Web sitemize hoşgeldiniz, 16 Aralık 2017

Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Bölümü Taban Puanları Başarı Sıralaması 2017 2018

2018 sınav sonucuna göre Üniversite tercihi yapacak olan ve önlisans ( iki yıllık ) program olan Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon başarı sıralaması ile bu bölümü seçecek üniversite adayları için iki yıllık Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Taban Puanları ile Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon 2017 üniversite kontenjanlarını sayfamıza ekledik.  Bu puanlar 2017 Üniversite yerleştirme puanlarına göre ÖSYM tarafından yayınlanmış olup 2018 YGS ve LYS’ye girip tercih yapacak olan üniversite adayları bu puanları göz önüne almalılar.  2017 2018 Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Taban Puanları ve Başarı Sıralaması ile Kontenjanları:

Üniversite Yüksekokul Bölümün Adı SGK YGSK YER. Puan Türü Taban Puan Başarı Sırası* En Büyük
PLATO MESLEK YÜKSEKOKULU (İSTANBUL) Plato Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (İÖ) (Tam Burslu) 2 1 3 YGS-1 358,51980 177.000 358,51980
İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (Tam Burslu) 2 1 3 YGS-1 343,98318 212.000 343,98318
PLATO MESLEK YÜKSEKOKULU (İSTANBUL) Plato Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (Tam Burslu) 3 2 5 YGS-1 306,85949 331.000 399,29231
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (Tam Burslu) 3 2 5 YGS-1 304,46812 341.000 360,05000
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ (AYDIN) Söke Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon 25 26 51 YGS-1 225,67560 907.000 291,15161
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (%75 Burslu) 15 15 30 YGS-1 225,55884 909.000 302,46877
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ (KKTC-LEFKOŞA) Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (Tam Burslu) 1 1 2 YGS-1 212,77245 1.089.000 212,77245
AMASYA ÜNİVERSİTESİ Tasarım Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon 15 16 31 YGS-1 208,82076 1.151.000 257,64401
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon 23 23 46 YGS-1 207,17679 1.178.000 287,98889
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ (ADANA) Karaisalı Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon 20 21 41 YGS-1 204,26232 1.226.000 390,85787
BOZOK ÜNİVERSİTESİ (YOZGAT) Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon 15 16 31 YGS-1 197,59688 1.338.000 337,95584
PLATO MESLEK YÜKSEKOKULU (İSTANBUL) Plato Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (İÖ) (%50 Burslu) 14 13 11 YGS-1 1.458.000 267,82055
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ (KIRŞEHİR) Mucur Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon 23 23 29 YGS-1 1.474.000 222,42252
İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (%50 Burslu) 14 13 23 YGS-1 1.478.000 323,93348
PLATO MESLEK YÜKSEKOKULU (İSTANBUL) Plato Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (%50 Burslu) 25 24 26 YGS-1 1.493.000 282,18412
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ (HATAY) Kırıkhan Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon 20 21 17 YGS-1 1.515.000 226,27717
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (%50 Burslu) 8 7 7 YGS-1 1.520.000 223,29303
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ (KKTC-LEFKOŞA) Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (%75 Burslu) 9 9 YGS-1

Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Bölümü Taban Puanları 2017 2018, Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Başarı Sırası sıralaması 2017 2018, Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Bölümü Olan Üniversiteler, 2 İki Yıllık Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Puanı 2017, Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Puan Türü, Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Bölümü İçin Kaç Puan Gerekir

Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Bölümünü Seçmeyi mi Düşünüyorsunuz? Bu Bölüm Hakkında Görüşlerinizi Bizlerle Hemen Paylaşabilirsiniz. Aşağıdaki Yorum Kutucuğunu Kullanarak yorumlarınızı hemen yazın.

Bilgisayar Destekli Tasarım Bölümü Hakkında Bilgi Almak İçin Buraya Tıklayın

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Can dedi ki:

    Yozgat Bozok Üniversitesinde bu bölüm nasıl okuyan bilen vs varsa çok acil yardım edip bilgilendirebilirmi seçim yapicam ama kararsiz kalıyorum bu konuda

  2. Mithat dedi ki:

    4 vıllık bölümlere geçiş yapabiliyorsun arkadaşım bozok üniversitesi bdta mezunu şu an kocaeli de 4 yıllık grafikerliğe geçiş yaptı bozokta sanırım yardımcı oluyorlarmış 4 yıllığa geçişlerde falan o nedenle çok memnundu

  3. çiğdem dedi ki:

    4 yıllık mı ?

  4. YASAR dedi ki:

    arkadaşlar ilk sınav sonuçları açıklandı 2 senelik okulların tercihlerini yapabiliyormuyuz artık acıl cevap lütfen

  5. Murat dedi ki:

    YGS 1 puanım 173. Diploma notum 65. Hesabima gore okul dan 38 puan geliyor. 211 puan ile Hatay’a gidebilir miyim? Geçen yıl ki tabanı 181 ama bu yıl yükselecek diyorlar ya? Lütfen yardımcı olur olun…

    1. Ömürcan dedi ki:

      Ben 191 le gittim

      1. Ayse dedi ki:

        Bişey sorucam, bu bolumu okumak için matematik ve geometrinin cok iyi olmasi gerekiyor diyorlar doğru mu

  6. Orhan dedi ki:

    Amasya Üniversitesi Tasarım Meslek Yüksekokulunda 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılında Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Programı açıldı… Tercih Sırasında değerlendirmenizi Tavsiye Ederim.

  7. mert dedi ki:

    Bozok üniversitesi bilgisayar destekli tasarım ve animasyon bölümünü tavsiye ederim türkiye de bu alanda en iyi eğitim orada veriliyor 3d max, maya , autocad, 4d cinema, illustrator gibi piyasa programalrı gösteriliyor ve özel sektörde size iş bulup yönlendirme yapılıyor

    1. Rukiye dedi ki:

      Merab bu yıl kardeşim orayı tercih etmeyi düşünüyor . Bozok üniversitesi sayfasında bölümün taban puanı ve sıralaması hakkında bi şey yazmıyo. Başarı sıralaması hakkında hakkında bilgi verebilirmisiniz acaba Mert bey

      1. Hakan dedi ki:

        Ben bu yıl başladım gerçekten süper bir bölüm hocalar çok iyi ve eğitim kalitesini tek geçerim.
        Ben 225 puanla girmiştim ama sıralama olarak 1.300.000 falandı.

  8. tuğba dedi ki:

    bu bölüm hakkında biraz bilgi verin ya okuyan arkadaşlar ? kpss ataması kaç puan ve yetenek olarak ne soruyolar ?

  9. Hana dedi ki:

    arkadaşlar ben yeni lise sona geçtim, grafik ve tasarım okuyorum meslek lisesi. Bu bölüme direkt geçiş yapabilir miyim yoksa lys gerekli mi bu işleri de pek bilmiyorum şahsen yardımcı olursanız sevinirim

    1. Derya dedi ki:

      Canım, dikkat edersen Puan türü YGS-1 yazıyor. Yani LYS’ye girmeden bu listede ki istediğin bir bölümü sadece YGS’ye girerek tercih yapabilirsin.

      Sana önerim; animasyon konusunu, hangi üniversitelerde bulunduğunu ve üniversitelerin ne özelliklerde bir öğrenci aradığını iyice araştırmalısın.

  10. Kerem dedi ki:

    Meslek lisesi mezunu olduğum için bu bölümü sınavsız seçebiliyorum. İlk olarak grafik animasyon seçeceğim.

    1. miraç dedi ki:

      Ben grafik tasarım mezunuyum ama bilgisayar destekli tasarım ve animasyon â geçiş yapacağım hangi illerde var acaba

      1. Hanife dedi ki:

        İş varmı bu muhtarlık meslekte

        1. Hanife dedi ki:

          İş varmı bu meslekte

      2. Figen dedi ki:

        Yozgat Bozok Üniversitesi Bilgisayar destekli tasarım ve animasyon bölümü çok iyi ve verilen eğitim çok kaliteli o nedenle ben de sana Yozgat’ı tavsiye ederim 3d max ve animasyon konusunda çok faydasını gördüm ve şu an istanbul da özel bir firmada çalışıyorum

      3. Burcu dedi ki:

        Yozgat’ı tavsiye ederim eğitimi çok iyi

    2. miraç dedi ki:

      Ben lise grafik tasarım mezunuyum ama bilgisayar destekli tasarım ve animasyon â geçiş yapacağım hangi illerde var acaba

      1. Derya dedi ki:

        Ankara, Yozgaç, İzmir, İstanbul, Kütahya ve Eskişehir’de bu bölümler var. Her üniversitede bölüm isimleri biraz değişik olabiliyor. (örn: canlandırma film ya da çizgi film (animasyon) gibi…)

        1. Furkan dedi ki:

          Bunlari bilmiyordum ben bu bolume gitmek istiyorum yardimci olurmusunuz ?

  11. faruk dedi ki:

    arkadaşlar bölüm yeni olduğu için fazla yazanı olmuyor. herkes grafik tasarım iyi diye onları yazıyor.ama öle değil.grafik tasarım daha çok el becerisi istiyor çizim yani. bildiğim kadarıylada yetenekle alıyor+ösym ile.bende bu bölümü yazıcam hayal gücüme hitap ediyor.ayrıca

  12. mahsa dedi ki:

    Merhaba,yabancilar için animatyon pouan ne kadar lazimde?

  13. elif dedi ki:

    yetenek sinavi ile mi aliyor bu listedekiler?

