vakfının kuruluş amacı

  17. nida dedi ki:

    çok güzel bir site.

  18. Sümeyra dedi ki:

    Beni bilgilendirdi için çok mutlu oldum

  19. peri kız dedi ki:

    bencede ödevime çok yaradı teşşekür ediyorum

  20. isimsiz falan filan dedi ki:

    Ödevime çok yararı oldu öbürleri hiç güzel değildi

  21. kadir dedi ki:

    nasıl bi site güzel bi site bu site çok işime yaradı çok teşekkürler

    1. Anonim dedi ki:

      Bence kötü

    2. AKN dedi ki:

      Ayn banada cok yararli oldu

  22. güzel dedi ki:

    çok güzel bi site

  23. Anonim dedi ki:

    Bencede . DİKKAT!!!

  24. Anonim dedi ki:

    Abi ödevime cok yardımcı oldu, yani bravo cok iyi

    1. nida dedi ki:

      aynen çok güzel

  25. gizli dedi ki:

    çok güzel bir site

    1. nida dedi ki:

      ne gizli?

  26. Mina dedi ki:

    Merhaba yazınızı çok beğendim ödevimde bana çok yardımcı oldunuz öğretmen artı verdi

    1. nida dedi ki:

      benimkide verecek inşallah ha birde yazıldan artı beş puan verecek

  27. Canavar dedi ki:

    Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

  28. demir dedi ki:

    Akıl Nerede Sanane Sude kübra seninde girdiğinde göre

  29. Anonim dedi ki:

    Çok yardımcı oldu “TEŞEKKÜR EDERİM”

  30. *** ***** dedi ki:

    Bana. Görre. İyi. Bir. Site. Ama. Fazla. Güvenmeye. Gelmez. Dikkatli olun
    Sonra. Bir. Şey. Olursa. Sizden. Bulur. Site. Yani. Genellikle. Doğal. Bulun

    1. mert dedi ki:

      evet katiliyorum

  31. Anonim dedi ki:

    Çok sağ olun iyi bir makale.

    1. nida dedi ki:

      adın ne?

  32. manyak adam dedi ki:

    abi çoook teşekkür ederim Allah senden bir değil 100000 kere razı olsun

  33. hilal dedi ki:

    çok teşekkür ederim kim yazdıysa ödevime çok yardımcı oldu

  34. ******* dedi ki:

    ÇOK güzel yazmışsın eline sağlık

  35. SUDE KÜBRA dedi ki:

    Allah razı olsun cahiller bilgilendiriyorsunuz

    1. nida dedi ki:

      şakamı yaptın?

  36. Hüseyin dedi ki:

    Yazı çok güzel

  37. ilkay dedi ki:

    çok teşekkürler ödevim bitti

  38. yeter dedi ki:

    Güzel bir site yapana allah razı oldu elleri dert görmesin

  39. kralcanbaba216845 dedi ki:

    Burada çok güzel bilgiler vardı.bu sayede bilmediğim şeyleri öğrendim.ALLAH razı olsun.

  40. nimet dedi ki:

    teşekkürler çok yardımcı oldu

  41. isim vermek istemeyen kullanıcı dedi ki:

    proje ödevim için yararlı oldu teşekkür ederim

  42. melisazzzzzzzz dedi ki:

    Telefonun dogru kullanımı yok

  43. dilara dedi ki:

    Çok işime yaradı ödevini yapabildim

  44. sultan dedi ki:

    cok guzel coık işime yardı ama doğru kullanım şekli yokk:D

  45. Cansu dedi ki:

    Ama yinede sağolun

  46. Cansu dedi ki:

    Doğru kullanımı yok

    1. eda dedi ki:

      telefonun yararları ve zararları yazıyo

      1. Hüseyin dedi ki:

        Bende yazıyorum eda

  47. Nisa dedi ki:

    Çok güzel olmuşşşşşş

  48. Biaxe dedi ki:

    Çok güzel ve onerici metin gibi

  49. hasan aydoğdu dedi ki:

    valla çok iyi yazmış şiir gibi

  50. kalam dedi ki:

    yazan çok güzel yazmış sağolsun çok yararlı oldu teşekkürlerrrr

  51. eli dedi ki:

    keşke böyle yazmasaydı ama yazarın eline sağlık

  52. isimsiz dedi ki:

    bu arada bir zarar daha var iki tane açık telefon birbirlerine yakın ve uzun süre durduğunda araları ısınır ve patlar can ve mal kaybına neden olur

  53. isimsiz dedi ki:

    banada çok yardımcı oldu ama telefonun bir zararıda şu :her an telefonu kullandığımız için şarjdaykende çok kullanıyoruz ve bu can ve mal kaybına yol açıyo şarjda oynarken /kullanırken her an patlayabilir ve ölebiliriz . benim bildiğim de bu kadar çok teşekkür ederim ödevlerimi kolaylaştırdınız Allah sizden razı olsun :)

  54. Mustafa dedi ki:

    Çok iyi ödevime yararlı oldu

  55. Fidan dedi ki:

    Ödevime çok yardımcı oldu teşekkürler

  56. arda dedi ki:

    odevime cok yardımcı oldu saolun ama bir kaç sey daha ekleyin ingilizcede yapın ama puan:100 :) cok tesekkurler

  57. orhan özozan dedi ki:

    ödevime çok yardımcı oldu teşekkürler

  58. kerem dedi ki:

    arkadaşlar telefonun zararı hakkında bısı
    ıstıyosanız solıyım
    1)aşırı radyasyonu vardır
    2)20cm uzaklıktan bakılmassa körlüğe yol açabilir

  59. melike dedi ki:

    soru yaparmısınız

  60. emircan dedi ki:

    kim yapmıssa ben onun neyse

  61. Emir dedi ki:

    sayenizde ödevimi yaptım çok teşekkürler derszamanı

  62. xelil dedi ki:

    mesela benim 14 yaşım var oynayinca cocuk gibi mi kaliyorum

    1. Kardeş dedi ki:

      aynen xelil.telefon oynayınca çoçuk gibi kalıyorsun

  63. tugba dedi ki:

    güzel ama kısa :D

  64. emrecan yaşar dedi ki:

    ıyı en azından odevımı yaptım ama çok az şey var

  65. dost dedi ki:

    çok iyyyyyyyiiiiiiii sağolun

  66. TESTERE dedi ki:

    Çok iyi ama ingilizce yok bu sayede ingilizeden 0 alıcm ama googe çeviri var o kurtaryıor. :)

  67. AL-AL dedi ki:

    hiç ilzgece yok ama ben perfomas ödevim var ya

  68. sena dedi ki:

    idare eder ama işime yaradı sağolun

  69. bir dost dedi ki:

    ne kadar saçma bana adam akıllı şeyler lazım :\

  70. gizem doğan dedi ki:

    hiç güzel değil piçler böyle bir sitemi olur kusmsam geliyo.:(

    1. babacan dedi ki:

      sn kim oluyonda bu siteye laf atıyon bide bu siteyi deneCep Telefonunun Bilinmeyen Zararları – Milliyet.com.tr

  71. helin zelal dedi ki:

    çok süper ödevime çok büyük katkıda bulununuz.Teşekkürler :)

  72. misafir dedi ki:

    ödevim için yararlı oldu

  73. misafir dedi ki:

    çok saolun ödevime çok yardımcı oldu puan 100

  74. caner dedi ki:

    cok iyiiiiiii

  75. çağla göl dedi ki:

    Çok yararlı oldu sağolun

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları