Web sitemize hoşgeldiniz, 24 Nisan 2017

Tapu Kadastro Bölümü Taban Puanları (4 Yıllık)

Tapu Kadastro Bölümü Taban Puanları (4 Yıllık)

2017 Yılında Üniversite bölüm tercihi yapacak olan ve 4 yıllık Tapu Kadastro bölümünü seçecek üniversite adayları için Tapu Kadastro Taban ve Tavan puanları ile Tapu Kadastro 2016 YGS LYS Yerleştirme Başarı sıralamasını sırasını bir araya getirdik. ÖSYM tarafından yayınlanan en son veriler aşağıdaki şekildedir. Sitemizdeki bilgiler güncel olup, rahatlıkla kullanabilirsiniz. Bu puanlar 2016 Üniversite yerleştirme puanlarına göre elde edilmiş olup 2017 YGS ve LYS’ye girip tercih yapacaklar bu puanları göz önünde bulundurmalılar . 2016 2017 Tapu Kadastro Taban Puanları ve Başarı Sıralaması Şöyle :

Program Adı Fakülte Bölüm Puan Türü Genel Kont. Genel Yer. En Küçük Puan En Büyük Puan
GAZİ ÜNİVERSİTESİ (ANKARA) Tapu Kadastro Yüksekokulu Tapu Kadastro YGS-6 50 50 352,95061 420,04772


Tapu Kadastro Bölümü Taban Puanları 2016 2017, Tapu Kadastro Başarı Sırası 2016 2017, Tapu Kadastro Bölümü Olan Üniversiteler, Tapu Kadastro Puanı 2016, Tapu Kadastro Puan Türü, Tapu Kadastro Bölümü Hangi Üniversitelerde Var

2 Yıllık Tapu Kadastro Bölümü Puanları İçin Tıklayınız

Tapu Kadastro Bölümü Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz

 

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. ali dedi ki:

    Ben sayisal ogrencisiyim tapu kadastro ygs kacta ve sayisal ogrencisi gecebilirmi

    1. Nur dedi ki:

      Ygs 6 ile aliyor. gecebilir

  2. ferhat dedi ki:

    ikiyıllık okusam nasıl olur

  3. Mehmet yrgc dedi ki:

    Ben liseden sonra tekniker olmak istiyorum üniversiteye gitmesem olurmu Yorumunuz

    1. Volkan dedi ki:

      Üniversiteye gitmezsen nasıl olucaksın

    2. derviş dedi ki:

      nasıl olacaksan bize söyle bizde olalım

  4. Oğuzhan dedi ki:

    merhaba meslek lisesi 10. sınıf öğrencisiyim. bu bolumu ıstıyorum sızce iyi bir bölümmü ve meslekten alınmam zormudur?

  5. İlayda dedi ki:

    Lise son sınıf öğrencisiyim 4 yıllık tapu kadastro istiyorum bölüm nasıl iyi mi okuyan biri yardımcı olabilir mi lütfen

    1. Ömer Faruk dedi ki:

      Ben şuan bu bölümü okuyorum ankarada. İş olanakları ve atama puanı iyi olduğu için tercih ettim. Derslerimiz kolay diğer bölümlere göre. 4 yıla rahat bitebilecek bir bölüm. 2 yıllıklar memur olarak atanıyor. Bizim beklentimiz en az uzman kadrosuna atanmak. bakalım hayırlısı

      1. Adınız ... dedi ki:

        ilk mezunlarımıza zorla kadro açıldı.sözleşmeli olarak atanacaklar insanları uzman kadrosu diye kandırmayalım şu anda atanacak arkadaşlarımız memur olarak atanacak tabi bundan sonra ne olacağını hiç birimiz bilemeyiz uzman kadrosunu hepimiz istiyoruz

  6. Aylin dedi ki:

    Arkadaşlar bu bölüme sinavsiz gecis hakkımız var mi insaat bolumunden mezunum ben

  7. s77 dedi ki:

    Arkadaslar ygs6 puanim 351 gelirmi sizce birde is olanak cokmu

  8. Tuba dedi ki:

    Merhaba arkadaslar benm ygs6 puanim 304 gitme ihtimalim var mi sizce

    1. Volkan dedi ki:

      Okul puanı dahil mi??

  9. Meryem dedi ki:

    276.93 aldim ygs den okul puani ekleniyor mu yoksa ham puanla mi aliyor ?

    1. ENES dedi ki:

      eklendik den sonraki puanla yani yygs6 puanınla

  10. meryem dedi ki:

    ygs 6 ne demek oluyo anlamadım

    1. Volkan dedi ki:

      Eşit ağırlık diye geçiyor yani TM

  11. sinan dedi ki:

    lys puan türüylede alıyormu acaba alıyorsa hangi hangisiyle?

    1. Volkan dedi ki:

      Ygs6 yazıyor ne LYS si

  12. ziya dedi ki:

    ben elektrik meslek lisesi cıkışlıyım girebilirmiyi

  13. Volkan dedi ki:

    Arkadaşlar bakmayın siz burda boş yorum yapanlara türkiyede bundan başka üniversite yok… Siz anladınız yıllık 50 mezun var türkiyede 831 ilçe var siz düşünün artık.. Puanınız yetiyorsa yardırın

  14. Demet dedi ki:

    Lys ye girmesek ygs puanıyla da alıyo mu acaba

  15. arda dedi ki:

    bence cok bos bolum 4 yıllıgı bende bu yıl ıkı yıllıgını bıtırıp mezun olup atanıyorum bence 4 yıllık bunu okuyacgna 2 yıllıgnı oku hemen atan sonra baska bolum oku

    1. Hatice dedi ki:

      2 yillik teknisyen olursun 4 yıllık mühendis eğer teknisyen olursan hic oturmadan çalışırsin bence puaniniz yetiyosa 4 yıllıga gidin asla pisman olmazsiniz

  16. YAVUZAKNESE dedi ki:

    Beli sında universitesi sınavına ilkinen giren öğrenci 240 aldıysa ikincisinde nekadar almaz gerekli

    1. ERay dedi ki:

      Kardeş ikiciye girme direk gidersin sen rahat ol kuşum :)*** bb annene selamlar olsun elinden öperim melekler seni korusun sıfıra heye **

  17. Fatih dedi ki:

    Arkadaşlar hedefim burası sizce okumalı mıyım ? İş olanakları maaşı Nasıl biri ilgilenirse sevinirim. iletişime geçelim

  18. fatih dedi ki:

    İş olanağı ataması nasl acaba okuyan arkadaşalr gittiğinize memnun musunuz

    1. Ali dedi ki:

      Gecen sene 67.14 te kapatti kpssyi onlisanslar arkadaslarin atanmasi zor dedigine bakmayin

  19. mert dedi ki:

    ben tapu kadastro öğrencisiyim ankarda okuyoorum ama iş olanakları ve maaşları çok düşük burayı seçtiğim için çok pişmanım.

    1. Demet dedi ki:

      İki milyarın üstünde maaş aliyo sen ne bekliyosun her ay 10 milyar falan mı git o zaman milletvekili ol

  20. Mert dedi ki:

    Ben 4 yıllık tapudayım , gelmeyin aklınız varsa :)

    1. Gül dedi ki:

      Neden pismansin anlatir misin bende yazicam bu yil ?

  21. Furkan dedi ki:

    Tapu kadastro 4 yıllık bitirenler ne olabilecek acaba yardımcı olabilirmisiniz

    1. Ali dedi ki:

      Uzman olarak basliyacaklarmis suan pek farklari yok ama ilerde degisir 2yillik mezunlarda tekniker kadrosunda giriyor

    2. serkan dedi ki:

      Kaç binde girdin

  22. Sultam dedi ki:

    Bu bolumu dusunuyorum aslında ama hicbifikrim yok bana biraz bilgi verebilirsiniz ?

    1. Hasan dedi ki:

      Bende bu bolumu düşünüyorum sen demi ankara istiyorsun

      1. Ali dedi ki:

        Bölüm atanma yönünden cok iyi memur oldugunuzda 2300 civari bir maasla basliyosunuz 4yillik bitirip 6 yil hizmetten sonrada yukselme sansiniz var 2 yillik universitesi son sinifim

        1. eda dedi ki:

          uzmnalık garantimi ve uzmanlık nedemek oluyo ve maaşını nerden biliyosunuz kesin mi bildiklerinizi anlatırmsınız yazmayı düşünüyorumda

  23. büşra dedi ki:

    ben tapu 12. sınıf öğrencisiyim.4 yıllık bölüm için neden meslek yüksek okulu yazıyor fakülte yazması gerekmiyor mu ayrıca 4 yıllık bölüm için nasıl YGS puan türüyle ögrenci alıyor LYS ile alması gerekmiyor mu

    1. irem dedi ki:

      4 yillik tapu bolumu turkiyede tek bir okulda ankarada mevcut.bu meslek yuksekokulu degil sadece yuksekokul.ygs 6 puan turuyle aliyo.yuksekokul uygulamaya dayali fakulte teoriye dayali egitim verir o yuzden yuksekokul burasi.bende orda okuyorum mantikli bi tercih oldugunu dusunuyorum ama sana kalmis tabi

      1. serkan dedi ki:

        Kaç binde girdin

  24. batu dedi ki:

    Okuyan birisi yardimci olsun lutfem

  25. tarık dedi ki:

    bu bölüm için krıtırler neler benim resmim çok kotu bir sey olur mu

    1. Volkan dedi ki:

      Kardeşim çizim harita mühendisliği için önemli ben 11.sinif öğrencisiyim dalim kadastro bu alanda önemli olan kadastro hukuku

    2. irem dedi ki:

      Resimle bi alakasi yok tapunun.genelde hukuk agirlikli egitim veriliyo

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları miraç kandili mesajları