Sosyal Güvenlik Bölümü Taban Puanları Başarı Sıralaması 2017

Üniversite tercihi yapacak olan ve önlisans ( iki yıllık ) program olan Sosyal Güvenlik başarı sıralaması ile bu bölümü seçecek üniversite adayları için Sosyal Güvenlik Taban Puanları ile Sosyal Güvenlik 2016 YGS LYS Yerleştirme Başarı sıralamasını sırasını sayfamıza ekledik.  Bu puanlar 2016 Üniversite yerleştirme puanlarına göre ÖSYM tarafından yayınlanmış olup 2017 YGS ve LYS’ye girip tercih yapacak olan üniversite adayları bu puanları göz önünde tutmalıdırlar .  2016 2017 Sosyal Güvenlik Taban Puanları ve Başarı Sıralaması ile Kontenjanları:

Üniversite Yüksekokul Bölümün Adı SGK YGSK YER. Puan Türü Taban Puan Başarı Sırası* En Büyük
İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (Tam Burslu) 2 2 4 YGS-5 359,64327 248.000 374,32641
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ (MALATYA) Malatya Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 23 23 46 YGS-5 325,47642 420.000 405,73200
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ (SAMSUN) Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 23 23 46 YGS-5 316,94686 476.000 367,23617
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ Niğde Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 25 26 51 YGS-5 316,06842 482.000 359,35789
UŞAK ÜNİVERSİTESİ Adalet Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 25 26 51 YGS-5 313,32407 502.000 348,18630
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 30 31 61 YGS-5 308,26158 539.000 364,36313
CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ (MANİSA) Kırkağaç Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 25 26 51 YGS-5 305,50541 561.000 362,32354
BOZOK ÜNİVERSİTESİ (YOZGAT) Yerköy Adalet Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 25 26 51 YGS-5 304,25648 571.000 332,29952
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 20 21 41 YGS-5 303,74131 575.000 367,74078
BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ (BALIKESİR) Manyas Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 40 41 81 YGS-5 303,42627 578.000 358,81709
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ (BOLU) Seben İzzet Baysal Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 20 21 41 YGS-5 303,04454 581.000 353,29928
AVRASYA ÜNİVERSİTESİ (TRABZON) Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (Tam Burslu) 3 3 6 YGS-5 301,26944 596.000 319,00472
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ Niğde Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (İÖ) 25 26 51 YGS-5 300,47732 602.000 330,38174
UŞAK ÜNİVERSİTESİ Adalet Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (İÖ) 25 26 51 YGS-5 296,27916 638.000 325,22801
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (TOKAT) Almus Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 25 26 51 YGS-5 295,96950 641.000 348,49810
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ (SAMSUN) Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (İÖ) 23 23 46 YGS-5 295,80404 642.000 325,46152
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ (BURDUR) Gölhisar Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 25 26 51 YGS-5 294,17916 657.000 313,72638
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ Söğüt Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 35 36 71 YGS-5 293,13016 666.000 325,17951
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 20 21 41 YGS-5 292,62164 671.000 346,62334
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik 25 26 51 YGS-5 291,20540 684.000 341,80250
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (İÖ) 30 31 61 YGS-5 290,49954 691.000 348,12027
BOZOK ÜNİVERSİTESİ (YOZGAT) Yerköy Adalet Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (İÖ) 25 26 51 YGS-5 290,05767 695.000 322,69646
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ (BURDUR) Gölhisar Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (İÖ) 25 26 51 YGS-5 283,17284 761.000 301,23393
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (İÖ) 25 26 51 YGS-5 281,70767 776.000 344,03514
BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ (BALIKESİR) Manyas Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (İÖ) 40 41 81 YGS-5 279,44126 799.000 310,62592
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ Söğüt Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (İÖ) 35 36 71 YGS-5 279,13240 802.000 294,71030
İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (%50 Burslu) 18 18 36 YGS-5 215,18689 1.531.000 310,06874
AVRASYA ÜNİVERSİTESİ (TRABZON) Meslek Yüksekokulu Sosyal Güvenlik (%50 Burslu) 27 27 39 YGS-5 1.826.000 279,36775

Sosyal Güvenlik Bölümü Taban Puanları 2016 2017, Sosyal Güvenlik Başarı Sırası sıralaması 2016 2017, Sosyal Güvenlik Bölümü Olan Üniversiteler, 2 İki Yıllık Sosyal Güvenlik Puanı 2016, Sosyal Güvenlik Puan Türü, Sosyal Güvenlik Bölümü İçin Kaç Puan Gerekir

Sosyal Güvenlik Bölümünü Seçmeyi mi Düşünüyorsunuz? Bu Bölüm Hakkında Görüşlerinizi Bizlerle Hemen Paylaşabilirsiniz. Aşağıdaki Yorum Kutucuğunu Kullanarak yorumlarınızı hemen yazın
.

290 Yorum Yapılmış “Sosyal Güvenlik Bölümü Taban Puanları Başarı Sıralaması 2017

  1. Avrasyada okuyorum sakın tercih bile yapmayın yinede diyorum Avrasya üniversitesi pişmanlık ve rezilliktir.

  2. Mrb lar Cahit bey bn de sosyal güvenlik bölümü okumak istiyorum ama YGS 4 den 164 aldm bu bölüme girmek için ek kontenjan Lara kalsam nasıl olur sizce

  3. arkadaşlar ben bu sene sınava giricem ve bu puanlara okul puanı dahil mi yoksa ham puan mı ? bide şuan bölüm nasıl bi bölüm yani okumaya değer mi

  4. OMÜ de sosyal güvenlik okuyorum YGS 5 den 357 ile yerlestim. Bölümden memnunum .Muhasebe ,sosyal politoka, Iktisat ,Temel Hukuk ,Temel matematik , Iletisim gibi dersleri görüyoruz. Atamasi cok iyi olan bir bölüm bu atanma oranini çogu dort yilliklsrda goremezsiniz. Mezunlarinin cogu Ataniyor. KPSS den 70 80 almaniz yeterli. Alamayani dövüyorlar zaten. Tercih edeceklere oneririm . ADALET falan yazmayin bunu yazin. IKTISAT MALIYE OGRETMENLIKLERIN COGUNU okuyacaginiza bunu okuyun aptallik yapmayin 4. Yillik cogu bolumun atamasi 0 bizim okulda su an iki tane iktisat mezunu var is bulamayip burayi tercih etmisler. Her Turlu Konuda Yardimci olurum. Adim Cavit Civelek Facebooktan ulaşabilirsiniz

    1. Ben başka bı bölüm ve unıversıte düşünüyorum smdı ben sınavsız geçıs yazan puanlarımı bakacagm

    2. GÜNCELLEME
      Bu yorumu sizi yaniltmamak icin yapiyorum ilk atamalarda kadro acmadilar yine cogu bolumden iyi oldugunu soyluyorum ancak atama konusu bu yila kadar iyiydi en son 69 la kapatti ama artik kadro acilacakmi mechul.Bu bolume gelecekseniz bu riski goze almalisiniz belki hic atama olmaz belkide bundan onceki gibi iyi gider ama atama olmayabilirde hersey 2. Atamalarda belli olacak

  5. Sosyal guvenlik bolumunun 4 yilligi varmi? Bu bolumden hemsire yada yuksek hemsirelik varmi?

    1. Düzcede tek var dgsle 4 yıllıga tamamlayamıyorsun önü şimdilik kapalı sadece 4yıllık sosyal hizmetlere gecebilirsin ben düzce iki yollığı okuyorum bölüm olarak ilk burası açmış 4 yıllığa geçişler için bazı hocalarımız çalışmalar yürütüyor inşallah olur

  6. Merhaba bn bu yıl sosyal güvenlik bölümünü kazandım sizce nasıl bi bölüm ataması iyimi bu yil tekrar hazirlanmayi dusunuyorum lütfen cok acil yardımcı olurmusunuz

    1. kendim baktım atama puanları çok düşük ösym sayfasında 2016/1 atamasından son puanları görebilirsin hiç kaçırma bence :)

  7. Mrb arkadaslar beim ygs puanim 305 tercihlerde yazmadim ek tercihlere biraktim suan bakiyorum anlamiyorum burdan ek kontejan kalmismi bilgi verirseniz cok sevinirim lütfen acill

  8. 261 ygs5 puanim yuksek olan yerleri yazmadim burdur kirklareli kastamonu bolu bilecik gibi yerleri yazdim gelirmi sizce

  9. Meraba ben ticaret meslek lisesi hukuk sekreterligi bölümü mezunuyum bu bolume geçişim varmı ve obp puani kaç? bilginiz varmı

  10. sakın yazmayın çok berbat bölüm işsizlik hat safhada.Devlet artık atama yapmayacakmış ben bu bölümde okuyorum.

    1. yanlış bilgi veriyorsun ben okumadım bu bölümü ama alım puanlarının çok düşük olduğunu ösym sayfasından görebilirsin milleti aldatmayın günahtır kardeşim.

  11. Ben imam hatip mezunuyum puanm 285 ygs5 ben bu bölümü yazsam gelirmi liseden direk gecis varms ama bn anadolu imam hatip mezunuyum yardimci olurmusnuz lutfen

    1. Yok ama bu bölümün 4 yıllığı var bizim düzce ünivetsitesinde ben iki yıllığını okuyorum hocalarımızın çalışmaları var dgs le 4 yıllığa tamamlabilme imkanı oluşturmaya çalışıyorlar inşallah olur

  12. Arkadaslar lütfen yardımcı olur musunuz
    Ticaret meslek lisesi muhasebe bolumu mezunuyum sosyal guvenlik bölümünü okumak istiyorum geçiş hakkim var manisa celal bayar universitesini yazmayi düşünüyorum sizce nasil celal bayarda bu bolumu okursam sıkıntı cekermiyim??

  13. puanım 275 sıralamam 834 binlerde sizce gelme ihtimali varmı bide anlamadıgım okul puanı eklenince sıralamanın düşmesi lazım değil mi?

  14. Ne yani şimdi bu bölümün önü kapalı mı? Lütfen yardımcı olur musunuz ? Bu sene bu bölümü tercih etmeyi düşünüyorum

    1. bu bolum en son atamada 72 ıle kapattı arkadaslar. kpss puanı dusuk bır bolum yazılabilir. tapu ve kadastro bolumude yazılabılır o bolumde kpss puanı dusuk kapattı.bu bolumleri tercih etmenızı tavsiye ederm

  15. Arkadaslarr puanim okul puani eklemememis hali olarak 274 siralama da 476 bin.puanim kirilirsa 292 olur kirilmassa 310 oluyo.sosyal guvenliklere gider miyim

  16. Benim puanim okul puaniyla birlikte 252.511 kusur yapiyo bu bolume girebilir miyim ama siralamam tutmuyor cok istiyorum bu bolumu sizce girebilir miyim

  17. Merahab puanım 272 okulda 40 verecek 312 olacak okul puanı etkili mi bu bölümde şimdiden teşekkürler ☺

    1. Siralaman onemli okul puaniyla siralaman nasilsa ona gore tercih yap , universte tercihleri elbette okul puaninin eklenmesiyle yapilir

  18. Merhabalar, ben meslek lisesinde muhasebe ve finansman bölümünde okuyorum bu sene tercih yapicam ve geçiş hakkımı kullanmak istiyorum hangi bölümler iyi ve nerelere gitmeliyim bu konuda bilgisi olan lütfen yardımcı olsun

      1. Gül hanim bende muhasebe mezunuyum meslek lisesi be bu bolume gecis hakkim var ama ben isg uzmanligi okumak istiyorum bu bolumdrn mezun olup isg tercih edebiliyormuusm beni aydinlatrmisiniz bu konuda ?

  19. Ben samsun OMU sosyal guvenlik son sınıf ögrencisiyim. Arkadaslar tercih yaparken biraz mantikli davranin. Bu bolumun her yil atamasi azaliyo ve her yil bu oran azaliyo mantikli karar verin.

  20. Merhaba biz iki arkadaş erzincan üni. İşletme okuyoruz hafta sonu YGS ye gideceğiz tekrar SGK bölümünü çok istiyoruz kendi bölümümüzden geçiş hakkımız var mi acaba lütfen yardımcı olun çok araştırdk bi sonuca varamadik lütfen cevap verir misiniz:)

    1. Merkezi yatay geçiş ile universteye girdiginiz yil bolumun taban puaniyla sizin puaniniz tutuyosa universtenin sitesinde duyurulan tarihte universteye basvurabilirsiniz basvuranlar icinde secilirsiniz ve gidersiniz kismetinizde varsa , merkezi yatay gecisi arastirmalisiniz netten arastirin derim okulda danismanlariniza da sorun

  21. Merhaba, meslek lisesinden muhasebe ve finansman bölümü mezunuyum. Bu sene geçiş hakkımı kullanmak istiyorum ve seçenekler arasında sgk var geçiş hakkı içinde diploma puanına bakiliyor demi?

  22. merhaba ben ipek ben trabzonda okumal ıstıyorum ama gecıs hakkımla gecmek ıstıyorum sız ucretlı demıssınız. bıze de tabi mi? bana cevap vermenızı dort gozle bekleyeceğim.

    1. ewet sizede ücretli çünkü özel üniversite , geçiş yapmak istiyorsan başka illere de yapabilirsin :)

  23. Merhabalar, ben düz lise mezunuyum Samsunda yaşıyorum ve OMÜ sosyal güvenlik yazmak istiyorum puanım ygs-5 puanım 313 fakat meslek liseliler öncelikliymiş. Puanım yetiyor fakat oraya yerleşememek gibi bir korkum var. Uzun zamandır bu korkuyla yaşıyorum tercih yapamadım hâlâ. Samsun tutmazsa da neresi tutar Samsundan sonra yazabilecek yerler nerelerdir? Yardımcı olursanız sevinirim..

      1. Arkadsalr ben olahiyat okuyurum ve bu yil sinavla bu bolumr gecmeyi dusunuyrum yardimci olutusuz iki yila bu bolum atasi dolar mi sizce.lafam cok karisik ilahiy atamasi en az 75 be ben okulu bitirene baya dolack

    1. ben 2012 tıcaret(muhasebe)mezunuyum okuldada derecem var bende dırek gecıs hakkım varmı acaba?

  24. Arkadaşlar ben sgk öğrencisiyim.Balıkesirde okuyorum.2 yıllık için gayet iyi bir bölüm.Bu bölümü düşünenler diğer üniv. bilimiyorum ama Balıkesir üniv gayet iyi rahat bitirirsiniz okulu.Tek sıkıntısı sosyal aktivite zayıf.

    1. aynen balıkesırde hocalarımız cok ıyıler sagolsun hep gecıyoruz fazla calısmasakda derslere pek kalan gormedım 2.sınıfa gectım balıkesırı yazın arkadaslar

  25. Merhaba arkadaşlar…bu bölüme direkt geçiş için tüm ticaret mesleklisesi alanlarını kapsıyomu yoksa sadece muhasebe alanı mı.Mesela ben
    tic.mes.lise bilişim teknolojisi alanı mezunuyum bn de geçiş yapabilir miyim yardımcı olursanız sevinierim…

    1. arkadaslar gelmeyın ben nıgde 2. sınıftayım burda dersler cok zor keske gelmeseydım benı kımse uyarmadı ama ben sızı uyarıyorum gelmeyın arkadaslar

    1. ama sıze sunu soyluyeyım nıgdeye gıtmeyın mılletı surunduruyo ıkı tane hoca var bız bıtırdık uzatan dolu kısı var hala ugrasıyorlar okulda mezun degıller arkadaslar aklı olan gıtmesın benden demesı baska unuversıtelere gıdın dıger yerlere balıkesır cok kolay mesela uşakda oyle gıden arkadaslar ellerını sallayarak gecerlermıs buraları oncelıklı tercıh edın en sona atın nıgdeyı aklınız varsa 2 yılı 3 yılda bıtırmen

      1. cok haklısın bende 2. sınıfa gectım ama alttan 3 dersım var hocalar nıgdede bırakıyo 65 kısıden 5 kısı gectı adaletmı bu sımdı offf

        1. Tesadüftür ki Emel adında da öğrencimiz hiç olmadı,Geçince siz geçiyor bırakınca hoca bırakmış oluyor. Saçma sapan yorumları bırakın.

      2. Hayrettin adındaki şahıs, Niğde üniversitesinde bu bölümü okumanın zor oldugundan bahsetmişsin. Bu bölümü bitirdiğini yazmışşsın. Bizim bu bölümde şu ana dek Hayrettin adında hiç öğrencimiz olmadı. Okulu uzatan sayısı da 50 kişiden 10 kişiyi geçmemekte. Balıkesirin yada Uşağın kolay oldugunu belirtmişsin sen oraları nerden biliyorsun. Bu kadar ders yoğunluğunda orayı mı takip ettin.Bu tür yorumlara itibar etmeyin.

  26. Sosyal güvenlik ile sigortacılık ve soyal güvenlik bölümü(4yıllık) arasındaki fark nedir. Yardımcı olursanız sevinirim.

  27. Arkadaşlar lütfen bölümü okuyan birisi bizi bilgilendirirmi atama varmı kacla atyor atama sayısı kac

    1. eskıden guzeldı ben 70 aldım 1 yıldır atanamıyorum yanı artık bu bolumde 75den asagı pek kapatmaz yukselır mıllet buna yoneldı sormak ıstedınız konu olursa yazın ben aklınıza gelen konuları cevablım nıgdeyı yazmayın duzceyıde derslerden zor gecersınız hocalar surunduruyo bır kacı arkadaslar

        1. valla kardesım yaz gelır ınsallah okuma dıyemem ama kpss den yuksek alman lazım 70den asagı pek ınmez artık cogu kısı bu bolume geldıler yenı unuversıtelerde de acılıyor alımda oyle fazla olmuyo ben tercıh yaptım ama 70.88 aldım sınnavdan ama gene ümidım yok cunku yuksek alan cok kpss den yuksek alırım dıyorsan yaz sen bılırsın

    1. ticaret meslek liselerinin direkt geçiş hakları var ama balıkesir düşüncesinden vazgeçin ben balıkesirde okuyorum dersler kolay ama ilçede olduğu için sosyal yaşantı sıfır

      1. Ben muhasebe den mezunum yeni mezun oldum 2 yıllık bu bölümü yazabilir miyim sınavsız geçiş hakim var sizce Niğde mi daha iyi yoksa Uşak mi bilemiyorum bu hayatımın kararı yardimci olursaniz çok sevinirim

    1. Ben bu bölümü yazmak istiyorum ataması nasıl nerelerde çalışabilir bi bilgi verirmisiniz muhasebe den mezunum yeni mezun oldum 2 yıllık bu bölümü yazabilir miyim sınavsız geçiş hakim var sizce Niğde mi daha iyi yoksa Uşak mi bilemiyorum bu hayatımın kararı yardimci olursaniz çok sevinirim

      1. evet sınavsız geçih hakkın var senın mezun oldugunda kpss aldıgın puanla sosyal güvenlik kurumunda çalışabilirsın..

  28. ben sosyal güvenlik okuyorum. zor bi ders yok.bölümde cok güzel önüde açık. düşünmeden yazın derim

    1. neresi güzel yığılma oldu resmen başta açıktı önü bu bölümün 4 yıllığı da açıldı düzcede yani seneye fos lur bu bölüm

  29. düzce üniversitesinde yaz okulu vardır arayan arkadaşlara duyurulur okuyacak arkadaşlara da bir lafım var kesinlikle başka bölümü yazın artık devlet alımı kesti gibi çok düştü alımlar kpssden 75 80 üzeri almanız lazımki belki yerleşirsiniz

  30. merhaba arkadaşlar ben imam hatip lisesinde okuyorum ygs5 puanım okul puanıyla beraber 259 uşak üni.sosyal güvenlik gelme ihtimali var mı

  31. öncelikle merhaba arkadaşlar benim ygs5 puanım şuan 210 bi 40 puanda diplomadan gelse 250 oluyor sizce uşak sosyal güvenliği okuyablrmiym lütfen birisi acil ya evet yada hayır desin çok teşekür ederim şimdiden

Bir Cevap Yazın

Top