8:18 pm - Cumartesi Aralık 3, 2016

Pazarlama Bölümü Taban Puanları

Perşembe, 14 Temmuz 2016, 1:19 | Güncel | 57 Yorum

2017 Yılında Üniversite tercihi yapacak olan ve  4 yıllık Pazarlama bölümünü seçecek üniversite adayları için Pazarlama Taban Puanları ile Pazarlama 2016 YGS LYS Yerleştirme Başarı sıralamasını sırasını sayfamıza ekledik.  Bu puanlar 2016 Üniversitesi yerleştirme puanlarına göre elde edilmiş olup 2017 YGS ve LYS’ye girip tercih yapacaklar bu puanları göz önünde bulundurmalılar .  2016 2017 Pazarlama Taban Puanları ve Başarı Sıralaması :

Program Adı Fakülte Bölüm Puan Türü Genel Kont. Genel Yer. En Küçük Puan En Büyük Puan
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ (BOLU) Gerede Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Pazarlama YGS-6 60 62 241,72671 316,51890
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ (BOLU) Gerede Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Pazarlama (İÖ) YGS-6 60 62 220,25440 292,28180
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ (ANTALYA) Uygulamalı Bilimler Fakültesi Pazarlama TM-1 40 41 242,05330 277,21247
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ (ANTALYA) Uygulamalı Bilimler Fakültesi Pazarlama (İÖ) TM-1 40 41 233,07285 287,52944
DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GAZİMAĞUSA) İşletme ve Finans Yüksekokulu Pazarlama (İngilizce) (%50 Burslu) YGS-6 8 0
DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GAZİMAĞUSA) İşletme ve Finans Yüksekokulu Pazarlama (İngilizce) (Tam Burslu) YGS-6 2 2 265,50494 276,87220
DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GAZİMAĞUSA) İşletme ve Finans Yüksekokulu Pazarlama (İngilizce) (Ücretli) YGS-6 5 0
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) Uygulamalı Sosyal Bilimler Yüksekokulu Pazarlama (İngilizce) (%50 Burslu) YGS-6 3 0
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) Uygulamalı Sosyal Bilimler Yüksekokulu Pazarlama (İngilizce) (%75 Burslu) YGS-6 3 0
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) Uygulamalı Sosyal Bilimler Yüksekokulu Pazarlama (İngilizce) (Tam Burslu) YGS-6 7 7 234,06540 251,99765
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) Uygulamalı Sosyal Bilimler Yüksekokulu Pazarlama (İngilizce) (Ücretli) YGS-6 7 0
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İşletme Fakültesi Pazarlama (İngilizce) (%25 Burslu) TM-1 10 10 235,91327 255,50219
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İşletme Fakültesi Pazarlama (İngilizce) (%50 Burslu) TM-1 26 26 257,13499 296,67971
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İşletme Fakültesi Pazarlama (İngilizce) (Tam Burslu) TM-1 4 4 413,87251 418,22111
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ (KKTC-LEFKOŞA) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Pazarlama (İngilizce) (%75 Burslu) TM-1 12 0
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ (KKTC-LEFKOŞA) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Pazarlama (İngilizce) (Tam Burslu) TM-1 3 2 230,11822 236,0564

Pazarlama Bölümü Taban Puanları 2016 2017, Pazarlama Başarı Sırası sıralaması 2016 2017, Pazarlama Bölümü Olan Üniversiteler, Pazarlama Puanı 2016, Pazarlama Puan Türü, Pazarlama Bölümü Hangi Üniversitelerde Var, Pazarlama Kontenjanları 2016 2017 1. Öğretim 2. İkinci Öğretim

Pazarlama Bölümü Hakkında Bilgi Almak İçin Buraya Tıklayın

Pazarlama Bölümünü Seçmeyi mi Düşünüyorsunuz? Bu Bölüm Hakkında Görüşlerinizi Bizlerle Hemen Paylaşabilirsiniz. Aşağıdaki Yorum Kutucuğunu Kullanarak yorumlarınızı hemen yazın.

 2017 YGS Soruları ve Yorumlar İçin Tıkla

57 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Pazarlama Bölümü Taban Puanları"

  1. Özgür diyor ki:

    Bu yıl son sınıf pazarlama okuyor um sizce alan dışı tercih vereyim mi

  2. pazarlamacı diyor ki:

    Kazanan arkadaşlara başarılar,yolunuz açık olsun

  3. Sema diyor ki:

    Arkadaşlar sanırım bölümü kazanamayanlar olumsuz yorumlarda bulunmuş,bölüm gayet güzel keyifli bir bölüm iş imkanı da fazla.

  4. Ahmet diyor ki:

    Bence de en iyi bölümlerden biri olacak yabancı dil şart 5000 lira başlangıç

  5. cihan diyor ki:

    Gayet iyi bir bölüm,iibfdeki bölümlerden iyi

  6. Halil diyor ki:

    Ben 2008 pazarlama mezunuyum is imkânı var şuan beymende satış pazarlama muduruyum

  7. bazarcı diyor ki:

    Okunacak bir bölüm değil ne kpss ataması var nede gelecek vaad ediyor ben isteyerek gitmiştim kendimi zorladım 1 yıl devam edebildim sonrası hüsran eğer puanın duşuk olduğundan dolayı tercih edecekseniz bir yıl çalışın derim boş çünkü pişman oldum

  8. Pazarlamacı diyor ki:

    Ayşe Sak’ta pazarlama okuyorum 1. senem bitti kendini geliştirebileceğine inananlar yazsın bölümü. Zaten boş gelip giderseniz bitiremezsiniz ismine bakıp küçümsemeyin Pazarlama bölümünü gerçekten emek isteyen bölüm işsizlik garanti yazanlara sesleniyorum kıçı kırık myo’yu 3 senede bitirip burda işsizlik garanti demeyin, aklı başında olana iş garanti son sene zorunlu staj var okul gönderiyor ve sütaş vb. firmalarda yapıyosunuz mahalledeki markette değil yani. Bölümde formasyon alabiliyosunuz öğretmenlik için arkadaşlar, dez avantaj olarak yerleşke kampüsün dışında Döşemealtında şehiriçi otobüsle kampüse 20dk sürüyo oda zaten otobüste gırgır şamata anlamıyosunuz bile gidip gelirken nasıl zamanın geçtiğini, hocalar ve eğitim olarak gerçekten güzel bi okul ama yatmaya gelirseniz bişey olamazsınız tamamen kendinizi geliştirmenize ve derslerinize çalışmanıza orantılı başarılı olursunuz. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    • Pazarlamacı diyor ki:

      Ayrıca okul artık Yüksekokul’dan Fakülteye döndüğü için TM-1 ile alıyor

    • Karakaya diyor ki:

      Bende bu yıl Akdeniz üniversitesi – Pazarlama bölümünü kazandım.Kafama takılan tek şey var isteğe bağlı hazırlık eğitimi varmış sizce 1 yıl hazırlık okumalı mıyım ?

      • buse diyor ki:

        bende akdeniz pazarlama kazandım bence bizim için ne kadar artı meslekte o kadar ilerleme demek, o yüzden ingilizce öğrenmek bizim için bir artı bu yüzden oku derim

    • buse diyor ki:

      otobüs numarasını versen keşke, çok makbule geçer…..

  9. dilara diyor ki:

    arkadaşlar gerçekten ayıp ediyorsunuz bölüm kendisini geliştirenler için tabi ki de iyi sen kendi alanında gelişmediğin sürece tabi ki de kötü dersin inşaları kandırmaya hakkınız yok firmalar fellik fellik pazarlamacı arıyor pazarlama mezunu cok olmadığı için başka mezun almak zorunda kalıyor yani bence işsiz kalma ihtimalin yok kendini geliştirdikten sonra :)

  10. Sibel diyor ki:

    Aç kalmazsanız. Diliniz olsun 2 tane heryer alır. Ben mezunum 4 senelik istanbul bilgi üniversitetesinden şuanda paşabahcede satış bölümündeyim maaşım gayet iyi normal biyere girsem bukadar alamazdım zaten kimseye kötülemeyin ve şu tavsiyede bulunabilirimki gidin bi holding veya büyük şirketlere bu bölümde olan insanlara danışın bukadar diyorum yurt içi ve yurt dışı pazarlama diye ikiye ayrılıyor şuan burdaki sekreter 2.300 alıyorsa siz düşünün büyük şirketleri kasmayın kendinizi geliştirin.

    • Atakan diyor ki:

      Abla lisedeyim pazarlama bölümünde okuyorum Özdilekte staj görüyorum bu bolumu okumakta cok kararsizim bana ulasip bilgi verebilirsen cok memnun olurum facebook Atakan tokgöz yesillikler icinde fotoğrafım instagram Ata77kan bana ulasirsan cok memnun olurum email the_yunus771@hotmail.com

  11. nihat diyor ki:

    bende bu sene basladim pazarlama bolumune iki yillik dort yilliga tammlamam ivin ne yapmam gerekiyo lutfen bilgi verir misiniz

  12. Berk diyor ki:

    Şimdi arkadaşlar bende bu bölümü okuyorum ve yalan değil gerçek söylüyorum dayımın en samimi arkadaşlarından birisi 4 yıllık pazarlama mezunu 1-2 ay önce istanbulda bir şirkette işe başladı ve 2.900 maaş alıcak+ pirim ve yaşadığım şehirde bir şirkette pazarlama üzerine çalısan tanıdıklar 2000 tl maaşla çalısıyorlar ki primlerle birlikte 2500 tl istemesende alıyorsun diyorlar bölümü kötülemeyin bi kaç sünepe arkadaş o bölümü başarılıbir şekilde bitirdiğini sanıyor ve bişey bildiklerini sanıyor aslında mecburiyetten okuyup zar zor mezun olup sonra ortada kalıp iş bulamıyorum ortada kaldım diye ağlıyorlar millete yanlış bilgi vermeyin istersen yaparsın kardeşim 4 yıllık oku o sırada 3 dil öğren bakalım evinden almıyorlarmı seni gel çalış diye burası türkiye arkadaşlar bir kişi herhangi bi konu yüzünden boka batarsa eğer o konuyu boka batırmak içinde ne gelirse yaparlar genel söylüyorum ve belliki öylesine okuyup bi bok yapamamıs be sizinde yapamayacagınızı söylüyor isterseniz eğer yapılmicak bir şey yoktur herşey sizin elinizde

  13. emre diyor ki:

    hala okunmaz mı dıyonuz şuan akdenız de olanlar bılgı verebılır mı

  14. Murat diyor ki:

    Burdaki yazan puanlar 4 yıllık için mi? .
    araştırma yapıorum burda yazanları başka bi yerde bulamiorum

  15. selma diyor ki:

    insanlara yanlış bilgiier vermeyin bu bölümün iş olanaklarıda maaşlarıda çok iyi daha pazarlama mezunu bile yok şu zamana kadar olan pazarlamacıların hepsi iktisat işletme mezunuydular 1 yabancı dil ile çok iyi iş imkanları var staj yaptığım yerde kendi gözlerimle görüyorum dünyada deli gibi bi üretim varken bunları pazarlıycak elemanlara ihtiyaç var.

  16. PAZARLAMA diyor ki:

    Uludağ üniversitesine girmek istiyorum istenilen puan ygs-6 dimi sadece ygs-lysnin ortalaması değil giriş şartlarını ayrıntılı söylerseniz sevinirim.

