Japon Dili Ve Edebiyatı Taban Puanları Başarı Sıralaması 2017

2017 Yılında Üniversite bölüm tercihi yapacak olan ve Japon Dili Ve Edebiyatı başarı sıralaması ile bu bölümü seçecek üniversite adayları için Japon Dili Ve Edebiyatı Taban ve Tavan puanları ile Japon Dili Ve Edebiyatı 2016 YGS LYS Yerleştirme Başarı sıralamasını sırasını bir araya getirdik … Bu puanlar 2016 Üniversitesi yerleştirme puanlarına göre elde edilmiş olup 2017 YGS ve LYS’ye girip tercih yapacaklar bu puanları göz önünde bulundurmalılar . 2016 2017 Japon Dili Ve Edebiyatı Taban Puanları ve Başarı Sıralaması Şu şekilde :

ÜNİVERSİTE BÖLÜMÜN ADI KON. YER. PUAN
TÜRÜ
EN
KÜÇÜK
BAŞARI
SIRASI*
EN
BÜYÜK
ANKARA ÜNİVERSİTESİ Japon Dili ve Edebiyatı 31 31 DİL-3 423,40449 9.590 514,85517
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ (KAYSERİ) Japon Dili ve Edebiyatı 31 31 DİL-3 384,51681 20.400 446,88220

Japon Dili Ve Edebiyatı Bölümünü Seçmeyi mi Düşünüyorsunuz? Bu Bölüm Hakkında Yorumlarınızı Bizlerle Anında Paylaşabilirsiniz. Aşağıdaki Yorum Kutucuğunu Kullanın

Japon Dili Ve Edebiyatı Bölümü Taban Puanları 2016 2017, Japon Dili Ve Edebiyatı Başarı Sırası sıralaması 2016 2017, Japon Dili Ve Edebiyatı Bölümü Olan Üniversiteler, Japon Dili Ve Edebiyatı Puanı 2016, Japon Dili Ve Edebiyatı Puan Türü, Japon Dili Ve Edebiyatı Bölümü Hangi Üniversitelerde Var, Japon Dili Ve Edebiyatı Kontenjanları 2016 2017 1. Öğretim 2. İkinci Öğretim

42 Yorum Yapılmış “Japon Dili Ve Edebiyatı Taban Puanları Başarı Sıralaması 2017

  1. dil3 puan türünden 410 ve üzeri bir puan ankara üniversitesi için öngörülüyor. kayseri için 365 ve üzeri. daha düşük puanların şansı yok.

    1. Bu bölüme gitmek için Joponca bilmek şart değil. Dil 3’ten alıyor.Bu bölüme gitmek istiyorsanYGS Türkçe netini yüksek tutmalısın.

    2. Suan Bu Bolumu Yenı Duydum Ve Dıle Calısmaya Basladım. Ama Hala Bir Sey Bılmek İstiyorum… Dıl Bolumu Olmassa Olmaz mı ?

  2. selam arkadaşlar bu bölümde ikinci öğretim var mı açılır mı akşam ders gören var mı bililendirin lütfen?

  3. Kızım hakkında sormak ıstedıgım bır konu var , bız japonyada yasıyoruz ve kızım ilk okul,ortaokul ve lise1 lise 2 ögretımını japonyada bıtırdı , suan anadolu lisesi 11 gıdıyo tr de yani dönus yaptık ve kızım kesınlıkle cok ıyı derecede bildigi japon dili ve edebiyatı bölumunu ıstıyo , yanlız tr de orta ogretım puanı yok , sımdı kızım neye gore bu okulu secıcek ?ve unıye yabancıl dılden mı gırıcek ? Yabancı dılden gırerken sadece ingilizceden mı gırmesı gerekiyo japoncadan da gırılıyomu tesekkurler

    1. Kızınız liseyi bitirip ygs sınavına girecek. Ygs puanları 6 şekilde hesaplanmaktadır. Lys ile ortalaması alınacak puan türü ygs 5 tir ki bu da eşit ağırlığa girer. Kızınız Japonca okumak istiyorsa ygs ve daha sonrasında lys 5e girmelidir. Sınav İngilizcedir. Sonrasında sonuçlar açıklanınca tercih yapacaktır zaten. Ama Japonca okumak istiyorsa İngilizcesinin de iyi olması gerek zira sınav İngilizce. :)

    2. Gulbeyza hanım beni evlat edinin bende japonyada yaşamak istiyorum kızınız çok şanslı kıymeniti bilsin :((((

    3. Yani okulun bitmesine az kalmış japonyada bitirp üniversiteyide orada okusun neden böyle bir kargaşanın içine sokuyorsunuz ki ?

    1. Puanin pek bir onemi yok
      keza 400 puanda japon dili ve edebiyatini tutturamadim. Onemli olan siralaman eger ki 350 puanla ilk 2bin deysen evet girebilirsin ama yok degilse kimsenin tercih yapmayip senin girmen olasi ama o bolume cok buyuk ragbet var.

  4. Ya benim aklıma takilan tek soru şu tamam diyelim ki erciyes Üniversitesini kazandim ve japon dili edebiyatini sectim ya bölüm açılmazsa sonuçta belli bir öğrenci sayisina ihtiyaç olmalı ayrıca kaç kişiye ihtiyaç var oda önemli.

  5. Arkadaşlar bu sene yerleştim erciyese ingiliz dili ve edebiyatı okuyorum edebiyat fakültesinde olduğum için hemen hemen kore ve japon dili edebiyatı öğretmenlerinin yaptığı etkinlikler var tavsiye ederim :) biraz çabalarsanız kazanabileceğiniz bi bölüm ^^

  6. Ya mezun olduktan sonra ne yapabilirim?Japoncayı ve Japonya’yı cok seviyorum.Bu yüzden bu bolumu istiyorum.

    1. Bir çok meslek seçeneğin var. Tercümanlık yapabilirsin, öğretmen olabilirsin, konsoloslukta çalışabilirsin, ticari anlaşma tarzı şeyler yapabilirsin çevirmen olup. 13 yaşındayım ve şu anki tek hedefim bu benimde.

  7. benim merak ettiğim konu şu ygs den aldığımız puanın ne kadar önemi var dil-3 puanı kendi başına yeterlimi ?

    1. Hepsinden olur ama genellikle Andolu ve Anadolu Öğretmen liselerindeki yabancı dil bölümündeki öğreniler.

  8. bende bu sene hazırlanıyorum mütercim tercümanlık istiyorum ama yok galiba ve istanbuldaki üniversitelerde neden yok açıklcak mı bi bilginiz varmı ?

  9. ben bu sene hazırlanıyorum acaba zormu bu dil :( bi türlü karar veremedm arap dili ve japon dili arsnda gidip geliyorum

  10. ben de japon dili ve edebiyatı mezunuyum.mezun olduktan sonra ne yapmak istediğine bağlı. kpss düşünüyorsan japon dili uygun bir bölüm değil çünkü memurluk alanı çok kısıtlı. akademik kariyer yapacağım dersen son zamanlarda yeni yeni üniversitelerde bölümleri açılıyor avantajlı olabilir. özel sektör dersen yanında mutlaka dış ticaret vb bir bölüm daha oku aöfden (emin ol zor olmaz ikinci üni okuması) ve mutlaka okurken para karşılığı olmasa bile özel bir sektörde çalış ya da staj yap. turizm düşünüyorsan sıklıkla nevşehirde iş bulabilirsin. ama rehber olurum diyorsan tam bölümü derim…

    1. bu bölümle ilgili lütfen biraz daha bilgi verebilirmisin hangi ünilerde bölümleri var ben istanbulda okumak istiyorum ve öğrenci değişim programı ile jaonyaya gitmeyi istiyorum

          1. normalde ben ticaret çkışlıyım benim için çok zor olurmu birde öğrenci değişim programların hakkında bilgin varsa paylaşırmısın?

    2. merhaba ben normalde eşit ağırlık öğrencisiyim mezun olarak hazırlanıyorum dil-3 puanım 350ydi ama tercih yapmadım aslında bu dili öğrenmeyi çok istiyorum fakat iş konusunda tereddütlerim var illa ticaret okumamız gerekiyor mu ben daha çok tercümanlık istiyorum cevabını bekliyorum

      1. Merhaba,
        İstanbul’da hizmet veren bir danışmanlık firmasıyız. Japonca bilen bir elemana ihtiyacımız var. İlgilenirseniz lütfen bizimle irtibata geçin. İlgilenmiyorsanız ilgilenen arkadaşlarınıza yönlendirmenizi rica ederiz.

  11. arkadaşlar bu bölüme geçmeyi düşünüyorum ,okul süresince ve sonrasınca adam gibi bişi lcaksam okucam bilgilendirin please

Bir Cevap Yazın

Top