5:30 am - Cumartesi Aralık 3, 2016

Matematik TEOG Soruları ve Cevapları (Merkezi Ortak Sınav)

Salı, 29 Nisan 2014, 19:22 | Güncel | 35 Yorum

Matematik merkezi ortak sınavı bugün yani 28 Kasım Perşembe günü gerçekleştirildi. TEOG Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sistemi Matematik Merkezi Ortak sınav soruları ile cevap anahtarı derszamani.net farkıyla çok kısa bir süre sonra bu sayfa olacak. MEB (Milli Eğitim Bakanlığı) tarafından TEOG Matematik soruları ve cevapları açıklanır açıklanmaz bu sayfada yer alacak. Matematik ortak sınav soruları, sizlerin yorumları, Matematik ortak sınav soruları, Matematik TEOG Soruları

teog

 

Matematik Ortak Sınav Soruları (Videolu Çözüm)

Matematik Dersi TEOG Ortak Sınav Sorularını Hatırladıklarınızı ve Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilir ve Okuyabilirsiniz.

Bugün saat 11:20’de başlayan Matematik TEOG ortak sınavı 40 dakika sürdü. 8. Sınıf öğrencileri kendilerine bildirilen 8. Sınıf TEOG Matematik ortak sınav konuları doğrultusunda soruları yanıtladılar. TEOG Matematik Merkezi ortak sınav soruları ve cevap anahtarı ile Matematik ortak sınav yorumları sorular nasıldı bilgisi bu haberde. Değerli öğrenciler TEOG Merkezi Sistem Matematik Ortak sınav soruları MEB tarafından açıklanır açıklanmaz sizler için bu sayfaya ışık hızıyla ekleyeceğiz. Aşağıdan TEOG Matematik soruları hakkında yorumlarınızı ve hatırladığınız soruları hemen paylaşabilirsiniz.

Matematik TEOG Soruları Cevap Anahtarı ve Hatırladığınız Cevapları Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

 2017 YGS Soruları ve Yorumlar İçin Tıkla

35 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Matematik TEOG Soruları ve Cevapları (Merkezi Ortak Sınav)"

  1. FatmaNUR diyor ki:

    Neden teog cevaplrı yok?

  2. yiğit diyor ki:

    Mat/b/18 kenar uzunlukları kök 45cm ve kök 20cm olan bir karton ,bir kenarının uzunluğu kök 5cm olan kare şeklindeki etiketlerle,kartonda hiç boşluk kalmayacak,etiketler üst üste gelmeyecek ve kartonun dışına taşmayacak şekilde kaplanmıştır.bunun için kaç tane etiket kulanılmıştır.yrm:arsa veya zemin,yüzey kelimesi gecmediği için 12 olmalı yani d şıkkı

  3. ayse diyor ki:

    matemetık dekı b kıtapcıgındakı 18 sorusu tarrışmalı
    cunku acık ve net dedıl her ıkı tarafı kortonun dusunursek sonuc 12 tek tarafı dusunursek sonuc 6 iptal edılmelı

  4. dilek diyor ki:

    Ya arkadaşlar bu adamlar her sene aynı şeyi yapıyorlar her sene yanlış soru hazırlayıp sonra da iptal ediyolar. Resmen bizden yanlış sorunun doğrusunun istiyorlar. Sınav soruları zor ya da kolay demiyorum ama bence çok gereksiz sorulardı.Toplam 6 yanlışım çıktı ve çok üzgünüm.

  5. erçin diyor ki:

    Ya ben fen lisesinde 9. sinifta okuyorum bize sorulan soruların yanında bunlar kebap matematikte resmen hangisi tam kare deildir diyo mat cok cok kolaydi digerleri de cok kolaydi bize sorulan sbs dışında hepsi çok kolaydi zaten bir de bu sorular son anda hazırlanmış deneme diye salak gibi önceden hazirlanan gercek soruları göndermişler o yüzden aşırı basit soruları apar topar hazirlamislar hiç kusura bakmayın ama matematik full cekmeyenler ve toplamda 6 7 yanlışı gecenler kendisinde kusur arasın

  6. fatma diyor ki:

    fraktal sorusu D olucak

  7. aysel diyor ki:

    bakın ve çok kötü sizinkiler nasıl ne olur cevap yazın

  8. aysel diyor ki:

    yukarda cevaplar var

  9. Yasin diyor ki:

    bir çok sorunu cevabını yanlış vermişsinz y ye göre yansıma c şıkkı olucaktı

  10. ögrtmn diyor ki:

    burda anlatılan 17. sorunun( yazdığı soruya göre) cevabını YANLIS VERİYOR cevap 2üssü5 olmalı tekrar kontrol edin

  11. helin diyor ki:

    ya nasıl fraktal sorusu A şıkkı oluyo ki ?? d şıkkında hata vardı çünkü

  12. berkay diyor ki:

    matematikte klmn üçgeni vardı onu ne yaptınız

  13. sdr diyor ki:

    12 kök 6 b miydi

  14. İsim diyor ki:

    Y arkadaslar hani bağdem ağcı diyo o ağac 8 m olan mı

  15. Deniz Uysal diyor ki:

    Haiç farkettinizmi HİSTOGRAM sorusu yoktu !!!!!

  16. yiğit diyor ki:

    matematik genel olarak kolaydı ama bi soru vardı tam hatırlamıyorum ama 81 ilden öğrenci katılmış ankaradan gelenleri soruyodu onun cevabı 3üssü3 mü olacak yoksa 3üssü5 mi ?

  17. mat diyor ki:

    81 ilden öğrenciler toplanıyordu çadırda kalıyorlardı 3 üssü 6 çadırın her birinde 3 öğrenci kalıyordu ankaradan öğrenci sayısı istiyordu

    cevap:3 üssü 3

  18. mat diyor ki:

    √35 sayı doğrusunda 5-6 arasında

  19. mat diyor ki:

    kuş tüylü bir soru vardı 0,000005 g diyordu kg cinsinden bilimsel gösterimini istiyordu
    cevap 5.10-9 yani A şıkkı

  20. mat diyor ki:

    bayraklı bir soru vardı sol tarafta ali sağ tarafta ayşe ortada bayrak vardı o sorunun cevabı 3√2

  21. gülsüm diyor ki:

    2 üslü -3 cevabı neydi?

  22. merve diyor ki:

    b kitapçığı türkçe birinci ne suya sabuna dokunmamak

  23. kadir diyor ki:

    arkadaşlar mat cevapları
    1b
    2a
    3d
    4d
    5c
    6c
    7b
    8d
    9c
    10a
    11c
    12a

  24. rümeysa diyor ki:

    Matematik soruları oldukça zordu, işlem sorusunu ne yaptınız arkadaşlar evet yorumları cevapları tartışalım ….???

Yorum Yazın

Yararlı Bağlantılar