LYS Yerleştirme Sonuçları

LYS sonuçları ne zaman açıklanacak

2013 LYS Yerleştirme Sonuçları

2013 LYS yerleştirme sonuçları en geç 26 Temmuz 2013 Cuma gününe kadar açıklanmış olacak. LYS 2013 tercih sonuçları açıklanıyor. 2013 LYS tercihleri 8 Temmuz – 18 Temmuz 2013 tarihleri arasında yapılmıştı. Peki 2013 LYS yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanacak, LYS yerleştirme sonuçları bu sayfada …

2013 LYS yerleştirme sonuçları kısa süre içerisinde açıklanacak. Adayların sorduğu soru: 2013 LYS Tercih Sonuçları ne zaman açıklanacak ? 2013 Lisans yerleştirme sınavı LYS üniversite tercihleri yapıldı şimdi en önemli aşamaya, tercih sonuçlarının açıklanması aşamasına

gelindi.  LYS yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanacak ? ÖSYM ‘nin her sınav döneminde uyguladığı sonuç açıklama takvimine bakarsak, 2013 LYS tercih Sonuçlarının 24 Temmuz 2013 tarihine kadar açıklanacak. 2013 LYS (Lisans Yerleştirme Sınavı ) tercih sonuçları Ne Zaman Açıklanır ?

2013 LYS yerleştirme sonuçları 23-26 Temmuz 2013 tarihleri arasında açıklanacak. Bir yükseköğretim programına yerleşen adaylar eylülün ilk haftası itibariyle üniversitelere kayıtlarını yaptıracaklardır. 2013 LYS yerleştirme sonuçları açıklandığında aşağıdaki ekrandan sorgulayabilirsiniz.

2013 LYS Yerleştirme Sonuçları Sorgulama Ekranı :

LYS Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak 2013, 2013 LYS tercih Sonuçları Ne Zaman Açıklanır,2013 LYS Yerleştirme Sonuçları ÖSYM hangi tarihte belli olacak

derszamani.net

2013 LYS yerleştirme Sonuçları ile İlgili Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Paylaşabilirsiniz …

96 yorum

  1. 26 yurt burs secımıne son gun dıorlar ama sıteye gırıs yok bu nasıl ıs kazansan bı dert kazanamasan baska bı dert ayıp bu kadarda olmaz ya
    dalgamı gecıyosun ösym……….

  2. arkadaşlar morel bozmayın.ha bügün ha sabah ha öğreneceksiniz.biraz sabredin biraz da onlara hak verin.belirli bir tarihi var onun elbette açıklanacak.bilgisayarın basında uyumaya gerek yok git yataga çek yorganı başına *ok*

    • burslu düşünüyosan eger istanbul medipol vya istanbul kemerburgaz üni.% 25 burslu belki gelebilir tabi tercih yaptıysan oraları.ama özel okucaksan paranı veripte okuyamıcgn bişey yok bu memlekette herşey paraya bakar.

  3. Arkadaş her kafadan ayrı ses çıkıyor herkese inansaydık halimiz ne olurdu acaba ÖSYM neden adam akıllı açıklama yapmıyorsun anlamadım bir açıklama yap bari de haberlerde kafalarına göre yalan haber yapmasınlar bunca üniversite adayı gencin hakkına giriyorsunuz insanları bekletip elinize ne geçiyor bari onun bir açıklamasını yapın çokmu şey istiyoruz sadece tarih belirtmenizi istiyoruz. Biz ÖSYM yi kötü bildik bari sistemi düzeltin de bizden sonrakiler sizden nefret etmesin…

  4. Uzmanlar 1 milyon kişiyi harmanlayıp tercihlerin ilana hazır hale getirilmesinin en fazla 1 gün alacağını birgünde kontrol edilip en fazla iki güne ilan edilebileceğini söylüyorlar bu OSYM kendini kıymete bindirmek için 15 gündür insanları bekletiyor uğursu herifler.

  5. neymiş efendim bayramda moral bozmayalımmış ağzımın tadı bozulmasın iyice yaprak dökümüne döndü bu iş ÖSYM nasıl da biliyosun kendini iyi sınav yap moral bozma o zaman

    • Neden böyle şeyler uydurup insanları kandırıyorsun?Bence bayramdan sonraya kaldı çünkü geçen yıl da açıklamadan önce duyuru ile hangi tarihte saat kaaçta açıklanacağını söylemişti.Ama şu an saat 3 oldu hala bir açıklama yok.

  6. Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanı (ÖSYM) Prof. Dr. Ünal Yarımağan, Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS) sonuçlarına göre üniversite yerleştirme sonuçlarını “Cuma günü veya hafta sonu açıklayabileceklerini” bildirdi.

  7. Allah askına artık acıklayın dunden berı 1 gram uyku uyumadım zaten ösym olarak hıcbır sey yaptığınız yok adam gıbı sonucları acıklayın yaa herkes kurtulsunn kımse uyumadı sabaha kadar herkes kaderını beklıyo burda sız uyku uyuyun rahatca. umarım sızın cocugunuzun da basına daha beterlerı gelır de anlarsını onca öğrencının sızın yaptıklarınız yuzunden cektıklerını

  8. ya ben ÖSYM kadar rahat,geniş,vurdumduymaz bi kurum görmedim başkada yoktur herhalde.ne kadar saçma bişey bi tarih verin bari be.ne biçim adamlarsınız anlamadım.keyiflerine göre açıklama tarihi bekliyoruz.ulan diyin 1 ay sonra açıklanacak tamam bekleyelim.Allah cezanızı versin.

  9. KOSKOCA ÖSYM’YİZ diye geçiniyorlar bi sonucu açıklamaktan acizler.bu kadar insanı uykusuz bırakıp haklarına giriyorlar.skandalları bitmedi bide açıklamayı sallayıp duruyolar.

  10. Yazıklar olsun.NE biçim bir ülkede yaşıyoruz. Herkes kafasına göre iş yapar ! ÖSYM BİZLERİ İNSAN HESABINA AL VE AÇIKLAMA YAP SU TARİHTE AÇIKLANACAKTIR DİYE BU KADAR MISINIZ? YAZIKLAR OLSUN. !

  11. Hickimsenin hangi gun aciklanacagini bildigi yok anca atip tutuyorlar. Osym yalnizca aciklayacagi gun saatini acikliyor ve o saat geldiginde sonuc sitesinde yayinliyor. Forum sitelerine aldirmasin hickimse.

  12. herkes sadece nereye yerleştim sorusunun cevabı peşinde değil evini taşıyacak olan var ailesinden ayrı okuyacak öğrenci var ve belki de gideceği sehir hakkında hiçbir fikri yok neden hala az sonraa tadında bir uzatmayla bekletiliyoruz ki ?

  13. arkadaslar suan aday işlemlerine girmiyor ve kime sorsam onlarda giremiyor kimse giremiyor sanırım sonuclar hazır suan herkesin sonucları ekleniyor bu sabah acıklanabilir

Hemen Yorum Yaz

Adını veya rumuzunu yazabilirsin.