  17. bölümü okuyordum diyor ki:

    arkdaşlar geçen yıl bu bölümü kazanmıştım kalacak yer sıkııntısı ve çevremden bölüme tepkiler yüzünden devam edemedim bu yıl tekrr sınava girdim ve 2 yıllıkta olsa başka bölüme geçicem

    neden derseniz
    bölümü bitince 2 yıllık mezundan farkınız olmuyor illa okuyacam diyorsanız 2 yıllık okuyun
    bu bölüm mezunlarının alanlarında işletme mezunları tercih ediliyor ki 1 milyondan fazla işletme mezunu var %99 işsizlik garant yani
    kampüs hem merkezden hem üniversietden uzak zaten üniversiteninde bizim yüksekokulu iplediği yok

    burası lise gibi hatta büyük bir liseden geliyorsanız küçük bile gelebilir. ben üniversite hayatı yaşamak istiyorum diyorsanız amaaaan diyorum
    şehir pahalı zaten deniz için geliyorsanız unutmayın yaz olduğunda eve döneceksiniz! bu bölümle sanat tarihi bölümünü anlamadım gitti hem puanları yüksek hem işsizlik garanti.. amacınız kariyerse gidin işletmeye daha iyi

    • pehlivan diyor ki:

      İşletme ve pazarlama farklı usta işletmeciler iş bulamıyor bütün iş ilanları pazarlama elemanı ile ilgili ayrıca bir ölümsüzlük var makina ve elektrik kimya bilgisi olanlari alıyorlar işde bu kotu

  18. HALİT diyor ki:

    İŞ İMKANI İYİ

  19. kafamda deli sorular diyor ki:

    mezunlar hangi alanlarda çalışabiliyor? ne tür dersler alıyorlar? en önemlisi yüksekokul merkezden çok mu uzakta?

    • Cevap diyor ki:

      Mezunlarının büyük çoğunluğu çalışamadığı için sorun olmuyor işsiz kalıyorlar. Evet merkezden çok uzakta.

      • kafamda deli sorular diyor ki:

        üniversitede misiniz yoksa bölümde mi? mezun musunuz yoksa arkadaşınız mı okuyor?

  20. suat diyor ki:

    Akdeniz Üniversitesi makine mühendisliği son sınıftayım. Kız arkadaşım pazarlama bölümündeydi ama sene başında okulu bıraktı,kaydını sildirdi. Sebebini sorduğumdaysa bölümün çok kötü olduğunu ve hiçbir gelecek vaad etmediğini söyledi. Henüz Yaşı gençken yeniden hazırlanıp başka bir bölüme gitmeyi tercih etti.

    Mezun olduğunuzda işsiz kalacağınız bölümleri tercih etmeyin. 1 sene bekleyip tekrar sınava hazırlanmak ömür boyu işsiz kalıp asgari ücrete çalışmaktan çok daha iyidir. Sınav sonuçlarınız kötüyse 1 sene bekleyin doğru olanı yapın.

  21. Halil diyor ki:

    Bu bölüm sadece insan ziyanlığı.İş bulamıyorlar, diplomalarının ve harcadıkları 4 yılın hiçbir önemi olmuyor. Para ve yıl kaybı. Mezun oluncada hayat kaybı oluyor ömürleri boyunca sıkıntı çekiyorlar.
    Gidin Fen Edebiyat fakültelerindeki bölümlerden birini okuyun çok daha iyi edersiniz. Fen Edebiyattaki bölümler bile bu bölümü her yönden cebinden çıkartırlar.Bu bölümü keşke kapasalarda daha fazla insanın hayatı bitmese.

  22. Hakkı diyor ki:

    ALAKASI YOK! TÜRKİYEDE 4 YILLIK PAZARLAMA MEZUNU YOK Kİ İLK MEZUNLAR OLARAK NEDEN İŞSİZ KALALIM ? AYRICA BU BÖLÜM REVAŞTA OLAN BİR BÖLÜM HOCALARIM DA BÖYLE KONULAR KONUŞMADIK BİLE SADECE EĞİTİM İYİ BİZDE KENDİMİZİ GELİŞTİRİRSEK İŞSİZ KALMAYIZ!! TÜRKİYEDE HER SENE BİNLERCE İKTİSAT,İŞLEME MEZUNU OLUYOR! FAKAT DAHA 4 YILLIK PAZARLAMA MEZUNU YOK KENDİNİ GELİŞTİRMİŞ OLAN ELBET İŞ BULUR AÇ KALMAZ! 2 SENELİK DEĞİL 4 SENELİK BİR BÖLÜM BURASI VE DERSLER HEP UYGULAMA ÜZERİNE! PAZARLAMA SİMÜLASYON ODALARI VS. VAR KISACASI EĞİTİM İYİ SON VİRAJ HER ZAMAN KİŞİYE BAĞLI ! HAYIRLISI OLUR İNŞALLAH…

    • Nilay diyor ki:

      Neyse uzatmaya lüzum yok. Diyeceğimi zaten aşağıdaki mesajımda dedim ve sonuna kadar arkasındayım. Dediğin gibi hayırlısı olsun.

  23. PAZARLAMA HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ OLMAK İSTEYENE! diyor ki:

    MİLLETİ AÇ DOLAŞACAKSIN DİYE KANDIRMAYIN !

    EVET 2 SENELİK PAZARLAMA İŞE YARAMAZ ÇÖP!

    FAKAT 4 YILLIK PAZARLAMA VE KİŞİNİN KENDİNİ YABANCI DİL KONUSUNDA GELİŞTİRMESİ ÖNÜNÜ AÇAR ! HELE BİRDE OKULU DERECEYLE BİTİRİRSE İŞSİZ KALMAZ!
    DEVLET 4 YILLIK PAZARLAMA MEZUNU İSTİYOR 2 YILLIK İSTEMİYOR! AKDENİZ ÜNİVERSİTESİNDE OKUYORUM 4 YILLIK PAZARLAMA ! UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEK OKULUMUZ ÖZEL SEKTÖRLE ADETA İÇ İÇE HER HAFTA BİR CEO BİR YÖNETİCİ GELİYOR , TÜSİAD BAŞKANINDAN TUT , LOJİSTİK VE PAZARLAMA FİRMALARININ YÖNETİCİLERİNE KADAR ETKİNLİK GÜNLERİ YAPIYORUZ ! 3.SINIF SONU STAJ 4.SINIF 2.DÖNEM SONU İŞ YERİNDE EĞİTİM YANİ BU DA ZORUNLU STAJ VAR. GELEN YÖNETİCİLER TÜRKİYEDE 4 YILLIK PAZARLAMA MEZUNU OLMADIĞI İÇİN ÖĞRENCİLERE ÇOK ÖNEM VERİYORLAR! OKUTULAN DERSLER DERS KİTAPLARI BOĞAZİÇİNDE OKUTULAN , YÜKSEK LİSANS PAZARLAMA DA OKUTULAN KİTAPLAR , HEPSİNİ HOCALARIMIZ BİRABİR GÜNLÜK ÇEVİRİYOR VE SUNUYOR ! OLANAKLAR MÜKEMMEL [ ANTALYA BERBAT OLSADA :)] MEZUN OLMADAN İYİ DERECEDE İNGİLİZCE ÖĞRENİR VE İYİ BİR DERECEYLE DE MEZUN OLURSANIZ HEMEN KAPARLAR SİZİ İŞSİZLİK NEDİR BİLMEZSİNİZ ! EĞER YABANCI DİLİNİZ OLMAZ DÜZ NORMAL DERECE MEZUN OLURSANIZ BİRAZ ALT KADEMELERDE SÜRÜNMENİZ GEREKİR! HERŞEY KİŞİDE BİTER KENDİNE İDEAL KOYAN İNSAN BAŞARIR! HOCALARIMIZ ÇOK TECRÜBELİ ! PROF. DR. TOKTAMIŞ ATEŞİN ÖĞRENCİSİNDEN İKTİSATI PROF. DR. MAHİR NAKİP’İN ÖĞRENCİSİNDEN PAZARLAMAYI ÖĞRENİYORUZ ! KİTAPLAR GÜNLÜK PHİLİP KOTLER[Pazarlamanın babası} BİREBİR ÇEVRİLİYOR! DEKANIMIZINDA DEDİĞİ GİBİ ARTIK İSTANBUL ANKARA İZMİR HEGAMONYASI BİTTİ!! ÜNİVERSİTE OLANAKLARI YÜKSEK EĞİTİM MÜKEMMEL ! KENDİNİDE GELİŞTİRİRSEN TAMAMDIR! 4 YILLIK İLK PAZARLAMA MEZUNLARINDAN OLACAĞIZ ! ÇOK HEYECANLIYIZ ! ÇALIŞIRKEN YÜKSEK LİSANSIDA YAPARSAK DAHADA İYİ OLACAK ! ELBET HAYALLER GERÇEK OLACAK ! BOLBOL PAZARLAMA KİTABI OKUYUN ! İNGİLİZCENİZİ GELİŞTİRİN! VE DERSLER KOLAY DERSLERE ASILIN GERİSİ GELİR MERAK ETMEYİN ! AYRICA GİRİŞİMCİ RUHUNUZ VARSA PAZARLAMA MEZUNU OLARAK MÜTEŞEBBÜS ALANINDA ÇOK DAHA RAHAT OLURSUNUZ ! SAYGILARIMLA!

    NOT : YÜKSEKOKUL DÖŞEMEALTI/ANTALYADA MERKEZE İNECEK 1 YIL İÇERİSİNDE İNŞALLAH ! TEK SIKINTISI BUYDU BU DA ÇÖZÜLECEK ! AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ / PAZARLAMA YÖNETİMİ – H.ÖZ

    • Nilay diyor ki:

      Sende işsiz bir şekilde aç dolaşacaksın kardeşim.

      Sen bunu kendine itiraf edemiyorsun kendini kandırmayı tercih ediyorsun ama bizler seni kandırmayız gerçekleri böyle yüzüne vururuz.

      Büyük harflerle yazıpta vurgulamaya çalıştığın hikayeye bir yandan gülerken diğer bir yandan üzüldüm. Gençleri kandırıyorsun ve yanlış yönlendiriyorsun.

      Sen o bölüme giderek kendi hayatını bitirmişsin ama izin ver başka gençler bu bataklığa düşmesinler.

      Belkide bu bölümün kontenjanları boş kalmasın diye bu bölümü övmen için bölüm hocaların zorluyordur yapma,etme. Gençlerin geleceklerini bitirme hayatlarını sonlandırma.

      Pazarlama hatadan ve pişmanlıktan başka bir şey değildir.

  24. tankut diyor ki:

    Pazarlama mezunlarının açıkta kalması kaçınılmaz bir son.Mezun olduğunuz gibi ebediyen işsiz olacaksınız

  25. Tuğçe diyor ki:

    Devlet KPSS atamalarında bu bölümü tanımıyor ve bu nedenle kontenjan vermiyor.Yani devlete atanmayı unutmalısınız.
    Piyasada yani özel sektörde de çoğunlukla tanınmıyor ve tanıyanlar tarafındansa tercih edilmiyor.
    Pazarlama mezunu yerine başka bölüm mezunlarını çalıştırıyorlar.Zaten pazarlama mezunları sektörde yetersiz kalıyorlar başka bölüm mezunlarını tercih etmeleri normal.Pazarlama mezunu birisi için iş alanları zaten normalde de epey kısıtlı. Buna birde piyasada tercih edilmiyor olmaları eklenince ortaya çok kötü bir tablo çıkıyor.

