1:22 am - Cumartesi Aralık 3, 2016

Kore Dili ve Edebiyatı Taban Puanları

Pazar, 14 Ağustos 2016, 12:47 | Güncel | 282 Yorum

2017 Yılında Üniversite bölüm tercihi yapacak olan ve Kore Dili ve Edebiyatı bölümünü seçecek üniversite adayları için Kore Dili ve Edebiyatı Taban ve Tavan puanları ile Kore Dili ve Edebiyatı 2016 YGS LYS Yerleştirme Başarı sıralamasını sırasını bir araya getirdik … Bu puanlar 2016 Üniversitesi yerleştirme puanlarına göre elde edilmiş olup 2017 YGS ve LYS’ye girip tercih yapacaklar bu puanları göz önünde bulundurmalılar . 2016 2017 Kore Dili ve Edebiyatı Taban Puanları ve Başarı Sıralaması Şu şekilde :

Üniversite Adı Bölüm Puan Türü Genel Kont. Genel Yer. Taban (En Küçük) Puan En Büyük Puan
ANKARA ÜNİVERSİTESİ Kore Dili ve Edebiyatı DİL-3 30 30 408,68080 455,08586
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Kore Dili ve Edebiyatı DİL-3 20 20 401,01017 464,85469
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ (KAYSERİ) Kore Dili ve Edebiyatı DİL-3 30 30 385,46042 426,88343
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ (KAYSERİ) Kore Dili ve Edebiyatı (İÖ) DİL-3 30 31 368,12712 384,69528

Kore Dili ve Edebiyatı Bölümü Taban Puanları 2016 2017, Kore Dili ve Edebiyatı Başarı Sırası sıralaması 2016 2017, Kore Dili ve Edebiyatı Bölümü Olan Üniversiteler, Kore Dili ve Edebiyatı Puanı 2016, Kore Dili ve Edebiyatı Puan Türü, Kore Dili ve Edebiyatı Bölümü Hangi Üniversitelerde Var, Kore Dili ve Edebiyatı Kontenjanları 2016 2017 1. Öğretim 2. İkinci Öğretim

Kore Dili ve Edebiyatı Bölümü Hakkında Bilgi Almak İçin Buraya Tıklayın

Kore Dili ve Edebiyatı Bölümünü Seçmeyi mi Düşünüyorsunuz? Bu Bölüm Hakkında Yorumlarınızı Bizlerle Anında Paylaşabilirsiniz. Aşağıdaki Yorum Kutucuğunu Kullanın

 2017 YGS Soruları ve Yorumlar İçin Tıkla

282 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Kore Dili ve Edebiyatı Taban Puanları"

  1. Sena diyor ki:

    Bu ne abi tıp oldu mübarek nasıl fırladı bu puanlar. Sayısal seçtim dil sınıfı yok diye dil -3 den bi hedef olarak aklımda bulunduruyordum ama çok zor !!

  2. maimika diyor ki:

    Sizce Kore Dili ve Edebiyatı okumak mı daha avantajlı Japon Dili ve Edebiyatı mı? İçinizde Korece’den mezun olan var mı? Varsa nerede çalışıyor, nasıl iş buldu, maaşı vs hakkında bilgi verebilirseniz çok ama çok sevinirim. Korece ve Japonca arasında sıkışıp kaldım..Yardım ederseniz çok mutlu olurum. Teşekkürler.

  3. Sumeyra diyor ki:

    İstanbul üniversitesi 9800 ile aldi. İlk bu yıl öğretim olac ak. Yeni açıldı.taban 412 tavan 479 puan ile ogrenc i aldi. Ankara 411-464 aralığında aldı. Yani lafın kısası ilk 9000 e girmeniz lazim. 280 bin kişi içinde

  4. Zeynep Yıldız diyor ki:

    Merhaba arkadaşlar ben de kore dil ve edebiyatı okumak istiyorum ama merak ettiğim bazı şeyler var sorum bu konuda tecrübeli olan arkadaşlara!Kore dil ve edebiyatı bölümü Tm den mi alıyor Ts den mi? Dil-3 sınavına girerken ingilizceden mi giriliyor?Çünkü bazı dil bölümlerinde ingilizceden girilmiyor. Son olarakta hazırlık okunuyor mu? Şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler…

  5. Songül diyor ki:

    Arkadaşlar kac net yapmamız gerekiyor?
    Ve hangi bölümden soru yapmamz lazim. Bu konu hakkinda bilgi verecek var mi?

