Web sitemize hoşgeldiniz, 29 Mayıs 2017

Biyoloji 10. Sınıf 1. Dönem 1. Yazılı Soruları

Biyoloji 10. Sınıf 1. Dönem 1. Yazılı Soruları

2016 2017 Eğitim Öğretim yılı Ortaöğretim Lise 2 –  10. Sınıf Biyoloji dersi 1. Dönem 1. Yazılı sorularını bu sayfadan indirebilirsiniz. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kaynak olması amacıyla sitemizde yayınladığımız bu soruları aşağıdaki sürenin sona ermesinden sonra belirecek olan linke tıklayarak indirebilirsiniz. Linkin görünür hale gelmesi için sürenin dolmasını bekleyiniz .İşte sorular:

.

Lise 2 Biyoloji 1. Dönem 1. Yazılı Soruları

 

          
Aşağıdaki Sürenin Sona Ermesinden Sonra Tıklayın İndirin

10. Sınıf Biyoloji 1. Dönem 1. Yazılı Soruları İndir,10. Sınıf Biyoloji Yazılı Soruları 2016 2017,10. Sınıf Biyoloji Dersi Birinci Dönem 1. Sınav Soruları 2016 2017, 10. Sınıf Biyoloji Yazılı Soruları 2016 2017,10. Sınıf Biyoloji Dersi Birinci Dönem 1. Birinci Sınav Soruları 2016 2017, 10. Sınıf Biyoloji Örnek Yazılı Soruları Klasik ve Test soruları ,Biyoloji Yazılı Soruları

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Feza Korkut Alakuş dedi ki:

    Hakktten döl israfı

  2. aysegul dedi ki:

    Ne oluyo ne sacma konular bilmiyosaniz yazmayın……..

  3. eyüp dedi ki:

    her sene konular deişiyor ya o yüzden

  4. hilal dedi ki:

    siz neyin kafasını yaşıyonuz ne gerizekalı sorular bunlar sen hangi biyoloji alemindesin ne görüyonuz lan siz derste? sahtekarlık yapmayın böyle sınav da olmaz soru da.betül denen şahısı da aynı kafaya sokmuşsunuz

  5. Demet dedi ki:

    Saçma sapan şeyler yazıp bizim dikkatimizi çekiyorsunuz, başlığın içeriğine bakınca 10. sınıf biyoloji kitabında adı geçmeyen aptalca kelimeler var. Biz öğrencilere yardım etmek istiyorsanız daha düzgün ve anlamlı içerikler paylaşırsanız sevinirim. Yorumları dikkate alın.

  6. Minoz dedi ki:

    Hipotez, histoloji vs. bunların biyolojiyle ne alakası var :D Allahım ya :D:D

  7. ganka dedi ki:

    bu ne la neyin kafasını yaşıyonuz ki siz?

  8. sado55 dedi ki:

    daha sitede aranılan bile çıkmıyor hayret bişey

  9. sado dedi ki:

    sitenin girişi cıkışı belli degil arkadaş

  10. misafir dedi ki:

    abi si bizle dalgamı geçiyonuz ya…..saçma sorular siz başka konumu görüyonuz…allahallah:(

  11. merve dedi ki:

    bu ne bee ilk defa duyuyorum bunları hani oksijenli solunum fln nerde

  12. demet dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sorulara nerden bakılıyor biliyormusunuz ?

    1. Minoz dedi ki:

      bakma bence :D

  13. demet dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sorulara nerden bakılyor?

  14. mehmet dedi ki:

    Kardeşim bunlar ne ya biyoloji kitabında bile yok bunlar neyle alakalı veya neye göre tasrladınız blmiyorum ve ayrıca betül nerde okuyosun mantıklı bi şey değil yani:D

  15. OrDuLee dedi ki:

    allah askına bu kacıncı sınıf ya barı dığer sıtelerden koplaya yapıstır yapsaydın :P

  16. uğur dedi ki:

    Abi dalga mı geçiyonuz? konular farklı. @betül sen nerde okuyosun acaba ? :D

  17. kaan dedi ki:

    bi sınıvda cıkmasın bak neler oluyo :D

  18. betül dedi ki:

    sınavı çok seviyorum arkadaşlar:)

  19. betül dedi ki:

    sorular çok güzel aynısı sınavda çıktı :))

    1. Adınız ... dedi ki:

      sen hangi liseye gidiyon sorabilirmiyim

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları anneler günü mesajları