9:12 pm - Perşembe Aralık 8, 2016

İngilizce 8. Sınıf 1. Dönem 1. Yazılı Soruları

Çarşamba, 2 Kasım 2016, 14:59 | Güncel | 23 Yorum

2016 2017 Eğitim Öğretim yılı 8. Sınıf İngilizce dersi 1. Dönem 1. Yazılı sorularını bu sayfadan indirebilirsiniz. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kaynak olması amacıyla sitemizde yayınladığımız bu soruları aşağıdaki sürenin sona ermesinden sonra belirecek olan linke tıklayarak indirebilirsiniz. Linkin görünür hale gelmesi için sürenin dolmasını bekleyiniz .İşte sorular:

1. Dönem İngilizce 1. Yazılı Soruları Tıkla

8. Sınıf İngilizce 1. Dönem 1. Yazılı Soruları İndir,8. Sınıf İngilizce Yazılı Soruları 2016 2017,8. Sınıf İngilizce Dersi Birinci Dönem 1. Sınav Soruları 2016 2017, 8. Sınıf İngilizce Yazılı Soruları 2016 2017,8. Sınıf İngilizce Dersi Birinci Dönem 1. Birinci Sınav Soruları 2016 2017, 8. Sınıf İngilizce Örnek Yazılı Soruları Klasik ve Test soruları ,İngilizce Yazılı Soruları

 2017 YGS Soruları ve Yorumlar İçin Tıkla

23 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "İngilizce 8. Sınıf 1. Dönem 1. Yazılı Soruları"

  1. kafa karışık dedi ki:

    G*T gibi lan site bune boyle b*k gibi A*k ıyyyyyyyyy miğdem bulandı

  2. demet dedi ki:

    hec sevmıom ingilizceyi ama öğretmen oldum hemde ingilizce öğretmeni sorularınız varsa sorun bebekler..

  3. ben :)) dedi ki:

    koskocaman indir yazısını görmeyene ne diyem :)

  4. Show must go on dedi ki:

    Show must go onn and hallelujah and jeff buckley <3

  5. Sami dedi ki:

    2013 2014 yazıyoruz çıkıyor.

  6. boşverrrrr dedi ki:

    indirdim ama bişey anlaşılmıyo

  7. hiç bir şey yok dedi ki:

    2013-2014 soyularını koyun

  8. isimsiz dedi ki:

    ewet sitede hiç birşey yok ama yinede terbiyeli konuşmak gerek

  9. studentgrl dedi ki:

    ya indire basıyorsunuz sonra pencere açılıyo böylr kitaba benzer bişey . ona basıyorsunuz sorular gelıyor . ama soruları beğenmedım boşuna bakmayın YHANI :D

  10. pınar dedi ki:

    ya soruları görebilmek için indirmekmi lazım

  11. pınar dedi ki:

    yaaa bu soruları görebilmek için indirmek mi lazım

  12. selman dedi ki:

    ya çok güzelde cvb ları nerede

  13. seda dedi ki:

    ya indire tıkladım bu sitede bi b.k yok yani

  14. adınız dedi ki:

    bunların cevapları yokmu yha offff

  15. aptalca dedi ki:

    Allah razı olsun siteyi açmılar ama hiçbir işe yaramadı sitenin adı gibi deil benim adım gibi:(

  16. abdullah dedi ki:

    bu sitede her şey var teşekkürler derszamani.net , böyle kaliteli siteler az bulunur.

  17. çalışkan dedi ki:

    öle lütfen konuşmayalım birdaha dene olur

  18. çalışkan dedi ki:

    30 saniye bekliosun

  19. çalışkan dedi ki:

    ya indire tıkla oluyor ben yaptım çok kolay :)(:

  20. çalışkan dedi ki:

    ya bu neya hiç birşey yok….

  21. biraz zor dedi ki:

    bu sitede hiç bir b..k yoook…

    • basarisiz dedi ki:

      Terbiyeli konuş burası arkadaşlarınla konuşuyormuş gibi konuşacagın bir yer degil !

Yorum Yazın

Yararlı Bağlantılar