  6. Melis diyor ki:

    Millet daha konussun 15 bin siralama 398 puan 48 netle Ankara koreceye giremedim 11.000 aliyo 23.000 ler nasil giriyo

  7. anime diyor ki:

    İstanbulda Kore dili ve edebiyatı bölümü yok sadece ankara ve kayserine var

  8. alperengün diyor ki:

    en son kac bin girdi arkadaslar?

  9. Mehmet diyor ki:

    Arkadaslar bazilariniz bu siralamayla tutmaz puanin yetiyor felan demiste o konuda bilemezsiniz ne olacagini ben 14 binle ankaraya girdim.puanim yetiyordu siralamam yetmiyordu.Bilip bilmeden insanlarin yorumlarina karismayin.Daha once kazanan biri olarak soyluyorum bunu.3-4 bin kayabiliyor eger kontenjan acik kalirsa…

  10. Tugcee diyor ki:

    Merhaba.Cok kararsizim bu bolumu seneye yazmak konusunda ne diyorsunuz ? Okuyanlar veya ilgilenenler cevap verirse sevinirim

  11. Semra V. diyor ki:

    Siralamam 19 bin puanim 390 gelir herhalde ?

  12. halil diyor ki:

    30.000 ile istanbul tutar mı ?

  13. mina diyor ki:

    merhaba puan tutmuyor ama sıralamam 2805 sizce tutar mı

  14. Cihat diyor ki:

    Merhaba Dil3 puanım 375 ,sıralamam 23.000 sizce istanbul kore dili kazanabilirmiyim? Sizce istanbula çok talep olurmu?

  15. Seda diyor ki:

    Merhaba dil 3 puanım 349 sıralamam 33.684 tutarmı ?

    • Merve Uludag diyor ki:

      Erciyes’in ikinci ögretimi tutar.Ama harç yatırmak istiyorsan yaz tabi.Bir de akşam okulu oldugunu unutma.

      • Cihat diyor ki:

        33.684 2.öğretim nasıl tutar diyorsun? 26 bin küsürle kapattı geçen sene

        • Seda diyor ki:

          343 puanla 26.000 sıralama nasıl oluyor anlamıyorum sınava gien kişi sayısıyla ilgiliyse ozaman şansım var demekmi bide diğer yorrumlara baktım kafam iyce karıştı puanı yüksek olanın sıralaması puanı düşük olandan nasıl düşük olabiliyo ?

        • Ismail diyor ki:

          Acikta kalinca siralamaya bakmaksizin aliyor arkadasta bunu belrtmis herhalde

      • Seda diyor ki:

        ya ikinci öğretim olursada gidicem de geçen sene 343 ve sırralama 26.000 le kapatmış anlam veremedim

        • Cihat diyor ki:

          önemli olan puan değil sıralama.bu sene çogu kisinin puani yuksek geldi ama siralamasi dusuk.siralamasi 32 bin olan arkadasim var ve bu sene girmesi imkansiz.

          • Seda diyor ki:

            Gercektenmi ben sıralama atar felan dedim hani belki 2.ögretime girerim hiç mi olmazki çünkü İstanbul 10.000 veya 12.000 arası alıcakmış orda hiç şansım yok yeni açılan bölüm dusuk oluyo ama Ankara da yüksek dedim yazmadım gerçi kimse Ankara’yı yazmıyor yazan girer gibi

          • Mehmet diyor ki:

            Onemli olan siralama derken ? Puanin tuttugu takdirde dogu dillerinde bi sekilde giriyorsun.Emin ol sen.Bu bolumde okuyorum ben.Kesin konusma hicbir zaman.O kontenjanin acik kalip kalmamasina yogun olup olmamasina baglidir :)))

    • GD diyor ki:

      Istanbul 10.000 ile 12.000 arasi demişsin, o belli olmazki kimse yazmazsa millet 50.000 ile bile girebilir.

      • Seda diyor ki:

        Ya işte demek istediğim Yds hocaları öyle dededi e diğer bölümlere de bakıcak olursak ist. deki olabilir yani o kadar bi sıralama ben hocalardan duyduklarıımı söylüyorum

Yorum Yazın

Yararlı Bağlantılar