7:01 pm - Pazartesi Mart 27, 2017

Teknolojinin Doğaya ve İnsanlara Zararları

Pazartesi, 19 Eylül 2016, 19:57 | Haber | 29 Yorum

Teknolojinin Doğaya ve İnsanlara Zararları Nelerdir

–        Gelişen savaş teknolojileri atom bombasının icadını sağlamıştır. Bu yüzden savaşlarda toplu ölümler görülmüştür.

–        Makinelerin insanlardan daha çok iş yapması işsizlik sorununa yol açmıştır.

–        İnsanın beden gücünü fazla kullanmamasıyla obezite ortaya çıkmış ve buna bağlı hastalıklar artmıştır.

–        Teknolojik aletlerin yaydığı radyasyon yüzünden günümüzde kanser hastalığında artış olmuştur.

–        Teknolojik aletler küresel ısınmaya doğrudan etki yaptığı için mevsim ve iklim dengeleri değişmiştir.

–        İnsanları birbirinden uzaklaştırarak kültür ve geleneklerin yok olmasına neden olmuştur.

–        İnsanları doğal olarak teknolojik aletlere mahkum kılan bir sistem gelişmiştir.

Teknolojinin İnsanlara ve Doğaya Zararları Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz

29 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Teknolojinin Doğaya ve İnsanlara Zararları"

  1. Lale dedi ki:

    Kusura bakmayın ama siz bu bilgileri öğrenebilmek için telefon veya bilgisayara giriyorsunuz demek ki işimize yarıyormuş

  2. meyra dedi ki:

    Teşekkürler işime yaradı Allah razı olsun

  3. Elif dedi ki:

    Teşekkürler ben çok beğendimm

  4. Toprak dedi ki:

    Arkadaşlar buna insanların rahat isteği arttıkça ekonomi yönünden gerilediğimizi de eklemeliler

  5. sudenur dedi ki:

    dersıme çok yardımcı oldu bu maddeler

  6. Liop dedi ki:

    Bizde münazara yapcaz allah herkese yardım etsin

  7. yeren dedi ki:

    Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

  8. murat dedi ki:

    çok güzel bir bilgi

  9. BEDİRHAN dedi ki:

    Bence hepinizde teknoloji ağır bastığı için böyle söylüyorsunuz.
    İKİ HAFTA internetten uzak kalın ve olanlara bakın

  10. Hazar ulaş dedi ki:

    Meloş kes o SESİNİ burda 30 kişi beğeniyor bi tek sen beğenmiyorsun birde insanlara laf atıyorsunsrn beğenmedin diye siteyi kapatmayacaklar

  11. Ariana Grande dedi ki:

    Ellerinize sağlık.Ben beğendim. :)

  12. mehmet dedi ki:

    çok güzel sizin gibiler bilmez çok manalı bir şey

  13. meryem dedi ki:

    ben beğenmedim işime yaramadı

  14. hatca dedi ki:

    çok teşekkür ederim çok güzelll olmuş

  15. iirem dedi ki:

    boşuna uğraşmayın bence çok güzel bilgi

  16. mert, dedi ki:

    ,
    ı hoca geldi maalesef

  17. seda malı dedi ki:

    siktir lan hep yanlış bilgler – aldım hadi karşılını verin hadi book e

  18. yeşim dedi ki:

    24 saat teknolajik alettlere bakıyoruz ama elimize hiç bir şey geçmiyor

  19. bilgi veren dedi ki:

    Arkadaşlar ilk önce teknoloji nedir onu açıklayalım teknoloji insan oğlunun düştüğü ve çıkamadığı bir şeydir en basit örneği iphone 5 çıkıyor onu alıyosunuz ardından iphone 6 çıkıyor onu alıyosunuz cumartesi gününde elinden telefon düşen varmı bu bitek telefon değil bilgisayar ve daha birçok alet peki bu aletler doğaya ve size hiç zarar vermiyomu tabiki veriyor örneğin bir fabrika yapılırken kaç yüz ağaç kesiliyor şimdi bunu çok önemsemiyosunuz ama bu yazıyı okumaya devam edin ALLAH doğada hiçbir şeyi boşa yaratmamıştır örneğin doğanın 3 önemli unsuru hava su toprak teklonoji bu 3 elementide etkiliyor zarar veriyor bir fabrika günde ortalama 500 kg atık suyu diğer su kaynaklarına döküyor balıklar bu suda yaşıyor diğer hayvanlar bu sudan içiyor ve elinde sonunda bizim soframıza geliyorlar peki sadece sumu havada var tabi eğer bir fabrika bacasına bir filitre takmassa ve bunu direk havaya bırakırsa nolur bizde bu havayı soluyarak akciğer kanseri gibi hastalıklara yakalanabiliriz hepiniz hatırlarsınız haberlerde ıkan kuç cenneti şimdi nolmuş ne yüzünden fabrika atıkları insanların atıkları ağaç kesimleri doğayı korumassak ilerde çok zorluk çekiceğiz (ARKADAŞLAR YARIN MÜNENZARAYA GİDİEM VE BUNU SUNUCAM İŞALLAH İŞİNİZE YARAR)

  20. meloş dedi ki:

    Doğrusu aaaa ders başladı hoca geldi maalesef zalaklar

  21. meloş dedi ki:

    Hepiniz varya manyetik Özürlülük salak, gerzekler bu ne lhan ayı götüne girsin keman yayı

  22. seda dedi ki:

    ve teknoloji nin yaydığı manyetik alan insan beynine zararlıdır.

Yorum Yazın