  26. Harun diyor ki:

    Akdeniz Ü. pazarlama bölümünden 1.5 yıl önce mezun oldum.Keşke mezun olmasaydım diyorum mezun olduğum günden beri işsizim.

  27. bilgi verin diyor ki:

    ali sen hangi üni.de ve kac yıllık okuyosun

  28. bilgi verin diyor ki:

    pazarlama bölümü ile ilgili biraz bilgi verirminiz nerelerde üni.var ve üni bitirince kesin iş bulunuyor mu ben bu bölümün kötü olacanıdüşün müyorum antalyada üni.var diyosunuz puanı ne?

    • melek diyor ki:

      Bölümde iş yok.yaşının vermiş olduğu cahillik ve bilgisizlik nedeniyle bu bölümü iyi bir bölüm sanmışsın ama çok yanlış sanıyorsun

      • bilgi verin diyor ki:

        heryerde satıs temsilcisi aranıyor ama

        • çetin diyor ki:

          dediğin pozisyondaki ve benzeri işlere pazarlama mezunlarını tercih etmiyorlar.
          açıkçası hiçbir işe,pozisyona pazarlama mezunları tercih edilmiyor.

  29. Pınar diyor ki:

    Devlet ataması malesef yok sıfır. Özel sektördeyse şansınız çok az yok denecek seviyesinde bile diyebiliriz. Şans yüzünüze gülse ve iş bulsanız bile ücretiniz asgari ücret veya iyi ihtimal bin tl oluyor. En önemli nokta ise özel sektörde 4 yıllık pazarlama mezunları değil 2 yıllık pazarlama mezunları tercih ediliyor. 4 yıllık pazarlamanın Akdeniz Üniversitesi mezunları bile iş bulamıyorken Kıbrıs mezunlarının halini söylemeye gerek bile yok.

  30. RH + diyor ki:

    Gereksiz bölüm. 4 yıl ziyan etmekten başka bir şey değil.

  31. ataberk diyor ki:

    Bu bölümde ve bu meslekte iş yok boşuna ne TR de nede KKTC de boşu boşuna okumayın paranızı ve zamanınızı heba etmeyin. TR de (akdeniz üni,bilgi üni) pazarlama zaten okunmaz ama kktc de hiç ama hiç okunmaz deliliğin lüzmu yok

  32. seda diyor ki:

    Şuan lisede pazarlama bölümü okuyorum ama araştırdığımda sadece kıbrısta ki üniversiteler çıkıyor Türkiye’de 4 yıllık pazarlama bölümü yok mu varsa hangi üniversitelerde??

  33. ali diyor ki:

    ben liseden pazarlama mezunu olarak çıkışlıyım…4 yıl lisede pazarlama okudum şimdide yükseekokulda devam ediyorum pazarlama okuyorum kendmi elimden geldiğince geliştirmeye çalışıyorum ve iş ilanlarının hepside bunu duyunca okulu bitirince… bizim şirketimize başvurun diyorlar.. ;-)

    • Bordo Mavi diyor ki:

      yalanını yiyim okul bitince aç aç dolaşacaksın. kıytırık meslek lisesinde usülden lafla pazarlama oku sonra dahada kıytırık myo da pazarlama oku sonrada iş bekle. al bak iş ;)
      hemde şirketler okul bitince hepsi gel bizim şiretimize diyorlarmış hahahah ne güldüm. hayalperest delikanlısın.

  34. hakan diyor ki:

    Pazarlama hakkında bilgi verebilecek kimse yokmuuuu?? :(

  35. eeee diyor ki:

    pazarlama bölümünün 4 yıllık üniversitesi varmı türkiyede hep yurtdışındaki bölümleri çıkıyorr

Yorum Yazın

Yararlı Bağlantılar