Web sitemize hoşgeldiniz, 27 Temmuz 2017

Arif Nihat Asya Hayatı Kısaca

Bu yazımızda Arif Nihat Asya Kimdir, Arif Nihat Asya Hayatı Kısaca Bilgi vereceğiz.

Arif Nihat Asya

7 Şubat 1904 İstanbul doğumludur. 1975 yılında Ankara’da hayatını kaybetti. İstanbul Üniversitesi Edebiyat bölümü mezunudur. Ankara, Adana, Mersin ve Kıbrıs’ta Türkçe öğretmenliği yapmıştır. 1950 yılında bir dönem Adana mebusu olarak meclise girmiştir. Bu görevinin ardından tekrar öğretmenliğe dönmüş ve 1962 yılında emekli olmuştur.

arif nihat asyaYeni İstanbul, Babıali ve Sabah gazetelerinde şiirleri yayımlandı. Rubaileri meşhurdur. Daha sonra bu rubailerin toplandığı beş kitabı yayımlandı. Hece ve serbest ölçüyle şiirlerini yazdı. Ulusalcı şiirleri, yurt ve vatan sevgisini anlatan şiirleriyle bilinir.

Arif Nihat Asya’nın Hayatı Hakkında Kısa Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen İletebilirsiniz.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Yürüyen Uçak dedi ki:

    Yarın göstereceğim.😀😁😂

  2. nazlı dedi ki:

    Cok güzel olmus

  3. iyi olan kazansın dedi ki:

    bence de çok güzel

  4. Anonim dedi ki:

    Bende yarın göstericem yazana çok teşekkür ederim 😊😉😁😀

  5. Mert dedi ki:

    Efsane bende 2 gün sonra göstereceğim Aman hocalar duymasın. :)

  6. Esra dedi ki:

    Çok güzel şiirleriniz var çok teşekkür ederim

  7. Anonim dedi ki:

    Cok guzel siirleri var

  8. Peach dedi ki:

    Bence o kadar da güzel değil.

    1. Anonim dedi ki:

      Cok kısa değilmi ?

      1. 77 dedi ki:

        Hayır upuzun fetih marşı çok uzun

    2. jxh dedi ki:

      Oku da gör

  9. sadasdsda dedi ki:

    güzel olmuş ama biraz daha ayrıntılı olabilirdi ama yine tşk

  10. EA dedi ki:

    6.siniftayim.Syf 115te bu odev var hoca cok begendi tsk ederim

    1. furkan dedi ki:

      aynn benimkide

    2. betül dedi ki:

      Bende yarın göstereceğim. 😂

      1. Tuba dedi ki:

        Bendeyarın göster cem

    3. Aliibo dedi ki:

      aynısı için baktım

      1. sedra das dedi ki:

        bende yarın göstercem sayfa 115 ve 3, etkinlik 5 tane soru var hatta

  11. ab dedi ki:

    hacaya gosterseem sufatıma atardı defteri

  12. hepiniz malsınız dedi ki:

    hepinize teşekkür ederim.

  13. hicret dedi ki:

    Kısa bir şekilde yazdı öğretmen beğenecektir umarım.

  14. Ayşenur dedi ki:

    Çok fazla birşey yok

  15. berna dedi ki:

    Resmin altinda ne yazıyor

    1. Sanane dedi ki:

      Bir şey yazmıyor

    2. Sanane dedi ki:

      Bir şey yazmıyo resmin altında….

  16. ebru dedi ki:

    bu yazının devamı yok mu

    1. DERSZAMANI dedi ki:

      Yok bu kadar

  17. ben arif nihat asya :)))))) dedi ki:

    çok teşekkür ederim :))) sayfa 115

  18. Anonim dedi ki:

    ben de 115’i yapıyorum.

    1. gamze dedi ki:

      kardeş 6.sınıf türkçe çok iyi olmuş.

  19. Anonim dedi ki:

    Cok tesekkurler

  20. büşra. meşe dedi ki:

    ben de turkçe kitabindaki etkinlige yazicam. hemde deftere yazicam

  21. Nonoş dedi ki:

    Ben türkçe kitabımda anne metninde soeulamuş cevaplamak yardimci oldunuz sağ olun hem de 6. Sinif im

    1. Anonim dedi ki:

      Ayn bende türkçe kitapı 115 yapıyorym

      1. selin şekercinin kardeşi dedi ki:

        ayn bende anne metni 115.sayfayı yapıyorum

        1. Tfvgghn dedi ki:

          Ayn bende 115i yapıyorum

    2. Anonim dedi ki:

      Bende aynen senin durumundayim ne çok fazla nede çok kısa yazmak istiom yani orta derece yazı dielim ama bulunmuyo işte

    3. Huwele huwele dedi ki:

      Aynn syf 115 anne şiirinin 27 şubat günü bügün

    4. Huwele huwele dedi ki:

      Aynen bizde bugün 27 şubat bizim kitab gec geldi

    5. zeynel rüzgar dedi ki:

      bende

  22. Kral dedi ki:

    Eyvallah yapanlar

  23. MURAT dedi ki:

    Arif Nihat Asya insanları şiirleriyle büyülüyor.😇😇😇

  24. vcxbvcbgnhh dedi ki:

    guzel olmus

  25. llcu dedi ki:

    hiç bi şey yok

    1. isminivermekistemeyenkız dedi ki:

      Başlıkta da zaten KISACA yazıyo…

  26. Prenses dedi ki:

    Benim işime çok yaradı çok teşekürederim abilerim ablakarı

  27. abiciğiniz dedi ki:

    çok kısa ya ama beğendim

  28. hatice dedi ki:

    Vok isime yaradi cok tesekurr

    1. Anonim dedi ki:

      Çok Teşekkürler

  29. Amip dedi ki:

    Çok İşe yaradı Sözlüden 100/100 aldım :D sağolun

  30. yagmur dedi ki:

    harikaa ödevime işe yaradıı… elinize saglık sanada rahmetli nihat asya..

    1. Muhammed mehti dedi ki:

      Çok teşekkür ediyorum ödevim Yaptım ve artı aldım

    2. ebru dedi ki:

      Bunu yazandan allah razi olsun

  31. Adınız ... dedi ki:

    çok işime yaradı zaten üşeniyodum uzun uzun yazmaya

    1. Bilal dedi ki:

      işine yaramayacaksa neden araştırıyorsun

  32. mustafa dedi ki:

    çok işe yaradı

  33. Abdulah dedi ki:

    Çok teşekürle arif nihat asya

  34. serdar dedi ki:

    Çok sağ olun çok işime yaradı.

  35. ana dedi ki:

    sağol abi :)

    1. Anonim dedi ki:

      Nedemek kocum :)

    2. Anonim dedi ki:

      15 şubat

  36. içten ölü dedi ki:

    Sa türkçe hocam vermişti ödev diye elinize sağlık

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları