7:06 am - Perşembe Aralık 8, 2016

SBS 2. Tercihler Ne Zaman Yapılacak Olacak mı 2013

Cumartesi, 10 Ağustos 2013, 19:30 | Güncel | 259 Yorum

Önceki gece SBS yerleştirme sonuçları açıklandı. Öğrenciler SBS’de aldıkları puanlar neticesinde bir liseye asil ya da yedek olarak yerleşti. Asıl listeden okullara kayıt hakkı kazanan öğrencilerin kayıtları 12-16 Ağustos tarihleri arasında yapılacak. Peki SBS 2. tercih yapılacak mı olacak mı, 2014 TEOG 2. tercihler ne zaman yapılacak ?

SBS’de 2. Tercihler

sinavani

Geçen yılki uygulamalardan hareketle öğrenciler 2013 yılında da SBS 2. tercihleri yapılacağını sanıyor oysaki bu sene 2. tercih işlemleri yapılmayacak. 2013 yılında SBS yedek yerleştirme işlemleri için önceki sene gibi tekrar tercih yapılmayacak bunun yerine öğrencilerin ilk tercihleri göz önüne alınarak yeni bir yerleştirme yapılacak. Yani 16 Ağustos’ta bitecek olan ilk kayıt sonrası boş kalan kontenjanlara öğrencilerin ilk tercihleri ve yedek liste sırası göz önüne alınarak 2. yerleştirme yapılacak. SBS yedek yerleştirme sonuçları e-okul’dan öğrenilebilecek.

Dolayısıyla SBS 2. yerleştirme ne zaman yapılacak, SBS 2. tercihler olacak mı tarihleri gibi gelen sorulara kısaca yanıt vermiş olduk. Öğrencilerin bu konuda bilgili olmaları MEB duyurularını takip etmeleri gerekiyor.

Başvuru İşlemleri İçin:

https://e-okul.meb.gov.tr/OrtaOgretimKayit/OKA06001.aspx

ilk önce buradan ilinizi ilçenizi seçip oradan liselerin kodlarını ve isimlerini bi kağıda not alın en fazla 10 tane olacak daha sonra da

https://e-okul.meb.gov.tr/OrtaOgretimKayit/OKA00004.aspx

buradan tercih için istenilen şeyleri yazın
sonra orda ekle sil falan yazıyor sarı kutular var ekle yazan yerin sol yanında kutuya istediğiniz okulun kodunu yazacaksınız sonra ekle diyin okulun ismi sarı kutuda yazıyor doğruysa tamam yanlışsa sile basın tekrar yapın doğruysa aşağıdan tekrar tercihlere devam edin yukarıda zaten diyor kaydet tuşuna basacaksınız pembe gibi bir şey ordan da yeşil renge geçerli yazarsa tamam tercih başvurunuz onaylanmıştır bugün son acele edin

Sizce 2014 TEOG’de 2. Tercihler Yapılmalı mı ? Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

 2017 YGS Soruları ve Yorumlar İçin Tıkla

259 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "SBS 2. Tercihler Ne Zaman Yapılacak Olacak mı 2013"

  1. remzi diyor ki:

    bencede 3.tercih hakkı tanınmalı, 2.tercih hakkımı kullanamadım şuanda açıktayım.

  2. bahar diyor ki:

    3. Tercihler acilmali bos kontenjan var cocuklarimiz icin bu olmali

  3. veli diyor ki:

    Boş kontenjanlardan faydalanabilmek için yetkililerden 3. tercih hakkı tanınmasını bekliyoruz. Lütfeennn….

  4. ibrahim diyor ki:

    yaa lutfen bi daha yerleştırme olsun. lutfen

  5. ibrahim diyor ki:

    6. yerleştırmeler olcakmı

Yorum Yazın

Yararlı Bağlantılar