  14. erhan dedi ki:

    puanları neden bu kadar düşük yahu kıllandım bak :) ayrıca grafik tasarım bölümüde var önlisans onun puanları 300 den başlıyor

  15. özgül dedi ki:

    ben grafik okuyorum bu bölüm ekstra yetenek sınavı ilemi alıyo ve puanlar nedn düşük çok

  16. barış dedi ki:

    bilgisayar destekli tasarım ve animasyon bölümü için ygs puanı yeterli mi yoksa yetenek sınavı ile mi alıyorlar

  17. ali.kose dedi ki:

    ben YGS 1 Puanım 170 diger puan türlerinden barajı geçtim acaba okul puanı eklenirmi 170 in üzerine ?

  18. Başak demirkaya dedi ki:

    Ben düz liste bitirdim fakat animasyonculuk bölümünü istiyorum mümkünmüdür bi bilgi almak istiyorum .

      1. Burak dedi ki:

        Düz lise mezunu olarak okuyabilirsin kardeşim bende düz lise mezunuyum ve bu bölümde okuyorum ancak biraz çizim yeteniğine sahip olman gerekiyor bilgisayara ve bilgisayarlı tasarıma yatkınlık şart

  19. Başak dedi ki:

    Ben düz liste bitirdim fakat animasyonculuk bölümünü istiyorum mümkünmüdür bi bilgi almak istiyorum

  20. mucahit dedi ki:

    Arkadaşlar bilgisayar destekli tasarim ve animasyon flash playır kullaniliyomu yani hangi programlar kullaniliyo bi bilginiz varsa yardim edermisiniz

    1. Burak dedi ki:

      Flaş pilayır diye bir program kullandırılmıyor malesef :) Ama genel olarak Flash CC ve Cs6,photoshop,autocad,maya,max cinema4d tarzı programlar öğretiliyor

  21. beste dedi ki:

    merhaba, ben lise 3′ e gidiyorum basın yayın yada bu tarz tasarım-animasyon okumak istiyorum fakat notlarım gayet iyi. Nasıl bi bölüm olduğunu merak ediyorum iyi bir puan alarak bu bölümü seçmem riskli mi olur ?

    1. Selime dedi ki:

      Beste , animasyon bölümünün geleceği var , yurt içi ve yurt dışı , her yerde karşılık bulabileceğin , getirisi de gayet iyi olan bir alan.Gün geçtikçe insan potansiyelinden çok bilişim potansiyeli kullanılacağı ve animasyonun görsel manada etkisi açık farkla önde olduğu için , için rahat olsun derim.

  22. çetin sarı dedi ki:

    ya arkadas ben barajı gectım ama ygs 1 139 puan sımdı ben bu bolume gıdebılırmıyım ?

    1. Burak dedi ki:

      Kardeşim bunlar taban puanlar ancak senin puanınla zor

  23. orkun dedi ki:

    diyelim YGS-1 ham puan 135 diğrleri 140 üstü şimdi buna okul puanı eklenecekmi eklenecekse bu bölümü tercih edebilirmiyim

    1. Erkan dedi ki:

      Gerek yok hiç boşa strese girme barajı geçememişsin okul puanı felan fayda etmez sana isterse 100 puan versinler 180 puan almak zorundasın direk geçiş hakkını kullansaydın keşke

  24. oyku dedi ki:

    bu işten kaç para maaş alınır?

    1. kamil dedi ki:

      bildiğin yazılımlara göre değişir.
      şuan ülkemizde ençok kullanılan tasarım programları
      autocad,catia,solid vs gibi bunları bilirsen aç kalmazsın
      ama bunları çok iyi derecede bilir.Proje sorumluları leb demeden leblebiyi anlarsan çok iyi paralar kazanabilirsin.Bölümün iş alanı çok geniş Sanayinin bir çok dalında tasarım ve animasyon var.Adını duyurup atıyorum Bursa gibi bir şehirde isim yapıp dükkanını açarsan çok iyi işler yaparsın(5dk lık dandik bir çizimden bile 100lerce tl kopartıyorlar) son olarak ekliyim tasarımın yanında animasyon onun yanında photoshop vs gibi yazılımlarıda geliştirirsen çok güzel bir kariyer yapabilirsin

  25. hakan dedi ki:

    bu bölümü uzaktan eğitim olarak veren bir üniversite var mı?

  26. Rıdvan dedi ki:

    Merhaba arkadaşlar. Mustafa Kemal Üniversitesi Özel’ üniversite değil dimi?

    1. savaş gürbudak dedi ki:

      devlet üniverstesi

  27. aysegül dedi ki:

    4 yıllığı yokmu

    1. savaş gürbudak dedi ki:

      yok diye biliniyor ama belki açılabilirmiş

    2. Derya dedi ki:

      Var, olmaz mı? Eskişehir, İzmir ve Kütahya gibi iller de var. Ayrıca benim saydıklarımla sınırlı değil. :)

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları